Wiek: 36 Dołączył: 25 Mar 2009 Posty: 52 Skąd: Magistrat
Wysłany: 2009-12-03, 11:54 Liga
Temat leży, Elle jest obarczony innymi sprawami, a wierze że jak rozłożymy obowiązki na wszystkich to coś z tego będzie bo nie ma nic piękniejszego jak co tygodniowa krótka potyczka w D2.
Od początku
System ligowy czyli każdy z każdym u siebie i na wyjeździe więc proponowałbym wprowadzić funkcje gospodarza i gościa ( o nich później ). Mecze na najmniejszych mapach z 40 turowym ograniczeniem czasowym (do ustalenia) bez animacji dla dynamiczniejszej rozgrywki (zresztą temat był poruszany gdzie indziej i nie ma sensu go roztrząsać), mecze co tydzień ,podejrzewam ze większości pasuje weekend ale można rozgrywać bądź kiedy, z możliwością posiadania dwóch zaległych mecz w trakcie trwania sezonu oraz niezależne przerwy spowodowane jakimiś świętami czy uroczystościami.
Punktacja wygrana przez zniszczenie stolicy 3 pkt, wgrana na podstawie przewagi w miastach ,terenie i surowcach 2 pkt (najwygodniej będzie skorzystać z systemy punktacyjnego z turniejów aby wyznaczyć tolerancję pkt między zwycięstwem a remisem), za remis 1 pkt. Punkty za jednostki proponuję nie wliczać gdyż są to straty własne, ale 1 pkt bonusowy za zabicie startowego bohatera.(dodatkowe elementy do punktacji do ustalenia)
Gospodarz- każdy gracz wraz ze zgłoszeniem nicka , 2 ras i avatara musi przedstawić swoją mapę. Mapa musi być zrównoważona i w miarę symetryczna dla obu walczących jeśli idzie o dobór potworów, ilości złota za siedliska , przedmioty czy surowce. Przewaga gospodarza polega na tym iż może ustalić ile jest potworów i siedlisk ,jaki jest teren ,ile miast i jaki jest ich poziom oraz poziom jednostek oraz max lev bohaterów, czy na mapie będą sklepy , wieże magów i nauczyciele. W końcu to nasze podwórko oczywiście mapy będą do wglądu przed dopuszczeniem do rozgrywek i każdy bądzie mógł zgłosić zastrzeżenia (wszystko jest do ustalenia). Mapa powinna być tak skonstruowana by przed meczem ustawić tylko stolicę wroga i kolor many. Oczywiście gospodarz standardowo zakłada hosta (chyba że wynikły jakieś problemy techniczne) robi save pierwszej i ostatniej tury oraz sporządza raport z walki w przygotowanym wcześniej oficjalnym formularzu. Wszystko po to żeby rozłożyć organizację na wszystkich uczestników.
Gość jak gość jest gościem ale za każdy remis bądź wygraną na wrogim terenie otrzymuje jeden punkt bonusowy.
Proponuję jeszcze zgłosić kandydatury 3-4 osób( wybierzemy je w demokratycznym głosowaniu ) która będą pełnić rolę arbitrów.Sama tabela punktacyjna nie powinna być problemem.
Tyle z mojej strony czekam na komentarze i propozycje. Liczę że temat wreszcie ruszy.
_________________ I`ll let the wind blow out the light
cuz it gets more painfull every time I die.
Kaziu, nie przeniosłeś jednak tematu do dobrego działu Turniej vol.III a pomysł mordimera to dwie różne rzeczy. Tak poza tym, miałbym prośbę, by z tego działu "Turniej gry Disciples vol III (BE)" zrobił poddział zakładki "Turnieje"., tak jak dwa pozostałe.
Co zaś się tyczy samego pomysłu, to ja jak najbardziej chętny, tylko, że zaraz po skończeniu obecnych turniejów. Bo nie problem coś zacząć, ważniejsze to doprowadzić projekt do końca.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum