Wysłany: 2007-07-24, 18:25 Szczęśliwa ósemka czyli MULTI w DIII i nie tylko
Jak w opisie tematu. Ośmiu graczy na mapie a tylko trzy rasy a to oznacza, że będziemy mogli teraz walczyć np.: Hordy VS Hordy. Daje do także wiele nowych możliwości dla kampanii będziemy, bowiem zapewne rozgrywać misje przeciw tej samej nacji jaka gramy i nie będzie już ona tylko nieruchomym oddziałem neutralnych jednostek.
Jest jednak cos, co mnie zastanawia. Jak w takim układzie rozwiązany zostanie problem przekształcania terenu gdy np.: będziemy grali Legionem i będziemy przejmować teren innego potępieńca
_________________
Ostatnio zmieniony przez Pyriel 2007-07-24, 21:43, w całości zmieniany 1 raz
Różdżki maja zostać zlikwidowane, a zastąpia je bestie. Co do nieiwdzialnych granic to raczej odpada bo gracz nie wiedziałby gdzie przebiega granica jego terenu i jak dłubo potrwa jej przesunięcie do wrogich surowców lub przeciwnie.
Polaczenie sie terenow tej samej nacji ale 2 graczy moglo by oznaczacz pobieranie rownierz zasobow przeciwnika.
Ale z drugiej strony, jak wytlumaczyc ze kopalnie pracuja teraz z dwukrotną wydajnością?
_________________
Fighting for peace is like screwing for virginity...
Ty zawsze Mike wymyslisz jakis powod by narzekac.
Co do zmiany terenu przy dwoch tych samych rasach to nie wydaje mi sie zeby obie w jednym momenci mogly miec dostep do zasobow poprostu nadal bedzie go miala ta strona ktora zajela ja pierwsza. :P
problem jednak w tym jak odróżnić swoje tereny od przeciwnika, gdy obaj gramy np. Imperium
Wydaje mi sie ze w takim wypadku zadna ze stron nie powinna dostawac bonusow. Bonusy dostaje sie tylko jezeli walczy sie przeciwko innej rasie ktora nie jest przyzwyczajona do tego typu terenu. Co do okreslenia ktora ze stron ma kontrole nad kopalnia to mysle ze nie trzeba tu byc odkrywczym i zastosowac proste znaczniki.
by kazda ta sama rasa miała ten sma dostęp do suroców
To bez sensu, bo każda Twoja kopalnie dostarczałaby surowce przeciwnikowi, nie istniałaby możliwość odcięcia go od surowców.
Grając w multi natomiast, gdy np. gało by trzy osoby z tego dwie tą sama nacją miały by podwojony przychód stosunku do trzeciego.
Skupiliśmy się na terenie, który w takim układzie wzbudza we mnie zaniepokojenie, ale jest też inna kwestia. Zakładając /Mikexxx jak wyskoczysz po mnie z postem, że nie ma się, o co martwić, bo Hord nigdy nie uświadczymy to mnie popamiętasz / że dwóch graczy wybierze Hordę i przyjdzie im stoczyć walkę. Już na starcie odpadają magowie, o ile nie zmieni się ich źródło ataku, w co wątpię. Potem dochodzą jednostki odporne na oręż i mamy pata podczas walki. Nikt nie będzie chciał uciec, bo straci XP za zabitych przeciwników.
Hahah no to bedzie ciekawie ;p Dobrze ze to zauwazyles Pyriel mysle ze z tym jakos sie uporaja. Jednym z rozwiazan w takim momencie bylo by calkowite zdiecie odpornosci. Jednak narazie nie trzeba sie tym martwic wkoncu Hordy i tak w najblizszym czasie nie ujrzymy (przepraszam ze cie wyreczylem Mike)
To nie możliwości a przeszkody. Co innego grając z kompem gdzie w DII nawet wysyłałem mu złoto żeby kupował jednostki by moje oddziały mogły poćwiczyć. W multi takie cos byłoby strasznym niedopatrzeniem / błędem, co zdyskredytowałoby tę grę w oczach użytkowników. Pyzatym kto chciałby grać w multi startując z przegranej pozycji.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum