Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Idealna Jednostka
Autor Wiadomość
Hasisz 
Giermek
Posłańczyni



Dołączyła: 05 Sie 2008
Posty: 49
Skąd: ks. Mazowieckie
Wysłany: 2008-08-21, 07:56   

Od arcymaga wolę jednak zabójców, arcymag zbyt szybko umiera. I bardziej opłacalni są hierofanci, bo przynajmniej mogą wskrzesić kogoś.
_________________
"Miecz prawa bowiem tylko złemu szkodzi"
Jak Kochanowski

"Dzieło zniszczenia w dobrej sprawie jest święte, jak dzieło stworzenia"
Adam Mickiewicz
 
 
Damta 
Giermek



Dołączył: 20 Sie 2008
Posty: 9
Wysłany: 2008-08-21, 08:52   

A uleczą paraliże i inne bóle żołądka?
 
 
Pete 
Inkwizytor



Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 704
Wysłany: 2008-08-21, 08:55   

Heh Obydwoje macie rację bo obydwa typy sanitariusza są dobre,
tylko trzeba wybrać tego właściwego ja osobiście wolę Hierofatę...
 
 
 
Damta 
Giermek



Dołączył: 20 Sie 2008
Posty: 9
Wysłany: 2008-08-21, 09:55   

J wolę leczyć wszyskich i jak dla mnie ta Prorokinii jest boska leczenie wszystkich + antybiotyk to jest coś a pan Kapucyn leczy jednego opcjonalne wskrzeszenie z 50% życia nie mylę się?
 
 
Pete 
Inkwizytor



Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 704
Wysłany: 2008-08-21, 09:59   

Nie chodzi o samo wskrzeszanie czasem sa takie sytuajce że trzeba jedą jednostkę raz a porządnie wyleczyć...
 
 
 
Hasisz 
Giermek
Posłańczyni



Dołączyła: 05 Sie 2008
Posty: 49
Skąd: ks. Mazowieckie
Wysłany: 2008-08-21, 10:40   

Damta, paraliżu nie leczy. Może w BE, ale ja w tę nie grałam bo kasy żal.

Częściej spotyka się sytuację, kiedy to dana jednosta jest na skraju a inni mogą jeszcze pociągnąć, rzadko bywa, że wszyscy mogą umrzeć.

Mówisz o odtruciu, a ile istot truje? Głównie nieumarli i zabójca.

No i porównaj, Prorokini leczy 70 punktów, Hierofanta 120. Jeżeli będziesz miał walkę z "Widmowymi wojownikami" to twój front szybko padnie, bo ci paladynowaci się sparaliżują, a inkwizytorzy nie są zbyt silni na nich. Z Hierofantem możesz przytrzymać przy życiu i wskrzesić, jeżeli ktoś zemrze. A twoje 70 punktów na wszystkich jest śmieszne po prostu. Powiesz, że dwoje Prorokin, ale wtedy będziesz miał za słabą siłę ognia by powalić ważniejszego bohatera.

Zagraj na multiplayerze i powiedz jak ci się udała gra twoją taktyką...
_________________
"Miecz prawa bowiem tylko złemu szkodzi"
Jak Kochanowski

"Dzieło zniszczenia w dobrej sprawie jest święte, jak dzieło stworzenia"
Adam Mickiewicz
 
 
mozora 
Adept
Tłumacz



Wiek: 32
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 800
Skąd: Du Weldenvarden
Wysłany: 2008-08-21, 10:49   

Niech ktoś zrobi coś z opisem o Red, wczoraj też tak miałem z mym postem i musiałem go zmieniać.

U mnie było to gdy użyłem słowa"t r z y m a ć"
_________________

 
 
Damta 
Giermek



Dołączył: 20 Sie 2008
Posty: 9
Wysłany: 2008-08-21, 12:34   

Wiem o co wam dokładnie chodziło i wiem jedno że do różnych sytuacji różne armie się stosuje więc ja bardzo dobrze was rozumiem bo ostatnio stosuje:

Biały Czarodziej | Imperialny Zabójca| Hierofanta
Wielki Inkwizytor | Rycerz Pegazów | Wielki Inkwizytor
 
 
Ebenezer Meshullam 
Wiedźmiarz
T.o.Y.



Wiek: 36
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 680
Skąd: Ferlan
Wysłany: 2008-08-21, 17:38   

Hmm, piszcie co chcecie, ale przy podboju stolicy wojskiem Imperium dwie Prorokinie, mag i na przodzie trzech wojów (w przypadku stolicy to bez znaczenia kogo wybieram, ale ostatnio najczęściej inwestuję w Wielkich Inkwizytorów [których nikt się nie spodziewa]). Jedna Prorokini to byłoby za mało, stanowczo za mało, a dwie w takim przypadku wypadają lepiej niż dwóch Hierofantów. Zresztą, przy graniu w Sadze Imperium raz miałem okazje stoczyć walkę o podbój stolicy i przy takim ustawieniu jednostek (i pewnej ilości mikstur, bez których ta walka była jednak porażką) wyszedłem cały i zdrów, bez potrzeby paraliżowania strażnika miasta.
A przy walce z Widmowymi Wojownikami Inkwizytorzy, którzy nałapią trochę lvli też są skuteczni dzięki odporności na paraliż (który i tak Prorokinie mogłyby zdjąć). No, ale to tylko w walce z Al takie ustawienie jest moim skromnym zdaniem bardzo przydatne, w multi nigdy nie grałem (tj. nie stanąłem jeszcze w takiej sytuacji, by przeciwnik miał mi zdjąć drugą linię złożoną z dwóch Prorokiń i silnego Maga). Może i ogólnie rzecz biorąc walki z takim składem wyglądają mozolnie, ale mi takie ustawienia wystarczają do zabawy.
_________________
Deal with it.
 
 
 
Damta 
Giermek



Dołączył: 20 Sie 2008
Posty: 9
Wysłany: 2008-08-22, 09:24   

Dobrym wyjściem są wg mnie Wielcy Inkwizytorzy:

1.Szybko się giermka w nich ewoluuje
2.Tani są
3.I szybko się im tłucze poziomy

Ostatnio gram:

WI-Rycerz Pegazów-WI przód
Prorokini-BC-Prorokini/Imperialny zabójca
 
 
Pete 
Inkwizytor



Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 704
Wysłany: 2008-08-22, 09:37   

Heh moim ustawieniem w elfach:
2x tył Wartownik, Sylfida
2x Dziki C. Pan Lasu pierwsza linia
I długo byś się nie nacieszył tą armią :-P
 
 
 
Ziut3K 
Adept


Wiek: 32
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 9
Wysłany: 2008-08-22, 12:09   

Damta napisał/a:
Dobrym wyjściem są wg mnie Wielcy Inkwizytorzy:

1.Szybko się giermka w nich ewoluuje
2.Tani są
3.I szybko się im tłucze poziomy

Ostatnio gram:

WI-Rycerz Pegazów-WI przód
Prorokini-BC-Prorokini/Imperialny zabójca


Z przodem się zgodzę, ale tył troche bezsensowny - jeden imperialny zabójca jest bezużyteczny. Lepiej maga wsadzić ;]
 
 
Damta 
Giermek



Dołączył: 20 Sie 2008
Posty: 9
Wysłany: 2008-08-22, 12:31   

Ale mimo wszystko z moim herosem to długo byś nie pociągnął

Jakie ustawienie doradzacie dla Umarlaków?
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2008-08-22, 12:43   

Hmm... Rycerz śmierci, dwaj Widmowi Wojownicy, Cień i dwa Arcywampiry (mój ulubiony skład) ewentualnie trzej Widmowi na przedzie a z tyłu cień, Lisza Królowa i Arcylisz (grając takim składem obowiązkowo bierze się Pierwsze Uderzenie dla Królowej)
_________________
 
 
Hasisz 
Giermek
Posłańczyni



Dołączyła: 05 Sie 2008
Posty: 49
Skąd: ks. Mazowieckie
Wysłany: 2008-08-23, 15:33   

Tam był w Bibliotece artykuł dot. armii nieumarłych. Możesz tam zajrzeć.
.
.
.
_________________
"Miecz prawa bowiem tylko złemu szkodzi"
Jak Kochanowski

"Dzieło zniszczenia w dobrej sprawie jest święte, jak dzieło stworzenia"
Adam Mickiewicz
 
 
Kuba888 
Chłop


Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 10
Wysłany: 2008-12-09, 15:34   

Dla nieumarlaków
jak lubisz mie? w armii wszystkie rodzaje jednostek:
Upiorny ?mij
Arcylisz|rycerz ?mierci
Odcie?|widmowy wojownik
A jak chodzi o skutecznos?:
Odcie?|Widmowy woj.
Lisza królowa|Widmowy.woj
Arcywampir|widmowy woj.

A je?li chodzi o prorokini vs. hierofanta to stawiam na prorokini?, bo jak trafisz na maga, meduz?, albo innego potwora AoE to si? przydaje.
 
 
Einar 
Adept
Elficki książę



Wiek: 33
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 41
Wysłany: 2009-02-14, 00:22   

Osobiście lubię grać elfami, ze względu na klimat. Moje ustawienie: 4 łuczników, sylfida, bohater w zależności od widzimisię

Czytając wasze peany na temat Wartownika postanowiłem go przetestować (zamiast Grabieżcy). I szczerze powiedziawszy: nędzne to. Jak atakuję stolicę, to i tak muszę mieć te 50-70 pancerza (trochę mniej, jeśli jednego łucznika zastąpimy sylfidą), żeby mieć pewną wygraną, przy 4 łucznikach odmrożenia idą tylko od jednego. A w porównaniu ze ścieżką Grabieżcy (no, może pomijając nędznego Bandytę), zwykłe walki z Wartownikiem idą znacznie ciężej.
Ostatnio zmieniony przez Einar 2009-02-17, 21:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2009-02-14, 00:26   

Porównywać Wartownika z Grabieżca rzeczywiście jest trudno :D patrząc na ich poziomy. Ja osobiście i tak wole mieć jednego Wartownika przy oblężeniu niż czterech grabieżców. Powód? On sam zada tyle obrażeń co czterej grabieżcy (oczywiście chodzi o odmrożenie).
_________________

 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2009-02-14, 08:22   

Einar napisał/a:
A w porównaniu ze ścieżką Grabiżcy (...)zwykłe walki z Wartownikiem idą znacznie ciężej

Nie wyobrażam sobie ataku na stolicę z Grabieżcą. Raz, że to tylko 14 zadanych obrażeń (Wartownik na podstawowym poziomie zada 27). Właściwie skład z samymi łucznikami na stolicę to trochę rąbnięty pomysł wszak trafienie krytyczne dzikich jest właśnie w tym celu stworzone (choć osobiście preferuje Szarżującego) .

Przy okazji w tym temacie za często pojawiają się posty opisujące całe składy drużyn od czego jak wiadomo jest osobny temat.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Theleba K'aarn 
Opętany



Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 26
Skąd: Rilauven
Wysłany: 2009-03-02, 12:34   

moja najlepsza jednostka to Inkub - 65% szans na petryfikacje a po podbiciu paru poziomow nawet 71%. dodajmy do tego dowodce ze sztandarm +15% do celnosci i w zasadzie walka konczy sie w pierwszej rundzie jezeli Inkub przezyje. potem juz tylko dobijanie skamienialych jednostek. plus tego jest taki ze Inkub atakuje ziemia a nie umyslem - a malo jednostek ma ochrone przed ziemia. odpornosci chyba nawet zadna. oczywiscie nie zapominam o tym ze sam inkub nie zrobi nic....
_________________
...the children of the Empire sing death songs and Empire without a heir could only portend of chaos...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum