Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Mad Hatter Workshop
Autor Wiadomość
Kapelusznik 
Włócznik



Wiek: 34
Dołączył: 27 Gru 2013
Posty: 65
Wysłany: 2014-04-05, 20:51   

W chwili obecnej przeprowadzam Update Tangros do 0.2



Więcej szczegółów wkrótce
 
 
Kapelusznik 
Włócznik



Wiek: 34
Dołączył: 27 Gru 2013
Posty: 65
Wysłany: 2014-04-06, 11:59   

Sorki że post pod postem ale mam coś nowego:

Zaplanowałem sobie listę projektów w jakiej kolejności się ukażą:

1.Opowieści o bohaterach Łowcy skarbów (Action RPG V 0.1);
2.Tangros[b] (strategia Turowa/RTS V 0.2);
3.[b]Północ Południe Sztuka Strategi
V 0.2;
4.(Zlecone) Władca Kart (karcianka V 0.1);
5.(Zlecone) Przygody Stalkera PajdyHotel w Prypeci (mroczna przygodówka/Action RPG V 0.2););
6.Północ Południe Sztuka Strategi V 0.3 + mody: Agardan i Disciples IV Funs;
7.Opowieści o bohaterach Tajemnice przeklętego klasztoru (Action RPG V 0.3);

X.Dom Połamanych Lalek (mroczna gierka 3D w stylu Alicji V 1.0


Z kolei mam zamiar prezentować w najbliższym czasie swoje pomysły na swoją wersję Disciples IV i przyśpieszyć tempo prac aby ukazał się do najpóźniej połowy wakacji w tym roku.

Jeśli chodzi o Tangros to prezentuje odświeżony wygląd [b]Flanders[b] z nowymi jednostkami:


Surowce w tej nacji:
-żywica-podstawowy surowiec do tworzenia ziaren i przeobrażania ich w proste jednostki;
-miód-potrzebny do przeprowadzania badań oraz do przeobrażania zawansowanych jednostek(róże, kapustka, haszczak itd.);

Zaczynając od lewego górnego(wojownicy):
Ziarno wojny-słaby i powolny malec potrafiący walczyć i może przeobrazić się w inną jednostkę bojową
Pąk-solidny wojownik;
Miotacz-prosty strzelec;
Rosiczka-mała i mało wytrzymało ale siła ataku przewyższa wszystkich;
Bambus-snajper;
Czerwona różna-czarodziejka ofensywna (dawniej snajperka);
Chaszczak- bardzo wytrzymały jegomość;

A teraz druga linia (cywile):
Ziarno rozkwitu-malec medyk generujący żywicę i może przeobrazić się w inną jednostkę cywilną
Stokrotka-tworzy nowe ziarna i generuje żywice;
Mleczyk-generuje miodek/medyk
Biała róża-defensywna czarodziejka;
Kapustka- pani profesor opracowująca nowe ulepszenia;

Tak wyglądały w starej wersji:
 
 
byzsla 
Paladyn
Bot nevendaarski



Wiek: 33
Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 351
Skąd: Ok. Olsztyna
Wysłany: 2014-04-06, 12:55   

No to Flandersi nabrali barw i bardziej interesującej mechaniki :-) W sumie nie wiem czy i jak by to się prezentowało/dawało wprowadzić, ale tutaj leczenie mogłoby zużywać nieco żywicy bądź miodu. Bo przy innych rasach, które w aktualnej wersji są bardziej stacjonarne, byłoby to pewnym osłabieniem (ale to przy testach).
 
 
Kapelusznik 
Włócznik



Wiek: 34
Dołączył: 27 Gru 2013
Posty: 65
Wysłany: 2014-04-07, 20:04   

Solaris update :D
Łowca(Strzelec z tubą) wyleciał ale pojawiły się 3 nowe jednostki oraz budowle.
Solaris są silniejsi od Flanders ale mają liczne wymagania.
Podstawowo każdy strzelec może atakować jednostki latające którą tylko parę ras będzie miało.



Stara wersja:



Surowce: żywność, kamień, kosztowności, chatki(statyczny => populacja obecna/populacja największa);

U solaris są umowne poziomy technologi (zaczynając od góry):
Poziom 1 (darmowe obiekty);
Robotnik-słaba jednostka stawiająca budowle;

Gospodarstwo-zwiększa dochód jedzenia, zwiększa limit populacji oraz pozwala tworzyć robotników i Uzdrowicielki.

Poziom 2 (wymagane jest jedzenie):
Uzdrowicielka-leczy jednostki solaris i naprawia budynki (po ulepszeniach rzuca proste czary);
Wojownik-podstawowa jednostka do walki, po ulepszeniach odblokowuje mu się umiejętność szał (premia do obrażeń,zdrowia oraz szybkości);

Koszary-tu się szkoli wojowników oraz przeprowadza się udoskonalenia bitewne( zwiększenie zdrowia, odblokowanie umiejętności);
Kamieniołom-zwiększa dochód w kamieniach;

Poziom 3 (wymagane jest jedzenie i kamień):
Oszczepnik-nie jest tak silny jak wojownik ale walczy na krótki dystans i może atakować jednostki latające, po ulepszeniu odblokowuje mu się umiejętność przebijający oszczep(przez jakiś czas rzucony oszczep może ranić kilku wrogów );
Łucznik(wymaga Warsztat)- niby słaba jednostka ale z dalekim zasięgiem,po ulepszeniu odblokowuje mu się umiejętność płonące strzały(premia do obrażeń i podpalony obiekt traci wytrzymałość przez pewien czas);

Chatka-prosta budowla zwiększająca znacznie limit populacji Solaris;
Warsztat-b\po wybudowaniu można szkolić łuczników i postawić Warsztat Jubilerski, droga budowla o charakterze laboratorium, przeprowadza się tu ulepszenia broni(obrażenia i zasięg) oraz narzędzi pracy(skrócony czas budowania) oraz parę innych;
Warsztat Jubilerski-droga budowla produkująca kosztowności;

Poziom 4 (wymagane są wszystkie surowce):
Duch słońca-(najpierw trzeba go opracować) latająca jednostka atakująca na odległość;
Słoneczny olbrzym-elitarna jednostka Solaris, brutal o olbrzymiej sile, może staranować wrogi obiekt lub potraktować liczne cele falą uderzeniową, jest bezbronny przeciwko latającym wrogom;
Kapłanka-jednostka strzelecka potrafiąca rzucać groźne czary destrukcyjne(część wymaga odblokowania poprzez badania);

Piramida-tu rekrutuje się Duchy słońca, Olbrzyma i Kapłankę oraz odblokowuje się ich umiejętności, potrafi się bronić rażąc wrogów promieniem;
Pałac-najdroższa budowla Solaris, olbrzymia premia do limitu populacji oraz możliwość przeprowadzenia specjalnych badań dla całej rasy np: pospolite ruszenie (Robotnicy potrafią się bronić i maja premię do zdrowia)
 
 
Kapelusznik 
Włócznik



Wiek: 34
Dołączył: 27 Gru 2013
Posty: 65
Wysłany: 2014-04-13, 12:55   



Madorianie-pulchni jednoocy magowie które najważniejsze sprawy to:
-Gildja magów jest ich głównym budynkiem gdzie rekrutują wszystkie swoje jednostki i może być zbudowana tylko przez rektora;
-Wszystkie jednostki walczą/leczą na dystans;
-Każda jednostka Madorian mogą awansować do 3 poziomu za każdym razem zwiększając swój zasięg i obrażenia;
-U Madorian są trzy poziomy: 1-Adept; 2-Czeladnik i 3-Rektor i dla każdego poziomu jest osobne mieszkanie, jedynie gildia magów może zapewnić mieszkanie dla każdego poziomu;

Surowce to:
-energia-podstawowy surowiec potrzebny do wszystkiego;
-minerały-do tworzenia nowych obiektów;
-limit populacji dla Adeptów;
-limit populacji dla Czeladników;
-limit populacji dla Rektorów;

Po lewej stronie są gildie magów od 1 do 3 poziomu i umożliwia rekrutacje Madorian tego poziomu oraz daje możliwość wznoszenia budowli,
samodzielne ale długo się rozbudowuje;

Po prawej stronie są budynki zwiększające limit populacji dla danego poziomu oraz pozwalają opracować ulepszenia dla nich, a są to:
-Akademik;
-Pracownia;
-Laboratorium;

A teraz jednostki:
>Po lewej Madorianki które zajmują się wnoszeniem budowli oraz leczeniem, zaczynając od góry:
-Akolitika-prosta jednostka lecząca;
-Uzdrowicielka- oprócz leczenia potrafi rzuczać błogosławieństwa;
-Mistyczka-to co wyżej ale potrafi Wskrzeszać poległych;

>Po prawej Madorianie które zajmują się walką, zaczynając od góry:
-Adept-prosta jednostka bojowa;
-Zaklinacz- tutaj jest nieco inaczej niż z innymi jednostkami, ten Madorian zamiast otrzymać premie do obrażeń i zasięgu dostaję sporą premię
do wytrzymałości i jest najwytrzymalszą jednostką Madorian, może po ulepszeniu walczyć w starciu zadając spore obrażenia lub okopać się aby był żywą wieżą obronną,
nie może awansować na wyższych poziom;
-Mag-solidna jednostka bojowa który potrafi walczyć przy pomocy kilku zaklęć (mag. pocisk, mag. kula(kula ognia), wzmocnienie(premia do siły osobnika, itd);
-Czarnoksiężnik-najbardziej destrukcyjna jednostka Madorian, jako jedyny posługuje się klątwami przykładowe zaklęcia to: kula ognia(takie same jak mag. kula tylko trafione cele
stają w płomieniach), meteor (olbrzymie obrażenia na sporym obszarze) oraz Polimorfizm (zamienia wroga w kurczaka);
-Czarodziej-potężna jednostka który potrafi obszarowo atakować oraz rzucać błogosławieństwa;

Na spodzie są kopalnie:
-Obelisk (po lewej) generuje energie;
-Róg obfitości (po prawej)- generuje minerały
 
 
Kapelusznik 
Włócznik



Wiek: 34
Dołączył: 27 Gru 2013
Posty: 65
Wysłany: 2014-04-18, 15:28   

Ninters-armia wygłodniałych robali


Jest to kolejna mobilna frakcja w Tangros gdzie najważniejsza jest królowa która tworzy nowe larwy oraz przeprowadza ważne badania ewolucji, wcześniej królowa nie walczyła ale w wersji 0.2 to się zmieni.

Surowce w tej nacji to:
-proteiny;
-moc roju(statyczny: limit jednostek)

Zaczynając od centrum:
Larwa-ma możliwość przeistoczenia się w dowolną jednostkę roju, potrafi bardzo słabo leczyć oraz generuje małą ilość protein;
Królowa-generuje nowe larwy oraz zwiększa moc roju, przeprowadza badania ewolucji;
Większa larwa(po lewej)- trzykrotnie efektywniejszy w leczeniu i produkcji protein od zwykłej larwy;
Pluj(po prawej)-taki mag robali, dostępne "zaklęcia" : grupowe spowolnienie, leczenie, silne splunięcie(jeden cel ale spore obrażenia), kwasowa kula(obrażenia obszarowe), słodkie enzymy (poświęca swoją "mane" aby zwiększyć liczbę protein);

Poniżej larwy są jednostki bojowe które dzielą się na trzy klasy: wytrzymałość(szermierz), obrażenia(strzelec) i szybkość(lotnik), każdy z nich może potrzymać swoją klasę albo spróbować inną, badania polepszające ich atrybuty mogą odblokowywać pewne postacie, zaczynając od lewych:

Strażnik (wytrzymałość)-nie specjalnie zabójcza jednostka;
Szczęki (wytrzymałość + obrażenia)- szermierz zadające spore obrażenia;
Pancernik (wytrzymałość +wytrzymałość)-żywy czołg, jeżeli zatkają jakąś przełęcz to nawet artyleria będzie miała problemy z ruszeniem ich;
Raptor (wytrzymałość + szybkość)- względem strażnika to x2 szybciej atakuje i przemieszcza;

Kolec (obrażenia)- zwykły strzelec,
Miecznik (obrażenia + obrażenia) - lekka artyleria robali;
Kolczatka(obrażenia +szybkość)-porusza się żwawo a strzela jak z karabinu (słabe obrażenia);
Starszy kolec(obrażenia + wytrzymałość)- wytrzymały strzelec na pierwszą linię;

Mucha (szybkość)- zwiadowca;
Szerszeń (szybkość + obrażenia)- latający niszczyciel;
Ważka(szybkość +szybkość) - doskonały zwiadowca który może powybijać robotników wroga zanim ci się zorientują,
Bąk(szybkość + wytrzymałość) - latająca baryłka która bombarduje budynki.

Badania ewolucji (5 poziomowe):
-inkubacja-tworzenie nowych larw oraz przeobrażanie trwa krócej;
-Hitynowe pancerze zwiększa wytrzymałość wszystkich jednostek roju, 1 poz. larwa może stać się strażnikiem,3 poz strażnik może przeistoczyć się do Pancernika, 5 poz, pozostałe klasy mogą wybrać opcję wytrzymałości;
-Ostrza-zwiększa obrażenia u wszystkich robali, 1 poz. larwa może stać się kolcem, 3 poz, kolec może stać się Miecznikiem, 5 poz. pozostałe klasy mogą wybrać opcję obrażenia;
-Odnóża-zwiększa prędkość u wszystkich, 1 poz. larwa może stać się muchą, 3 poz, mucha może stać się Ważką 5 poz. pozostałe klasy mogą skorzystać z opcji szybkości.

========================================================
Z racji z tego że dobrze mi idzie dodam nową nację do gry, na razie powiem że zwą się: Okonopani i są to istoty jakby trolla kamiennego połączyć z drzewcem, będą na pół mobilną frakcją, mówiąc jaśniej atakują i czarują pod postacią mobilną ale badania i surowce to Okonopan przeistacza się w fortece i działa.

=======================================================

Edytor jest już niemal skończony więc wypada omówić pewne opcje jakie umożliwia:

-Edytor modów:
-pozwala interfejs w menu głównym przenosić na lewą, prawą lub na środek ekranu
-ustalamy czy nację mogą się powtarzać czy nie i czy jednostki mają być prze kolorowane ze względu do jakiego gracza należą;
- możemy wybrać statystyki jakie mają być opisane nasze jednostki(więcej o tym poniżej);
- polepszone opcje animacyjne: jest kila typów animacji i każdy z nich ma osobne opcje: kierunek/ilość klatek/opcja dodatkowa;
-edytor surowców- na razie skromny ale jest czyli wpisujemy nazwę i wybieramy typ (statyczny/dynamiczny);
-naturalnie jest edytor akcji co pozwala tworzyć: badania/czary/umiejętności;
-obiekty (jednostki/budynki) mogą być danego rozmiaru: 1x1,2x2,3x3;

Lista statystyk dostępna w grze:
=== Ofensywne ===
-walka-im więcej od wroga tym więcej celnych ciosów;
-atak-ogólny;
-atak wręcz;
-atak dystansowy;
-obrażenia;
-zasięg;
-amunicja;

=== Defensywne ===
-unik;
-obrona -ogólna;
-obrona wręcz;
-obrona dystansowa;
-wytrzymałość;
-pancerz-redukcja obrażeń;
-odporności-przeciw magi;
-wigor-wszelkie akcje i ruch odejmują wigor;

=== Magia ===
-moc- mnożnik efektywności;
-mana;

=== Inne ===
-zasięg wzroku;
-produkcja-ile czasu trzeba aby osobnik się pojawił;
=reg many/zdrowia/wigoru
 
 
byzsla 
Paladyn
Bot nevendaarski



Wiek: 33
Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 351
Skąd: Ok. Olsztyna
Wysłany: 2014-04-18, 20:41   

Okonopani to rozumiem, że będąc budynkami poprzez "zapuszczenie korzeni"?

A przy wcześniejszych produkcjach - w Skrzacie jeżeli się wypuści pocisk i zmieni się lokację, pocisk dalej leci. Bug może niewielki, ale zawsze.
 
 
Kapelusznik 
Włócznik



Wiek: 34
Dołączył: 27 Gru 2013
Posty: 65
Wysłany: 2014-04-18, 22:42   

Ciekawy bug :D
Jeśli chodzi o transformację Okonopanów w budowle i na odwrót to jeszcze się zastanawiam ale może wykorzystam tą myśl o zapuszczaniu korzeni.
 
 
Kapelusznik 
Włócznik



Wiek: 34
Dołączył: 27 Gru 2013
Posty: 65
Wysłany: 2014-05-19, 09:30   

Parę screenów z moich nadchodzących gier:
http://madhatterworkshop....05/screeny.html
 
 
byzsla 
Paladyn
Bot nevendaarski



Wiek: 33
Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 351
Skąd: Ok. Olsztyna
Wysłany: 2014-06-13, 19:36   

Znowu bug w skrzacie lewitujący szczur -> http://postimg.org/image/6fkq0r5f7/

Inny - żołądź w zablokowanym terenie - http://postimg.org/image/di0hgvy57/

No i na początku 2 lvl jest taka dziwna rzecz - po pobiciu bossa w najlepszym przypadku ma się 1 żołędzia, zaś 4 żołędzie są chronione przez węża. Rachunek wydaje się być nieopłacalny. Na 3 lvl idąc ścieżką "tarasową" (tam, gdzie chowają się dwa żółte ptaki) najpierw natrafia się na dwa patyki, a w ukrytym miejscu sześć żołędzi, nie mogąc chomikować amunicji zaś lokacja nie jest dostępna jeżeli się zawróci to tutaj przemyślane nie jest.

Na lvl ze żbikiem jest możliwość podejścia do bossa na skróty - skacząc ciągle po górnych tarasach w końcu ląduje się u żbika w momencie, kiedy droga normalna idzie na około.
 
 
Kapelusznik 
Włócznik



Wiek: 34
Dołączył: 27 Gru 2013
Posty: 65
Wysłany: 2014-06-28, 11:24   

O kurczę dzięki, teoretycznie skrzata już nie będę aktualizował ale mam zamiar zrobić jeszcze jedną platformówkę i przepraszam że byłem nieobecny ale miałem sesję.

Za niedługo skończę pisać Tangros i zostanie kwestia przetestowania gry pod kątem błędów oraz statystyk więc jak ktoś jest zainteresowany to pisać na PW, w tą Niedzielę wrzucę nowe screeny.
 
 
Kapelusznik 
Włócznik



Wiek: 34
Dołączył: 27 Gru 2013
Posty: 65
Wysłany: 2014-06-30, 10:55   

http://madhatterworkshop....juz-prawie.html
Nowe screeny wraz z poprawionym interfejsem.
Muszkę jeszcz wlasną czionkę wprowadzić.
 
 
Kapelusznik 
Włócznik



Wiek: 34
Dołączył: 27 Gru 2013
Posty: 65
Wysłany: 2014-12-21, 16:57   

Tangros 0.2 jest gotowy.

I z góry chciałbym wszystkich przeprosić że musieli tak długo czekać.

Przy czym ostrzegam że z powodu nowych wprowadzonych mechanizmów: rozmiary obiektów i map, badania, zaklęcia itd, gra niekoniecznie będzie stabilna.
W przypadku napotkania problemu proszę o pozostawienie komentarzy.
POBIERZ

W wersji 0.3 planuje dodać tylko 1 nową nację ale za to masę obiektów terenowych jak i typów terenu.
Od strony systemowej zapowiadam dodanie trybu RTS, którego nie udał mi się teraz wprowadzić i poprawę stabilności gry.
 
 
byzsla 
Paladyn
Bot nevendaarski



Wiek: 33
Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 351
Skąd: Ok. Olsztyna
Wysłany: 2014-12-21, 20:21   

Nie działa - ani normalnym uruchamianiem ani przez konfigurowanie.
 
 
Kapelusznik 
Włócznik



Wiek: 34
Dołączył: 27 Gru 2013
Posty: 65
Wysłany: 2014-12-21, 21:37   

Tamto usunąć.

Nowa paczka z poprawionymi błędami, Kolega z innego forum mówi że się już odpala.

POBIERZ GRĘ
Rozpakować i się cieszyć

Pobierz rozszerzenie
Zawiera Okonopanów i Nintersów.
Rozpakować i wkleić Nations i Units do folderu MODS.
 
 
byzsla 
Paladyn
Bot nevendaarski



Wiek: 33
Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 351
Skąd: Ok. Olsztyna
Wysłany: 2014-12-22, 17:47   

Gra nie widzi posiadania dodatkowych surowców. Pomimo tego, że jako Solaris posiadam 20 kamieni gra nie pozwala mi na rekrutowanie oszczepników czy budowanie warsztatów.

AI potrafi się zawiesić - po zapisaniu i wczytaniu gry się ono odblokowuje i działa.

W wyborze mapy jest błąd z wyświetalniem graczy - przy mapie (2) potrafi wskazywać 4 graczy a przy mapie (4) wskazywać 2.

Przy rekrutowaniu budynek potrafi zaniknąć; po załadowaniu gry niekiedy efektem rekrutowania jest coś zupełnie innego.



Nazwy są w połowie polskie w połowie angielskie.
 
 
byzsla 
Paladyn
Bot nevendaarski



Wiek: 33
Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 351
Skąd: Ok. Olsztyna
Wysłany: 2014-12-23, 20:17   

Jednostki medyczne nie mogę leczyć - podświetlana jest jednostka ranna, ale kliknięcie powoduje, że jest ona wybierana (tak LPM jak i PPM). Proponuję przenieść to jako czar o niskim zużyciu many.

Jednostki nie mogą atakować budynków.

Ulepszenia robione przez budynki nie mają opisów - nie wiadomo które udostępnia jednostkę, budynek czy cokolwiek robi.

Okinapowie młodzi męski i żeński mają taką samą nazwę. Budynki ich nie są opisane które generują surowce a które nie.

Budynki obronne nie strzelają (przynajmniej u Okinapów i Madorianów)

Na niektórych mapach Okinapowie są skazani na porażkę - przejścia są dostępne tylko dla jednostek pierwszowarstwowych, bo "starsi" nie przejdą a podczas ewolucji są otaczani i w następnej turze umierają od ataków.

AI radzi sobie gorzej niż na wcześniejszej wersji.

Dwukrotne kliknięcie na jednostkę powoduje jej obrócenie i utratę punktów ruchu. Dodatkowo jednostki nie obracają się w stronę atakowanej jednostki.
 
 
Kapelusznik 
Włócznik



Wiek: 34
Dołączył: 27 Gru 2013
Posty: 65
Wysłany: 2014-12-24, 09:11   

Mówiąc jednym słowem porażka :-P .

No nic podwijaj rękawy i już powoli biorę się za 0.3.

Jak wypuściłem swojego Hirołsa też było masę błędów i nieczytelna instrukcja ale tak szybko jak w tamtym nie wypuszczę świeższą i poprawioną wersję ale ferie idą to może da się coś zrobić.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum