Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Nagash ep Shogu
2010-06-24, 23:10
Mapa Nevendaar
Autor Wiadomość
P@weł 
Paladyn
...Inny...



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 486
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-03-29, 18:01   

Zodd napisał/a:
Chodzi o coś w podobie kampanii Warlords Battlecry II lub KKnD2? Dobrze rozumiem?


Nie wiem , nie gralem w te gry. Jak nie wiesz o co chodzi to popatrz sobie na screeny warhammer 40k dow, lub chociazby shogun total war, lub jakakolwiek gra z tej serii.
 
 
 
Rond 
Weteran
Kamil Młotoręki



Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 113
Skąd: Klan Kopalni Niebios
Wysłany: 2007-03-29, 20:41   

Lub Stronghold, znana po polsku jako Twierdza :)
_________________
"Wielcy ludzie nie rodzą się wielkimi, tylko się nimi stają" - Mario Puzo "Ojciec Chrzestny"
 
 
 
Zodd 
Rycerz piekieł
Aktywny palacz



Wiek: 36
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 102
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-03-29, 20:55   

Dobra, już wiem o co chodzi ;P Ale jakby coś takiego było to ciężko mi się widzi własne sagi...
_________________
We don't need no education!
 
 
 
Rond 
Weteran
Kamil Młotoręki



Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 113
Skąd: Klan Kopalni Niebios
Wysłany: 2007-03-29, 20:57   

Ale to jest tylko przykład :) Lecz wątpie, czy będzie to wtopione w życie...
_________________
"Wielcy ludzie nie rodzą się wielkimi, tylko się nimi stają" - Mario Puzo "Ojciec Chrzestny"
 
 
 
P@weł 
Paladyn
...Inny...



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 486
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-03-29, 21:58   

mapa bedzie pewnie dodana jako nie element grywalny, lecz powiedzmy w instrukcji. aby przechodzac sage, poczuc klimat tamtej krainy :D
 
 
 
Książę Bythazar 
Rycerz piekieł
Demoniczny Lord



Wiek: 31
Dołączył: 24 Lut 2007
Posty: 301
Skąd: CYtadela Far'Nuli
Wysłany: 2007-04-29, 12:20   

Elledan mam pytanie co to za wyspy umarłych na północy?
_________________
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2007-04-30, 11:20   

Musialem jakos rozwiazac problem z wszechobecnoscia Nieumarlych. Chodzi o to ze w prawie kazdym konflikcie maja jakis udzial. A wiec osiedlilem ich poza Alkmarem takze na polnocy.
_________________

 
 
 
Książę Bythazar 
Rycerz piekieł
Demoniczny Lord



Wiek: 31
Dołączył: 24 Lut 2007
Posty: 301
Skąd: CYtadela Far'Nuli
Wysłany: 2007-05-01, 16:50   

Mam inne poglądy nieumarli nie mają miejsca zamieszkania gdy mortis ich potrzebuje to ożywają tam gdzie są potrzebni( wszędzie są cmentarze) i tworzy się nekropolis stolica nieumarłych właśnie tam gdzie trzeba więc nie potrzebują stałego miejsca zamieszkania.
_________________
 
 
 
Smash 
Zbir
Strażnik Lorda Rahla



Wiek: 40
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 223
Skąd: D'Hara
Wysłany: 2007-05-01, 20:47   

To samo tak naprawdę dotyczy również demonów :)
_________________
Sword of the cold, dark void, free yourself from the heaven's bonds! Become one with my power, one with my body and let us walk the path of destruction together! Power that can smash even the souls of the Gods! The Sword of Darkness, which can cut the Gods themselves! RAGNA BLAD
 
 
P@weł 
Paladyn
...Inny...



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 486
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-05-04, 10:52   

Popieram Mamuta- Nieumarli nie powinny miec swojej stalej siedziby, gdyz powstaja z grobow tylko na specjalne rozkazy Mortis. Legiony to troszke co innego - ich stolica ( jak to jest pokazane w DII) wylania sie wprost z piekla i choc moze byc w kazdym zakatku swiata, to jednak powinna miec swoje miejsce.
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2007-05-11, 22:02   

Gdzies to na pewnej stronie przeczytalem ze kraina umarlakow byl Alkmarr. Jezeli chodzi o Demony to wszystkie ich miasta wybudowane zostaly w trakcie ich kampani przeciwko Imperium i sa skupione wokol Timori gdzie byl uwieziony Bethrezen.
_________________

 
 
 
Pyriel 
Rycerz piekieł
Wielki Cenzor



Wiek: 38
Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 386
Skąd: zQnów
Wysłany: 2007-05-12, 08:33   

Alkmarowie zamieszkiwali pustynie położone na południowych krańcach świata, byli to jednak jak najbardziej żywi ludzie. Głównym elementem ich tradycji by obrzędy związane ze zmarłymi. Przechowywano ich ciała, zasięgano rad, a nawet posilano się w ich towarzystwie /to byli chyba prawdziwi nekromanci/. W przeciągu jednego dnia cała cywilizacja, tysiące istnień, zginęła zgładzona przez zarazę, której sprawczynią była Mortis. Nie pozwoliła im jednak zaznać spokoju, więc ich ciała i uwięzione dusze ruszyłyby pomścić Galleana, tak zrodziły się Hordy nieumarłych.
_________________

 
 
P@weł 
Paladyn
...Inny...



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 486
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-05-12, 09:09   

Ej, skad bierzecie takie historie? :shock:
 
 
 
DeathCloud 
Lisz
Reaper/Shadow Agent



Wiek: 36
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1000
Skąd: Z'ha'dum
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2007-05-12, 11:11   

Właśnie, bo myślałem że Alkmarowie to wyznawcy mortis, a lub który już przepadł.

Co do siedzib Demonów i Nieumarłych. TO zgasdzam sie że oni wcale niep otrzebują miejsc zamieszkania, bo mogą sie pojawić wszędzie, ale jednak muszą mieć jakieś krainy np. Almarr u Nieumarłyuch lub czy okolice TImorii u Demonów jak to wspominał Elledan.
_________________
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2007-05-12, 15:59   

Na nieurodzajnych ziemiach na południe od królestwa istniała zamożna cywilizacja mistyków, zwana Alkmaarem. Mortis jednym skinieniem bezcielesnej dłoni zesłała na niczego nie podejrzewających ludzi straszliwą zarazę. W ciągu kilku tygodni tysiące z nich umarło lub znalazło się o krok od śmierci. Wkrótce ich losy podzieliły kolejne miasta. Niegdyś Mortis posiadała bezkresną moc tworzenia nowego życia, teraz zaś nic nie było w stanie powstrzymać jej przed szerzeniem śmierci i cierpienia na tysiące wymyślnych sposobów. Mortis postanowiła zgładzić tych, którym sama niegdyś dała życie - bogini śmierci znalazła sobie nowy cel...


Mysle ze to wam wystarczy.
_________________

 
 
 
DeathCloud 
Lisz
Reaper/Shadow Agent



Wiek: 36
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1000
Skąd: Z'ha'dum
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2007-05-12, 18:36   

Moze nie róbmy offtopa i przenieśmy sie do odpowiedniego tematu?
_________________
 
 
 
Pyriel 
Rycerz piekieł
Wielki Cenzor



Wiek: 38
Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 386
Skąd: zQnów
Wysłany: 2007-05-12, 20:49   

Popieram przedmówcę koniec offtopu. a skąd się to wzieło poprostu odpaliłem DI i streściłem wstęp do kampanii Hord :mrgreen:
Dalsze komentarze proszę umieszczać w temacie o Hordach.
_________________

 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2008-06-16, 13:28   

Hmm moze male odswiezenie tematu.

Awiec Nevendaar w calej swej okazalosci. Pomysly powstaly przy pracy nad Krainami Elfow do WA. Nagu znajdziesz tu kilka swoich lokacji (niekoniecznie tak jak je opisales). Mam nadzieje ze tym razem Czarna Puszcza jest na swoim miejscu :P

Nevendaar - Elle4.JPG
Plik ściągnięto 237 raz(y) 250,6 KB

_________________

 
 
 
Armagedon 
Wiedźmiarz
Siła Nieczysta...



Dołączył: 15 Lut 2007
Posty: 168
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2008-06-16, 13:57   

pod wrotami Ghasta jest czarna kropka... co to jest ?
_________________
Pojawiam się i znikam
 
 
Saemiel 
Pandemoniusz
Kaźniodziej



Wiek: 31
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 721
Skąd: VI Piekło
Wysłany: 2008-06-16, 14:55   

Ja sie do jednej rzeczy przyczepię jedynie. Mianowicie gdzie są Legiony? Rozumiem, że są w rozsypce, osłabione i tak dalej, ale jednak kilka jaskiń by sie przydało. No chyba, że te góry na wschód od Fallen Heim są kryjówką demonów. No ale jednak jedno pasmo to ciut przy mało jak na mnie. Dwa byłyby już OK.
_________________
Vituperatio stultorum laus est
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum