Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [1]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Saga o księciu z północy
Autor Wiadomość
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 33
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2966
Skąd: Temperance
Wysłany: 2014-12-23, 23:53   

Jesli chodzi o klany i dawanie im na start jednostek LV2 to ja mam jedna propozycję, mianowicie dawajcie tam Nowicjusza bo to najbardziej niewygodna jednostka. Dziadyga kosztuje 60 złota, to dodatkowe 10 nie pozwala na budowę czegokolwiek w drugiej turze, a do tego awansuje bardzo szybko jak na karasiowego.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Shadirra 
Giermek
Reborn from Chaos


Wiek: 23
Dołączyła: 16 Gru 2014
Posty: 11
Skąd: Waterfalls' Kingdom
Wysłany: 2014-12-27, 17:42   

Ok, kolejna misja zaliczona. Muszę przyznać, że momentami było mi dość trudno, zwłaszcza pod względem finansowym. Było sporo expa do zdobycia, więc jednostki awansowały szybko (a i bohater w do 60 tury miał już 11 poziom). Generalnie mapa bardzo fajna. Z początku trochę krwi napsuły mi Hordy ze swoją drużyną 2x Arcywampir, Widmowy Wojownik, Nosferat i 2x Arcylisz (finalnie wpakowali mi się do stolicy, jak kilka kolejnych mocnych drużyn Elfów i Legionów). Teren na mapie bardzo fajny, w zasadzie nie były potrzebne czary typu Żegluga, żeby doścignąć wrogich uciekinierów. Walka z wodzem Elfów powiodła się, lecz tu nieocenionym wsparciem okazał się Złodziej (inaczej Teurg zostawał jedynym ocalonym u wroga). W późniejszej fazie zabrałam się za burzenie stolic, co ułatwiłam sobie jedynie czarami na pancerz (Paraliż z artefaktu wchodził za każdym razem, więc Arcydruidka mogła spokojnie buffować). Pod koniec pokusiłam się o pobicie Chramu Pani, co przeżył tylko Syn Ymira, zdobywając kolejny poziom. A przed finalną walką... pokusiłam się o wysłanie na zwiady Walkirii, aby trochę zmniejszyć straty w mojej armii (trochę pomogły też zaklęcia osłabiające zdobyte po niszczeniu stolic).

Cytat:
Ma babka nerwy ze stali


Można to tak ująć. Po prostu starałam się zachować jakąś przyzwoitą ciągłość w przechodzeniu misji. Fakt faktem, były frustracje związane ze zbyt częstym wczytywaniem save'ów, bo ktoś tam nie trafił w pierwszej turze i przez to wszyscy padali po walce. Mimo wszystkich nieudogodnień jednak się udało. :)

Oczywiście czekam na kolejną mapę.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum