Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [1]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
HoMM - ogólny
Autor Wiadomość
byzsla 
Paladyn
Bot nevendaarski



Wiek: 27
Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 351
Skąd: Ok. Olsztyna
Wysłany: 2013-07-17, 19:53   HoMM - ogólny

Temat ogólny o HoMM-ach.

Na dobry dzień - powtórka walki między mną a Laan-Dulem, stoczoną 17.07.2013 w H5:TotE

byzvslaan.rar
Pobierz Plik ściągnięto 249 raz(y) 224,71 KB

 
 
Uczeń 
Włócznik


Dołączył: 13 Maj 2013
Posty: 56
Skąd: z Bałtyku
Wysłany: 2013-07-17, 21:52   

Ja grałem dawno tylko w zabugowany Heroes 6 podstawkę, oraz Heroes 3-4. Czy ktoś grał w ten nowy dodatek z VI z nowymi rasami i mógłby się podzielić czy naprawiono błędy z 6.
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 26
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2013-07-17, 23:56   

Vogel chciał obejrzeć, zatem powtórka bitwy mojej z Fed - niestety dwa potężne błędy taktyczne sprawiły, że przegrałem tę walkę; może zatem was czegoś nauczy ;-)

Link do folderu na GoogleDrive, w którym będę zamieszczał powtórki walnych bitew z naszych forumowych rozgrywek

(dla niezorientowanych - należy w Dokumentach znaleźć folder HoMMV, odpowiedni profil i stworzyć/odnaleźć folder Replays, po czym wkleić tam powtórkę - obejrzeć można z wewnątrz gry)
_________________
 
 
Istreddify 
Chłop


Dołączył: 24 Cze 2013
Posty: 31
Skąd: Z Alkmaaru
Wysłany: 2013-07-19, 22:36   

Uczeń napisał/a:
Ja grałem dawno tylko w zabugowany Heroes 6 podstawkę, oraz Heroes 3-4. Czy ktoś grał w ten nowy dodatek z VI z nowymi rasami i mógłby się podzielić czy naprawiono błędy z 6.

Z nową rasą - doszedł tylko Loch.

Część bugów naprawiono, dorzucono kilka nowych (w tym świeże problemy z niektórymi kartami graficznymi) w tym kampanie, których niektórzy nie mogą ukończyć (a to im nie zaskakują skrypty, a to gra się wykrzaczy - patrz karty graficzne).

Generalnie dużo lepiej (i taniej) zostać przy H3/4/5.
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 32
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2959
Skąd: Temperance
Wysłany: 2013-07-20, 22:37   

Voz coś marudził, iż nikt mu nie podał powodów dla których można uznać HVI za lepsze od piatki:

1) To nie jest piątka
2) Zrównoważony rozwój bohaterów, koniec z losowością w pełni odpowiadasz za ich rozwój;
3) Znacznie lepsza oprawa graficzna;
4) Posiada fabułę, przy której nie przewijasz dialogów niczym w DIII czy H5

Żeby nie było to mam i minus
1) Mało widowiskowe czary, ale możliwe że się nie znam bo dopiero w początkowych misjach jestem;

Działam na NVIDI i nie mam bugów, przynajmniej w kampanii.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Arosal 
Bandyta



Wiek: 27
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 873
Skąd: Wolsztyn
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2013-07-21, 09:52   

Vogel Serapel napisał/a:
Działam na NVIDI i nie mam bugów, przynajmniej w kampanii.

To cudownie, a jaką masz wersję gry?

Vogel Serapel napisał/a:
1) To nie jest piątka

Zadziwiające...

Vogel Serapel napisał/a:
2) Zrównoważony rozwój bohaterów, koniec z losowością w pełni odpowiadasz za ich rozwój;

Z czasem przekonasz się, że jest tutaj jeden słuszny build. Twórcy znowu miast dopracować stary system chwytają coś nowego. Mam nadzieję, że to dopieszczą.

Vogel Serapel napisał/a:
3) Znacznie lepsza oprawa graficzna;

Popieram.

Vogel Serapel napisał/a:
4) Posiada fabułę, przy której nie przewijasz dialogów niczym w DIII czy H5

Jeszcze nie zaczynałem, ale wierzę na słowo.
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 32
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2959
Skąd: Temperance
Wysłany: 2013-07-21, 10:25   

Arosal napisał/a:
Z czasem przekonasz się, że jest tutaj jeden słuszny build. Twórcy znowu miast dopracować stary system chwytają coś nowego. Mam nadzieję, że to dopieszczą.

No nie do końca, każda frakcja jest odcięta od jednej gałęzi magii oraz inne umiejętności są osiągalne w różnych stopniach zaawansowania. Ale oczywiście są i umiejętności zupełnie nieprzydatne jak i takie bez których nie da się grać
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 26
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2013-07-21, 10:56   

Vogel Serapel napisał/a:
Arosal napisał/a:
Z czasem przekonasz się, że jest tutaj jeden słuszny build. Twórcy znowu miast dopracować stary system chwytają coś nowego. Mam nadzieję, że to dopieszczą.

No nie do końca, każda frakcja jest odcięta od jednej gałęzi magii oraz inne umiejętności są osiągalne w różnych stopniach zaawansowania. Ale oczywiście są i umiejętności zupełnie nieprzydatne jak i takie bez których nie da się grać

Trochę szkoda tych "zupełnie nieprzydatnych" bo to jak powrót do H3, gdzie w H5 prawie takich nie ma (na razie wiem o dwóch "mniejszych," czytaj wynikających z tych właściwych zdolności, które zostały przesadnie osłabione - wynik i tak dość imponujący).
_________________
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 32
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2959
Skąd: Temperance
Wysłany: 2013-07-21, 12:05   

Jesteś pewien że nie ma? Bo ja grając w H5 czy też nawet z waszych rozmów często słyszałem o zle dobranych/wylosowanych umiejętnościach. W H6 masz o tyle dobrze, że w przypadku gdy nie potrzebujesz już umiejętności z danego poziomu po prostu nie wybierasz nic i czekasz by wybrać te bardziej odpowiednie do Twoich celów.

Poza tym jako umiejętności bezużyteczne mam na myśli np te wzmacniające tylko jeden rodzaj magii. Dodatkowo oceniam grę nadal pod kontem disa czyli jednej głównej armii, dopiero w tej części dostrzegam spore korzyści z posiadania co najmniej dwóch podążających jedną drogą ale nakierowanych zupełnie na co innego w swych działaniach.

Tego w H3 też nie było ani innych częściach
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Istreddify 
Chłop


Dołączył: 24 Cze 2013
Posty: 31
Skąd: Z Alkmaaru
Wysłany: 2013-07-21, 12:25   

Akurat w przeciwieństwie do poprzednich części, tu nie ma sensu bawić się w więcej niż jedną armię - lepiej konwertować wszystkie zamki po kolei i dawać jednostki jednemu bohaterowi. Chyba, że przez armię rozumiesz bohatera z jedną jednostką zbierającego zasoby...

Vogel Serapel napisał/a:
No nie do końca, każda frakcja jest odcięta od jednej gałęzi magii oraz inne umiejętności są osiągalne w różnych stopniach zaawansowania.

Nie zmienia to faktu, że na pewnym etapie wszyscy bohaterowie danej frakcji (i specjalizacji) będą wyglądać praktycznie tak samo - bo taki układ najlepiej się opłaca.

Vogel Serapel napisał/a:
3) Znacznie lepsza oprawa graficzna;

Fakt - to chyba jedyna zaleta tej gry. Szkoda, że tak wiele jednostek jest przesadzonych (patrz zdobienia ludzkiej frakcji) a armie zalano farbą w jednym kolorze by stanowiły całość...

Cytat:
4) Posiada fabułę, przy której nie przewijasz dialogów niczym w DIII czy H5

Rzecz gustu - ta część, z którą miałem styczność (nie starczyło mi cierpliwości na ukończenie całej gry) nie była zachwycająca, a dialogi gotów byłem przeskakiwać z nudów (dla odmiany te w H5 przeskakiwałem, bo nieraz były tak głupie).

Cytat:
Działam na NVIDI i nie mam bugów, przynajmniej w kampanii.

To masz cholernego farta - bugów w grze była cała masa. Dużą część zdążyli od premiery podstawki połatać, ale dalej sporej grupie osób nie zaskakują skrypty albo inna rzecz nie zadziała.

Cytat:
Tego w H3 też nie było ani innych częściach

Czego nie było, motywacji do posiadania więcej niż 1 armii?
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 26
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2013-07-21, 12:36   

Vogel Serapel napisał/a:
Jesteś pewien że nie ma? Bo ja grając w H5 czy też nawet z waszych rozmów często słyszałem o zle dobranych/wylosowanych umiejętnościach. W H6 masz o tyle dobrze, że w przypadku gdy nie potrzebujesz już umiejętności z danego poziomu po prostu nie wybierasz nic i czekasz by wybrać te bardziej odpowiednie do Twoich celów.

Losowanie to losowanie - czasem na początku leci masa przydatnych rzeczy, wybieramy tylko część z nich (bo nie da się wszystkiego na raz) a potem jakiś fajny element buildu nie chce wskoczyć. Zdarza się, niestety, taki system.
Generalnie są umiejętności, które w przeważającej ilości przypadków nie chcesz brać dla bohatera danej frakcji, chociaż nierzadko jest rodzynek/kilka, który to podejście zmienia (tzn specyficzny bohater, którego startowe zdolności i/lub specjalizacja zachęcają, by wziąć coś czego na innych bohaterach tej frakcji się nie chce). Czyli tak, są skille, które są ewidentnie gorsze od innych wyborów dla danej rasy, ale nie są same z siebie bezużyteczne (przykład - możesz wziąć Atak krasnoludami, ale ponieważ nie mają one wielkich zadawanych obrażeń, to generalnie lepiej jest polować na Szczęście, bo daje opcję znacznie większej premii; Atak nie jest bezużyteczny, tylko dla tej frakcji akurat nie jest optymalny).

Vogel Serapel napisał/a:
Poza tym jako umiejętności bezużyteczne mam na myśli np te wzmacniające tylko jeden rodzaj magii.

Nie wiem jak z tym w H6, ale w H5 to są bardzo dobre zdolności w które warto inwestować - jedna szkoła magii na bohaterze to w zasadzie mus, bo inaczej większość zaklęć jest słabsza, niż by się chciało (czytaj: jakoś daje radę, ale w epickich bataliach głupio np. rzucać jednostkowe Przyspieszenie). Przy czym w H5 jest wiadome, jakich dwóch szkół magii dostajesz zaklęcia w danym zamku na poziomach 4 i 5 Wieży, więc wiadomo które magie bardziej ci pasują.
_________________
 
 
byzsla 
Paladyn
Bot nevendaarski



Wiek: 27
Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 351
Skąd: Ok. Olsztyna
Wysłany: 2013-07-21, 17:48   

Istreddify - co do tworzenia wszystkich bohaterów w ten sam sposób, to to raczej jest nadużycie. W końcu wystarczy rzucić okiem na większość gier RPG, gdzie naprawdę ciężko trafić na dwóch takich samych bohaterów. No oczywiście, znam pewną osobę która zawsze tworzyła taką samą postać i inwestowała w parametry wg jednego algorytmu. Jednak to tak naprawdę zależy od gracza co i jak będzie inwestował.

Vozu - tyle, że czary też są umiejętnościami. Zatem aby opłacało się wybrać skilla na premię do Spell Power danej szkoły, najpierw trzeba tam zainwestować.
 
 
Istreddify 
Chłop


Dołączył: 24 Cze 2013
Posty: 31
Skąd: Z Alkmaaru
Wysłany: 2013-07-21, 19:35   

Małe pytanie - czy grając w D3 nie trzymałeś się pewnych schematów rozwoju bohatera? Bo ja zwykle chciałem mieć pewne umiejętności (czyt: premię do dowodzenia) jak najszybciej. Podobnie jest w HVI - są umiejętności, bez których nie idzie się wręcz obejść i de facto przez ileś poziomów inwestuje się w nie - inaczej celowo osłabiamy własną armię.
 
 
byzsla 
Paladyn
Bot nevendaarski



Wiek: 27
Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 351
Skąd: Ok. Olsztyna
Wysłany: 2013-07-21, 20:01   

Zależało od mapy - na niektórych rozdzielanie doświadczenia pomiędzy x+1 jednostek było nieprzydatne. Dodatkowo dojść do danego dowodzenia można było iść górnym lub dolnym ramieniem (suma pól jest taka sama, ale premie inne). Niekiedy skill jest bardziej lub mniej opłacalny na daną mapę, lub przy uzyskanych danych artefaktach (np. jeżeli przez artefakty uzyskuję wysokie premie do krytyków, to premia uzyskiwana podczas dostania krytyka nie będzie przydatna).

W H6, tyle co grałem, też bohatera tworzyłem za każdym razem innego. I nie byłem "uzależniony" od posiadania danej umiejętności czy czaru.Wiele osób, z tego co słyszałem, jest uzależnionych od umiejętności "Posiłki", jednak to cóż - to, że wiele osób nie wyobraża sobie gry bez tej umiejętności, nie oznacza, że na 1 lvl każdy musi wybrać "Posiłki I". W przypadku czarów to widać lepiej, bo ktoś uzależniony od czaru "Leczenie" (czy jak się to nazywało) nie będzie mógł tego wybierać kiedy gra nekromantami. Wampiryzm ten bywa silny dla boh. magii i słaby dla boh. mocy, wówczas ten pierwszy możne w ów zainwestować, ale temu drugiemu bardziej przydatne może być jakiś okrzyk. Kombinacji wyborów jest naprawdę sporo i każdy może znaleźć swój klucz wyboru.
 
 
Saemiel 
Pandemoniusz
Kaźniodziej



Wiek: 25
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 721
Skąd: VI Piekło
Wysłany: 2013-07-21, 23:01   

No akurat brak losowania to olbrzymi plus dla H6, tutaj nie ma co gadać czy się kłócić. Jak ktoś chcę to robi cały czas takiego samego bohatera, a jak nie to nie :P Zresztą w HoMMie V z grubsza też się podobnych bohaterów robiło akurat.

HoMM VI jest spalony w dużej mierze przez 2 rzeczy:

1. Konwertowanie miast/siedlisk na te swojego typu, pomysł po prostu beznadziejny. Chociaż nie da się ukryć, że mocno inspirowny HoMMem 5, bo tam zazwyczaj miało się też armię z jednego zamku ze względu na umiejętności rasowe, które taki wybór w paru zamkach po prostu wymuszały. W częściach poprzednich rzadko kiedy miało się jednostki tylko z jednego typu zamku, nawet na mniejszych mapach. Na większych to zależnie jak się wylosowało i od konkretnej mapy, ale zazwyczaj chodziłem z jednostkami z 3 zamków, pomimo tego, że morale tam były na prawdę przydatne. Czy w 5 czy w 6 nie ma zbytniego kombinowania ze składem swojej armii. Rozwój w HoMMie 5 jest znacznie mniej losowy niż w częściach poprzednich (w 4 losowość wspierały zużywalne kapliczki umiejętności). No akurat rozwój bohatera w 6 został wykonany na prawdę przyzwoicie, zaś pewne umiejętności są mniej popularne itp. bo są mocno sytuacyjne (np. umiejka pozwalająca szybciej expić wybranemu boheterowi niższego poziomu miałaby zastosowanie szersze jeśli istniałby ogranicznik poziomu na danej mapie) lub są dedykowane dla bohów drugorzędnych.

2. Wykupywanie jednostek to olbrzymia lipa, no tutaj nie ma porównania. W każdym zamku danego typu wykupuje się wszystkie dostępne jednostki danego rodzaju. Ten pomysł wyjątkowo mi nie podoba. Widać tutaj ukłon w stronę casuali, bo komu by się chciało ganiać po mapie waflem z armią za głównym bohaterem po mapie.

3. HoMM VI popełnił ten sam grzech co piątka, tj. beznadziejny edytor map przez co dobrych map userów jest po prostu niewiele. Znowu komuś nie chciało się zrobić porządnego edytora, bo przecież po co marnować czas. Środowisko 3d itd. ale w HoMMie IV, niby nie tak popularnym jak inne części też mapa jest w 3d, zaś edytor prosty i przyjemny w obsłudze. Pierwszy lepszy laik może się za niego wziąć i trzasnąć średniogrywalną mapę. Zaś jak ktoś się postara to wychodzą prawdziwe perełki przy jakimś racjonalnym nakładzie pracy. Zaś żeby mapa jako tako wyglądała w nowszych odsłonach roboty jest od [wstaw odpowiadające ci przekleństwo].

No ja akurat skupiłem się raczej na wadach, bo te w tych nowszych częściach dla mnie wysuwają się na pierwszy plan.
_________________
Vituperatio stultorum laus est
 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 26
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2013-07-22, 11:44   

Saemiel napisał/a:
Konwertowanie miast/siedlisk na te swojego typu, pomysł po prostu beznadziejny. Chociaż nie da się ukryć, że mocno inspirowny HoMMem 5, bo tam zazwyczaj miało się też armię z jednego zamku ze względu na umiejętności rasowe, które taki wybór w paru zamkach po prostu wymuszały

A tu by wypadało sprostować - jedyna rasówka która "wymusza" chodzenie tylko z jednostkami swojego zamku to Orkowa, z drugiej strony nikt nie broni mieć stworów skądś indziej (orkowie mają nieco gorsze statystyki z racji Szału).
Frakcje, których specjalizacja liczy się w zasadzie tylko dość późno (zależy oczywiście od sytuacji ekonomicznej na mapie) to Akademia (konstruowanie dla jednostek z tegoż zamku artefaktów wzmacniających statystyki) i Forteca (runy zużywające zasoby). Nadal jednak jest to część specjalizacji mająca nadrabiać dobrane pod to statystyki, więc jednostki innych zamków można mieć.
Pozostałe 5 frakcji ma zdolności które absolutnie nie wpływają na wybór prowadzonej armii, można dowolnie mieszać.

Cytat:
2. Wykupywanie jednostek to olbrzymia lipa, no tutaj nie ma porównania. W każdym zamku danego typu wykupuje się wszystkie dostępne jednostki danego rodzaju. Ten pomysł wyjątkowo mi nie podoba. Widać tutaj ukłon w stronę casuali, bo komu by się chciało ganiać po mapie waflem z armią za głównym bohaterem po mapie.

Głupie, zwłaszcza, że w H5 były karawany z miast do miast które się sprawdzały ;/
_________________
 
 
Uczeń 
Włócznik


Dołączył: 13 Maj 2013
Posty: 56
Skąd: z Bałtyku
Wysłany: 2014-01-19, 15:53   

Jak ktoś by miał chęć zagrać z początkującym graczem w Heroes VI to pisać na priv. Podobno grę już poprawili i nie ma bugów chyba - z tego co czytałem i oglądałem ostatnie recenzje. Zainstaluję za 2 dni. Jak ją trochę rozpracuję chętnie z kimś zagram za tydzień. Grałem w nią na razie tylko raz - kiedyś po zakupie.

Ewentualnie w disa Reincarnation mógłbym też pograć jednak wolę chyba Heroesów - w disa więcej grałem, z uwagi że mi chodził na wiekowym lapie. Oczywiście gra z Umiarem mnie interesuje - nie od rana do nocy
 
 
Istreddify 
Chłop


Dołączył: 24 Cze 2013
Posty: 31
Skąd: Z Alkmaaru
Wysłany: 2014-01-19, 19:40   

Uczeń napisał/a:
Jak ktoś by miał chęć zagrać z początkującym graczem w Heroes VI to pisać na priv. Podobno grę już poprawili i nie ma bugów chyba - z tego co czytałem i oglądałem ostatnie recenzje.

Grę mocno połatali - niestety ostało się trochę bugów, w tym i takie, które uniemożliwiają niektórym osobom sensowną grę (np. czarny ekran co kilka bitew).
 
 
Uczeń 
Włócznik


Dołączył: 13 Maj 2013
Posty: 56
Skąd: z Bałtyku
Wysłany: 2014-01-19, 23:09   

O szkoda. Dzięki za info. (nie mniej i tak bym zagrał)
 
 
Wisz 
Weteran


Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 731
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2014-01-25, 15:29   

Ja próbowałem ostatnio przejść jakoś kampanię w herosie 3, ale zostaje jedynie przy tej odrodzenie erafii czy jakoś tak. Po trzech dniach aż mnie odrzuca jednak. Ta powtarzalność, co misja to samo. Fabuły prawie brak, w niektórych pojedynczych misja Disa jest jej więcej, do tego głupie utrudnienia jak chociażby z tą bohaterką lochów, gdzie mamy zablokowane miejski portal, by wesoło ganiać całymi miesiącami za komputerem i do tego zaczynamy z takimi super umiejętnościami jak taktyka i finanse. W innym przypadku budowanie bohatera według tego samego schematu. Po sieci zwycięstwo zależy na dobrą sprawę od losowości. Ostatnio grając z kumpel trafiła się chłopakowi księga zaklęć ziemi i jeszcze mistrzostwo w tej magii i robił ze mną co chciał, a ja nie miałem mu jak odpowiedzieć. Nie rozumiem, jak SF mogło pozwolić, by ich gra przegrała z takich produktem, który bazuje w dużej mierze na swej kultowości i sentymentowi graczy, a z jednej strony jest schematyczna i do tego ta losowość, że o braku jakiegokolwiek balansu wspomnę. Eh, będę musiał poszukać płytki z powrotem Galleana, by się odchamić:)
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum