Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Kampania...
Autor Wiadomość
6Majster9 
Giermek



Dołączył: 02 Mar 2016
Posty: 11
Skąd: Temperance
  Wysłany: 2016-03-02, 13:46   Kampania...

Proszę o dodawanie komentarzy związanych z sagą. Nie chcę tu zbędnych komentarzy tuypu fajne itd., tylko rzeczowo, bo w spamie trudno się odnaleźć. Proszę o opinie typu co dodać, coż zmienić a może zmodernizować. Mogą być też przykłady scenariusza.

Mapy są robione pod grę DIsciples2 Bunt Elfów, więc moga być problemy w innych częściach...

Mapy zamieszczam tylko na zippyshare lub uploaded. Jeżeli wygaśnie proszę o PW z prośbą o odnowienie linka.

Coś o mnie: zajmuję się głównie optymalizacją jednostek, zdarzeniami oraz tworzeniem terenu.
Fabuła leży, ale... gdy mapa wizualnie juz jest gotowa w 90% zabieram się a fabułę i coś się zawsze wymyśli :devil4:

Potrzebuje kogoś kto będzie ze mną pracował. Posiadam TS do komunikacji jakby co.

Tu moja pierwsza duża mapka. Rozmiar 120x120 bodajże... Jest to połączenie kilku oryginalnych map w 1 całość. Tak wrzucam na zachętę :P http://www112.zippyshare.com/v/DQCA9q7q/file.html

Mapkę można edytować do woli, na własne potrzeby. Zakaz zmiany autora oraz rozpowszechniania na inne fora oraz strony!!! Zakaz wydawania jakichkolwiek edycji!!!

Kolejne versje mapy będą się ukazywały w komentarzach w tym poście więc proszę szukać :)
_________________
6Majster9 - majster od mapek

Mój srebrny miecz lubi krew...

Dobra muza do grania:
https://www.youtube.com/p...83209B8D42B26DB
Ostatnio zmieniony przez 6Majster9 2016-03-29, 16:03, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Waskos 
Patriarcha
Kapłan Spamu



Wiek: 30
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 595
Skąd: Masłowy Bród
Wysłany: 2016-03-02, 17:45   

Kilka pierwszych uwag (z perspektywy na razie samego obejrzenia w edytorze)

Cytat:
Rozmiar 120x120 bodajże...


Jest 144x144. Czyli jest naprawdę ogromna, nie będę powstrzymywał od robienia jakichkolwiek map, naprawdę komfortowo gra się max do rozmiaru 96x96. Na pewno musisz się liczyć, że nie prędko ją ktokolwiek skończy, a co z tym idzie skomentuje

Cytat:
Fabuła leży


No własnie. Niektórzy mogą przekreślić przez to już w przedbiegach. Niby mapa musi przede wszystkim technicznie lepsza, ale fabuła zawsze pomaga w ocenie mapy. Nie musi być nie wiadomo jak rozbudowana (choć moje sagi są bardzo pod tym względem rozbudowane i to w dużej mierze świadczy o ich odbiorze) ale przynajmniej na porządne wprowadzenie powinieneś się szarpnąć.

Cytat:
Jest to połączenie kilku oryginalnych map w 1 całość


No w takim razie chyba zgodzisz się, że trudno ocenić twoją kreatywność :-P Ale połączone w sposób sesnowny i zapowiada się sporo swobody, a na tak dużej mapie oznacza to konieczność szkolenia dodatkowych oddziałów, co pozwala na wyciśnięcie więcej z gry.

Teraz co do poziomu... Startowanie od pierwszego poziomu jak dla mnie to lepsze roziwązanie zarówno dla gracza jak i twórcy. Jak dla mnie ciekawsze jest budowanie składu od zera, ale różne mogą być zdania.
Jakby nie było zaczynanie z takim składem http://i.imgur.com/BrSkQhu.png to przesada gruba
_________________
I lubię patrzeć, jak w panice
Pospólstwo z mieniem pierzcha drogą,
A po ich piętach wojownicy
Depcą i ławą suną mnogą.
Lubię to sercem całym!
 
 
 
6Majster9 
Giermek



Dołączył: 02 Mar 2016
Posty: 11
Skąd: Temperance
Wysłany: 2016-03-02, 18:36   

Ale zauważ że mapka jest nastawiona pod potężnych wrogów. Dodam też, że gdy już "rozwali" się pół mapy nagle spotykasz takiego powiedzmy przeciwnika z innej rasy ooo taki kransoludek i wtedy walka jest ciekawa, nie to co rozwalanie typowych stacjonarnych wrogów. Zauważ że wtedy trzeba się wysilić w bitwie. Ja gram na poziomie trudnym.
_________________
6Majster9 - majster od mapek

Mój srebrny miecz lubi krew...

Dobra muza do grania:
https://www.youtube.com/p...83209B8D42B26DB
 
 
Raven 
Nosferat
Wieczny Bluźnierca



Wiek: 30
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 784
Skąd: Tar Al'naihme
Wysłany: 2016-03-02, 18:42   

Waskos napisał/a:
choć moje sagi są bardzo pod tym względem rozbudowane


Pamiętaj też, że skromność to podstawa u mapmakera :lol:

Pisałem już o mapie na czacie, ale i tutaj po sobie ślad zostawię. Teren do dopracowania, ogółem nie jest zły, ale diabeł tkwi w szczegółach. Równiny, wodospady, gdzieniegdzie za puste miejsca. Mogę mu jeszcze zarzucić to, że nie zachęca do eksploracji. Ot, dużo miast, surowców, jakieś składy wyglądające na wrzucane tam losowo. Trochę tak "żeby było czym zapchać to 144x144".

To co Was napisał o jednostkach to prawda, kiedy ma się na start tak rozwinięte składy to w zasadzie nie ma potrzeby rekrutowania czegokolwiek ani budowania budynków. Do tego świeże drużyny nie poradzą sobie na mapie przez siłę neutrali.

A fabuła to ważna rzecz, przynajmniej dla mnie. Jeśli mapa nie ma fabuły, lub ma ją słabą, zwyczajnie nie chce mi się w nią grać. Dla samego faktu przejścia misji byle przeklikać do końca nie chce mi sie odpalać nawet gry.
_________________


Jam jest Hermes
Który własne skrzydła pożerając
Oswojon zostałem
 
 
6Majster9 
Giermek



Dołączył: 02 Mar 2016
Posty: 11
Skąd: Temperance
Wysłany: 2016-03-02, 19:54   

Dobra koniec z tamta mapka ;) rozkmina poziom 99 więc więcej sie nie da :P

Teraz wrzucam efekty dzisiejszego grzebania.

Duza mapka.sg
Pobierz Plik ściągnięto 616 raz(y) 254,57 KB

_________________
6Majster9 - majster od mapek

Mój srebrny miecz lubi krew...

Dobra muza do grania:
https://www.youtube.com/p...83209B8D42B26DB
 
 
6Majster9 
Giermek



Dołączył: 02 Mar 2016
Posty: 11
Skąd: Temperance
Wysłany: 2016-03-03, 18:46   

Kolejna dawka postępów. Komentować i zgłaszać co można zmienić a co dodać... to są informacje bardzo przydatne.
Zmieniłem też nazwę na przyjemniejszą. Oczywiście jest związana z fabułą która się powoli rodzi.

http://www65.zippyshare.com/v/hLEZeecI/file.html
_________________
6Majster9 - majster od mapek

Mój srebrny miecz lubi krew...

Dobra muza do grania:
https://www.youtube.com/p...83209B8D42B26DB
 
 
Waskos 
Patriarcha
Kapłan Spamu



Wiek: 30
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 595
Skąd: Masłowy Bród
Wysłany: 2016-03-05, 02:08   

Naprawdę nie widzę sensu w takiej formie pracy, jaką obrałeś. Rav i ja nie mamy wielu komentarzy nawet dla serii map. W to co wrzucasz nikt nie zagra z oczywistych powodów, a nie każdy ogląda z perspektywy edytora.

A nawet jak oglądam to co mam ci powiedzieć? Masz dużo wolnej przestrzeni, nawet w miejscach, gdzie już zacząłeś tworzyć teren, kilka niechlujnie wrzuconych równin itp. co jednoznacznie wskazuje, że będziesz coś tam wrzucał jeszcze, nawet bez porady niczyjej co i gdzie dodać.

No i jeszcze taka sprawa, że dla mnie wygląd mapy to może i sine qua non gry ale nie jest to najistotniejsze. Jak niby mam ocenić balans, poziom trudności i itp?

Mapa 144x144 to ogromne przedsięwzięcie i bez dobrego pomysłu to sobie nie wyobrażam pracy przy takim rozmiarze. Ba! Nigdy nawet nie próbowałem.

Weź i skończ tę mapę sam to na komentarze najwytrwalszych forumowiczów możesz liczyć i wykorzystać doświadczenie przy bastępnych produkcjach.
_________________
I lubię patrzeć, jak w panice
Pospólstwo z mieniem pierzcha drogą,
A po ich piętach wojownicy
Depcą i ławą suną mnogą.
Lubię to sercem całym!
 
 
 
6Majster9 
Giermek



Dołączył: 02 Mar 2016
Posty: 11
Skąd: Temperance
Wysłany: 2016-03-05, 10:40   

Zawsze z modami tak robiłem i będę robił. Niechlujne równiny żartujesz sobie chyba. Nie bede na siłę wciskał różnych rzeczy bez przesady. Oo jeszcze jedno wczoraj oglądałem Twoje mapy no i cóż też nie masz się czym chwalić, są monotonne i też bardzoooo puste. Więc zanim coś ostro skrytykujesz zobacz na swoje
_________________
6Majster9 - majster od mapek

Mój srebrny miecz lubi krew...

Dobra muza do grania:
https://www.youtube.com/p...83209B8D42B26DB
 
 
Waskos 
Patriarcha
Kapłan Spamu



Wiek: 30
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 595
Skąd: Masłowy Bród
Wysłany: 2016-03-05, 11:29   

6Majster9 napisał/a:
Oo jeszcze jedno wczoraj oglądałem Twoje mapy no i cóż też nie masz się czym chwalić, są monotonne i też bardzoooo puste.


http://i.imgur.com/ZDJGtzj.png
http://i.imgur.com/fSgVXbf.png
http://i.imgur.com/rbXepMM.png
http://i.imgur.com/4dvnj17.png
http://i.imgur.com/ZDJGtzj.png

Dalej linkować? Ech naprawdę mamy tak na docinki toczyć te dyskusje? Są to w większości z Niespokojnych Mogił, czyli najświeższego dzieła, które pokazuje mój obecny poziom (mam jeszcze sporo do pochwalenia się z Sagi o Księciu z Północy). Waskosowa saga była o wiele gorsza jak idzie o teren, co sam zaznaczałem nieraz. Wiadomo, że są lepsze formacje i gorsze, ale pustymi bym nie nazwał.

Czytać posty też radzę dokładniej. Zaznaczyłem o co mi chodziło gdy pisałem o pustych terenach i niechlujnych ruinach.. Nie są brzydkie, ładne tylko po prostu niedokończone i nadają się jeszcze do oceny.

6Majster9 napisał/a:
Więc zanim coś ostro skrytykujesz zobacz na swoje


Huh? A ktoś tu może co post prosi o komentarze? Starałem się komentować każde mapy, jakie nowi wrzucali, sam znam ból jak w temacie cisza. Uważam, że każdy maper ma prawo oczekiwać komentarza po swojej pracy, ale skoro sam autor rezygnuje z tego uprawnienia to proszę, mogę z chęcią zająć się czymś innym.

EDIT

Dobra, znaj moje dobre serce.

Teren na dolnym koncu mapy wygląda ładnie, budowy imperium dobrze komponują sie z nautralnymi domkami i wykorzystałeś to by ładne mieściny potworzyć. Nie ma przesady ze specjalnymi terenami, gdzieniegdzie studnia, gdzie indziej zrunowana chata, spoko oddane wsie.

Pierwsze ale, rozjebane nie co w przestrzeni, z perspektywy edyotra nie boli to, ale w grze może dokuczać, zwłaszcza przy mgle wojny. Zabawnie doprowadzi to do błądzenia po otwartej przestrzeni. A jak jeszcze sporo wody tam to może nieźle wkurwić. Wiem, że to w gł mierze kwestia rozmiaru mapy, dlatego pisałem, że nie uważam aby dis komfortowy do gry na rozmiarach większych niż 96x96.
Oczywiście mógłbyś z tym poradzić sobie tworząc mniejsze miejscówki, ale skoncentrowanie lokacji pociągnie za sobą zrobienie ich całą MASĘ.

Drugie Ale.
http://i.imgur.com/toLxUNO.png
Mnie zawsze kują w oczy takie prostokontne i prostolinijne konstrukcje. Dodaj na bokach tej wielkiej góry trochę pojedynczych nawet gór, to samo z prostolinijnym brzegiem, niech będzie to postrzębione nieco. Lepiej wtedy wygląda


Nie wiem czy będę dalej komentował, zastanwiam się poważnie nad ignorem dla tematu.
_________________
I lubię patrzeć, jak w panice
Pospólstwo z mieniem pierzcha drogą,
A po ich piętach wojownicy
Depcą i ławą suną mnogą.
Lubię to sercem całym!
 
 
 
6Majster9 
Giermek



Dołączył: 02 Mar 2016
Posty: 11
Skąd: Temperance
Wysłany: 2016-03-05, 23:14   

Prosiłem nie o hejt ale o pomoc, jakieś pomysły itd, chce żeby to ładnie wyszło.

Mnie ból z ciszy nie gnębi, zawsze, po jakimś czasie gdy już sie nazbiera komentarzy z postępów pojawiają się jakies wpisy, cierpliwy jestem.

Imperium przebudowałem, wziąłem z jakiejś mapki z kampanii styl bazy i teraz wokół buduję coś nowego. Generalnie mam problem bo ta część imperium ma być jakoś klifem oddzielona, ale chce żeby to wyszło spójnie i przejście było "miękkie" a nie typowa "baza i wokół odgrodzona klifem" bo to wygląda amatorsko i dla mnie mało ciekawie, bo okaże się że będzie tylko 1 wejście do ich bazy, a chce aby mapa była możliwie otwarta, bo nie chodzi tu o np zniszczenie imerium tylko jak na większości map ich "egzystencję" z innymi rasami i wzajemne wyniszczenie.

A co do tych ww. brzegów to nie jest to dokończone, zacząłem to i tyle bo nie mam narazie pomysłu na teren wokół, wiadomo z czasem przyjdzie ale to z czasem... Ja też lubie postrżępione brzegi ale tam nie ma bo... jak wyżej zaznaczyłem jest niedokończone. Ogólnie zajmę się tym gdy zrobie nieco wyżej ten kancik mapki, bo nie wiem co tam wstawić czy górę i stolicę hord czy zrobić tam coś innego.

Jutro postaram się dać może jakieś fotki co zrobiłem przez weekend. Zamierzam też północ czyli klany przebudować bo to co zrobiłem koliduje mi z resztą oraz zabiera zbyt duzo miejsca
_________________
6Majster9 - majster od mapek

Mój srebrny miecz lubi krew...

Dobra muza do grania:
https://www.youtube.com/p...83209B8D42B26DB
 
 
6Majster9 
Giermek



Dołączył: 02 Mar 2016
Posty: 11
Skąd: Temperance
Wysłany: 2016-03-06, 14:55   

efekt pracy w weekend
http://www41.zippyshare.com/v/kcTV3oDn/file.html
_________________
6Majster9 - majster od mapek

Mój srebrny miecz lubi krew...

Dobra muza do grania:
https://www.youtube.com/p...83209B8D42B26DB
 
 
Jasza767 
Wojownik
Lis Gryfich Wzgórz



Dołączył: 23 Sty 2011
Posty: 47
Skąd: Z gór (Tarnowskich)
Wysłany: 2016-03-15, 02:29   

Dzień dobry i witam na forum w sumie.
Widzę jakieś burzowe chmury przelatują nad tematem, ale spokojnie panowie.
Parę moich uwag, porad, opinii na temat twoich tworów (też lepię jakieś mapki więc to nie tak, że rzucam bez doświadczenia):
1. I najważniejsze - Rozmiar Mapy - 144x144 jest po prostu bardzo dupne i zrobienie solidnej mapki, która jest zarówno zbalansowana, ładna, fabularnie rozwinięta (do tego dla paru ras) jak i niemonotonna jest po prostu bardzo czasochłonnym, trudnym i męczącym przedsięwzięciem (i tu zarówno dla twórcy jak i graczy, o czym w niższym punkcie). Stanowczo odradzam stosowanie tego rozmiaru, szczególnie jeżeli jest to dopiero jedna z twoich pierwszych map, przynajmniej zjedź do 120x120 (jeżeli nie do 96x96), może w samej liczbie wydaje się to niewielka różnica, ale w faktycznym zmniejszeniu ilości pól kwadratowych zmiana jest znacznie większa.
1,5. Dodatkowo jest pewien mały detal o którym możesz nie wiedzieć - w edytorze jest limit ilości ustawionych drużyn na mapie który wynosi bodajże 200, niby dużo, ale na takiej ogromnej mapie szanse wyczerpania go są dość spore.
2. Przy dużych rozmiarach mapy stolice nie muszą być bardzo blisko krawędzi. Ten punkt akurat zrealizowałeś raczej dobrze, szczególnie przy stolicy Imperium, Klanów też jest w w miarę spoko pod tym względem (w ogóle, dodałbym jakieś wyjście na lewo od stolicy). W kwestii samej konstrukcji terenu na razie nie mam co powiedzieć, widzę że dopiero go rozwijasz i ulepszasz z czasem, więc tylko liczę na jak najpłodniejsze postępy. :P
3. Ogromna wielkość mapy, poza wielkim wysiłkiem dla twórcy, wiąże się z wielkim wysiłkiem dla gracza, który musi w ogóle mieć jakieś chęci i siłę aby mapkę zagrać i ukończyć bez zanudzenia się na śmierć od klikania albo od odwodnienia, oraz najlepiej motywację w postaci fabuły, bez niej rozgrywka szybko sprowadza się do monotonni rżnięcia przez kolejne to drużyny aż kiedyś wreszcie to cała mapka zostanie wyczyszczona.
3. Balans i siła drużyn - i tu wchodzi aspekt bezpośrednio połączony z poprzednim punktem, przy takim rozmiarze gracz i tak raczej wypracuje drużynę na poziomach o wiele wyższych jak mogą w ogóle ewoluować (5+), a od poziomu ~15 jakikolwiek dalszy rozwój drużyny to nudna jak flaki z olejem formalność. Kiedy zaczyna się misję od razu z jednostkami z końca drzewka na tych ~5 poziomach, jak nie wyżej, to gracz od razu jest pozbawiony tej fajniejszej części poziomowania i szybko pozostaje mu ta nudniejsza, gdzie tylko grinduje już ewoluowane jednostki na coraz to wyższe poziomy. Aż taki przeskok już na start jest niepotrzebny i tylko przyczynia się do większego znudzenia gracza. Dodatkowo, w pewien sposób utrudnia to wytworzenie potencjalnych nowych drużyn (choć przynajmniej w kwestii samych jednostek przychodzą z pomocą najemnicy).
4. Oj nie trzeba się kłócić i licytować od razu, ani ad personum jechać panowie, love and piece. Waskos zdecydowanie spłodził pokaźną ilość jakościowych map, czego nie można mu odmówić (choć i te parę gorszych było). Nie wiem w ogóle czemu odebrałeś jego wiadomości jako "hejt", przecież to tylko uwagi, a nie żaden atak od razu. Spokojnie panowie.
5. Chyba nie musisz wrzucać mapek przez upload osobny, tylko je po prostu w załącznikach dawać forumowych. ;-)
 
 
6Majster9 
Giermek



Dołączył: 02 Mar 2016
Posty: 11
Skąd: Temperance
Wysłany: 2016-03-27, 10:26   

Jasza spokojnie co to ilości drużyn mam sposób :) po prostu zdarzenia z przywołaniem jednostek
_________________
6Majster9 - majster od mapek

Mój srebrny miecz lubi krew...

Dobra muza do grania:
https://www.youtube.com/p...83209B8D42B26DB
 
 
Waskos 
Patriarcha
Kapłan Spamu



Wiek: 30
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 595
Skąd: Masłowy Bród
Wysłany: 2016-03-27, 10:52   

6Majster9 napisał/a:
po prostu zdarzenia z przywołaniem jednostek


Własnie, sprawdzałeś już tę metodę? Ja osobiście nigdy nie byłem zmuszony, ale też nie wypuściłem na forum nic wiekszego niż 96x96. Zdarzenia działają jak na mapie jest równo 200 drużyn, czy jednak limit edytora jest absolutny i nie do obejścia?
_________________
I lubię patrzeć, jak w panice
Pospólstwo z mieniem pierzcha drogą,
A po ich piętach wojownicy
Depcą i ławą suną mnogą.
Lubię to sercem całym!
 
 
 
Jasza767 
Wojownik
Lis Gryfich Wzgórz



Dołączył: 23 Sty 2011
Posty: 47
Skąd: Z gór (Tarnowskich)
Wysłany: 2016-03-28, 23:08   

To dobrze, że na cały post odniosłeś się wyłącznie do najmniej istotnego punktu. ;-)
 
 
6Majster9 
Giermek



Dołączył: 02 Mar 2016
Posty: 11
Skąd: Temperance
Wysłany: 2016-03-29, 15:19   

Odniosłem się tylko do tego bo czasu nie miałem, jak bd miał czas to odpowiem na resztę...
Waskos z tego co wiem to inaczej się nie da, ja w programowanie nie wchodzę. Pewnie by szło to zmienić ale ja informatykiem nie jestem XD. Ja robię tak: 200 drużyn czyli max, staram się najwięcej do miast dać, bo wtedy nie trzeba ustawiać przywołanych aby szły do miast; po czym gdy jest full to po prostu szablony drużyn i przywołanie w danych miejscach i ok 400 drużyn masz na mapce 144x144 i powiem, że wtedy jest co robić :)
Jasza odpowiem na 3) bo na tyle mam czasu. Balans robię na końcu gdy mam teren. Z reguły jednostki średnie i słabsze wokół stolic aby się nimi zabawić i podexpić jednostki a dalej już koksy. Ja bardzo lubię walczyć z silnymi przeciwnikami bo mnie nudzą bitwy które trwają 2 minuty. Moim zdaniem robienie rozwoju jednostek na początku mija się z celem, bo jeżeli masz silnych wrogów to nie masz z nimi szans a nie wyexpisz jednostek bo nie masz słabszych potworów a mi sie nie chce męczyć z optymalizacją pod słabszych. Ewentualnie można ale to jeżeli czas będzie a ja zbyt duzo czasu nie mam więc staram się wiele rzeczy uprościć. Sam zobacz ostatnio na forum byłem chyba z miesiąc temu.
A co do wrzucania mapek... wrzucam na hosting bo mi łatwiej oraz tutaj mapka ważąca ok 2MB się nie mieści

Oto co udało mi się skleić przez święta: http://www67.zippyshare.com/v/HxrTOL63/file.html
Mapka nie jest idealna jakby co :) Jak ktoś chce to możemy razem coś porobić bo zawsze jakieś nowe rozwiązania są mile widziane. Jedyne co bym zmienił to troszeczkę teren na południe oraz część zachodnią wraz z górną częścią gdzie jest stolica klanów.

Co do fabuły to przedstawiam "oficjalna" betę hahah
1) Głównym zamysłem jest rozwalenie ufortyfikowanego wzgórza, czyli terenu klanów
2) Co do celów Hord oraz Legionów to jeszcze niczego nie wymyśliłem; legiony jedyne co to jakiś wątek z więzieniem w górach (na płd-wschód od stolicy klanów jest to a'la więzienie Bethrerezna)
3) Klany mają znaleźć kilka przedmiotów i doprowadzić do obrzędu przy ołtarzu. Ale do czego ten obrzęd itd to jeszcze nie wiem
4) Mapa ma być skonstruowana trochę pod polatanie na mapce itd a nie tylko walkę więc wypadałoby zrobić po kilka wątków a zwłaszcza zazębiających się z misjami innych ras
Jeżeli coś więcej to napiszę potem bo teraz nie wiem :)
Pany dawać komenty i odpowiedzi bo mapka ma być zrobiona ładnie
_________________
6Majster9 - majster od mapek

Mój srebrny miecz lubi krew...

Dobra muza do grania:
https://www.youtube.com/p...83209B8D42B26DB
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum