Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Patche
Autor Wiadomość
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 29
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2013-04-17, 15:28   Patche

Wersja 0.11
    - usunięto Władcę Żywiołów
    - Imperium ma od teraz dostęp do Golema
    - Pustelnik oraz Wilczy Władca atakują od teraz wszystkie sąsiednie cele
    - Podniesiono obrażenia Pustelnika do 4
    - podniesiono obrażenia Wilczego Władcy do 5
_________________
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 29
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2013-04-19, 16:44   

Wersja 0.12

    Hordy Nieumarłych
    - zmiana źródła ataku Lisza na Ogień
    - usunięto jednostkę Smoczy Lisz
    - Hordy mają od teraz dostęp do Koszmaru
    - zmiana źródła ataku Upiora na Wodę

    Imperium
    - Anioł zyskał ochronę przed Śmiercią
    - Golem zyskał ochronę przed Śmiercią
    - PŻ Golema zredukowane do 15 (z 16)

    Górskie Klany
    - Król Klanu zyskał ochronę przed Śmiercią
    - PŻ Króla Klanu zredukowane do 18 (z 19)

    Legiony Potępionych
    - Gargulec zyskał ochronę przed Śmiercią
_________________
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 29
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2013-04-20, 22:00   

Wersja 0.13

    Imperium

    Dodanie Władcy Żywiołów, chronionej przez podstawowymi Żywiołami jednostki strzeleckiej o magicznym źródle obrażeń

      Wyjaśnienie jest dość prozaiczne: Imperium posiada na ten moment zaledwie 9 jednostek, o czym zapomniałem i wprowadzając Golema szukałem jednostki do wyrzucenia. Co zresztą nie było aż tak złe, gdyż uważam, że przywoływanie byłoby wysoce upierdliwe w papierowym systemie.


    Ograniczenie zasięgu ataku Golema do Wszystkich Sąsiednich

      Jak wiemy, z potęgą Golema jest pewien problem, nawet dość duży. Zgodnie z teorią, że przy takiej wytrzymałości, bycie zagrożeniem dla całej drużyny na raz poważnie przesuwa tę jednostkę w stronę braku balansu. Wyprowadzenie wrażliwych, stojących na tyłach wrogów z jego zasięgu to próba ustabilizowania sytuacji. Nie wiadomo, czy ostatnia.


    Górskie Klany

    Zwiększenie szansy trafienia Pustelnika do 6+ (50%) z 7+ (40%)

      Pustelnik obecnie zdaje się być znacznie gorszy, w dowolnej sytuacji, od Wilczego Władcy. Najlepszym miejscem na powiększenie jego użyteczności wydaje się być zwiększenie częstotliwości zachodzenia jego specjalnego ataku. By jednak nie przesadzić, chciałbym robić to stopniowo, krok po kroczku i obserwować, na ile sytuacja się poprawiła.

_________________
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 29
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2013-04-21, 12:10   

Wersja 0.14

    Ogólne

      Arkusz statystyk zawiera teraz komentarze do odpowiednich pól, objaśniające różne efekty;
      należy go ściągnąć by mieć do nich dostęp

      Poprawiono sposób prezentacji wielu ataków u jednostek

      Jednostki dwupolowe są oznaczone kursywą i pogrubieniem nazwy u statystyk

      Jednostki dodane informacyjnie są teraz oznaczone żółtym tłem

    Imperium

      Podniesiono obrażenia zadawane przez Golema do 5 (z 4).

    Górskie Klany

      Wilczy Władca
      PŻ podniesione do 24 (z 21)
      Obrażenia zmniejszone do 4 (z 5)
      Inicjatywa zmniejszona do 3 (z 4)

      Duch Fenrira
      PŻ zmniejszone do 24 (z 28)
      Inicjatywa zmniejszona do 4 (z 5)
      Obrażenia zmniejszone do 8 (z 9)


    Legiony Potępionych

      Od teraz dwupolowe Chochliki powstające w wyniku polimorfii mają inicjatywę 3 (dawniej 5)

_________________
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 29
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2013-04-30, 10:11   

Wersja 0.15


    Imperium

      Golem
      - skorygowano odporności (jest teraz odporny na Ziemię miast na Umysł)
      - przywrócono atak na wszystkie jednostki
      - przywrócono dawne obrażenia (4)
      Po ostatnich zmianach Golem nam niedomagał, dodatkowo złe odporności sprawiały, że był ciężkim kandydatem do zbalansowania. Te poprawki przywracają jego dawną użyteczność w bitwie, jednocześnie zabierając nadmiarową kłopotliwość, jaką sprawiał wrogom.


_________________
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 29
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2013-05-02, 10:10   

"Patch Strzelecki" testowy 0.16a
    Ze względu na zwrócenie uwagi, że jednostki sięgające Dowolnego celu, czyli strzeleckie, zadają obrażenia stanowiące ogromny procent ich życia, przez co sytuacja na drugiej linii jest nieco patologiczna - wszystkim rasom poza krasnoludami da się szybko eliminować tyły.
    Dlatego też, korzystając z okazji jaką jest (względny) początek testów 5v5 wdrożymy testowy pacz który zmniejszy obrażenia strzelców. Nie będę wymieniał tu wszystkich, raczej pozostałe zmiany.

    Hordy Nieumarłych

      Śmierć
      Szansa zatrucia podbita do 3+


    Imperium

      Imperialny zabójca
      Podbicie szansy na zatrucie do 3+


    Przymierze Elfów

      Ogólne zmiany w proporcjach obrażeń i PŻ łuczników:
      - zwiększone o 1 PŻ Zbójcy
      - zmniejszone o 1 PŻ Obrońcy Gaju
      - zwiększenie obrażeń od trucizny Żądlca kosztem bazowych


      Jednostki strzeleckie z zatruciami itp w dużej mierze bazują na swojej truciźnie dla pełnej skuteczności, dlatego podbiłem ich szanse trafienia, które poprzednio znajdowały się poniżej typowego "pewnika" czyli 80%

_________________
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 29
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2013-05-06, 20:04   

Patch 0.17

    Ogólne

      - Poprzedni patch, nazwany "strzeleckim", na stałe wchodzi do użycia


    Imperium

      Celem najnowszego patcha jest zachwianie równowagi sił w pierwszym szeregu Imperium, gdzie niepodzielnie rządził Obrońca Wiary, pozostałym postaciom nie dając dojścia do głosu; poprzez zmiany w statystykach, planowane jest wprowadzenie większej równowagi i różnorodności zarazem.

      Święty Mściciel
      - Szanse trafienia zwiększone do 2+ (z 3+)

      Obrońca Wiary
      - PŻ zwiększone do 18 (z 16)
      - Inicjatywa zmniejszona do 5 (z 7)

      Anioł
      - PŻ zmniejszone do 20 (z 22)
      - Inicjatywa zwiększona do 6 (z 5)


    Przymierze Elfów

      Po ostatnich zmianach okazało się, że Zbójca nie ma drużynie do zaoferowania absolutnie nic ponad to, co pozostali łucznicy - dlatego jego obrażenia zostają zwiększone.

      Zbójca
      - Przemianowany na Grabieżcę
      - Obrażenia zwiększone do 2x4 (z 2x3)

_________________
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 29
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2013-05-07, 22:07   

Patch 0.18


    Hordy Nieumarłych

      Widmo
      Inicjatywa Widma, mimo otwierania ciekawych interakcji, była zbyt duża przez dawanie mu przewagi nad większością Klanowych jednostek. Zredukowanie jej do 3 pozwoli krasnoludom walczyć swobodniej, zachowując przewagę w szybkości Widma nad wieloma ciężkimi jednostkami.
      - Zmniejszenie Inicjatywy do 3 (z 4)
      - PŻ zwiększone do 11 (z 9)

      Koszmar
      Nieatrakcyjność Koszmaru wydaje się być powiązana z ogólnym, niskim poziomem zainteresowania dwupolowcami bijącymi po obszarze. Zmiana jest kosmetyczna, prawdziwe rozwiązania czekają na odnalezienie.
      - PŻ zwiększone do 35 (z 33)

      Cień
      Drobne podbicie, ponieważ wcześniej Cień stał na równie z Sukubą, której atak wprowadza znacznie więcej chaosu, nie mówiąc już o ilości efektów dostępnych dla Legionów
      - Szansa trafienia zwiększona do 5+ (z 6+)


    Imperium

      Imperialny Zabójca
      Imperialny został niejako pominięty, gdy ostatnio zwiększałem szansy trafienia krytyczne dla życia jednostek. Ta zmiana dodatkowo podkreśla jego atuty w rywalizacji z Władcą Żywiołów o miejsce w drużynie
      - Celność trucizny zwiększona do 2+ (z 3+)


    Górskie Klany

      Miotacz Płomieni
      Miotacz przez długi czas pozostawał zakałą wszelkich obszarowych jednostek ofensywnych i całkowicie pominiętą częścią Klanów, testowaną nawet rzadziej, niż Starszy. Widoczne tutaj zmiany mają na celu znalezienie dla niego niszy powolnego, jednopolowego maga w arsenale krasnoludów.
      - Inicjatywa zmniejszona do 3 (z 4)
      - PŻ zwiększone do 14 (z 13)
      - Obrażenia zwiększone do 4 (z 3)
      - Dodany efekt Oparzenia
      - Obrażenia Oparzeń ustawione na 1
      - Celność Oparzeń ustawiona na 3+

      Starszy
      O problemie tutaj wspominać niespecjalnie trzeba - Starszy jest jednostką, która, jeżeli się pojawia, to dlatego, że wybierający chciał dokonać testów. Bardzo bezpośrednie zmiany jakie dziś wprowadzimy mają na celu próbę uczynienia go solidniejszym wyborem.
      - PŻ zwiększone do 38 (z 35)
      - Obrażenia zwiększone do 6 (z 5)


    Przymierze Elfów

      Dziki Centaur
      Nadmierna moc ataku Centaura budziła moje obawy od dawna, przy okazji odciągając uwagę od tego, do czego jednostka ta została przeznaczona - mianowicie do zadawania wysokich, ale nie za wysokich, obrażeń nawet pancernym celom. Ponieważ jednopolowa istota zadająca obrażenia porównywalne z Synem Ymira jest nie do przyjęcia, Centaur został dostosowany do zamierzonej roli.
      - Obrażenia zmniejszone do 7 (z 10)
      - Celność Trafienia Krytycznego zwiększona do 2+ (z 6+)

      Żądlec
      Po najnowszych zmianach Żądlec byłby w zasadzie kopią Imperialnego Zabójcy - postanowiłem wykorzystać tę sytuację, by nadać mu indywidualnego charakteru. Inicjatywa 7 w połączeniu ze skupieniem na Truciźnie pozwoli Żądlcowi skuteczniej wykonywać swoje zadanie, strasząc szybkim zatruciem i obrażeniami od niego nawet jednostki takie, jak Druidka.
      - PŻ zmniejszone do 11 (z 13)
      - Inicjatywa zwiększona do 7 (z 6)


_________________
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 29
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2013-05-08, 10:56   

Łatka 0.181

    Legiony Potępionych

      - Szansa na odmianę z Chochlika zwiększona do 7+/5+/3+/2+/2+/(...)
      - Dodana, dla jasności, zasada o niemożności Polimorfowania już przemienionych jednostek

_________________
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 29
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2013-05-14, 22:46   

Patch 0.19


    Hordy Nieumarłych

      Widmowy Wojownik
      Niezobowiązująca zmiana mająca na celu nieco podnieść użyteczność tej właściwości Wojownika.
      - Celność paraliżu zwiększona do 5+ (z 6+)


    Imperium

      Święty Mściciel
      Święty Mściciel okazał się mocno przesadny z zawyżoną celnością, która dała mu wielkie i pewne obrażenia, zapewniając dominację na polu bitwy. Zmiana zostaje cofnięta dla dobra różnorodności o którą walczymy.
      - Celność zmniejszona do 3+ (z 2+, cofnięcie poprzedniego patcha)

      Władca Żywiołów
      Przy tworzeniu i balansowaniu Władcy pominąłem wpływ jego ochron na trudność pozbycia się z pola bitwy. Przy takich utrudnieniach, obrażenia zadawane przez tego przyjemniaczka są zbyt duże, dlatego lekko je okroimy.
      - Obrażenia zmniejszone do 6 (z 7)


    Przymierze Elfów

      Przymierze, zgodnie z ogłoszeniem widzianym wcześniej na forum, zostało przebudowane, by zapewnić większą głębię strategiczno-taktyczną oraz możliwych stylów gry. W arkuszu Statystyk można teraz znaleźć kartę Przymierze Elfów V2 Beta. W grach testowych należy grać tą implementacją Elfów, ją komentować i tak dalej.


_________________
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 29
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2013-05-17, 22:36   

Łatka 0.191

    Ogólne
      Zasięg "wszystkie sąsiednie" zmieniony na "sąsiedni szereg" - zaaplikowane zmiany do wszystkich jednostek go posiadających.

      Zaktualizowano testowaną wersję Elfów, proszę się z nią zapoznać przed dalszymi testami.
_________________
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 29
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2013-05-19, 22:29   

Patch 0.20


    Ogólne

      Zasady i Statystyki przemianowane na Repozytorium.
      Do ras oficjalnie dołączyli Dowódcy. Odpowiedni arkusz został zalinkowany w Repozytorium.
      Linki do opisu Draftów (z dowódcami i bez) dodane do Repozytorium.
      Link do Leksykonu dodany do Repozytorium.


    Górskie Klany

      Pustelnik
      - PŻ zmniejszone do 15
      - Inicjatywa zmniejszona do 3
      - Zasięg zwiększony na Wszystkie


    Legiony Potępionych

      Wiedźma, Sukub, Baronowa
      Zmiana pozostawia oryginalną inicjatywę, małe chochliki zadają 4pkt obrażeń, duże 6pkt obrażeń.

      Tiamath
      Szanse trafienia Obniżenia obrażeń zmniejszone do 4+ (z 3+)


_________________
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 29
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2013-05-22, 23:52   

Łatka 0.201

    Imperium

      Hierotanta
      - Usunięto alternatywny atak ze Wskrzeszeniem

_________________
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 29
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2013-05-25, 17:00   

Patch 0.21

    Ogólne

      - Wprowadzono nowy współczynnik dla ataków jednostek, Zasięg. Oto jego oficjalna definicja:
      Cytat:
      Zasięg określa najdalszy szereg w którym jednostka może wybierać cele lub najdalszy szereg który może objąć obszarem swego ataku.
      Wyliczanie szeregów zaczynamy od pierwszego niepustego, jaki znajduje się przed jednostką i pomijamy w nim szeregi puste.


      - Oficjalne wycofanie Dowódców

    Hordy Nieumarłych

      Cień
      - Obszar ataku zmniejszony do Szereg (z Wszystkie)
      -Szanse trafienia zwiększone do 4+ (z 5+)

      Widmo
      - PŻ zwiększone do 12 (z 11)
      - Inicjatywa zwiększona do 4 (z 3)

      Koszmar
      - rozmiar zmniejszony do jednego pola
      - PŻ zmniejszone do 20 (z 35)
      - Obrażenia zmniejszone do 3 (z 5)
      - Zasięg zmniejszony do 2 ( z 3)


    Imperium

      Prorokini
      - PŻ zwiększone do 12 (z 10)

      Hierofanta
      - PŻ zwiększone do 14 (z 10)


    Górskie Klany

      Pustelnik
      - zwiększenie PŻ do 21 (z 15)
      - zmniejszenie obrażeń do 3 (z 4)
      - zmniejszenie Zasięgu ataku do 2 (z 3)

      Wilczy Władca
      - zmniejszenie obrażeń Mroźnego Oddechu do 3 (z 4)
      - zmiana obszaru ataku z Szereg na Wszystkie
      - zwiększenie zasięgu Mroźnego Oddechu do 2 (z 1)

      Druidka
      - Premia do obrażeń zmniejszona do 50% (z 75%)


    Legiony Potępionych

      Wiedźma
      - Inicjatywa zwiększona do 4

      Sukub
      - PŻ zmniejszone do 12 (z 14)
      - Obszar ataku zmniejszony do Szereg (z Wszystkie)
      - Szanse trafienia zwiększone do 5+ (z 6+)

      Inkub
      - PŻ zwiększone do 13 (z 11)
      - Obszar ataku zmniejszony do Szereg (z Wszystkie)
      - Szanse trafienia zwiększone do 4+ (z 5+)


    Przymierze elfów

      Druid
      - zmniejszenie obrażeń do 3 (z 4)
      - zmiana obszaru ataku z Szereg na Wszystkie
      - zwiększenie zasięgu do 2 (z 1)


_________________
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 29
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2013-05-29, 20:34   

Łatka 0.211

    Przywrócono starą celność masowym paralizatorom.
_________________
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 29
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2013-06-06, 12:52   

Patch 0.22

    Ogólne

      - Wprowadzony został podział jednostek na Pospólstwo, Trzon i Elitę
      - zaktualizowano pod tym kątem arkusze
      - zaktualizowano zasady draftu


    Górskie Klany

      Miotacz Ognia
      - szanse trafienia Oparzenia zredukowane do 5+ (z 3+)


_________________
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 29
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2013-06-06, 20:47   

Łatka 0.221

    Górskie Klany

      Druidka
      Przesunięcie do Elity

      Starszy
      Zmniejszenie obrażeń do 5 (z 6)

_________________
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 29
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2013-06-10, 08:19   

Łatka 0.222


    Legiony Potępionych

      Włodarz
      - Obniżenie inicjatywy do 4 (z 5)


    Przymierze elfów

      Leszy
      - Obrażenia zmniejszone do 7 (z 8)
      - PŻ zmniejszone do 20 (z 22)

_________________
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 29
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2013-06-17, 20:33   

Patch 0.23

    Ogólne

      W związku z problemem krótkich bitew i czyhającą, wedle niektórych, plagą składów na obrażeniach obszarowych, zdecydowaliśmy się na drastyczny krok jakim jest globalne zwiększenie PŻ. W końcu, kiedy kład jest dość stabilny, ale nie działa jak chcemy, to jest to najlepszy moment, żeby dokonać pobudzenia ;-)
      - PŻ jednostek jednopolowych nieopancerzonych wzrosło o 20%
      - PŻ jednostek jednopolowych opancerzonych wzrosło o 10%


    Imperium

      Bardzo pożądane przez nas zróżnicowanie wojowników w Imperium jak do tej pory było bardzo skromne, dlatego też jednostki te zostały mocniej pchnięte w stronę niszowych, wedle tego, czym próbowały się charakteryzować wcześniej.

      Obrońca Wiary
      - awans do Trzonu
      - PŻ ustalone na 18
      - pancerz podbity do 3
      - obrażenia zmniejszone do 6

      Anioł
      - PŻ ustalone na 20
      - obrażenia zwiększone do 8
      - inicjatywa zwiększona do 7

      Święty Mściciel
      - PŻ ustalone na 24
      - inicjatywa zmniejszona do 4
      - przeniesiony do Pospólstwa

      Inkwizytor
      - PŻ zwiększone do 24


    Przymierze Elfów

      Opiekunka Gaju
      - inicjatywa zwiększona do 5 (z 1)


_________________
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 29
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2013-06-21, 23:00   

Patch 0.24

    Ogólne

      - Cofnięto powiększenie puli życia jednostek wprowadzone poprzednim patchem


    Hordy Nieumarłych

      Koszmar
      - Przesunięty do Trzonu


    Przymierze Elfów

      Druid
      - Przesunięty do Trzonu

_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum