Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Nagash ep Shogu
2010-06-24, 22:46
Komentarze
Autor Wiadomość
Ebenezer Meshullam 
Wiedźmiarz
T.o.Y.



Wiek: 36
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 680
Skąd: Ferlan
Wysłany: 2008-05-29, 17:01   

W końcu jestem po obejrzeniu przedostatniego filmu. Pomysł z różdżkami - ciekawe ciekawe, ale poczekam na wersję grywalną by się przekonać jak to wyjdzie w praktyce :-)
Ruch jednostek w walce - nie jest go tak dużo jak w HoM&M i jak widać wystarczają najwyżej dwie tury, żeby dotrzeć do wroga i go "ciachnąć", także nie jest tak źle. Pomysł, by jedne jednostki chroniły inne też ciekawy i czekam, by zobaczyć to w praktyce w grze udostępnionej szerszej publiczności. Ficzera z polami specjalnymi jeszcze nie rozumiem no i trochę zraził mnie fakt, iż mag atakuje jedną wybraną jednostkę (ale gdyby np. dwóch lub więcej wrogów stało na polach obok siebie mag może zaatakować ich grupkę czy tylko jednego z nich? Jeszcze to do mnie nie dotarło). Olbrzymy, jeśli chodzi o ich funkcjonalność w bitwach mogą być naprawdę przydatne jako solidne jednostki defensywne. Co do wyglądu wszystkiego - rozmach stolicy Imperium jak i jej wygląd to bardzo, bardzo rzeczy na plus - czegoś takiego w strategiach turowych nie widuje się na codzień. Ciekawe jak będzie z pomniejszymi miastami.
Co do wyglądu drużyny w mieście/drzewek rozwoju/wyglądu jednostek trudno mi się przyczepić, bo będą jeszcze zmiany/retusze/dopracowania od twórców.
Brak wody też i mnie martwi, podobnie jak brak latających dowódców/jednostek na mapie głównej. Teraz to nieco przypomina resztę TBS'ów, gdzie bohaterowie normalnie przemieszczają się po stałym, twardym gruncie.
Co do samego filmiku to mam zastrzeżeń kilka - przydałaby się większa rozdzielczość, by wszystko można było lepiej oglądać jak i możliwość pobrania go na dysk twardy.
No to teraz czekam na następne info/screeny/trailery, aż w końcu dopadniemy demo i pełną wersję gry :-)

PS. Demon w todze podczas walki nie wyglądał jeszcze tak tragicznie, ale wszystko wyjdzie w przysłowiowym praniu.
_________________
Deal with it.
 
 
 
mozora 
Adept
Tłumacz



Wiek: 32
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 800
Skąd: Du Weldenvarden
Wysłany: 2008-05-29, 17:10   

Lemon_T(h)ree napisał/a:
zraził mnie fakt, iż mag atakuje jedną wybraną jednostkę (ale gdyby np. dwóch lub więcej wrogów stało na polach obok siebie mag może zaatakować ich grupkę czy tylko jednego z nich? Jeszcze to do mnie nie dotarło).


Magowie imperium atakują także przeciwników obok celu ( 2 min. filmiku )

Cytat:
Co do samego filmiku to mam zastrzeżeń kilka - przydałaby się większa rozdzielczość, by wszystko można było lepiej oglądać jak i możliwość pobrania go na dysk twardy.


Można go sciągnąć

http://narod.yandex.ru/di...lesIII.avi.html
_________________

 
 
Legolas 
Adept
Władca Puszczy



Wiek: 30
Dołączył: 17 Maj 2008
Posty: 5
Skąd: Dzika Puszcza
Wysłany: 2008-05-29, 20:48   

czy ten jednorożec od elfów na tych zdięciach jest jednostką czy nie :?:
_________________
An sí Tintallë Varda Oiolossëo
ve fanyar máryat Elentári ortanë
ar ilyë tier undulávë lumbulë
ar sindanóriello caita mornië
i falmalinnar imbë met,
ar hísië untúpa Calaciryo míri oialë.
Sí vanwa ná, Rómello vanwa, Valimar!
 
 
Gomez 
Chłop



Wiek: 36
Dołączył: 26 Maj 2008
Posty: 8
Wysłany: 2008-05-29, 20:49   

Tak obejrzałem z 3 razy ten filmik i nie wiem czy to mi sie tylko wydaje (słabe okulary) czy w trakcie walki animacja jednostek nie jest płynna? na przykład nieumarły wojownik to wygląda jak by sie naprawdę ciął
Jednostki ładnie się prezentują zwłaszcza anioł i tytan ale atak orka jest jakiś taki nijaki jakby chciał uderzyć ale nie mógł
Jednak wrażenie ogólnie pozytywne
_________________
Siła bez sprawiedliwości to przemoc. Sprawiedliwość bez siły to nieudolność
 
 
Vidriel 
Adept
a.k.a FiNCu



Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2008
Posty: 59
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-05-30, 00:09   

Legolas napisał/a:
czy ten jednorożec od elfów na tych zdięciach jest jednostką czy nie :?:

W mojej opinii NIE ;>
Prezentuje sie ciekawie..czegos takiego jeszcze nie widziałem 8-) miła odmiana od klasycznego koncepta na jednorozca.
_________________
Miłość , wierność , przynależność
 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2008-05-30, 00:52   

Jeżeli tak wyglądałby jednorożec to DAT miałoby u mnie baaaaardzo dużego plusa. Czegoś takiego ja osobiście jeszcze nie widziałem.
Wreszcie filmik, w którym wszystko widać wyraźnie. Minus to to, że jednostki poruszają się zbyt szybko, ale to zapewne się reguluje.

Obawiam się o wymagania, jakie ta gra postawi przed graczami, bo jeśli chodzi o grafikę to H5 się chowa a jego producenci biorą się za HVI.

Coś nie tak z demonami, po raz pierwszy od dłuższego czasu zaczynam się o nich martwić.

No i gdzie znane z DI krzyże lub kupy gnatów z drugiej odsłony serii :?: :!:
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Gomez 
Chłop



Wiek: 36
Dołączył: 26 Maj 2008
Posty: 8
Wysłany: 2008-05-30, 09:07   

No i gdzie znane z DI krzyże lub kupy gnatów z drugiej odsłony serii :?: :!:



właśnie, jednostka jak ginie wtedy całkowicie znika, ciekawi mnie czy w trakcie walki będzie można wskrzesić poległych wojów, będzie trzeba po całej mapce szukać niewidzialnych zwłok;]
_________________
Siła bez sprawiedliwości to przemoc. Sprawiedliwość bez siły to nieudolność
 
 
R'edoa Yevonea 
Naczelna Terrorystka
Róża Kurhanów



Wiek: 35
Dołączyła: 28 Maj 2007
Posty: 1560
Skąd: Ner'eeye Maha
Wysłany: 2008-05-30, 09:59   

Filmik ściągnęłam, ale się nie odtwarza, tak wiec cudnego jednorożca podziwiałam w kiepskiej jakości, co nie zmienia faktu, że takiego właśnie jednorożca bym chciała widzieć w grze. Ech, marzenia...

EDIT - poległych będzie można wskrzesić podając czar lub eliksir jego wizerunkowi na dole. Tak mi się wydaje...
_________________

 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2008-05-30, 13:39   

Spróbuj jeszcze raz go zassać, bo to jedyny, jaki można sobie odtworzyć w fuul screenie i nadal ma świetną jakość. Co do magów to zapewne ilość atakowanych będzie zależała od jego poziomu. Na filmiku widać, że strażnik stolicy atakuje wszystkie wrogie jednostki (tu gobliny).
Faktycznie atak orka wygląda mało efektownie, jakiś taki zamach od niechcenia.

Więc jednak strażnicy wyjdą ze stolic, czy to tylko na potrzeby filmiku :?:
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Cethu 
Wampir
Alkmaar Messenger



Wiek: 36
Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 818
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2008-05-30, 23:14   

Trupy będą w finalnej wersji gry i będzie też kilka sposobów na wskrzeszanie jednostek. Info oficjalne, podane przez Zerita na forum akelli.
_________________

Fighting for peace is like screwing for virginity...
 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2008-05-31, 08:51   

Pytanie pozostaje tylko czy trupki będą jako neutrale czy jako grywalna frakcja (może być nawet bez kampanii)?
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
R'edoa Yevonea 
Naczelna Terrorystka
Róża Kurhanów



Wiek: 35
Dołączyła: 28 Maj 2007
Posty: 1560
Skąd: Ner'eeye Maha
Wysłany: 2008-05-31, 18:44   

Widzę film wreszcie w odpowiedniej rozdzielczości.
Młodej się podoba, czyli jest naprawdę dobrze, a ja chcę takiego jednorożca. Teraz.

Dlaczego on jest tylko symbolem rasy, a nie jednostką... :-/
_________________

 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2008-05-31, 18:49   

U innych ras symbole pokrywają się z jednostkami, więc i tu powinno tak być. Takiego jednorożca to ja bym chciał mieć zamiast gryfa jako szeregową jednostkę, wydaje mi się jednak, że jak już to będzie on przyzywany.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
R'edoa Yevonea 
Naczelna Terrorystka
Róża Kurhanów



Wiek: 35
Dołączyła: 28 Maj 2007
Posty: 1560
Skąd: Ner'eeye Maha
Wysłany: 2008-05-31, 18:59   

Mi się wydaje, że to będzie najwyższy poziom jeźdźcy na jednorożcu.

Tylko zastanawia mnie, co wtedy z gryfami...
_________________

 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2008-05-31, 19:03   

Wątpię, sadząc po wyglądzie jednorożców wydaje mi się, że kontrowersyjnie elficcy jeźdźcy to zwykła konnica przyozdobiona tylko w rogi element zastraszający.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Gaderic 
Wilczy Władca
Wilk stepowy...



Wiek: 36
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 598
Skąd: Afterfallowe góry
Wysłany: 2008-05-31, 19:11   

Cytat:
Wątpię, sadząc po wyglądzie jednorożców wydaje mi się, że kontrowersyjnie elficcy jeźdźcy to zwykła konnica przyozdobiona tylko w rogi element zastraszający.

Hmm, to ja może też sie w rogi przyozdobię.... :-P
Trupki będą neutralne zapewne.. i dobrze! :lol:
_________________
Piwo to moja droga do oświecenia!
... a poza tym uważam, iż .dat należy zniszczyć!!! Więc.. DAJ KAMIENIA!!
Uwaga na Kleofasa co tu hasa z kąta w kąt!!
 
 
 
Cethu 
Wampir
Alkmaar Messenger



Wiek: 36
Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 818
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2008-05-31, 22:30   

Gaderic napisał/a:
Pytanie pozostaje tylko czy trupki będą jako neutrale czy jako grywalna frakcja (może być nawet bez kampanii)?


Mi chodziło o zwłoki, to co zostaje jak jednostkę ubiją :D
_________________

Fighting for peace is like screwing for virginity...
 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2008-06-01, 10:23   

Zapewne w stylu klasycznym, czyli pozostaną tylko szczątki.

MachaK nie ma sensu wrzucać do gry Hord nie mając dla niej przygotowanej kampanii. Ciekawi mnie czy dodadzą korniszony i trupy za jednym zamachem czy znów podziela na jakieś dwa dodatki znów dzieląc ich na tych ze światła i tych z mroku.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Cethu 
Wampir
Alkmaar Messenger



Wiek: 36
Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 818
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2008-06-01, 10:38   

Chyba wszystko zależy od zysków ze sprzedaży D3 i czasu jaki wyznaczą sobie na zrobienie dodatku.
_________________

Fighting for peace is like screwing for virginity...
 
 
 
Vidriel 
Adept
a.k.a FiNCu



Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2008
Posty: 59
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-06-01, 23:26   

Dobra czy zla..i tak kupię.. 8-)
_________________
Miłość , wierność , przynależność
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum