Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Nagash ep Shogu
2009-03-17, 11:00
Imperium vs Nieumarli
Autor Wiadomość
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2009-02-26, 07:32   

1. Paralizatory
2. Jednostki odporne na oręż
3. W przypadku ścieżki Templariuszy ochrona przed żywiołami
4. Wysoka inicjatywa Upiorów (+ ochrona przed orężem)

Jednostki leczące Imperium zejdą z tego świata, nim zdążą zipnąć. ;>
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
Pete 
Inkwizytor



Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 704
Wysłany: 2009-02-26, 07:51   

Tylko że np taki sobie Inkwizytor jest odporny na paraliż :-P Poza tym wspominasz tylko o jednostkach, które osłaniają tyły a a ktoś musi je osłaniać gdzie templairiusze itp. nie pociągną długo jeśli przed sobą mają paladyna itp. :-P
 
 
 
Ebenezer Meshullam 
Wiedźmiarz
T.o.Y.



Wiek: 36
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 680
Skąd: Ferlan
Wysłany: 2009-02-26, 08:32   

Jasne Pete, tylko kiedy Imperium w armii będą mieć Paladyna, to w wojsku Hord powinien się znajdować już na wyższym od standardowego poziomu Mroczny Władca, który powinien dorównywać konserwie swoimi statystykami.
_________________
Deal with it.
 
 
 
Pete 
Inkwizytor



Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 704
Wysłany: 2009-02-26, 08:43   

Nie zapominajmy że puszka ma pancerz i większy damage więc jest to zbędna dyskusja :-P
 
 
 
Ebenezer Meshullam 
Wiedźmiarz
T.o.Y.



Wiek: 36
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 680
Skąd: Ferlan
Wysłany: 2009-02-26, 08:56   

Nie wyciągnąłeś wniosków z mojego poprzedniego postu. W momencie, kiedy Imperium dostanie upragnionego Paladyna, Hordy będą mieć Mrocznego na poziomie, który dorównywałby dmg Paladynowi. Hmm, chociaż nie. Zerknąłem teraz na ilości PD wymaganych odpowiednio dla tych jednostek w ich drzewkach i jeśli miałoby dojść do starcia, to Paladyn miałby jednak przewagę. W czasie kiedy Imperium nabyłoby tą jednostkę, Mroczny zdobyłby (jeśli po drodze obydwa składy otrzymywałyby taką samą ilość doświadczenia) jeden lvl więcej także miałby te 210 (220?) HP, dmg niewiele więcej jak 80. Bez symulacji spekuluję, że przy wszystkich celnych trafieniach konserwa wygrałaby, ma większe obrażenia i pancerz dzięki któremu w PŻ dorównuje (a nawet nieco przewyższa) żywotność Władcy.
_________________
Deal with it.
 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2009-02-26, 15:00   

Pete napisał/a:
Tylko że np taki sobie Inkwizytor jest odporny na paraliż


Jedna jednostka odporna na paraliż w Imperium. Tym chciałeś zaszpanować?

Wydaję 3 tys. na wilkołaki z tyłu stawiam królową liszy i imperialni leżą. Nim ich magowie zdobędą odpowiedni poziom zostaną rozgromieni, a kiedy już uzyskają to wilkołaki i królowa będą na tyle potężne że imperium popłacze se.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2009-02-26, 15:05   

Einar napisał/a:

ale co by nie mówić, imperium:
1) ma lepsze czary


O, rly?
Siła (obrażenia +10%) vs. Klątwa Nygraela (obrażenia -15%)
Zwinność (inicjatywa +10%) vs. Zgroza (inicjatywa -33%)
Święta Zbroja (pancerz +20) vs. Rdza (pancerz -50)
Święta Siła (szansa trafienia +20%) vs. Dotyk Mortis (szansa trafienia -20%)
Wezwanie do broni (obrażenia +33%) vs. Zgnilizna (obrażenia -33%)
_________________
 
 
Einar 
Adept
Elficki książę



Wiek: 33
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 41
Wysłany: 2009-02-26, 15:25   

Vozu, chodzi mi o to, że czary wspomagające są ogólnie lepsze od przeszkadzających, bo co mi po przeszkadzaczu, jeśli wróg schowa się do jakiejś mieściny? Poza tym mogę w jednej turze (na jednym rzuceniu czaru) zaatakować do 4 drużyn (chyba każdy przyzna, że mistrz magów to najlepszy typ władcy dla imperium), a taką klątwę muszę rzucać na każdą armię z osobna

Nagash, jeśli chodzi o szanse Imperium w walce z Umarlakami, wcale nie napisałem, że są duże. Uważam, że są bardzo małe. Tylko stwierdziłem, że imperialnymi fajniej łazi się po mapie

A, i może mi ktoś wytłumaczyć, jaki jest sens wybierania ścieżki templariusza w walce z imperium? Rozumiem, Klany mają olbrzymów, Legiony gargulce, a co ma Imperium? Białego Czarodzieja? Wybaczcie, ale on nawet nie zdąży się ruszyć, jeśli go zmory dopadną

Używaj opcji edycji postu jeśli chcesz coś dodać do wypowiedzi. Następnym razem nie będę się bawił w spajanie ich tylko skasuje a Ty otrzymasz osta.
(VHS)
_________________
excellence is a state of mind
Ostatnio zmieniony przez Vogel 2009-02-26, 15:56, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
Wisz 
Weteran


Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 732
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-02-26, 15:41   

Tylko zanim MachaK uzbierasz te trzy tysiące na wilkołaki + na budynek, to trochę czasu minie. W tym czasie imperialny zyska dużą przewagę. A nawet jeśli jej nie wykorzysta, to i tak może wygrać. Do przodu bierze dwóch giermków, którzy spokojnie powinni awansować do rycerzy, z tyłu adepta (może nawet maga) i mag dowódca. Przód cały czas się broni, bo i tak wilkołaków nie zaatakują. Natomiast druga linia atakuje. Nawet, jeśli lisza królowa będzie miała wysoki poziom, nie da rady sama dwóm magom. Umiera ona w drugiej turze, a i wilkołaki mają dużo życia odebranego. Dalsza walka to tylko formalność.
Ps; Einar, używamy opcji "edytuj"...
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2009-02-26, 15:48   

Wiszu, jak zwykle zapominasz o paraliżu... Dlaczego każdy pisze tak jakby paraliż nie istniał?! Przecież wilkołak starczy jeden albo dwa, bo i tak blokują natarcie przednie, więc na tył można sobie sprawić nawet i dwa cienie, a wtedy to panocku nie pogadasz, niewiele się też pobronisz...
_________________
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2009-02-26, 15:59   

Vozu napisał/a:
O, rly?
Siła (obrażenia +10%) vs. Klątwa Nygraela (obrażenia -15%)
Zwinność (inicjatywa +10%) vs. Zgroza (inicjatywa -33%)
Święta Zbroja (pancerz +20) vs. Rdza (pancerz -50)
Święta Siła (szansa trafienia +20%) vs. Dotyk Mortis (szansa trafienia -20%)
Wezwanie do broni (obrażenia +33%) vs. Zgnilizna (obrażenia -33%)

Vozu zapominasz o jednym kiedy rzucisz swoje czary osłabiające na niego to działają one tylko do końca Twojej tury. Kiedy rzuci się czary ochronne to działają one w tej turze ale także podczas ruchu przeciwnika.

Gdy w oddziale Hord będą same Zmory a nie walczą ze sobą odziały z nabitymi poziomami (ponad te dostępne w drzewkach) to Imperium ma marne szanse gdyż Magowie szybko zmieniają się wtedy w adeptów.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2009-02-26, 16:00   

Wiszu89 napisał/a:
Tylko zanim MachaK uzbierasz te trzy tysiące na wilkołaki + na budynek, to trochę czasu minie. W tym czasie imperialny zyska dużą przewagę.


Jakbyś czytał temat to byś wiedział, że rozmowy tutaj są na płaszczyźnie teoretycznej czyli "Co by było gdyby..." i przyjmujemy, że jeżeli Imperium ma wojowników poziomu 1000 to i Hordy mają wojowników poziomu 1000. Jak moja propozycja ma 3 wojowników + dowódcę to i twoja armia powinna wystawić 3 wojowników + dowódcę. Jak ty wystawiasz 2 wojowników + czaromiotacza + dowódcę to i ja wystawiam 2 wojowników + czaromiotacza + dowódcę.

Inna paplanina jest po prostu stratą czasu i wysiłku umysłowego...
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2009-02-26, 16:02   

Vogel Serapel napisał/a:
Vozu zapominasz o jednym kiedy rzucisz swoje czary osłabiające na niego to działają one tylko do końca Twojej tury. Kiedy rzuci się czary ochronne to działają one w tej turze ale także podczas ruchu przeciwnika.


No właśnie nie zapominam. Po prostu padła teza "Imperium ma lepsze czary" a ja użyłem kontrargumentu opierającego się na liczbach. Z których jasno wynika, że jest kilka procent przewagi u Hord.
_________________
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2009-02-26, 16:06   

Pete, co z tego, że będziesz miał Paladyna vs Mroczny Władca na lvl 4, skoro będę miał wówczas Odcień? Co Ci po pancerzu, skoro mogę walnąć Rdze z pierwszego poziomu? ;>

Eee, powtarzam się po Vozu.

W każdym bądź razie z Klanami ciut jest trudniej, bo jak Odcień nie trafi Druidki/Arcydruidki, to ta może zdjąć paralusz i wówczas może być interesująco.
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-02-26, 16:24   

Taka zabawa... co z tego ze będziesz miał to jak ja mogę mieć to. Nagu co z tego, ze będziesz miał odcień jak ja będę mieć dwóch Imperialnych zabójców(Albo Tropiciela i Imperialnego Zabójce) i twój Odcień będzie mogl sobie popatrzeć na własna śmierć.
_________________

 
 
 
Wisz 
Weteran


Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 732
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-02-26, 17:06   

Vozu napisał/a:
Wiszu, jak zwykle zapominasz o paraliżu... Dlaczego każdy pisze tak jakby paraliż nie istniał?! Przecież wilkołak starczy jeden albo dwa, bo i tak blokują natarcie przednie, więc na tył można sobie sprawić nawet i dwa cienie, a wtedy to panocku nie pogadasz, niewiele się też pobronisz...

Nie zapomniałem, tylko podałem optymalny skład na drużynę trzy wilkołaki + lisza królowa.
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2009-02-26, 17:20   

Wiszu89 napisał/a:
trzy wilkołaki + lisza królowa

W takim składzie problemem moze być tylko Lisza królowa. Na wilkołaki wystarczy jakikolwiek mag z tak małymi obrażeniami i marnym poziomem HP nie mają szans przebić się przez pierwsza linie Imperium i jedynie czekają na zgon.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Pete 
Inkwizytor



Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 704
Wysłany: 2009-02-27, 14:39   

MachaK napisał/a:


Jakbyś czytał temat to byś wiedział, że rozmowy tutaj są na płaszczyźnie teoretycznej czyli "Co by było gdyby..." i przyjmujemy, że jeżeli Imperium ma wojowników poziomu 1000 to i Hordy mają wojowników poziomu 1000. Jak moja propozycja ma 3 wojowników + dowódcę to i twoja armia powinna wystawić 3 wojowników + dowódcę. Jak ty wystawiasz 2 wojowników + czaromiotacza + dowódcę to i ja wystawiam 2 wojowników + czaromiotacza + dowódcę.



Ale weź to na logikę to nie ma sensu właśnie liczą się realia jak się gra naprawdę a nie jakiś tysięczne levele :-P
Trzeba przyznać rację że na dłuższą mete ludzie z umarlakami nie pociągną...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum