Wysłany: 2007-10-13, 11:37 Porady i triki do gry disciples
Może już wiecie o tym, ale istnieje pewien sposób, dzięki któremu można grać bez płyty i nie trzeba instalować żadnych cracków. Mianowicie: musimy mieć save z jakiejś misji lub kampanii (bez płyty nie można zaczynać żadnej nowej misji lub kampanii), włączamy Disciples II i wybieramy opcję „Samouczek”. Gdy się gra załaduje włączamy menu opcji i po prostu wczytujemy dowolny save, już można grać bez płyty!
Działa to na pewno w BE, w PG chyba też, EDIT: w MP też.
Ostatnio zmieniony przez Vogel 2007-11-24, 17:51, w całości zmieniany 2 razy
Wysłany: 2007-11-24, 18:07 Podzielmy się surowcami
Może już o ty wiecie jednak jestem pewien, że znajdą się i osoby, które na to nie wpadły. Chodzi mi mianowicie o czerpanie surowców ze źródeł bliskich stolicy wroga bez obaw o odcięcie od nich. Sposób ten jest bardzo przydatny w początkowej fazie gry, gdy nie stać jest nas na obstawienie bohaterami złóż lub nie mamy czasu na uganianie się i tępienie różdżkarzy. Sztuczka jest bardzo prosta wystarczy postawić rózgę w nieco większej odległości od źródła dochodu, tak by za każdym razem, gdy przyjdzie nasza tura zmieniany przez nią teren obejmował złoże, ale jednocześnie by podczas tury komputera to on na nim panował. Dzięki temu mamy zapewniony stały dopływ surowców a SI nie usunie rózgi, która podczas jego tury nie przeszkadza w czerpaniu ze złóż. SI nie postawi też swojej rózgi bliżej odcinając nas, ponieważ jest tak zaprogramowany, że nie umieszcza rózg na swoi terenie.
Dodatkowo powiem, że gdy mamy już w miarę bogaty budżet to warto umieszczać rózgi przy swoich złożach (nawet tych w głębi terytorium), dzięki temu w razie, gdy jakiś różdżkarz się prześlizgnie to będzie potrzebował o turę więcej by je przejąć.
Jak może ktoś zauważył zmieniłem tytuł tematu by poszerzyć zakres informacji jakie można w nim umieszczać. Zamieszczajcie tu swoje sztuczki pomagające w grze oczywiście BEZ ŻADNYCH KODÓW.
Vogel
I znowu dubel ale cóż inaczej nikt nie zauważy.
Mam pytanie odnośnie dowudców różdżkarzy, czy w miare ich rozwoju moga osiągnac dowodzenie nad piecioma jednostkami bo ktos kiedys pisał, że nie a ja jeszcze nie próbowałem.
Wiek: 111 Dołączyła: 27 Maj 2007 Posty: 936 Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2008-06-28, 18:37
Vogel Serapel, tak możesz mieć 5 jednostek a jak masz wątpliwość to po prostu zrób mapę, usaw obok siebie 1 chłopka 1 poziomowego co dwa pola, zrób sobie jakiegoś różdżkarza, daj mu wojaka, wpisz kod od awansów i sprawdź. Można mieć 5 jednostek.
_________________ Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
Nie wieżyłem wam, ale że nie chciałem być jak ten gość, co się kłócił, że uniki ma w statsach, zamiast dyskutować - sprawdzilem. No i MACIE RACJĘ. Najśmieszniejsze, że całą kampanię elfów tym durnym systemem przeszedłem ;)
Wybaczcie, trochę jak noob się czuje...
Panie Moderatorze - ten post zniknie samoczynnie za 2 dni, proszę bez upomnień
A my prosimy nie edytować edycji moderatorsko/adminowskich. I dlaczego ten post ulegnie samokasacji? Nie widzę ku temu powodów R'edoa
Ale jak już jesteśmy w temacie - to te straty w przyroście statystyk obowiązują końcowe jednostki w drzewku, czy nie?
Post nie zniknie a jego zawartość można było zostawić. I tak jak powyżej napisała R’edoa proszę o nie usuwanie edycji moderatorskich z postów.
(VHS)
Ostatnio zmieniony przez Vogel 2008-08-31, 17:17, w całości zmieniany 3 razy
prosty trick ale przydatny (choc rzadko). jezeli mamy dowodce ze sztandarem a nasza druzyna zostanie oslabiona jakims czarem odpowiadajacym premii ze sztandaru to wystarczy owy sztandar w naszej turze zdjac i zalozyc ponownie. a konkretnie wespre to przykladem sztandaru ochrony +20% pancerza. rzucona zostaje na nas rdza (-50% pancerza) a zatem startujemu ture z pancerzem zmniejszonym o 50% - najczesciej w praktyce do zera. wystarczy ze zdejmiemy go i zalozymy a odzyskamy te 20% (jezeli mielismy wiecej to nie odzyskamy calosci ale zawsze dobre te 20%). oczywiscie trick dziala rowniez z artefaktami bohatera
_________________ ...the children of the Empire sing death songs and Empire without a heir could only portend of chaos...
_________________ Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
Nie wiem jak żeś to zrobiła, ale z tego co wiem różdżkarze mogą sobie również dodać 2 pola, a skoro na początku mają 1 to wychodzi w sumie 4-osobowa drużyna
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum