Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Alkmaar
Autor Wiadomość
Pitashi 
Włócznik



Wiek: 35
Dołączył: 01 Cze 2015
Posty: 93
Wysłany: 2017-03-05, 22:39   Alkmaar

Spis jednostek Alkmaaru.
Jeśli macie jakieś propozycje walić śmiało! bo na chwile obecną dosc ubogi jest Alkmaar ;d

Aktualizacja 06.03

Ostatnio zmieniony przez Pitashi 2017-03-06, 11:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Waskos 
Patriarcha
Kapłan Spamu



Wiek: 30
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 595
Skąd: Masłowy Bród
Wysłany: 2017-03-05, 22:46   

Nieśmiertelny ma być awansem Satrapy? To trochę dziwne patrząc na to kim w historii byli obydwaj. W ogóle Satrapa nijak na jednostkę się nie nadaje imho. Może obu zastąpić takimi jednostkami:
Mameluk ---> Katafrakt?

Z gałęzią Mag Alkmaaru ---> Dżin ---> Algul też jest coś nie tak, propozycji nie mam na razie :P
_________________
I lubię patrzeć, jak w panice
Pospólstwo z mieniem pierzcha drogą,
A po ich piętach wojownicy
Depcą i ławą suną mnogą.
Lubię to sercem całym!
 
 
 
Pitashi 
Włócznik



Wiek: 35
Dołączył: 01 Cze 2015
Posty: 93
Wysłany: 2017-03-05, 23:45   

Waskos napisał/a:
Nieśmiertelny ma być awansem Satrapy? To trochę dziwne patrząc na to kim w historii byli obydwaj. W ogóle Satrapa nijak na jednostkę się nie nadaje imho. Może obu zastąpić takimi jednostkami:
Mameluk ---> Katafrakt?

Z gałęzią Mag Alkmaaru ---> Dżin ---> Algul też jest coś nie tak, propozycji nie mam na razie :P



Zawsze Satrapa moze wyleciec ze skladu jednostek a wbić jako Dowódca tam sie chyba nadaje a załózmy ze składu wyleciała by Popielica i dołączyła do dzrzewka wsparcia.

Czemu z Maga Alkmaaru nie pasuje przemiana w dżina? W któryms temacie o jednostkach Alkmaaru Dżin i Algul byli dopisani jako dobry pomysł na magów dla tej rasy.
 
 
Waskos 
Patriarcha
Kapłan Spamu



Wiek: 30
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 595
Skąd: Masłowy Bród
Wysłany: 2017-03-06, 00:14   

Pitashi napisał/a:
Czemu z Maga Alkmaaru nie pasuje przemiana w dżina? W któryms temacie o jednostkach Alkmaaru Dżin i Algul byli dopisani jako dobry pomysł na magów dla tej rasy.


A czy ten projekt ujrzał światło dzienne? No właśnie :P Ale dobra, tak na poważnie. Tak się po prostu czepiam bo z punktu widzenia mitologii arabskiej to raczej nie ma możliwości by człowiek stał się dżinnem i dalej algulem (jeśli się mylę to ignorować to co napisałem, ale wątpię).
Wiem, że można podnosić że to technicznie tak samo się ma jak w samej grze człowiek stawał się aniołem czy demonem, ale zawsze na to z przymrużeniem oka patrzyłem i osobiście uważam, że takie coś powinno się brać w ostateczności.

I tak ogólnie tylko uwaga. Dużo wrzuciłeś nawiązać do arabów i wgl bliskiego wschodu, co nie dziwi bo tak na forum się przyjęło. Ale Alkmaar to jednak Alkmaar nie zbieranina wszytkiego co z pustynią związane i o tym zapominać nie wolno. Nie widać po twoich jednostkach za bardzo jedynej znanej nam cechy tego ludu, czyli kultu zmarłych. Zamiast tylu odniesień do Arabów to chętniej zobaczyłbym np. (pierwsze co mi do głowy przychodzi) "Strażnik Umarłych".
_________________
I lubię patrzeć, jak w panice
Pospólstwo z mieniem pierzcha drogą,
A po ich piętach wojownicy
Depcą i ławą suną mnogą.
Lubię to sercem całym!
 
 
 
Pitashi 
Włócznik



Wiek: 35
Dołączył: 01 Cze 2015
Posty: 93
Wysłany: 2017-03-06, 11:38   

Waskos napisał/a:

A czy ten projekt ujrzał światło dzienne? No właśnie :P Ale dobra, tak na poważnie. Tak się po prostu czepiam bo z punktu widzenia mitologii arabskiej to raczej nie ma możliwości by człowiek stał się dżinnem i dalej algulem (jeśli się mylę to ignorować to co napisałem, ale wątpię).
Wiem, że można podnosić że to technicznie tak samo się ma jak w samej grze człowiek stawał się aniołem czy demonem, ale zawsze na to z przymrużeniem oka patrzyłem i osobiście uważam, że takie coś powinno się brać w ostateczności.


No ale to jest mag ;D może oddać swą dusze za stanie się duchem :P
Własnie tak jak wyżej pisałeś jakby tak na to patrzeć to polowa jednostek by nie miała racji bytu bo się stają aniołami bądz demonami albo innymi dziwactwami :D

Waskos napisał/a:

I tak ogólnie tylko uwaga. Dużo wrzuciłeś nawiązać do arabów i wgl bliskiego wschodu, co nie dziwi bo tak na forum się przyjęło. Ale Alkmaar to jednak Alkmaar nie zbieranina wszytkiego co z pustynią związane i o tym zapominać nie wolno. Nie widać po twoich jednostkach za bardzo jedynej znanej nam cechy tego ludu, czyli kultu zmarłych. Zamiast tylu odniesień do Arabów to chętniej zobaczyłbym np. (pierwsze co mi do głowy przychodzi) "Strażnik Umarłych".


Drzewko lekko poprawione i dodane parę Twoich propozycji :D
 
 
Raven 
Nosferat
Wieczny Bluźnierca



Wiek: 30
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 784
Skąd: Tar Al'naihme
Wysłany: 2017-03-06, 13:39   

Pitashi napisał/a:
może oddać swą dusze za stanie się duchem :P


Że jak? Paskudny pleonazm... To jakbyś napisał, że oddałeś komuś 2zł i w zamian otrzymałeś to samo 2zł.
Co do samego Alkmaaru to mógłbym coś napisać, skomentować drzewka, nazwy etc. Ale jako jedyny tu prawdziwy przedstawiciel dumnego ludu jakim byli Alkmaarowie, czułbym się w obowiązku żeby zaproponować coś w zamian skrytykowanych przeze mnie rzeczy. A jestem też bardzo leniwy. Także uogólnię i powiem krótko - nie podoba mi się.
_________________


Jam jest Hermes
Który własne skrzydła pożerając
Oswojon zostałem
 
 
Pitashi 
Włócznik



Wiek: 35
Dołączył: 01 Cze 2015
Posty: 93
Wysłany: 2017-03-06, 22:06   

Co do Alkmaaru to jestem otwarty na propozycje tak by jak najlepiej wyglądało ich drzewko, także skoro tak jest źle to proponujcie swoje wersje rozwoju jednostek i nazw.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum