Też zgadzam się. Mogłaby być ta jednostka w nowej rasie razem z moimi strzelcami [Łowcą Głów, Płonącym Strzelcem, Inżynierem, Pogromcą Zła, Majsterkowiczką, Elitarnym Pogromcą Zła i Mistrzem Majsterkowiczów] i wszystkimi orkami [z Młodym Orkiem również] (na Magów, Wsparcie, bohaterów:Wojownika, Strzelca i Maga i dodatkową jednostkę nie mam na razie pomysłu). EXP ustawić na 150 i do 10. poziomu rośnie o 350.
Imię Żywiołak wody
Rasa Neutralni
Exp do awansu 1500
Pancerz -
Ochrona Woda, Ogień
Obrona -
Hp. 160
Atak Wodny bicz/Utonięcie*
Źródło Woda/Woda
Dmg. 50/0
Szanse 85%/40%
Cele 1
Zasięg Sąsiednie jednostki
*Na czas walki neutralizuje jednostkę. Może być użyty tylko 2 razy na bitwę przez jedną stronę, np. Po stronie górnej są dwo żywiłaki wody. Jeden użył utęnięcia, i drugi też. Limit używnia utonięcia się wyczerpał, i jednostki z tej strony nie mogą już tego używać, za to strona dolna ma jeszcze 2 utonięcia do wykorzystania.
To potwornie złe widmo powraca na ziemię, aby zemścić się na swoich wrogach.
W zamian za ochronę przed żywiołami obiecują Mortis swoją lojalność i miażdżą wrogie armie.
Charakterystyka: Unosi się skrawek nad ziemią, a ubrany jest w czarno-szarą szatę.Jego Kaptur jest poszarpany a z przodu widać niewielkie zarysy widmowej twarzy. Para ciemnych jak węgiel oczu,rozszarpane usta i nos.Podczas ataku Widmo Żywiołów materializuje ciemny miecz którym uderza przeciwnika biorąc potężny zamach znad głowy obiema rękoma.
Władca Cienia|
poziom:5
awans Śmierci
PŻ:135
Pancerz:0
Odporność: śmierć,oręż
Ochrona: brak
Ten straszny posłaniec Mortis zbiera krwawe żniwo podczas walk.Przy pomocy swojej kosy niszczy przeciwników nim ci zdążą spróbować się obronić.
Charakterystyka:Jest to wysoki,tajemniczy jegomość w czarnej szacie z kapturem i wielką kosą w prawej ręce.Twarzy nie widać, a jego atak wygląda tak: Na chwilę znika ze swojego pola po czym pojawia się w smugach szarego dymu i uderza kosą w plecy rywala, po czym znów znika i pojawią się na swoim miejscu.
Umęczona Dusza|
poziom:4
awans odcienia
PŻ:150
Pancerz:0
Odporność:Śmierć
Ochrona:Oręż
Atak:Paraliż
Szanse:55%
obrażenia:0
Źródło:Umysł
Inicjatywa:25
zasięg:dowolna jednostka
cele:6
Umęczone Dusze to dusze śmiertelników które uszły z ciał brutalnie zamordowanych ludzi.
Charakterystyka: Wygląd umęczonej duszy to unosząca się nad ziemią dusza która jest bardzo niewyraźna. Co chwila pojawia się i znika zamazując swój wygląd. Jest biała z odcieniem szarego.Podczas ataku na wrogim terenie pojawia się biały powiew paraliżujący umysły i ciało wrogów.
Ta potężna nieumarła istota niszczy wrogów śmiercionośnym płomieniem.
Charakterystyka: Ma 4 nogi z ostrymi pazurami, oraz dług, umięśniony tułów do którego przymocowany z tyłu jest potężny kolczasty ogon, i potężna szyja z paszczą i głową.
Na głowie ma 4 rogi skierowane do tyłu, a z paszczy unoszą się kłębki dymu. Podczas ataku smok wdycha powietrze cofa paszczę do tyłu i zieje ciemnym płomieniem od prawej do lewej strony.
Smocza żmija
poziom:5
Awans upiornego żmija
PŻ:515
Pancerz:0
Odporność:Śmierć
Ochrona:brak
Atak:Trujący oddech\trucizna
Szanse:80%\55%
Obrażenia:75\35
Źródło:Śmierć\Śmierć
Inicjatywa:35
Zasięg:dowolna jednostka
cele:6
PD:5990
Ten straszny rozsiewacz plagi wysłany został aby mordować wrogów Mortis.
Jest Ciemnozielony gdzieniegdzie pobłyskują szare plamy.Ma 4 łapy z krwistoczerwonymi pazurami i ciemnoczerwone oczy.Jego ogon jest krótki i chudy,ale zakończony 4 kolcami.
Jego paszcza jest straszliwa, cała w kolcach a na czole wystają 2 potężne rogi.Kiedy Atakuje jego paszcza przyjmuje jaskrawozielony kolor a z ust wylatuje zielony płomień trucizny który zatruwa i rani wrogów.
SPECJALNE DRZEWKO ROZWOJU.
Wilk|
poziom:1
PŻ:70
Pancerz:0
Odporność:brak
Ochrona:brak
Atak:gryzienie
Szansa:75%
Obrażenia:20
Źródło:oręż
Inicjatywa:50
zasięg:sąsiednie jednostki
cele:1
PD:70
Te wilki zostały opanowane przez Mortis żeby przemienić ich kiedy podrosną.
Charakterystyka: Wygląd bardzo podobny do standardowego wilka z wyjątkiem wielkości. Jest on o połowę większy od zwykłego wilka.
Nieumarły Wilk|
poziom:2
awans Wilka
PŻ:155
Pancerz:0
Odporność:śmierć
Ochrona:brak
Atak: Gryzienie
Szanse:80%
Obrażenia:45
Inicjatywa:55
Zasięg:sąsiednie jednostki
cele:1
Te istoty to ożywione wilki. Powodują oni strach w oczach przeciwnika.
Charakterystyka:Sylwetka taka jak wilka. Kolor oczu to ciemnoszary, jego ciało jest zmasakrowane i widać poniekąd kości. Podczas ataku rzuca się na przeciwnika i gryzie go.
W związku ze spadkiem jakości propozycji zamieszczanych w temacie oraz licznymi skargami na treści w nim zawarte zostaje on zamknięty.
Ze względu jednak na wyniki ankiety
Kod:
Ten temat jest
bardzo ciekawy i powinniśmy go kontynuować.
45% [ 5 ]
czystym spamem i powinien zostać zamknięty.
18% [ 2 ]
Vogel rządzi
36% [ 4 ]
Głosowań: 11
Wszystkich Głosów: 11
nie zostanie usunięty a jedynie wznowiony w nowej postaci określony już konkretnym regulaminem przedstawiania propozycji.
PS.: Odnośnie ankiety dziękuje za tak duże poparcie mej osoby
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum