Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Nagash ep Shogu
2010-06-24, 23:09
Szczęśliwa ósemka czyli MULTI w DIII i nie tylko
Autor Wiadomość
Pyriel 
Rycerz piekieł
Wielki Cenzor



Wiek: 38
Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 386
Skąd: zQnów
Wysłany: 2007-07-24, 18:25   Szczęśliwa ósemka czyli MULTI w DIII i nie tylko

Jak w opisie tematu. Ośmiu graczy na mapie a tylko trzy rasy a to oznacza, że będziemy mogli teraz walczyć np.: Hordy VS Hordy. Daje do także wiele nowych możliwości dla kampanii będziemy, bowiem zapewne rozgrywać misje przeciw tej samej nacji jaka gramy i nie będzie już ona tylko nieruchomym oddziałem neutralnych jednostek.
Jest jednak cos, co mnie zastanawia. Jak w takim układzie rozwiązany zostanie problem przekształcania terenu gdy np.: będziemy grali Legionem i będziemy przejmować teren innego potępieńca :?:
_________________

Ostatnio zmieniony przez Pyriel 2007-07-24, 21:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
DeathCloud 
Lisz
Reaper/Shadow Agent



Wiek: 36
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1000
Skąd: Z'ha'dum
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2007-07-24, 18:31   

Od dawna się nad tym zasatanawiałęm, co by bło z terenem przy wiekszej liczbie graczy.

Moim zdaneim to porostu jakiej rasy teren to te rasy zyskują surowce, to było ciekawie, bo nei można by odciąć od surowców przeciwnika tej samej rasy.
_________________
 
 
 
Allemon 
Obrońca Wiary
były inkwizytor



Wiek: 32
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 549
Skąd: Temperance-Zdrój
Wysłany: 2007-07-24, 18:32   

Wreszcie!
Co do przejmowania ziemi, to komputer może wyliczać niewidzialne strefy na np. lawie. a różdżki były by rozróżniane po sztandarach.
_________________
Allemon
(-) Z Łaski Wszechojca, Wysoki Komisarz ds. Administracji, Porządku, i Konserwacji Jedynego Słusznego Forum
 
 
 
Pyriel 
Rycerz piekieł
Wielki Cenzor



Wiek: 38
Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 386
Skąd: zQnów
Wysłany: 2007-07-24, 18:35   

Różdżki maja zostać zlikwidowane, a zastąpia je bestie. Co do nieiwdzialnych granic to raczej odpada bo gracz nie wiedziałby gdzie przebiega granica jego terenu i jak dłubo potrwa jej przesunięcie do wrogich surowców lub przeciwnie.
_________________

 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2007-07-24, 19:44   

No i kolejny przyklad rozwoju gry. Bardzo dobre posuniecie Akelli.
_________________

 
 
 
Cethu 
Wampir
Alkmaar Messenger



Wiek: 36
Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 818
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2007-07-24, 19:54   

Polaczenie sie terenow tej samej nacji ale 2 graczy moglo by oznaczacz pobieranie rownierz zasobow przeciwnika.
Ale z drugiej strony, jak wytlumaczyc ze kopalnie pracuja teraz z dwukrotną wydajnością?
_________________

Fighting for peace is like screwing for virginity...
 
 
 
DeathCloud 
Lisz
Reaper/Shadow Agent



Wiek: 36
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1000
Skąd: Z'ha'dum
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2007-07-24, 20:41   

Cytat:
Bardzo dobre posuniecie Akelli.
Szkoda że takei wyjątkowe :/
_________________
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2007-07-24, 20:51   

Mike xxx napisał/a:
Szkoda że takei wyjątkowe :/


Ty zawsze Mike wymyslisz jakis powod by narzekac.
Co do zmiany terenu przy dwoch tych samych rasach to nie wydaje mi sie zeby obie w jednym momenci mogly miec dostep do zasobow poprostu nadal bedzie go miala ta strona ktora zajela ja pierwsza. :P
_________________

 
 
 
Pyriel 
Rycerz piekieł
Wielki Cenzor



Wiek: 38
Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 386
Skąd: zQnów
Wysłany: 2007-07-24, 20:57   

Tak Elle ja też tak uważam, problem jednak w tym jak odróżnić swoje tereny od przeciwnika, gdy obaj gramy np. Imperium
_________________

 
 
DeathCloud 
Lisz
Reaper/Shadow Agent



Wiek: 36
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1000
Skąd: Z'ha'dum
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2007-07-24, 21:07   

JA bym wolą by kazda ta sama rasa miała ten sma dostęp do suroców, urozmaiciło by to rozgrywkę.
_________________
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2007-07-24, 21:25   

Pyriel napisał/a:
problem jednak w tym jak odróżnić swoje tereny od przeciwnika, gdy obaj gramy np. Imperium


Wydaje mi sie ze w takim wypadku zadna ze stron nie powinna dostawac bonusow. Bonusy dostaje sie tylko jezeli walczy sie przeciwko innej rasie ktora nie jest przyzwyczajona do tego typu terenu. Co do okreslenia ktora ze stron ma kontrole nad kopalnia to mysle ze nie trzeba tu byc odkrywczym i zastosowac proste znaczniki.
_________________

 
 
 
Pyriel 
Rycerz piekieł
Wielki Cenzor



Wiek: 38
Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 386
Skąd: zQnów
Wysłany: 2007-07-24, 21:26   

Mike xxx napisał/a:
by kazda ta sama rasa miała ten sma dostęp do suroców

To bez sensu, bo każda Twoja kopalnie dostarczałaby surowce przeciwnikowi, nie istniałaby możliwość odcięcia go od surowców.
Grając w multi natomiast, gdy np. gało by trzy osoby z tego dwie tą sama nacją miały by podwojony przychód stosunku do trzeciego.
_________________

 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2007-07-24, 21:30   

Pyriel napisał/a:
Grając w multi natomiast, gdy np. gało by trzy osoby z tego dwie tą sama nacją miały by podwojony przychód stosunku do trzeciego.

Co bylo by bardzo ale to bardzo niesprawiedliwe czyz nie ??
_________________

 
 
 
Pyriel 
Rycerz piekieł
Wielki Cenzor



Wiek: 38
Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 386
Skąd: zQnów
Wysłany: 2007-07-24, 21:35   

Skupiliśmy się na terenie, który w takim układzie wzbudza we mnie zaniepokojenie, ale jest też inna kwestia. Zakładając /Mikexxx jak wyskoczysz po mnie z postem, że nie ma się, o co martwić, bo Hord nigdy nie uświadczymy to mnie popamiętasz / że dwóch graczy wybierze Hordę i przyjdzie im stoczyć walkę. Już na starcie odpadają magowie, o ile nie zmieni się ich źródło ataku, w co wątpię. Potem dochodzą jednostki odporne na oręż i mamy pata podczas walki. Nikt nie będzie chciał uciec, bo straci XP za zabitych przeciwników.
_________________

 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2007-07-24, 21:39   

Hahah no to bedzie ciekawie ;p Dobrze ze to zauwazyles Pyriel mysle ze z tym jakos sie uporaja. Jednym z rozwiazan w takim momencie bylo by calkowite zdiecie odpornosci. Jednak narazie nie trzeba sie tym martwic wkoncu Hordy i tak w najblizszym czasie nie ujrzymy (przepraszam ze cie wyreczylem Mike)
_________________

 
 
 
DeathCloud 
Lisz
Reaper/Shadow Agent



Wiek: 36
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1000
Skąd: Z'ha'dum
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2007-07-24, 21:44   

Cytat:

To bez sensu, bo każda Twoja kopalnie dostarczałaby surowce przeciwnikowi, nie istniałaby możliwość odcięcia go od surowców.
I o to chodzi.

Cytat:
Grając w multi natomiast, gdy np. gało by trzy osoby z tego dwie tą sama nacją miały by podwojony przychód stosunku do trzeciego.
Jka juz pisłem ot daje nowe możliwości.
_________________
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2007-07-24, 21:45   

Mike xxx napisał/a:
Jak juz pisłem to daje nowe możliwości.

Jak dla mnie to calkowicie przesadne mozliwosci.
_________________

 
 
 
Allemon 
Obrońca Wiary
były inkwizytor



Wiek: 32
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 549
Skąd: Temperance-Zdrój
Wysłany: 2007-07-24, 21:47   

Musi się dać odbierać kopalnie przeciwnikowi. Wojna ekonomiczna może być ciekawa. ;-)
_________________
Allemon
(-) Z Łaski Wszechojca, Wysoki Komisarz ds. Administracji, Porządku, i Konserwacji Jedynego Słusznego Forum
 
 
 
Pyriel 
Rycerz piekieł
Wielki Cenzor



Wiek: 38
Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 386
Skąd: zQnów
Wysłany: 2007-07-24, 21:49   

To nie możliwości a przeszkody. Co innego grając z kompem gdzie w DII nawet wysyłałem mu złoto żeby kupował jednostki by moje oddziały mogły poćwiczyć. W multi takie cos byłoby strasznym niedopatrzeniem / błędem, co zdyskredytowałoby tę grę w oczach użytkowników. Pyzatym kto chciałby grać w multi startując z przegranej pozycji.
_________________

 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2007-07-24, 21:50   

Hmmm nie wiem jakos nie przekonuje mnie to. Teraz wiadomo dlaczego multi w DII bylo tak slabo rozwiniete. Widac ile teren tworzy problemow.
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum