Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Disciples New Era
Autor Wiadomość
mddziadek 
Chłop


Dołączył: 02 Kwi 2014
Posty: 18
Wysłany: 2016-05-17, 22:03   Disciples New Era

Witam,

Czy ktoś już zauważył i przetestował to:

http://steamcommunity.com...06877310875840/

Ciekaw jestem opinii bo mnie komp z D3 padł i nie mogę sprawdzić cóż to jest takiego...
 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2016-05-18, 16:49   

Ktoś ma dobry translator?
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Sieeeema123:D 
Chłop


Wiek: 24
Dołączył: 28 Maj 2021
Posty: 5
Skąd: lublin
Wysłany: 2021-05-28, 01:00   

mddziadek,
Ja pograłem trochę i można przyznać że balans wyszedł na plus ale i tak trochę rzeczy do zmiany.
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
  Wysłany: 2022-02-04, 12:37   Tłumaczenie

Disciples New Era - Mod do gier sieciowych Wersje angielska i rosyjska
Dzień dobry, forumowicze, przedstawiam wam rozbudowany mod do Disciples 3 Reincarnation - Disciples New Era. Gra została całkowicie przeprojektowana, posiada nową ekonomię, mechanikę bitew, wszystkie wskaźniki i wartości oraz umiejętności. Gra stała się niesamowicie dynamiczna i zróżnicowana! Nigdy nie będziesz chciał włączyć automatycznej bitwy i iść napić się herbaty w grze wieloosobowej, każda bitwa to emocje, dreszczyk emocji po zwycięstwach i rozczarowanie po porażkach.

Możesz pobrać najnowszą rosyjską wersję, klikając link:
https://drive.google.com/open?id=1k6dRaNo2xRK7ztEYSyJAYDUKW3nXBO4F
Pełna wersja angielska przetłumaczona. Teraz możesz zagrać w ten niesamowity mod ze mną lub znajomymi. Przerabiam całą mechanikę gry: bitwę, ekonomię, umiejętności, efekty, animację i nie tylko... Nie mogę opowiedzieć o wszystkich zmianach, ale możesz to pobrać i zagrać.

https://drive.google.com/file/d/0B_70rUMAiEmQRVZpcVNEUnNkYkU/view?usp=sharing&resourcekey=0-aLstnAU8EOYBYTGacjIaOA - Ścieżka dźwiękowa do gry z Disciples 2. Specjalne podziękowania dla Project, ponieważ to jego sprawka! Również część animacji jest wybierana przez Project.

Każda postać każdej rasy stała się wyjątkowa na swój sposób, zarówno pod względem statystyk, jak i umiejętności. Teraz będziesz chciał w kółko przemyśleć taktykę walki z różnymi rywalami. Rozwijaj postać zgodnie ze swoimi preferencjami i własnym stylem. Gałęzie bohaterów (mag, wojownik, łucznik, nosferatu, złodziej-zabójca) można ogólnie podzielić na 4 części: Dodgers, Strongmen, Leaders, Fast and Clear. W rzeczywistości warianty pompowania są znacznie większe i wystarczająco elastyczne.

W gildii magów każdej frakcji pojawiło się zaklęcie „Market”. Z jego pomocą możesz zdobyć 500 złota za 1000 many lub stworzyć runę za 500 kamieni na wyprzedaży, aby zdobyć 250 złota.

Przetwarzany jest system magii, run i energii. Teraz będziesz chciał wyszukiwać, kupować, tworzyć i używać run w bitwie. Mają dużą wartość przy odpowiednim użyciu we właściwym czasie. Teraz nie będziesz w stanie zgładzić jednostki wroga jedną globalną magią, ale nie zmniejszy to wartości magii jako całości. Była możliwość użycia run trzy razy na turę w obecności określonej umiejętności, co również zwiększa ich wartość.

Artefakty zostały dodane i przetworzone, zostały bardziej logicznie rozmieszczone w statystykach, a najsilniejsze artefakty mają osobne efekty.

Mikstury i wartości są poddawane recyklingowi. Generalnie przerobiono całą ekonomię gry, od zakupu jednostek po zakup budynków, mikstur, artefaktów, bohaterów...

Pojawił się nowy bohater złodziej / zabójca, w zależności od celów, do których dążysz, wypompujesz temu bohaterowi różne umiejętności. Jeśli porównasz to z DotA, to jest to postać nosząca, która jest stosunkowo słaba w porównaniu do innych bohaterów na początku, ale im dłużej gra jest opóźniona, tym bardziej staje się silniejsza. Kradzież jest teraz zaniechana przez wszystkich złodziei, można je ukraść 1 raz na grę w sklepie lub 2 razy z kieszeni rywala. Pojedynek zostaje usunięty z powodu nudnej imby. Dywersja jest domyślnie badana na 1 lvl, ale złodzieje nie mogą zadać poważnych obrażeń na dywersję, tylko wrzucają debuff. Dywersja w pełnej sile złodziej może użyć na 2 lvl, gdy otrzyma umiejętność "Zabójca".

Tacy bohaterowie, jak złodziej i strzelec, mogą teraz zarabiać złoto za zabijanie oddziałów (nie więcej niż 50 monet za oddział wroga).

Zmieniono system przywództwa. Początkowe przywództwo wynosi 4 i możesz zdobyć jeszcze jedno przywództwo w linii przywództwa, więc suma wynosi 5.

Wszystkie jednostki poprawiają się po pierwszym podniesieniu poziomu, więc nie czekaj, aż twój wojownik doświadczy 3 razy. Przy 20% zmniejsza się ilość doświadczenia zdobywanego za zabicie jednostki.

Wszystkie mikstury dające parametry czasowe są osłabione, aby nie można było ich w nieskończoność wieszać. Większość efektów w grze można usunąć, ale niektóre efekty specjalne nie mogą zostać usunięte, dlatego zespoły wsparcia elfów i imperium mają szczególne znaczenie, skuteczność leczenia jest nieco zmniejszona. Możesz strzelać zarówno pozytywnymi, jak i negatywnymi efektami na kilka sposobów (umiejętności / książki / magia)

Wszyscy bohaterowie są osłabieni, ponieważ przez długi czas byli terminatorami i było to wyjątkowo nieprzyjemne dla równowagi gry, choć w odległej późnej fazie gry bohaterowie pozostają niezwykle silni.

Mam nadzieję, że Ci się podoba. Zostaw opinię, udostępnij mod znajomym, być może społeczność europejska poprze tę strategię.

Jeśli masz jakieś pomysły, jak ulepszyć Disciples New Era, napisz tutaj lub do mnie na maila Bethowen66@gmail.com lub w prywatnych wiadomościach na zachętę http://steamcommunity.com...561198073798035

Moje mapy
https://drive.google.com/file/d/1b9F5OL7JBzduFbNPbM53UMf6MDGD6Ngw/view?usp=sharing

Dzień dobry forumowicze, przedstawiam wam rozbudowany mod do Disciples 3 Reincarnation - Disciples New Era. Gra została całkowicie przeprojektowana, posiada nową ekonomię, mechanikę walki, wszystkie wskaźniki i wartości oraz umiejętności. Gra stała się niesamowicie dynamiczna i zróżnicowana! Już nigdy nie będziesz chciał włączyć automatycznej bitwy i znowu iść napić się herbaty w grze wieloosobowej, każda bitwa to emocje, szum od zwycięstw i rozczarowanie od porażek.

Możesz pobrać najnowszą publiczną wersję moda z https://drive.google.com/file/d/0B_70rUMAiEmQZVdLOFBiYUJfR2s/view?resourcekey=0-QoGpeYiWpaMnh4T3VUJwRA

https://drive.google.com/file/d/0B_70rUMAiEmQRVZpcVNEUnNkYkU/view?usp=sharing&resourcekey=0-aLstnAU8EOYBYTGacjIaOA - Ścieżka dźwiękowa do gry z Disciples 2. Specjalne podziękowania dla Project, ponieważ to jego dzieło! Również część animacji została podjęta przez Project.

Każdy bohater każdej rasy stał się wyjątkowy na swój sposób, zarówno pod względem statystyk, jak i umiejętności. Teraz będziesz chciał raz po raz przemyśleć taktykę walki z różnymi przeciwnikami. Rozwijaj swoją postać zgodnie ze swoimi preferencjami i własnym stylem. Gałęzie bohaterów (mag, wojownik, łucznik, nosferatu, złodziej-zabójca) można ogólnie podzielić na 4 części: Dodgers, Strongmen, Leaders, Fast i Accurate. W rzeczywistości istnieje znacznie więcej opcji pompowania i są one dość elastyczne.

Zaklęcie „Market” pojawiło się w gildii magów każdej frakcji. Dzięki niemu możesz zdobyć 500 sztuk złota za 1000 many lub tworząc runę za 500 kamieni podczas sprzedaży, możesz otrzymać 250 sztuk złota.

Zmieniono system magii, run i energii. Teraz będziesz chciał znajdować, kupować, tworzyć i używać run w walce. Mają wielką wartość, gdy są używane prawidłowo we właściwym czasie. Teraz nie będziesz w stanie skosić wrogiego oddziału jedną globalną magią, ale ogólnie nie zmniejszy to wartości magii. Teraz możesz używać run trzy razy na turę, jeśli masz określoną umiejętność, co zwiększa ich wartość.

Artefakty zostały dodane i przerobione, stały się bardziej logicznie rozłożone według statystyk, a najpotężniejsze artefakty mają również oddzielne efekty.

Przerobione mikstury i kosztowności. Ogólnie rzecz biorąc, cała ekonomia gry została przerobiona, od zakupu jednostek po zakup budynków, mikstur, artefaktów, bohaterów...

Pojawił się nowy bohater złodziej / zabójca, w zależności od celów, do których dążysz, będziesz pompować temu bohaterowi różne umiejętności. Jeśli porównasz go z DotA, to jest to postać nosząca, która jest stosunkowo słaba w porównaniu do innych bohaterów na początku, ale im dłużej gra się przeciąga, tym staje się silniejszy. Kradzież jest teraz domyślnie dostępna dla wszystkich złodziei, mogą ukraść 1 raz na grę w sklepie lub 2 razy z kieszeni przeciwnika. Pojedynek usunięty z powodu głupiego imba. Różnorodność. można się tego nauczyć na lvl 1, ale złodzieje nie mogą zadać poważnych obrażeń sabotażem, tylko rzucają debuff. Obrażenia sabotażowe stały się znikome i wzrastają proporcjonalnie do obrażeń zadawanych przez złodzieja.

Bohaterowie tacy jak złodziej i strzelec mogą teraz zdobywać złoto za zabijanie jednostek umiejętnością „oszustwo” (nie więcej niż 50 monet na jednostkę wroga).

Przywództwa uczy się na poziomie 3 i na poziomie 8, jeśli przywództwo jest podejmowane jako pierwsze. Ale tutaj wszystko zależy od twojego pragnienia. Teraz są pyszne umiejętności, które chcesz wykorzystać, jeśli nie masz czasu na realizację przywództwa.

Wszystkie jednostki ulepszają się po pierwszym podniesieniu poziomu, więc nie czekaj, aż twój wojownik podniesie doświadczenie 3 razy. Ilość doświadczenia zdobywanego za zabicie jednostki została zmniejszona o 20%.

Dodano i przerobiono ogromną liczbę umiejętności i efektów. Usunięto wszystkie niepotrzebne i dodano nowe przydatne. Większość umiejętności nie kosztuje teraz żadnej tury, więc możesz z nich swobodnie korzystać i poruszać się jako jednostka w tej samej turze. Te umiejętności, które wymagają kosztu tury, którą podpisałem.

Zmieniono mechanikę walki. Początkowo wszystkie jednostki walczące w zwarciu, z wyjątkiem przywołanych, mają prędkość ruchu 3, a jednostki dystansowe 2. Wojownicy walczący w zwarciu mają zdolność spowalniania wrogów o 1 za pomocą przechwytywania dzięki „aurze wojownika”.

Zasięg ataku strzelców i magów również został przerobiony, teraz większość strzelców ma dystans ataku równy 6, a magowie mają zasięg ataku od 5 do 4 w zależności od strefy uderzenia (im większa strefa uderzenia, tym mniejszy zasięg ataku) Na całym polu są magicy, którzy uderzają.

Prawie wszyscy łucznicy, magowie i jednostki wsparcia (z wyjątkiem przywołanych) mają ignorowanie przechwytywania. Równowaga tutaj nie przesuwa się w stronę strzelców / magów, ponieważ mają oni dość niskie wskaźniki zdrowia i nie przetrwają do 3 tury, jeśli nie zostaną przez coś osłonięci

Dodano nowego wojownika w gałęzi elfów (pomysł zaczerpnięty z moda Larkina); usunięto również komórki wzmocnień (skopiowane z moda Larkina).

Wszystkie mikstury dające tymczasowe parametry są osłabione, aby nie można ich było w nieskończoność wisieć. Większość efektów w grze można usunąć, ale niektóre efekty specjalne nie mogą być usunięte, dlatego jednostki wsparcia elfów i imperium mają szczególne znaczenie, skuteczność leczenia jest nieco zmniejszona. W pewien sposób możesz usunąć zarówno pozytywne, jak i negatywne efekty (umiejętności / książki / magia)

Osłabiono wszystkich bohaterów, ponieważ przez długi czas byli terminatorami i było to wyjątkowo nieprzyjemne dla balansu gry, chociaż w późnej fazie gry bohaterowie pozostają niezwykle silni, zwłaszcza z artefaktami.

Mam nadzieję, że Ci się spodoba. Zostaw opinię, udostępnij mod znajomym, być może społeczność rosyjska poprze tę strategię.

Jeśli masz jakieś pomysły na ulepszenie Disciples New Era napisz tutaj lub napisz do mnie na Bethowen66@gmail.com lub wyślij mi prywatną wiadomość na Steam http://steamcommunity.com...561198073798035
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum