Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
D3 LILY MOD
Autor Wiadomość
mddziadek 
Chłop


Dołączył: 02 Kwi 2014
Posty: 18
Wysłany: 2015-01-06, 16:40   D3 LILY MOD

Witam,

Pracuję nad modem do D3
Prace idą jak "krew z nosa"... konflikt z prawdziwą pracą, rodzina itp. itd. :)

Udało się mi odblokować wszystkie drzewa jednostek elfów, dodałem kilka nowych budynków i jednostki z kampanii

Zdjęcia w załączeniu.

Link do D3 LILY MOD v0.1

http://www.speedyshare.com/cmTzT/D3-LILY-MOD.rar

Druid.jpg
Lider
Plik ściągnięto 295 raz(y) 109,44 KB

Small Skinners Hutch.jpg
Budynek 3
Plik ściągnięto 271 raz(y) 119,51 KB

Mallorn.jpg
Budynek 2
Plik ściągnięto 216 raz(y) 106,35 KB

Ostatnio zmieniony przez mddziadek 2015-03-01, 14:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
mddziadek 
Chłop


Dołączył: 02 Kwi 2014
Posty: 18
Wysłany: 2015-02-28, 21:38   

Witam,
W sprawie moda.
To co udało się zrobić:
- odblokowałem jednostki frakcji elfów - drzewa nie blokują się,
- dodałem kilka budynków w stolicy elfów,
- wprowadziłem lidera typu kapłan (priest) dla elfów, w założeniu klasa ta miała nie zadawać żadnych obrażeń tylko wspierać jednostki lub osłabiać jednostki przeciwnika,
- jednostki z kampanii elfów dostępne w stolicy,

No i to czego nie udało się zrobić:
- powiększenie pola bitwy - można skopiować odpowiednie pliki z Resurrection do Reincarnation i pole bitwy będzie większe ale wyłożyłem się na zwiększeniu liczby oddziałów które można prowadzić, max 8 (w Resurrection było 12). 4 pola zostały wykorzystane jako rezerwa (ale bieda). Zmiany plików systemowych nic nie dały, pliki .ini są kontrolowane przez grę (np. plik system.ini). Dla mnie był to główny cel tworzenia tego moda - marzyły się mi epickie bitwy na wielkiej przestrzeni, a nie kilkuminutowe potyczki :(
- nie udało się mi wprowadzić nowych jednostek. W planie było spieszenie np. jednostek elfich. Bardzo łatwo można wyrzucić konia lub jeźdźca ale problem pojawia się w stworzeniu animacji dla nowej jednostki. Wraz z grą dostarczone są pluginy do programu 3ds max ale nie udaje się mi wyeksportować ścieżek animacji (mimo że taka opcja jest). Z geometrią i modelami nie ma problemu (dlatego można tworzyć budynki). Problem może być również w tym że nie jestem biegły w używaniu 3ds max’a - uczyłem się programu na potrzeby moda oglądając to co jest dostępne na youtube…

Ponieważ nie osiągnąłem zamierzonych celów zawieszam pracę ale udostępniam to co zrobiłem do tej pory. Jeśli ktoś chce wykorzystać elementy zawarte w modzie – bardzo proszę. Jeśli komuś uda się zwiększyć ilość okien do rekrutacji jednostek lub rozwikła problem z exportem animacji (może jest wśród fanów jakiś mistrz 3ds max’a) – prośba o info. Służę też pomocą w kwestiach modowania.
D3 LILY MOD v0.1, wersja angielska (na tyle na ile potrafię), grywalna, zmiany obejmują tylko frakcję elfów.
I jeszcze jedna informacja – mod nie jest zbalansowany. Myślałem dużo na ten temat ale balans zostawiam tym którzy zaczęli to robić – to naprawdę nie jest łatwe – chodzi przede wszystkim o pomysł – wykonanie to już kwestia czasu.

D3 tonie jest zła gra, jest ‘tylko’ niedokończona…
 
 
 
byzsla 
Paladyn
Bot nevendaarski



Wiek: 33
Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 351
Skąd: Ok. Olsztyna
Wysłany: 2015-02-28, 23:26   

A próbowałeś może przekopiować ścieżki animacji? Ja jak patrzyłem to tam idzie po współrzędnych, zatem taka kombinacja mogłaby zadziałać.
 
 
mddziadek 
Chłop


Dołączył: 02 Kwi 2014
Posty: 18
Wysłany: 2015-03-01, 09:23   

Niestety nie mogę wstawić pliku .rar z modem. Spakowany zawiera 43MB. Po kliknięciu załącz rozpoczyna się mielenie i po kilkunastu minutach błąd. Pliki mniejsze załączane są bez problemu.
 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2015-03-01, 10:29   

W jaki sposób awansują jednostki gdy można rozwijać dwie gałęzie drzewka jednocześnie?
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
byzsla 
Paladyn
Bot nevendaarski



Wiek: 33
Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 351
Skąd: Ok. Olsztyna
Wysłany: 2015-03-01, 11:50   

Większe pliki musisz umieścić na zewnętrznych serwerach.
 
 
mddziadek 
Chłop


Dołączył: 02 Kwi 2014
Posty: 18
Wysłany: 2015-03-01, 11:56   

Próbowałem podmieniać same pliki animacji. Poniżej kilka screenów z testów. Lansjer (już bez konia) z animacją elfiego złodzieja. Wygląda to nienaturalnie: ręce jakby wyrastały z pleców, stopy uniesione (jakby stał na palcach), łydka wykręcona do tyłu. Poprawa tego w 3ds to dla obcykanej osoby kilka chwil, tylko jak z tym wrócić do gierki?

Co do awansu równoległego to gimnastykowałem się dobre 2 miesiące i rozwiązałem problem tak że np.:
Elfie jednostki wojowników mają trzy gałęzie więc od początku dostępne są 3 jednostki elfich lansjerów – każda idzie osobną ścieżką i własnym budynkiem.

shot_0001.jpg
Plik ściągnięto 121 raz(y) 171,25 KB

shot_0000.jpg
Plik ściągnięto 105 raz(y) 172,34 KB

bez konia.jpg
Spieszony lansjer
Plik ściągnięto 125 raz(y) 156,85 KB

Ostatnio zmieniony przez Vogel 2015-03-01, 12:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
mddziadek 
Chłop


Dołączył: 02 Kwi 2014
Posty: 18
Wysłany: 2016-02-10, 21:24   

Witam po dłuższej przerwie.

Prawdziwy fan jednak nie poddaje się nigdy :)
Poświęciłem prawie rok na rozkminę jak wpakować nowy animowany model (jednostkę) do gry (z samym modelem radziłem sobie wcześniej).
Nie chciałbym wystrzelić przedwcześnie ;) ale chyba sukces – przynajmniej w teorii.
Darowałem sobie naukę modelowania – jak rysować w 2d się nie potrafi to w 3d w ogóle nie idzie - i zająłem się próbą animacji gotowego modelu. Na testy poszedł – to czego mi brakuje w części 3 – centaur.
Model otwiera się w toolkit’cie i animacje są!!!
Jak nauczę się wystawiać filmy na youtube – wyślę linka.
Centaur będzie gotowy w 2018r :)

Link do filmiku:

http://www.dailymotion.com/video/x3resym
 
 
 
byzsla 
Paladyn
Bot nevendaarski



Wiek: 33
Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 351
Skąd: Ok. Olsztyna
Wysłany: 2016-02-17, 19:38   

Zawsze modele możesz spróbować wypożyczyć od herosowców - scena modderska H3 robi modele, potem zrzuty ekranu i na tej podstawie jednostki wprowadza. Jeżeli znajdzie się jakiś z dobrą duszą to może się podzieli.


No i liczę powodzenia :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum