W końcu jestem po obejrzeniu przedostatniego filmu. Pomysł z różdżkami - ciekawe ciekawe, ale poczekam na wersję grywalną by się przekonać jak to wyjdzie w praktyce
Ruch jednostek w walce - nie jest go tak dużo jak w HoM&M i jak widać wystarczają najwyżej dwie tury, żeby dotrzeć do wroga i go "ciachnąć", także nie jest tak źle. Pomysł, by jedne jednostki chroniły inne też ciekawy i czekam, by zobaczyć to w praktyce w grze udostępnionej szerszej publiczności. Ficzera z polami specjalnymi jeszcze nie rozumiem no i trochę zraził mnie fakt, iż mag atakuje jedną wybraną jednostkę (ale gdyby np. dwóch lub więcej wrogów stało na polach obok siebie mag może zaatakować ich grupkę czy tylko jednego z nich? Jeszcze to do mnie nie dotarło). Olbrzymy, jeśli chodzi o ich funkcjonalność w bitwach mogą być naprawdę przydatne jako solidne jednostki defensywne. Co do wyglądu wszystkiego - rozmach stolicy Imperium jak i jej wygląd to bardzo, bardzo rzeczy na plus - czegoś takiego w strategiach turowych nie widuje się na codzień. Ciekawe jak będzie z pomniejszymi miastami.
Co do wyglądu drużyny w mieście/drzewek rozwoju/wyglądu jednostek trudno mi się przyczepić, bo będą jeszcze zmiany/retusze/dopracowania od twórców.
Brak wody też i mnie martwi, podobnie jak brak latających dowódców/jednostek na mapie głównej. Teraz to nieco przypomina resztę TBS'ów, gdzie bohaterowie normalnie przemieszczają się po stałym, twardym gruncie.
Co do samego filmiku to mam zastrzeżeń kilka - przydałaby się większa rozdzielczość, by wszystko można było lepiej oglądać jak i możliwość pobrania go na dysk twardy.
No to teraz czekam na następne info/screeny/trailery, aż w końcu dopadniemy demo i pełną wersję gry
PS. Demon w todze podczas walki nie wyglądał jeszcze tak tragicznie, ale wszystko wyjdzie w przysłowiowym praniu.
zraził mnie fakt, iż mag atakuje jedną wybraną jednostkę (ale gdyby np. dwóch lub więcej wrogów stało na polach obok siebie mag może zaatakować ich grupkę czy tylko jednego z nich? Jeszcze to do mnie nie dotarło).
Magowie imperium atakują także przeciwników obok celu ( 2 min. filmiku )
Cytat:
Co do samego filmiku to mam zastrzeżeń kilka - przydałaby się większa rozdzielczość, by wszystko można było lepiej oglądać jak i możliwość pobrania go na dysk twardy.
czy ten jednorożec od elfów na tych zdięciach jest jednostką czy nie
_________________ An sí Tintallë Varda Oiolossëo
ve fanyar máryat Elentári ortanë
ar ilyë tier undulávë lumbulë
ar sindanóriello caita mornië
i falmalinnar imbë met,
ar hísië untúpa Calaciryo míri oialë.
Sí vanwa ná, Rómello vanwa, Valimar!
Tak obejrzałem z 3 razy ten filmik i nie wiem czy to mi sie tylko wydaje (słabe okulary) czy w trakcie walki animacja jednostek nie jest płynna? na przykład nieumarły wojownik to wygląda jak by sie naprawdę ciął
Jednostki ładnie się prezentują zwłaszcza anioł i tytan ale atak orka jest jakiś taki nijaki jakby chciał uderzyć ale nie mógł
Jednak wrażenie ogólnie pozytywne
_________________ Siła bez sprawiedliwości to przemoc. Sprawiedliwość bez siły to nieudolność
Jeżeli tak wyglądałby jednorożec to DAT miałoby u mnie baaaaardzo dużego plusa. Czegoś takiego ja osobiście jeszcze nie widziałem.
Wreszcie filmik, w którym wszystko widać wyraźnie. Minus to to, że jednostki poruszają się zbyt szybko, ale to zapewne się reguluje.
Obawiam się o wymagania, jakie ta gra postawi przed graczami, bo jeśli chodzi o grafikę to H5 się chowa a jego producenci biorą się za HVI.
Coś nie tak z demonami, po raz pierwszy od dłuższego czasu zaczynam się o nich martwić.
No i gdzie znane z DI krzyże lub kupy gnatów z drugiej odsłony serii
No i gdzie znane z DI krzyże lub kupy gnatów z drugiej odsłony serii
właśnie, jednostka jak ginie wtedy całkowicie znika, ciekawi mnie czy w trakcie walki będzie można wskrzesić poległych wojów, będzie trzeba po całej mapce szukać niewidzialnych zwłok;]
_________________ Siła bez sprawiedliwości to przemoc. Sprawiedliwość bez siły to nieudolność
Wiek: 35 Dołączyła: 28 Maj 2007 Posty: 1560 Skąd: Ner'eeye Maha
Wysłany: 2008-05-30, 09:59
Filmik ściągnęłam, ale się nie odtwarza, tak wiec cudnego jednorożca podziwiałam w kiepskiej jakości, co nie zmienia faktu, że takiego właśnie jednorożca bym chciała widzieć w grze. Ech, marzenia...
EDIT - poległych będzie można wskrzesić podając czar lub eliksir jego wizerunkowi na dole. Tak mi się wydaje...
Spróbuj jeszcze raz go zassać, bo to jedyny, jaki można sobie odtworzyć w fuul screenie i nadal ma świetną jakość. Co do magów to zapewne ilość atakowanych będzie zależała od jego poziomu. Na filmiku widać, że strażnik stolicy atakuje wszystkie wrogie jednostki (tu gobliny).
Faktycznie atak orka wygląda mało efektownie, jakiś taki zamach od niechcenia.
Więc jednak strażnicy wyjdą ze stolic, czy to tylko na potrzeby filmiku
Wiek: 111 Dołączyła: 27 Maj 2007 Posty: 936 Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2008-05-31, 08:51
Pytanie pozostaje tylko czy trupki będą jako neutrale czy jako grywalna frakcja (może być nawet bez kampanii)?
_________________ Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
U innych ras symbole pokrywają się z jednostkami, więc i tu powinno tak być. Takiego jednorożca to ja bym chciał mieć zamiast gryfa jako szeregową jednostkę, wydaje mi się jednak, że jak już to będzie on przyzywany.
Wątpię, sadząc po wyglądzie jednorożców wydaje mi się, że kontrowersyjnie elficcy jeźdźcy to zwykła konnica przyozdobiona tylko w rogi element zastraszający.
Wiek: 36 Dołączył: 16 Maj 2007 Posty: 598 Skąd: Afterfallowe góry
Wysłany: 2008-05-31, 19:11
Cytat:
Wątpię, sadząc po wyglądzie jednorożców wydaje mi się, że kontrowersyjnie elficcy jeźdźcy to zwykła konnica przyozdobiona tylko w rogi element zastraszający.
Hmm, to ja może też sie w rogi przyozdobię....
Trupki będą neutralne zapewne.. i dobrze!
_________________ Piwo to moja droga do oświecenia!
... a poza tym uważam, iż .dat należy zniszczyć!!! Więc.. DAJ KAMIENIA!!
Uwaga na Kleofasa co tu hasa z kąta w kąt!!
Zapewne w stylu klasycznym, czyli pozostaną tylko szczątki.
MachaK nie ma sensu wrzucać do gry Hord nie mając dla niej przygotowanej kampanii. Ciekawi mnie czy dodadzą korniszony i trupy za jednym zamachem czy znów podziela na jakieś dwa dodatki znów dzieląc ich na tych ze światła i tych z mroku.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum