Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Raven
2016-04-03, 21:07
Chata alchemika
Autor Wiadomość
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2014-03-13, 14:04   Chata alchemika

Eliksir żelaznej skóry.

Opis: "Zaklęte jednostka będzie odnosić przez cały czas o 10% mniej obrażeń w wynika ataków."
Cena zakupu u kupca: 800
Wartość w sprzedaży u kupca: 400
Uwagi: Może zostać użyty tylko raz na jednostce/dowódcy, efekt stały utrzymuje się nawet po eksporcie dowódcy do innej mapy.


Eliksir fortuny

Opis: "Zaklęte jednostki maja przez cały czas o 10% większe szanse trafienia"
Cena zakupu u kupca: 800
Wartość w sprzedaży u kupca: 400
Uwagi: Może zostać użyty tylko raz na jednostce/dowódcy, efekt stały utrzymuje się nawet po eksporcie dowódcy do innej mapy.


Eliksir szybkiego srebra

Opis: "Permanentnie zwiększa o 10% inicjatywę wybranej jednostki."
Cena zakupu u kupca: 800
Wartość w sprzedaży u kupca: 400
Uwagi: Może zostać użyty tylko raz na jednostce/dowódcy, efekt stały utrzymuje się nawet po eksporcie dowódcy do innej mapy.


Eliksir Wszechojca

Opis: "Dodaje trwale 15% punktów życia."
Cena zakupu u kupca: 800
Wartość w sprzedaży u kupca: 400
Uwagi: Może zostać użyty tylko raz na jednostce/dowódcy, efekt stały utrzymuje się nawet po eksporcie dowódcy do innej mapy.


Eliksir mocy tytana

Opis: "Permanentnie zwiększa o 10% liczbę obrażeń zadawanych przez zaklęta jednostkę w czasie bitwy."
Cena zakupu u kupca: 800
Wartość w sprzedaży u kupca: 400
Uwagi: Może zostać użyty tylko raz na jednostce/dowódcy, efekt stały utrzymuje się nawet po eksporcie dowódcy do innej mapy.


Eliksir ochrony przed mocą wody

Opis: "Chroni przed pierwszym atakiem mocą wody podczas bitwy."
Cena zakupu u kupca:
Wartość w sprzedaży u kupca:
Uwagi: Jednostki pod wpływem eliksiru są także odporne na zadające obrażenia czary (źródło obrażeń Woda) rzucane na mapie świata.


Eliksir ochrony przed mocą powietrza

Opis: "Chroni przed pierwszym atakiem mocą powietrza podczas bitwy."
Cena zakupu u kupca:
Wartość w sprzedaży u kupca:
Uwagi: Jednostki pod wpływem eliksiru są także odporne na zadające obrażenia czary (źródło obrażeń Powietrze) rzucane na mapie świata.


Eliksir ochrony przed mocą ziemi

Opis: "Chroni przed pierwszym atakiem mocą ziemi podczas bitwy."
Cena zakupu u kupca:
Wartość w sprzedaży u kupca:
Uwagi: Jednostki pod wpływem eliksiru są także odporne na zadające obrażenia czary (źródło obrażeń Ziemia) rzucane na mapie świata.


Eliksir ochrony przed mocą ognia

Opis: "Chroni przed pierwszym atakiem mocą ognia podczas bitwy."
Cena zakupu u kupca:
Wartość w sprzedaży u kupca:
Uwagi: Jednostki pod wpływem eliksiru są także odporne na zadające obrażenia czary (źródło obrażeń Ogień) rzucane na mapie świata.


Eliksir uzdrowienia

Opis: "Przywraca 50 punktów życia."
Cena zakupu u kupca:
Wartość w sprzedaży u kupca:


Eliksir odnowy

Opis: "Przywraca 100 punktów życia."
Cena zakupu u kupca:
Wartość w sprzedaży u kupca:


Maść lecznicza

Opis: "Przywraca 200 punktów życia."
Cena zakupu u kupca:
Wartość w sprzedaży u kupca:


Eliksir życia

Opis: "Wskrzesza martwe jednostki."
Cena zakupu u kupca: 400
Wartość w sprzedaży u kupca:
Uwagi: Jednostka lub dowódca może zostać wskrzeszona tylko w bitwie, w której poległa i nie więcej jak jeden raz.

Eliksir wigoru

Opis: "Przez jeden dzień zwiększa o 10% liczbę obrażeń zadawanych przez zaklęta jednostkę w czasie bitwy."
Cena zakupu u kupca:
Wartość w sprzedaży u kupca:
Uwagi: Można użyć tylko jednego tego typu eliksiru na jednostkę; efekt kumuluje się z Eliksirami Siły i Mocy


Eliksir siły

Opis: "Przez jeden dzień zwiększa o 30% liczbę obrażeń zadawanych przez zaklęta jednostkę w czasie bitwy."
Cena zakupu u kupca:
Wartość w sprzedaży u kupca:
Uwagi: Można użyć tylko jednego tego typu eliksiru na jednostkę; efekt kumuluje się z Eliksirami Wigoru i Mocy


Eliksir mocy

Opis: "Przez jeden dzień zwiększa o 50% liczbę obrażeń zadawanych przez zaklęta jednostkę w czasie bitwy."
Cena zakupu u kupca:
Wartość w sprzedaży u kupca:
Uwagi: Można użyć tylko jednego tego typu eliksiru na jednostkę; efekt kumuluje się z Eliksirami Siły i Wigoru


Eliksir ochrony

Opis: "Zaklęta jednostka będzie odnosić o 15% mniej obrażeń w wyniku ataków przez 1 dzień."
Cena zakupu u kupca:
Wartość w sprzedaży u kupca:
Uwagi: Można użyć tylko jednego tego typu eliksiru na jednostkę; efekt kumuluje się z Eliksirami Kory i Nietykalności.


Eliksir kory

Opis: "Zaklęta jednostka będzie odnosić o 30% mniej obrażeń w wyniku ataków przez 1 dzień."
Cena zakupu u kupca:
Wartość w sprzedaży u kupca:
Uwagi: Można użyć tylko jednego tego typu eliksiru na jednostkę; efekt kumuluje się z Eliksirami Ochrony i Nietykalności.


Eliksir nietykalności

Opis: "Zaklęta jednostka będzie odnosić o 50% mniej obrażeń w wyniku ataków przez 1 dzień."
Cena zakupu u kupca:
Wartość w sprzedaży u kupca:
Uwagi: Można użyć tylko jednego tego typu eliksiru na jednostkę; efekt kumuluje się z Eliksirami Kory i Ochrony.


Eliksir chyżości

Opis: "Przez jeden dzień zwiększa o 15% inicjatywę wybranej jednostki."
Cena zakupu u kupca:
Wartość w sprzedaży u kupca:
Uwagi: Można użyć tylko jednego tego typu eliksiru na jednostkę; efekt kumuluje się z Eliksirami Szybkości


Eliksir szybkości

Opis: "Przez jeden dzień zwiększa o 30% inicjatywę wybranej jednostki."
Cena zakupu u kupca:
Wartość w sprzedaży u kupca:
Uwagi: Można użyć tylko jednego tego typu eliksiru na jednostkę; efekt kumuluje się z Eliksirami Szybkości i Chyżości.


Eliksir szybkości

Opis: "Przez jeden dzień zwiększa o 60% inicjatywę wybranej jednostki."
Cena zakupu u kupca:
Wartość w sprzedaży u kupca:
Uwagi: Można użyć tylko jednego tego typu eliksiru na jednostkę; efekt kumuluje się z Eliksirami Szybkości i Chyżości.


Eliksir ataku

Opis: "Zaklęte jednostki mają o 15% większe szanse trafienia przez jeden dzień."
Cena zakupu u kupca:
Wartość w sprzedaży u kupca:
Uwagi: Można użyć tylko jednego tego typu eliksiru na jednostkę; efekt kumuluje się z Eliksirem Celności


Eliksir celności

Opis:"Zaklęte jednostki mają o 30% większe szanse trafienia przez jeden dzień."
Cena zakupu u kupca:
Wartość w sprzedaży u kupca:
Uwagi: Można użyć tylko jednego tego typu eliksiru na jednostkę; efekt kumuluje się z Eliksirem Ataku.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum