Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Walki jednostek
Autor Wiadomość
mozora 
Adept
Tłumacz



Wiek: 32
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 800
Skąd: Du Weldenvarden
Wysłany: 2009-02-08, 11:12   

Maxion jak dajesz walki to dawaj parami jak wyżej, i by były ciekawe. np. ktos na cos ma odporność , ktos jakąś umiejetność.
_________________

 
 
Maxion 
Wtajemniczony
Niebieski wampir



Wiek: 29
Dołączył: 05 Lut 2009
Posty: 18
Skąd: Rio
Wysłany: 2009-02-08, 11:58   

draga zul i zywiolak powietrza
vs.
Wilczy wladca (zamienia sie w ducha fenrira po zabiciu zywiolaka) i alchemik, jeden z nich - dowodca ze sztandarem odp (pancerz +15)
no to powodzenia w rostrzygiwaniu :-)

Edit
w mojej symulacji bylo duzo chybien, to bylo prawidlowe 80% jesli nie nawet 70%. Prosze uwzglednic jakies chybienia
 
 
 
Pete 
Inkwizytor



Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 704
Wysłany: 2009-02-09, 12:48   

Sądze iż ta pierwsza parka wygra ponieważ alchemik dodaje tylko atak...
Wczesniej napisałeś coś o wygrywaniu jak ktoś zacznie ale pomyśl logicznie że kto zostanie pierwszy zaatakowany to ma kilka pż w plecy i ma mniejsze szanse nie wliczając chybień.Przeczytaj sobie wcześniejsze stronki w tym toicu już pisałem o tym i uzgodniliśmy że walki odbywają się bez możliwości chybienia :-P
 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2009-02-09, 13:32   

Altair napisał/a:
ale pomyśl logicznie że kto zostanie pierwszy zaatakowany to ma kilka pż w plecy

Zapominasz że walka jest turowa :?: Zaraz po tym ataku jest odpowiedź i znów szansa jest wyrównana. Decyduje nie to kto jako pierwszy zaatakuje w walce tylko to komu poszczęści się w ostatniej decydującej turze.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Maxion 
Wtajemniczony
Niebieski wampir



Wiek: 29
Dołączył: 05 Lut 2009
Posty: 18
Skąd: Rio
Wysłany: 2009-02-09, 15:37   

Przeczytalem w szystkie stronki w tym temacie i zgadzam sie z Vogelem co z reszta "zobrazowalem" na poprzedniej stronie

A co do walki to wszystko zalezy od trucizny...
_________________
Leave out all the rest
 
 
 
Goar 
Giermek
Do you hear me? I'm



Wiek: 26
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 23
Wysłany: 2009-02-10, 17:21   

Drega Zul i Żywiołak wygra
 
 
Pete 
Inkwizytor



Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 704
Wysłany: 2009-03-24, 07:26   

Pora odświeżyć topic ;-)

Obrońca Wiary & Hirofata
http://disciples.phx.pl/D...awiary_opis.jpg

http://disciples.phx.pl/D...ofanta_opis.jpg

vs

Król Krasnoludów & Arcydruidka
http://disciples.phx.pl/D...oludow_opis.jpg

http://disciples.phx.pl/D...ruidka_opis.jpg
 
 
 
Wisz 
Weteran


Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 732
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-03-24, 10:37   

No ciekawa walka. Z początku może się wydawać, że ludzie bez problemu wygrają, ale dużo zależy od tego, jak ustawimy jednostki. Z kompem przed chwilą testowałem takie rozwiązanie: arcydruidka i król z przodu. Obrońca atakuje druidkę, której zostaje trochę życia i rzuca wzmocnienie na króla. Król czeka, hierofanta się broni. Krasnal zadaje cios obrońcy. W następnej turze obrońca dobija druidkę, a w następnym ruchu król zabija go. Hierofant wskrzesza obrońcę, który zadaje jeszcze jeden cios, ale za chwilę ginie ponownie. Po jego zabiciu dalsza walka to formalność. Jeśli zaś arcydruidka jest z tyłu, bez problemu wygrywają ludzie.
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2009-03-24, 11:27   

Wygraja ludzie, Wiszu testowanie tego na walce z kompem nie ma sensu bo SI nie gra logicznie tylko tak jak jest zaprogramowane. Żywy gracz nigdy nie zmarnuje dwóch ataków na Arcydruidkę.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
theodred 
Rycerz
Emry's Guard



Wiek: 38
Dołączył: 26 Gru 2008
Posty: 73
Skąd: Dol Amroth
Wysłany: 2009-03-25, 02:02   

hmm mam pytanie w stylu początku tematu czyli:

runiczny wojownik vs król krasnoludzki

wiem, że różnica 2x65 a 100 i Hp 300 do 250 ale pojawia sie pancerz u króla 30

no i cena budynku 3k do 4,5... ale wole króla :-P
_________________
http://www.lastfm.pl/user/Ukashq
 
 
Wisz 
Weteran


Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 732
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-03-25, 09:58   

Ale Tobie chodzi tylko o walkę tych jednostek czy którą lepiej wziąć? Jeśli o walkę, to wszystko zależy od tego, czy żadna nie spudłuje, bo każda potrzebuje trzech tur na zabicie przeciwnika. Jeśli będą trafiać, wygra mistrz runów. Jeśli chodzi o tą, która lepsza, to stawiam na mistrza runów. Król Krasnoludów ma niby 30 pancerza i ochronę na umysł i wodę, ale jego obrażenia, inicjatywa i cena to żart. Króla niby powinno się brać walcząc z hordami, ale mi jeszcze nie zdarzyło się grając przeciw człowiekowi zebrać tyle złota.
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
Einar 
Adept
Elficki książę



Wiek: 33
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 41
Wysłany: 2009-03-26, 05:35   

A najlpiej nie brać żadnego z nich - postaw na Pustelników
_________________
excellence is a state of mind
 
 
Wisz 
Weteran


Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 732
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-03-26, 09:39   

Dla mnie pustelnicy są przereklamowani. Pokazują swoją siłę, gdy albo jest ich więcej niż trzech lub gdy chociaż mamy arcydrudkę, to wtedy i jeden do czyszczenia tyłów ze słabych magów się przyda. Tylko żeby grać pustelnikiem, trzeba najpierw grać góralem, a nim bardzo milusio zdobywa się poziom na przeciwnikach mających więcej niż 100 PŻ...
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2009-03-26, 09:45   

Taaa pięciu Górali potrzebuje dwóch tur by zabić orka :-?

W bezpośrednim starciu wygra Mistrz run bo ma wyższą INI, jednostki jednak należny wybierać oceniając je nie pod kontem która silniejsza ale która użyteczniejsza w walce.
W singlu zawsze wybierałem Króla i nigdy mnie nie zawiódł. Jednak jeśli w drużynie mamy Syna Ymira to lepszy pustelnik na tyły tyle że trzeba Niebieskiego smoka unikać :mrgreen:
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Pete 
Inkwizytor



Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 704
Wysłany: 2009-03-26, 12:39   

Tak samo jest ze Świętym Mścicielem i Obrońcą Wiary Jednostki są tak zbalansowane statystykami między sobą że wygrałby ten, który pierwszy uderzy...
 
 
 
theodred 
Rycerz
Emry's Guard



Wiek: 38
Dołączył: 26 Gru 2008
Posty: 73
Skąd: Dol Amroth
Wysłany: 2009-03-27, 01:55   

tak tyle tylko, że obronca ma ini 70 i armor a msciciel obrazenia ciut wieksze... Dla mnie w ogole nie ma sensu brac msciciela gdyz wiadomo imperium z prorokini prowadzi jak najdluzej bitwe, bo czas idzie im na reke (leczeie prorokini), a sciania 3 obroncow nie jest taka latwa do powalenia i robia swoje czyli bija... :mrgreen: wiem ze niektorym moze sie nie podobac wyglad obroncy ( ale moim zdaniem kon jest proporcjonalny do jezdzca, popatrzcie z przodu i tylu, a pancerz to musi byc gigant jak 30 wynosi) cos jak koks z bluza z kapturema a pod spodem 2 bluzy :mrgreen:
_________________
http://www.lastfm.pl/user/Ukashq
 
 
Pete 
Inkwizytor



Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 704
Wysłany: 2009-03-27, 12:09   

Na to samo wychodzi Bo Mściciel ma trochę więcej pż i więcej zadaje w sumie Ja osobiście preferuje Mściciela...
Ale ta dyskusja prowadzi do offtopu więc nie ciągnijmy jej... :-P
 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2009-10-31, 14:51   

:death: 6xŚmierć kontra 6xWartownik :elf:







Pod emotami są linki to statystyk jednostek.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Wisz 
Weteran


Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 732
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-10-31, 15:00   

Jeśli wszystkie trafienia będą wchodzić, wygra drużyna śmierci. Jedna śmierć zabija jednego wartownika, zaś aby zabić śmierć, trzeba dwóch elfów. Po pierwszej turze zostanie po trzy jednostki w każdej drużynie, w drugiej elfy zabiją jedną śmierć i drugą ranią, zaś hordy zabiją dwóch wartowników i w trzeciej turze walka się skończy i przeżyje jedna śmierć (kuźwa sporo powtórzeń, ale inaczej nie dam rady :-) ).
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
Pete 
Inkwizytor



Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 704
Wysłany: 2009-10-31, 15:06   

Taa Wiszu ma rację chociaż ta walka jest dosyć wyrównana nie należy zapominać że to Wartownicy zaczynają atak plus odmrożenie...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum