Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Kampania Hord Nieumarłych z DI do DII
Autor Wiadomość
Pyrek 
Wtajemniczony
Rycerz Śmierci



Wiek: 31
Dołączył: 10 Wrz 2013
Posty: 33
Skąd: łódzkie
Wysłany: 2014-05-17, 19:48   Kampania Hord Nieumarłych z DI do DII

Witam, tak jak w tytule - zamieszczam kampanię Hord przerobioną przeze mnie do Disciples II. Mile widziane uwagi i komentarze. Dobrej zabawy:)

Disciples I - Hordy Nieumarłych.csg.rar
Pobierz Plik ściągnięto 989 raz(y) 83,51 KB

 
 
Raven 
Nosferat
Wieczny Bluźnierca



Wiek: 30
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 784
Skąd: Tar Al'naihme
Wysłany: 2014-05-21, 10:21   

Pobrałem, ale na komentarz i uwagi musisz trochę poczekać. Po pierwsze, aż do niej zerknę, a po drugie żebym miał na to czas.
Ale nie powiem, ciekawi mnie jak udało Ci sie to przenieść ;-)
_________________


Jam jest Hermes
Który własne skrzydła pożerając
Oswojon zostałem
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2014-06-01, 23:16   

Właśnie - jak to zrobiłeś technicznie?

Swego czasu przerabiałem pojedyncze misje z D1 na D2. Wyglądało to tak, że mając matrycę na papierze, bodajże 45 kratek x 45 kratek, przenosiłem kratka po kratce teren, budynki i drużyny (podgląd w edytorze do D1). Potem robiłem to samo, tyle, że w edytorze do D2. Problemem było odtworzenie niektórych drużyn - część jednostek-wodzów z D1 nie miała swoich odpowiedników w D2 albo nie miała takich atrybutów.

Ciekawe, czy tez przeniosłeś wszystkie zdarzenia i wątki fabularne :)

Niestety nie mam czasu tego sprawdzić :( A szkoda :(
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
Pyrek 
Wtajemniczony
Rycerz Śmierci



Wiek: 31
Dołączył: 10 Wrz 2013
Posty: 33
Skąd: łódzkie
Wysłany: 2014-06-02, 12:16   

Sposób który opisujesz też wydaje się fajny, ja po prostu mając np mapkę 48x48 wypisuje na kartce każdy punkt od 0 do 48 i zapisuje na każdym z nich w którym punkcie znajduje się woda i na oddzielnej liście góry. Drzewa już generuję sam. Nie dokładałem też neutralnego krajobrazu od siebie - pozostawiłem mapkę w takim właśnie stanie. Teren też może momentami nie być dokładnie taki sam, gdyż nie mogłem niestety zapisać współrzędnych, bo te są tylko w edytorze, także mapki kropka w kropkę nie są, ale mam nadzieję nie będą znacząco odbiegały od oryginalnych. W każdym razie, czy Twój czy mój sposób jest na pewno czasochłonny, ale efekt końcowy na pewno cieszy.
 
 
Axhezer 
Wtajemniczony



Wiek: 31
Dołączył: 05 Sie 2007
Posty: 65
Wysłany: 2014-08-30, 20:55   

Pyrek, a myślałeś może o przerobieniu kampanii z D3 do D2?
 
 
 
Pyrek 
Wtajemniczony
Rycerz Śmierci



Wiek: 31
Dołączył: 10 Wrz 2013
Posty: 33
Skąd: łódzkie
Wysłany: 2014-09-22, 15:44   

Axhezer
W DIII grałem może zaledwie kilka razy, niestety tej części nie znam za bardzo, więc pomysły przerabiania mapek raczej odpadają. Ale kto wie, może kiedyś...
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2014-10-05, 10:32   

Tak sobie myślę że mapki w DIII przez swoje 3D strasznie ubogo prezentowałyby się w DII. Pamiętajmy ze tam niemal nie ma otwartych przestrzeni a tylko kilka ścieżek którymi gracz ma się poruszać, nieraz jest to tylko jedna droga.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
mddziadek 
Chłop


Dołączył: 02 Kwi 2014
Posty: 18
Wysłany: 2015-04-14, 10:33   

Witam,

Pojawia się jakiś błąd.
Nie odpaliła się mi mapka nr 3 (ta z sojuszem Klanów i Imperium).
Z mapki nr 2 od razu przechodzi się do mapki nr 4.

Pozdrawiam
 
 
 
Waskos 
Patriarcha
Kapłan Spamu



Wiek: 30
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 595
Skąd: Masłowy Bród
Wysłany: 2015-04-14, 12:32   

Przy mojej sadze niektórzy mieli ten sam problem, zjadało nawet 2 misje. Początkowo myślałem, że może gra ma problem jak własna saga liczy więcej jak 5 misji, ale ta saga liczy tylko 4, więc teoria idzie do kosza.

Myślę, że nie ma w takim razie co kombinować i na przyszłość powinno się wrzucać sagi w formie osobnych scenariuszy, pewnie to niekomfortowe ale bezpieczniejsze. Teraz to pewnie lipa dla niektórych, ale jeśli masz Pyrek je osobno gdzieś to wrzuć :>
_________________
I lubię patrzeć, jak w panice
Pospólstwo z mieniem pierzcha drogą,
A po ich piętach wojownicy
Depcą i ławą suną mnogą.
Lubię to sercem całym!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum