Tu masz rację jakby nie patrzeć to Inkub jest o niebo lepszy niż np. Odcień bo ile mi wiadomo niema chyba odporności na ziemię lub bynajmniej nie ma takiej jednostki...
Bracie, tyś tu cały bestiariusz spisał. Szczerze nie mam pojęcia co takiego idealnego jest w Archaniele czy w Wilku, ale spoko to twoje zdanie i masz do niego prawo. Jak dla mnie idealną jednostką jest Phantom Warrior (Widmowy). Szybki, odporny na efekty takie jak zwyczajna trucizna, ma dobre statystyki a także posiada morderczy przedłużony paraliż. Świetny do zdobywania stolic, niezastąpiony na pierwszej linii. Idealny do walki z 2polowymi maszkarami demonow (nie licząc linii Gargoyle). Dodatkowo... ten jego wygląd - ideał. Zakapturzony szkielet z wysuwającym się ostrzem.
Wg najlepsze i zarazem najpoteżniejsze są:
Imperium: Prorokini
Legiony: Onyksowy Gargulec
Hordy: Widmowy Wojownik
Klany: Alchemik
Przymierze: Ostatnia wersja łucznika, chyba Grabieżca
Mnie osobiście podoba się ZgłębiCzart :P
Zarówno wizualnie, 3 głowy jak nie więcej bo tam na kolanach też ma jednak jakies japy:P, jak i jego atak jest potężny i dobrze wykonany,ofkors z przodu bo z tyłu to niebardzo widac ten atak:]
Jeśli chodzi o statystyki to też niczego sobie, no i skamienienie dobra rzecz jak u Widmowego paraliż..przydała by się większa szansa na tą petryfikację no i może inne źródło aniżeli umysł co by inkwizycja miała jakiś challenge:P
_________________ Był zawsze..zupełnie sam..
Nie mógł cieszyć się grą,nie mając z kim grać..
Jakby żył wewnątrz snu..
Takim był właśnie człowiekiem..
No nie wiem Nagu jak to jest u Ciebie, ale u mnie to ma 50%.Rzecz dziwna bo w Powrocie Gallean'a miał chyba 40%, w BE jest 50..bynajmniej u mnie..dodam że nie grzebałem w plikach..zaraz po instalce sprawdzałem.Jutro się dowiem dokładnie bo zainstaluje Disa w końcu..:P
_________________ Był zawsze..zupełnie sam..
Nie mógł cieszyć się grą,nie mając z kim grać..
Jakby żył wewnątrz snu..
Takim był właśnie człowiekiem..
Wiek: 33 Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 4 Skąd: Zawidów
Wysłany: 2010-06-01, 19:39
Ja również jestem za:
1. Widmowym wojownikiem (niestety główne argumenty podane we wcześniejszych postach) - wspomnę tylko o jednym, pamiętacie ten charakterystyczny dźwięk wysuwanego ostrza przed atakiem (dla mnie coś pięknego)
2. Zgłębiczart - podobny do widmowego wojownika (w kwestii efektów)
3. Arcywampir - też podane we wcześniejszych postach ale powtórzę, absorbuje hp.
4. Tancerka słońca (ale odskocznia, co?) - ładnie wygląda, leczy i daje efekt ochrony przed ogniem.
5. Imperialny zabójca - podoba mnie się ta animacja.
6. Czarownik - no spójrzcie na jego portret, heheh i w dodatku słowa jakie wypowiada wykonując atak (ogólnie miło mnie się słucha magów przy ich atakach, chociaż ciężko mi jest je powtórzyć).
_________________ Yo MC Fatigue - yeah that's me
Every time I grab the mic I fucking fall asleep
Ulubione jednostki (czemu akurat te):
Imperium:
Imperialny Zabójca (trucizna)
Czarodziej (świetna animacja ataku)
Obrońca Wiary (mocny pancerz)
Anioł (najlepszy z imperialnych wojowników na 4 poziomie)
Potępieni:
Onyksowy Gargulec (atak mocą ziemi)
Inkub (skamienienie)
Marmurowy Gargulec (atak mocą ziemi)
Czarownica (przemiana)
Klany:
Syn Ymira (odmrożenia i 50 inicjatywy)
Król Krasnoludów (ochrona przed paraliżem i pancerz)
Czcigodny Wojownik (animacja ataku i wygląd)
Arcydruidka (super wzmocnienie)
Nieumarli:
Upiór (odporność na większość jednostek)
Śmierć (odporność na większość jednostek)
Czempion Szkieletów (animacja ataku i wygląd)
Odcień (paraliż na 6 jednostek)
Elfy:
Teurg (roztrzaskanie -15 pancerza na 1 poziomie)
Grabieżca (140-160 obrażeń zadanych podczas jego ataku)
Dziki Centaur (krytyczne trafienie)
Szarżujący Centaur (miałem go w ostatniej misji Elfów na 53 poziomie chyba i szybko awansuje)
Neutralni:
Kościej (wyssanie życia z nadmiarem, tyle, że dość małe 65|1 jednostka)
Demon Uther (świetna animacja ataku)
Gumtik Bledwater (świetna animacja ataku)
Uther (obie wersje, słabszy potrzebuje mniej EXP od mocniejszego, który atakuje ogniem i paraliżuje)
Mroczny Elf - Gast (paraliż nie umysłem, a śmiercią i 40 inicjatywy)
Wódz Zbirów (trucizna i 75 inicjatywy, tylko mało HP)
Ghul (jak trafi (na 75%), to prawie zawsze paraliżuje (80%))
Mistrz Okultystów (przyzwij na 5 pól i 90 inicjatywy)
Wąż Morski (70 inicjatywy i 125 obrażeń)
Troll (szybka regeneracja zdrowia)
Bez dwóch zdań Lisza Królowa.Inni nieumarli magowie to przy niej pikuś.
_________________ Duch jest budowlą, ciało rusztowanie:
Musi być rozebrane, gdy budowla stanie.
(A. Mickiewicz "ZDANIA I UWAGI z dzieł Jakuba Bema, Anioła Ślązaka i Sę-Martena")
niezłą jednostką jest wilkołak ponieważ mało postaci może go zranić
Zgadzam się z tobą,również dobra jednostka jest Imperialny zabójca bo atakuje obojętnie jaka jednostkę chce i może kogoś zatruć oraz Święty Mściciel,bo atakuje dwa razy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum