Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Nagash ep Shogu
2010-06-24, 22:46
Komentarze
Autor Wiadomość
DeathCloud 
Lisz
Reaper/Shadow Agent



Wiek: 36
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1000
Skąd: Z'ha'dum
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2007-03-26, 16:31   

No właśnie, gra nie powinna rozdzielać fanów.
_________________
 
 
 
Smash 
Zbir
Strażnik Lorda Rahla



Wiek: 40
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 223
Skąd: D'Hara
Wysłany: 2007-03-26, 18:47   

Najważniejsze żeby nie schrzanili gry tak jak zrobił to ubisoft z homm5.
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2007-03-26, 20:45   

Ja uwazam ze HoM&M5 jest jedna z lepszych gier z tej serii. Oczywiscie nic nie pobije trzeciej czesci. Kilka malych poprawek co do bitwy i gra bylaby naprawde dobra :)
_________________

 
 
 
Smash 
Zbir
Strażnik Lorda Rahla



Wiek: 40
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 223
Skąd: D'Hara
Wysłany: 2007-03-26, 22:07   

Elledan napisał/a:
Ja uwazam ze HoM&M5 jest jedna z lepszych gier z tej serii...

Młody jesteś więc ci wybaczę te zdanie :). Prawda jest, że homm5 to doskonały przykład ciemnej strony komercji, rzucić niedorobiony produkt pod znaną marką byle tylko kasę od fanów wyciągnąć. Ubisoft to toksyczna firma robi gry po najniższej linii oporu byle kase wyciągnąć. Seria heroes'ów umarła razem z 3DO.
 
 
Rond 
Weteran
Kamil Młotoręki



Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 113
Skąd: Klan Kopalni Niebios
Wysłany: 2007-03-28, 07:50   

Hmm... Ja mam jedynie nadzieje, ze pamiec o Disciples nie umrze dopoki nie wyjdzie trzecia czesc... Bo ja juz zapomnialem o tym forum ^^ Wielkie podziekowania dla Pawla ;)

Ps. Pyriel, tamten ciekawy dla ciebie screen z niby D2 to jest ( przynajmniej mi tak sie wydaje ) Discilpes 1 :)

Nie Screen jest z DII ale obrazki jednostek z apostołów
Pyriel
Ostatnio zmieniony przez Pyriel 2007-03-28, 15:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
DeathCloud 
Lisz
Reaper/Shadow Agent



Wiek: 36
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1000
Skąd: Z'ha'dum
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2007-03-28, 11:17   

JA ja mam nadzieję że ludzie nie zapomną o DII gdy wyjdzie DIII.
_________________
 
 
 
Zodd 
Rycerz piekieł
Aktywny palacz



Wiek: 36
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 102
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-03-28, 12:22   

Ja na pewno nie zapomnę... jako, że DIII mój komp nie podźwignie :mrgreen:
_________________
We don't need no education!
 
 
 
Rogin 
Wtajemniczony
Title not found



Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 116
Skąd: Dolina Roztoki
Wysłany: 2007-03-29, 15:58   

Też nie mam zamiaru zapomnieć o DII, bo tylko w to bedę grać - przypadek jak o Zodd'a kompa mam za słabego ale co tam. W marzeniach bedę grać w DIII... Ciekawe czy będzie nowa muzyka, czy taka jaka do tej pory była...? Być może zmienią - kto wie.
_________________
Zwycięstwo nauczy nas niewiele, porażka zaś tysiąca rzeczy.

Nie dyskutuj z debilem.
Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
 
 
P@weł 
Paladyn
...Inny...



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 486
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-03-29, 17:59   

Rogin...co ty dziecko jestes? muzyka ma byc taka sama? niby z jakiej racji? przeciez to normalne ze bedzie zupelnie nowa...

PS. a moj komp udzwignie DIII :-P , a jezeli chodzi o DII to juz sie w to dostatecznie nagralem i nagadalem ( wszystkie tematy o D2 na obu foram mam ignorowane...bo juz nie ma o czym pisac...) pozdro
PS2. panowie pozmieniajcie kompy, bo z kim bede gadal o DIII? sam ze sobą? :mrgreen:
 
 
 
Rogin 
Wtajemniczony
Title not found



Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 116
Skąd: Dolina Roztoki
Wysłany: 2007-03-29, 19:03   

A skąd wiesz że ma być inna? A może zostanie taka jaka jest co? Może Ty udajesz prorokinię? :mrgreen:
Zazdroszczę Ci kompa...
_________________
Zwycięstwo nauczy nas niewiele, porażka zaś tysiąca rzeczy.

Nie dyskutuj z debilem.
Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
 
 
Zodd 
Rycerz piekieł
Aktywny palacz



Wiek: 36
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 102
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-03-29, 20:11   

Rogin - muzyka to nawet w WBC się zmieniała ;P a tam kolejne części to raczej jak dodatki :mrgreen: Już się przyczaiłem na nowego kompa ;) Teraz tylko zaatakować :D
_________________
We don't need no education!
 
 
 
Pyriel 
Rycerz piekieł
Wielki Cenzor



Wiek: 38
Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 386
Skąd: zQnów
Wysłany: 2007-04-01, 12:20   

Odnośnie pojawiającej się w innych tematach dyskusji, która jest tam ewidentnym offtopem, co do dodania drugiego drzewka wojowników, a właściwie jego podziały u na dwa już od pierwszego poziomu.
Na początku byłem czemuś takiemu przeciwny, lecz teraz zaczyna mi ten pomysł podchodzić. W DII każda rasa ma 26 jednostek /poza Elfami tu jest 25 /szok, bo wydaje się, że w przymierzu jest połowa tego, co w innych rasach/ w DIII ma ich być 35. Oznacza to, że nawet, jeżeli wszystkie drzewka zostaną podniesione o 1LV to i tak zostanie wystarczająco dużo jednostek na utworzenie odrębnego pnia.
Nie koniecznie mogą top być wojownicy a raczej jednostki, które bardziej pasują do danej rasy. Dlaczego zaczynam się do takiej opcji przekonywać? Powoduje to zwiększenie ilości jednostek oddziale, teraz będzie to czterech wojowników w pierwszej linii i chciałbym tam widzieć jakąś różnorodność.
_________________

 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2007-04-01, 17:05   

Hmm Pyriel masz na mysli to co napisalem o Elfach Wojownikach i Cenataurach ?? W temacie miala sie znalezc dyskusja na temat nowosci wprowadzanych do DIII i propozycji do danej rasy nie widze tu offtopa :/

chodziło mi o dyskusje o rozdzieleniu drzewek wojowników na konnych i piechurów.
Pyriel
_________________

Ostatnio zmieniony przez Pyriel 2007-04-01, 17:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
lis
[Usunięty]

Wysłany: 2007-04-02, 15:10   

Moim zdaniem zostanie utworzone oddzielne dzewo rozwoju dla jednostki specjalnej czyli np. gryfa.
Ostatnio zmieniony przez lis 2007-04-13, 00:54, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2007-04-04, 23:21   

Bardzo chcialbym podziekowac panu Ancalagonowi za kolejne screnny na ktore od tak dawna czekalem. Co do ich samyc hto wydaje mi sie ze poslyszymy teraz wiele opinni jaki to disciples stal sie herosowaty. Mimo to musze powiedziec ze robi sie bardzo ciekawie. Dalej nie podoba mi sie stolica imperium ale nie wszystko moze byc tak jak to sobie wymarzymy :)
_________________

 
 
 
P@weł 
Paladyn
...Inny...



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 486
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-04-05, 08:35   

A czego sie spodziewales po zamku imperium? statku kosmicznego?Zrobili normalny gotycki zamek i tyle, a ze sredniowieczne budowle sa malo orginalne to juz niestety ich urok :mrgreen: Ciekawi mnie bardziej stolica demonow jak ja zrobili... ( stolice reszty ras sa latwe do przewidzenia - elfy znowu beda na drzewie, klany w gorach ( pewnie znowu bedzie miala najbardziej kozacki wyglad), nieumarli beda w jakies zatechlej ruderze). Jak zrobia zielonoskorych ( w co watpie) to mogliby zrobic jakas jaskinie za stolice ( taka wielka,czarna jame :-) )
 
 
 
Pyriel 
Rycerz piekieł
Wielki Cenzor



Wiek: 38
Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 386
Skąd: zQnów
Wysłany: 2007-04-05, 10:11   

A mi stolica Imperium się podoba, wreszcie widać jej prawdziwe oblicze :mrgreen: Mały tylko drobiazg, po co ta bezdenne czeluść po zamkiem / już w HV zastanawiało mnie, na czym te zamki właściwie stoją :?: ta się chyba trzyma na moście /. Screeny są świetne i sądząc po wyglądzie budynków / tych neutralnych / gra utrzyma albo i pogłębi swój klimat.
Poczekajmy trochę, a konkurencja będzie musiała się głowić jak ma wyglądać HVI żeby dorównać nowemu discowi.
Szkoda tylko, że widzimy głównie prezentację Imperium

:cry:
_________________

 
 
P@weł 
Paladyn
...Inny...



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 486
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-04-05, 10:44   

Pyriel napisał/a:
Mały tylko drobiazg, po co ta bezdenne czeluść po zamkiem / już w HV zastanawiało mnie, na czym te zamki właściwie stoją


Faktycznie troche do kitu do wyglada ( moze rury z imperialnych kibli maja swoj koniec w siedzibie legionow? :mrgreen: ) jak chcieli most zwodzony, to mogli zrobic po prostu zwykla fose...No ale w ich opinii to bezdenna czelusc pod zamkiem nadaje tajemniczego klimatu ( jak sie przyjrzysz to zamek stoi na ogromnych kolumnach ). Coz to gra fantasy, wiec nie bierzmy wszystkiego na powaznie... 8-)
 
 
 
Rond 
Weteran
Kamil Młotoręki



Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 113
Skąd: Klan Kopalni Niebios
Wysłany: 2007-04-05, 11:44   

Ładnie, choć czy aby na pewno to będzie Discilpes ? :) Przekonamy się...
_________________
"Wielcy ludzie nie rodzą się wielkimi, tylko się nimi stają" - Mario Puzo "Ojciec Chrzestny"
 
 
 
P@weł 
Paladyn
...Inny...



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 486
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-04-05, 12:00   

Rond napisał/a:
choć czy aby na pewno to będzie Discilpes ?
Nie rozumiem...a co niby ma być?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum