Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Gałęzie rozwoju nie blokujące się nawzajem

Spodobałaby ci się taka opcja w grze?
Tak
25%
 25%  [ 1 ]
Nie
75%
 75%  [ 3 ]
Głosowań: 4
Wszystkich Głosów: 4

Autor Wiadomość
Wingard 
Adept


Wiek: 31
Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 21
Wysłany: 2014-03-02, 14:37   Gałęzie rozwoju nie blokujące się nawzajem

Zacząłem się ostatnio zastanawiać co by było gdyby gałęzie rozwoju jednostek nie blokowały się nawzajem. W sensie że jeśli na przykład zbudujemy sobie stajnię by Giermek mógł awansować na Rycerza to wciąż moglibyśmy zbudować budynek do Łowcy czarownic. W momencie awansu jednostki wybieralibyśmy sobie na kogo ma ona awansować, choć wkraczając na jedną gałąź rozwoju już nie będzie można jej opuścić (Rycerz nie będzie mógł awansować w Inkwizytora).

Wydaje mi się że dałoby to sporo swobody szczególnie magom Legionów i Hord, ale też łucznikom Elfów czy wojownikom Klanów. Ja osobiście nareszcie nie miałbym dylematu którego z uzdrowicieli imperium brać, w miarę możliwości wziąłbym obie wersje. :-D Ale weteranem tej gry nie jestem, więc zapytam: jak wy myślicie - która frakcja by najbardziej skorzystała na takim rozwiązaniu? I czy w ogóle podobałoby wam się coś takiego? :-)
 
 
byzsla 
Paladyn
Bot nevendaarski



Wiek: 33
Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 351
Skąd: Ok. Olsztyna
Wysłany: 2014-03-02, 14:55   

No ja jako-tako jestem sceptyczny. W przypadku blokowania linii rozwoju gra wymaga od gracza lepszego planowania. A do uzyskania efektów łączonych jest już mechanizm blokady rozwoju.

Która rasa najwięcej by zyskała? Najpewniej Legiony - w jednej armii Sukub, Inkub i Modeusz mogłoby być mordercze. Chociaż kombinacja Arcydruidki, Alchemika i któregoś z wysokorozwiniętych olbrzymów też budziłoby wielkie zaniepokojenie.
 
 
Kapelusznik 
Włócznik



Wiek: 34
Dołączył: 27 Gru 2013
Posty: 65
Wysłany: 2014-03-02, 16:23   

W Discord Time jest możliwość swobodnego wyboru rozwoju jednostki i nie mam nic przeciwko takiemu rozwiązaniu, z drugiej strony sam mam zamiar to wprowadzić w swoim projekcie i mam nadzieje że do wakacji zdołam go ukończyć
 
 
Mouslias 
Krasnolud



Wiek: 24
Dołączył: 06 Lut 2014
Posty: 4
Skąd: Erebor
Wysłany: 2014-03-03, 18:00   

W mojej opini najwięcej zyskałyby ( i tu mam dylemat ) Legiony i Hordy i później chyba Klany. W edytorze stworzyłem taki team :

Legiony - Modeusz, Sukub, Inkub w drugim szeregu, a w pierwszym przykładowo dałem dowódce Księcia demonów na 5 - tym poziomie i Rycerzy piekieł.

Hordy - Śmierć, Odcień, Arcylisz w drugim szeregu, a w pierwszym Rycerza śmierci też na 5 - tym poziomie i Czempionów szkieletów, bo statystykami odpowiadają Rycerzom piekieł.

Walka I wynik: przegrałem (grałem Hordami ) a to wina tego, że w pierwszej kolejności zabrałem się za Sukube i to był mój błąd...

Walka II wynik: wygrałem, a to dlatego, że zabrałem się za Inkuba, który był cholernym utrapieniem.

Podsumuwując: Wygranie takiej walki graniczy praktycznie z cudem ( dodam, że nie grałem z miksturami lub czarami wspomagającymi lub negatywnymi ). Dużą rolę odegrała także inicjatywa i szanse trafienia postaci. Może się zdarzyć pare razy, że idąc tą samą strategią, co moja można nie wygrać, a to z powodu kto pierwszy zaatakuje czy też chybi.

Nie sądzę, że to dobre rozwiązanie choć są i też zalety. Gdyby Legiony miałyby taki team to gra byłaby STRAAASZNIE łatwa i każdego na swojej drodze byśmy klepali to samo się tyczy Hord prawdopodobnie nikt by nie mógł stawić im czoła.
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2014-03-03, 19:20   

Dyskusja moim zdaniem wybitnie dziwna bo wtedy design jednostek byłby sporo inny.
Nikt nie dałby takich samych możliwości jakie są teraz.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum