PŻ: 20
Pancerz: 2
Ochrony: Brak
Odporności: Brak
Atak: Topór
Źródło: Oręż
Obrażenia: 8
Inicjatywa: 3
Szanse: 3+
Cele: Sąsiednia
"Nie należą do najbystrzejszych ale znają się na wojaczce i potrafią rozgromić dzięki swej dzikości i zawziętości nawet liczniejsze i lepiej wyposażone armie. Na szczęście dla Imperium, nie znalazł się jeszcze nikt kto zebrałby rozproszone plemiona orków i utworzył z nich regularną armię. A jeśli w końcu się to stanie, Nevendaar zatrzęsie się w posadach..." Gregor Mordekainen
Potężnie zbudowani orkowi wojownicy odziani w prostą, skórzaną zbroję są straszliwym przeciwnikiem. Kiedy szarżują z rykiem na przeciwnika, trzęsie się ziemia a strach i niepewność rujnuje morale wroga.
Troll
PŻ: 38
Pancerz: 0
Ochrony: Brak
Odporności: Brak
Atak: Rozszarpanie/Regeneracja
Źródło: Oręż
Obrażenia: 10/5
Inicjatywa: 3
Szanse: 3+
Cele: Sąsiedni
"Polowanie na trolle to jedna z ulubionych krasnoludzkich rozrywek. O tak! Udajemy się z chłopakami w góry albo do lasu, tropimy takiego brzydala i w końcu dopadamy. Różni się to jednak od polowań jakie znają ludzie. By zabić takiego bydlaka potrzebujemy ognia bo cholernie szybko się regenerują. W dodatku są potwornie niebezpieczne tak więc cała zabawa jest z większym dreszczykiem emocji." Odo Shapenger
Trolle to bardzo bystre i podstępne bestie. Plemiona zielonoskórych dość niechętnie przystają na współpracę z nimi ze względu na ich kanibalistyczne zwyczaje kulinarne i problemy z hamowaniem swojego gniewu.
Ogr
PŻ: 36
Pancerz: 0
Ochrony: Brak
Odporności: Brak
Atak: Maczuga
Źródło: Oręż
Obrażenia: 12
Inicjatywa: 2
Szanse: 3+
Cele: Sąsiednie
"Udało nam się uciec... Ten potwór szuka nas teraz w ruinach. Słyszymy jego ociężałe kroki i to jak węszy. Zabarykadowaliśmy się w jednej z sal jednak nikt nie ma wątpliwości, że w końcu i tak nas dopadnie. Nikt nie wie jak to się stało. Natknęliśmy się na tego ogra plądrując ten porzucony posterunek. Początkowo nie wydawał się agresywny kiedy nagle bez powodu wpadł w szał... Zbliża się... już dobija się do wrót... Lada chwila i..." Anonim znaleziony w ruinach nieopodal doliny Arkngthand
Dobosz
PW: 14
Pancerz: 0
Ochrony: Brak
Odporności: Brak
Atak: Wojenna pieśń (Trwałe wzmocnienie + nadanie ochrony przed źródłem umysł)
Źródło: Życie
Obrażenia: + 25%
Inicjatywa: 7
Szanse: 0+
Cele: Wszystkie sojusznicze jednostki
"A huk i łomot były nie do zniesienia. Ich wojownicy
szturmowali mury raz za razem za nic mając sobie nasze włócznie i ostrza. Wrzaski umierających i rannych oraz bojowe okrzyki były tylko tłem dla rytmicznego, zwiastującego naszą rychłą zgubę dum-dum-dum..." Anonim
Kiedy orkowie zbierają swoje wojska by grabić i plądrować zawsze towarzyszy im dobosz zagrzewając wojowników do boju wojenną pieśnią.
_________________
Jam jest Hermes
Który własne skrzydła pożerając
Oswojon zostałem
Ostatnio zmieniony przez Raven 2013-05-05, 13:03, w całości zmieniany 3 razy
Trolla szło by zapisać wygodniej po prostu robiąc mu dwa ataki, z których jeden to Samouzdrowienie.
Ogr jest ciężko upośledzony w porównaniu z Synem Ymira.
Orkowy za to jest blisko tego, jak wygląda KK, ale minimalne różnice utrudniają jednoznaczną ocenę, jakkolwiek wygląda dobrze.
Na ten moment martwi mnie to, że szkielet jaki się wyłania z tych opisów to trochę takie Klany 2.0
Tak z własnej propozycji - może zamiast ogra dać cyklopa, jako dwupolowego strzelca z dużym HP i DMG? Taka swoista forma gargulca, który zamiast pancerza ma kupę HP?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum