T1.
Środkowy inkwizytor w obronę
Górny włodarz w górnego inkwizytora trafia/trafia - (9+zdjęta ochrona)
Górny inkwizytor się broni
Środkowy włodarz górnego inkwizytora trafia/trafia (4+oparzenie)
Władca żywiołów w inkuba trafia (7)
Inkub skamienia całą tylną linię
Imperium się poddaje
T1
Sobowtór w miotacza
RP w pustelnika trafia (14)
Wiedźma w SY trafia
Tłusty Synalek na wyjście na wyjście - Nie udaje - atakuje Tiamatha - trafia (26)
Tiamath trafia we wszystko poza pustelnikiem - WW 20 (+obniżenie), SY 36 (+ obniżenie), Miotacz 10 (+obniżenie)
Pustelnik trafia we wiedźmę, miotacza sobowtóra i RP - RP 19; MP 11; wiedźma do 9(obniżenie INI)
Sobowtór miotacz trafia we wszystkich - WW 16(+podpalenie); SY 32(+podpalenie); Miotacz zdjęcie ochrony; Pustelnik 10(+podpalenie)
WW -1 od podpalenia (15) - trafia w RP i tiamata - 17, 24
Atak miotacza płomienia RP do 14, tiamat 21 (+ podpalenie), miotacz zdjęta ochrona
T2
RP w pustelnika trafia 3
Tiamat -1 od podpalenia (20) - trafia tylko w pustelnika (ded)
Wilczy -1 od podpalenia (14), zmienia się w Ducha i atakuje RP - trafia (7)
Wiedźma pudłuje w ataku na miotacza
Syn Ymira do 31 od podpalenia i wychodzi z chochlika i pudłuje w ataku na Tiamatha
Miotacz sobowtór trafia we wszystko - DF 10; SY 27 (bez); MP 6 + reszta podpalone
MP traci 1 od płomieni - 5 - i wychodzi - RP 4; Tiamat 17; Wiedźma 6; - wsio podpalone
T3
RP -1 od podpaleń (3) atak w DF - trafia - 3
MP do 4 trafia w RP, MP, tiamata - RP ded; tiamat 14 (+podpalenie); MP 8 (+podpalenie)
Tiamat -1 od podpaleń (13) - zabije DF i MP
SY w tiamata trafia/trafia - 4+odmrożenie
Wiedźma do 5, pudłuje w SY
Miotacz do 7, trafia w SY bez podpaleń - 23
T4
Wiedźma do 4 - atak w SY - trafia
Tłusty synalek -1 od oparzeń (17) - na wyjście - nieudane - czeka
Miotacz -1 od odmrażeń do 7 - trafia i podpala SY - 19
Tiamat umiera od odmrażeń+oparzeń
Tłusty synalek atakuje miotacza - trafia - 2
T5
Tłuścioch do 16 za oparzenia; nie wychodzi z chochlika - atak w MP - pudło
MP do 1 za podpalenie - atak w SY trafiony/trafiony - 12
Wiedźma się broni
T6
Miotacz trafia/trafia w SY - 8
Tłusty synalek do 7 od oparzeń - wychodzi z chochlika - pudłuje w MP
Wiedźma chochlikuje SY
T7
Tłusty do 6 - nie wychodzi - atakuje MP - trafia
Legiony się poddają
Klany:
Alchemik/Pustelnik
Syn Ymira
xxx/Król klanu
T1:
*IZ w zespół z WŻ zabijają Alchemika
*Golem trafia SY (36hp) i Pustelnika (17hp)
*Pustelnik zdejmuje ovhronę WŻ i trafia wraz ze spowolnieniem we wszystko pozostałe: IZ(10hp) Hirek(11hp) Golem(14hp)
*SY trafia wraz z odmrożeniem w WŻ(2hp)
*KK trafia w Golema(11hp)
*Hierofanta leczy do 10hp WŻ i zdejmuje odmrożenie
T2:
*IZ chybia w Pustego
*WŻ chybia w SY
*Pusty trafia i obniża ini IZ(7hp) Hirek(8hp) Golem(10hp)
*SY zabija WŻ
*Golem trafia we wszystko Pusty(13hp) SY(32hp) KK(17hp)
*KK trafia w Golema(8hp)
*Hierofanta uzdrawia do pełna i leczy ze spowolnienia Golema
T3:
*IZ trafia bez zatrucia w Pustego(9hp)
*Golem się broni
*Pustelnik trafia we wszystko, golem unika spowolnienia: IZ(4hp) Hirek(5hp) Golem(14hp)
*KK i SY zjeżdżają Golema do 9hp
*Hirek leczy Golema do pełna
T4:
*IZ chybia w Pustego
*Golem trafia we wszystko: Pusty(5hp) SY(28hp) KK(16hp)
*Pustelnik trafia we wszystko, golem unika spowolnienia: IZ(1hp) Hirek(2hp) Golem(13hp)
*Po atakach KK i SY Golem zostaje z 5hp i odmrożeniem
*Hirek leczy IZ do 9hp i zdejmuje jego spowolnienia
T5:
*IZ zabija Pustego
*Golem schodzi do 2hp od odmrożeń i po raz ostatni kąsa przeciwników: SY(24) KK(15hp)
*SY i KK kończą żywot Golema i Hierofanty i de facto całą walkę
Klany wygrywają
_________________ I lubię patrzeć, jak w panice
Pospólstwo z mieniem pierzcha drogą,
A po ich piętach wojownicy
Depcą i ławą suną mnogą.
Lubię to sercem całym!
T1
Sobowtór z przodu zmienia się w szarżującego
Sobowtór z tyłu w grabieżcę
OG w inkuba trafia/trafia - 9+oparzenie
Grabieżca-sob w grabieżcę - pudło; w grabieżcę trafia - 8
LE w RP trafia - 15
Grabieżca 2x w inkuba trafia/trafia - 1
SC w SS/pandemoniusza trafia/trafia - 13 i 8
RP w LE trafia - 11
Archont trafia we wszystko, za wyjątkiem sobka-grabieżcę - Pandemoniusz 4; inkub ded; SS 11; RP 11
SS atakuje SC/Grabieżcę trafia/trafia - 13; 6
Pandemoniusz trafia we wszystko - grabieżca 2; SC 11; OG zdjęta ochrona; A 6; LE 7
T2
OG w RP trafia/trafia - 7
Grabieżca w pana - pudło; w pana - ded
Grabieżca-sob w 2xarchonta trafia/pudło - 2
LE w RP trafia - ded
SS w SC/Grabieżcę pudło
Archont trafia w SS - 9
SC w SS trafia - 5
T3
OG w SS trafia/pudło - 3
Grabieżca-sob w grabieżcę trafia - ded; w archonta pudłuje
Legiony się poddają
T1
Grabieżca 2x 2 środkowego IZ trafia/trafia - 5
1 IZ w Teurg trafia/trafia - 7+zatrucie
2 IZ w Gr trafia/trafia - 8+zatrucie
ŚM 2x w druida trafia/trafia - 8
SC w ŚM/2IZ trafia/pudło - 14
Druid trafia we wszystko - górny IZ 10; środkowy 2; ŚM 11
Golem trafia w centaura (15), grabieżcę (3), teurga (4)
Teurg traci 2 od trucizny (2) i trafia we wszystko - górny IZ 6; środkowy IZ ded; ŚM 7; golem 14 (+roztrzaskanie)
Wyrocznia leczy wszystkich - Grabieżca 12; Teurg 6; SC 18; Druid 12
T2
IZ w Teurga trafia/trafia - 2+zatrucie
Grabieżca traci 2 od trucizny (10) 2x w ŚM trafia/trafia - ded
Szarżujący atakuje golema trafia - 11
Golem trafia w centaura (15), grabieżcę (6), teurga (ded), wyrocznię (7)
Druid trafia w górnego IZ - 3
Wyrocznia leczy wszystkich - Grabieżca 10; Wyrocznia 11; Centaur 18
T3
Grabieżca 1 w górnego IZ trafia - ded; w golema trafia - 10
Imperium się poddaje.
Druidka wzmacnia Starszego (do 9pkt obrażeń)
Grabieżca dwukrotnie rani Strażnika Kuźni (do 8)
Archont uderza w Druidkę(8) i Strażnika kuźni(4)
Centaur rani Pustelnika (15) i Druidkę(6)
Druid rani wszystkich
Druid rani wszystki poza Pustelnikiem(12) i Druidką(3); Strażnik Kuźni umiera, Starszy(32)
Starszy uderza we wszystko
Pustelnik zabija Archonta i Grabieżcę, chybi Druida i Centaura; trafia pozostałego Druida i spowalnia
T1
Włodarz w WW trafia/trafia - 15+podpalenie
Wiedźma chochlikuje miotacza
MR 2x na włodarza trafia/trafia - 26
SK we wiedźmę trafia - 6
Pustelnik trafia we wszystko - Włodarz 23; Tiamat 29; Wiedźma 3(+obniżenie INI)
Tiamat trafia we wszystko - WW 11; MP 10(+obniżenie dmg); Pustelnik 17(+obniżenie dmg); MR 21(+obniżenie dmg)
Miotacz-chochlik wychodzi i trafia we wszystko - wiedźma ded; Tiamat 26+podpalenie; Włodarz 20+podpalenie
WW traci 4 od podpalenia - 7 - zmienia się w DF i trafia we włodarza - 12
T2
Włodarz traci 1 od podpaleń - 11 - i atakuje MR pudło
DF traci 4 od podpalenia - 3 - trafia - 3
MR we Włodarza trafia - ded; 2 raz w Tiamata - trafia - 22
SK w Tiamata trafia - 17
Pustelnik w tiamata trafia/pudło - 15
Tiamat do 14 od poparzeń i trafia we wszystko - DF ded; MP 6 (+obnizenie dmg); Pustelnik 13(+obniżenie dmg); MR 17; SK 8
Miotacz w tiamata trafia/pudło - 12
Legiony się poddają
OG -> IZ/LE -> OW/WI/Druid(*)/SC -> WŻ/*(Leszy) -> OaG/Hierofanta
T1
OG w Hierofantę trafia/trafia - 10+oparzenie
IZ w Druida trafia/trafia - 14+zatrucie
LE w OW trafia - 13
SC w OW/Hierofanta trafia/trafia - 9/8
OW w LE trafia - 10
Druid traci 2 od trucizny - 12 - trafia we wszystko - OW 8; Hierofanta 5; IZ 10; WI 15; WŻ zdjęta ochrona (ziemia)
WI w druida trafia - 5
WŻ pudłuje w LE
Hierofanta traci 2 od oparzeń - 3 - leczy OW - 16
OaG leczy LE - 16+ochrona
T2
OG pudłuje w Hierofantę
LE w OW trafia - 11
Zabójca pudłuje w druida
WI atakuje druida trafia - ded
SC w OW pudłuje
OW w LE trafia - 8
WŻ pudłuje w OG
OaG leczy LE - 14+ochrona
Hierofanta traci 2 od oparzeń - ma 1 - leczy siebie samego - ma 9 i traci oparzenie
T3
OG w Hierofantę trafia/trafia - 5+oparzenie
IZ w OG trafia/trafia - 8+zatrucie
LE w OW pudło
SC w OW/Hierofantę trafia/trafia - 7/3
OW w SC trafia - 11
WI w SC pudło
WŻ w SC pudło
Hierofanta traci 2 od oparzeń - 1 - leczy samego siebie - 9 i utrata oparzeń
Traci 2 od trucizny - 6 - leczy siebie - 12+ochrona na żywioły
T4
OG w Hierofantę trafia/trafia - 5+oparzenie
LE w OW trafia - 2
IZ w SC trafia/trafia - 9+zatrucie
OW w SC pudło
SC traci 2 od trucizny - 7 - w OW pudło
Inkwizytor pudłuje w centaura
WŻ w OG trafia - 5
OaG traci 2 od trucizny - 10 - leczy OG - 11
Hierofanta traci 2 od trucizny - 3 - leczy siebie - 11 + zdjęcie oparzeń
T5
OG w Hierofantę - pudło
IZ w OaG trafia/trafia - 6+zatrucie
LE w OW trafia - ded
WI w SC trafia - 2
SC traci 2 HP od trucizny - ded
WŻ w LE trafia - zdejmuje ochronę
Hierofanta leczy WI - 18
Opiekunka traci 2 od trucizny - 8 - leczy siebie samą - 11
T6
OG w WI trafia - zdejmuje ochronę na ogień
LE w WI trafia - 11
IZ pudłuje w LE
WI w LE trafia - 11
WW w LE trafia - 5
Hierofanta leczy WI - 17
OaG leczy LE - 11+ochrona na żywioły
T7
OG w WI pudło
IZ w LE pudło
LE w WI trafia - 10
WI w LE trafia - 4
WŻ w OG trafia - zdejmuje ochronę na ziemię
OaG w LE - 10
Hierofanta leczy WI - 18
T8
OG w WI pudło
LE w WI trafia - 11
IZ w LE trafia/trafia - 6+zatrucie
WI w LE trafia - ded
WŻ w OG trafia - 5
Hierofanta leczy WI - 18
OaG leczy Obrońcę - 11+odnowiona ochrona
T9
OG w WI trafia/trafia - 14+oparzenie
Elfy się poddają.
IZ -> WI/Templariusz/WW -> Lisz/Widmo/Golem -> Wampir -> Prorokini
T1
IZ w Templara trafia/trafia - 16+zatrucie
WI w Templara trafia - 9
Templar traci 2 od trucizny - 7 - bije WI trafia - 11
WW w Golema trafia/pudło - 13
Licz trafia we - WI (zdejmuje ochronę na ogień); Golem 12; Prorokini 7; IZ 8
Golem trafia w widmo i WW - WW 17; Widmo 8
Widmo w prorokinię pudło
Wampir trafia we wszystko - Golem (zdjęta ochrona), WI 7; Prorokini 3; IZ 4
Prorokini leczy wszystkich - Golem 15; WI 11; Prorokini 7; IZ 8
T2
IZ w WW trafia 13
Templar traci 2 od trucizny - 5 - w WI trafia - 4
WI w Templara trafia - ded
WW w Golema pudło
Golem w widmo i wampira trafia - Wampir 8; Widmo 4
Lisz trafia w WI, IZ, P - WI ded, Prorokini 2; IZ 3
Widmo trafia w Golema - paraliż
Wampir trafia w Golema - Golem 14, Wampir 9
Prorokini leczy wszystkich. Golem 15, IZ 7, Prorokini 6
T3
IZ w Widmo pudło
WW czeka
Licz trafia we wszystko - Golem 14, IZ 2, Prorokini 1
Golem traci paraliż
Widmo w Golema pudłuje
Wampir trafia we wszystko - IZ, Prorokini (2x ded), Golem 13, Wampir 12
WW w Golema trafia/trafia - 11+paraliż
Imperium się poddaje
Sobowtór zmienia się w Upiora
Upiór w Sobka trafia do 3PŻ
Upiorny sobek atakuje Lisza i trafia do 5
Pandemoniusz trafia wszystkich poza Liszem
Liszaj atakuje i trafia wszystkie demony. Sobek umrzył Pandy tracą ochronę przed ogniem
Pandemoniusz trafia wszystkich zabijając Upiora
Śmierć zabija środkowego Pademoniusza
Koszmar trafia wszystkich
Tiamath zabija Lisza
Cień paraliżuje Tiamatha
T1
Dr wzmacnia SK do 9DMG
Grabieżca 1atak w SK trafia - 15 - 2atak w MP trafia - 13
Archont trafia we wszystko poza KK - SK 11; MP 9; MR 26; Dr 10;
Druid górny trafia we wszystko poza MR - SK8; MP 6; Dr 7; KK 19
Druid dolny trafia we wszystko poza Dr i MP - SK 5; KK 18; MR 23
Teurg trafia we wszystko poza SK i MR - KK 17+rozbicie(1pancerz)' MR 19; MP 2
MR 2x w górnego druida trafia/trafia - 12
SK w archontra trafia - 3
MP trafia w Druidów i Archonta - Druid górny 8; Druid dolny 18(+oparzenie)
KK pudłuje w Druida
T2
Dr wzmacnia MR - 2x8
Grabieżca 2x w SK trafia/pudło - 1
Druid dolny -1 od oparzeń - 17 - trafia we wszystko - MP i SK ded; MR 16; KK 15; Dr 4
Druid górny zmienia się w leszego - 11hp - bije MR trafia - 9
Klany się poddają
T1
Górny Anioł w UŻ pudło
Dolny Anioł w UŻ trafia - 37
WI w UŻ trafia - 28
Górny Templariusz w WI trafia - 17
Dolny Templariusz w WI trafia - 10
Wampir trafia we wszystko poza czarodzieja - Anioły zdjęta ochrona; WI 6; Prorokini 10;
Czarodziej trafia we wszystko poza górnego tempalrisza - Dolny templariusz zdjęta ochrona; UZ 24; Wampir 10
UŻ trafia we wszystko - WI 2 (+zatrucie); Anioły 16(dolny + zatrucie); Prorokini 6; Czarodziej 8(+zatrucie)
Prorokini leczy wszystkich - WI 6; Anioły po 20; Prorokini 10; Czarodziej 12
T2
Anioł górny w UZ trafia - 16
Anioł dolny traci 2 od trucizny - 18 - i w UZ trafia - 8
Templariusz górny w WI trafia - ded
Templariusz dolny w dolnego Anioła trafia - 11
Czarodziej -2 od trucizny - 10 - trafia w Żmija - 6
Wampir trafia we wszystko - Czarodziej 6; Anioł dolny 7; Anioł górny 16; Prorokini 6 - leczy się do 14
UŻ trafia we wszystko poza czarodziejem - Anioł dolny 3; górny 12(+zatrucie); Prorokini 2(+zatrucie)
Prorokini umiera od zatrucia
T3
Anioł górny traci 2 od trucizny - 10 - i atakuje Żmija pudło
Anioł dolny traci 2 od trucizny - 1 - i atakuje Żmija trafia - ded
Górny templariusz w górnego anioła pudło
Dolny templariusz w dolnego anioła trafia - ded
Wampir trafia we wszystko - górny anioł 6; Czarodziej 2
Imperium się poddaje
TI:
*Druidka wzmacnia SK do 9dmg
*Rycerz Piekieł zjeżdża MR do 23hp
*Wiedźma przemienia SK
*SK wychodzi z polimorfii i pudłuje w Inkuba
*Włodarz zjeżdża MR do 14hp i go podpala
*MR schodzi do 10hp od podpaleń i 2 razy trafia w RP zjeżdżając go do 16hp
*Górny KK pudłujue w RP
*Inkub skamienia cały, pierwszy szereg
*Dolny KK traci kolejke po wyjściu ze skamienienia
TII:
*Druidka leczy ze skamienienia górnego KK i wzmacnia go do 12dmg
*RP piekieł zjeżdża MR do 3hp
*SK zjeżdża Inkuba do 7hp
*Włodarz zjeżdża górnego KK do 14hp i podpala go
*MR ginie od oparzeń
*Wiedźma przemienia Druidkę
*Inkub próbuje skamienić pierwszy szereg, pudłuje w obu KK
*Górny KK schodzi do 10hp od podpaleń i zjeżdża RP do 4hp
*Dolny KK pudłuje we Włodarza
TIII:
*Druidka nie wychodzi z polimorfii, broni się
*Rycerz piekieł czeka
*Wiedźma przemienia SK
*SK nie wychodzi z polimorfii, broni się
*Włodarz zjeżdża górnego KK do 4hp
*Dolny KK zjeżdża Włodarza do 28hp
*Górny KK umiera od oparzeń
W tym momencie walka się pratycznie zakończyła
_________________ I lubię patrzeć, jak w panice
Pospólstwo z mieniem pierzcha drogą,
A po ich piętach wojownicy
Depcą i ławą suną mnogą.
Lubię to sercem całym!
T1:
*Anioł z góry chybia w środkowego centaura
*OG zjeżdża IZ do 9 hp i podpala
*Anioł z dołu trafia w srodkowego centaura i zjeżdża go do 12hp
*IZ schodzi od oparzeń do 7hp i zjeżdża Opiekunkę do 8hp i zatruwa
*Opiekunka leczy się do pełna
*Archont zjeżdża SM do 16hp, dolnego anioła do 13hp i zabiera ochrone WZ
*Oba Centary w górnego Anioła, trafia jeden zjeżdżając Anioła do 11hp i IZ do 5hp
*SM dwa razu pudłuje w środkowego centaura
*WZ zjeżdża Archonta do 4hp
T2:
*OG pudłuje w IZ
*Anioły zjeżdzają środkowego centaura do 2hp
*IZ pudłuje w Opiekunke
*Archont zjeżdża IZ do 0hp, górnego Anioła do 7hp, WZ do 8hp i SM do 12hp
*Centaury zabijają SM
Imperium się poddaje
_________________ I lubię patrzeć, jak w panice
Pospólstwo z mieniem pierzcha drogą,
A po ich piętach wojownicy
Depcą i ławą suną mnogą.
Lubię to sercem całym!
Sobowtór(*) -> OG -> RP -> SK/Wiedźma -> Pustelnik/SY -> Alchemik/(*)Sobowtór-Alchemik
T1
Sobowtór zmienia się w alchemika
OG w SK pudło
RP w SY trafia - 33
SK w Sobowtóra trafia - 7
Wiedźma w SY trafia
SY nie wychodzi z chochlika - w RP trafia - 16
Pustelnik trafia w Gargulca, RP i Wiedźmę - OG 11, Wiedźma 9(-1 INI), RP 13
Sobowtór odnawia atak Wiedźmy
Wiedźma w Pustego trafia
Alchemik odnawia atak SK
SK we Wiedźmę trafia - 4
T2
OG w SY trafia - 26
RP w SY trafia - 19
SK we Wiedźmę trafia - ded
SY wychodzi - bije RP trafia/trafia - 3+odmrożenie
Pustelnik nie wychodzi - w OG pudło
Alchemik odnawia atak SK
SK w Sobowtóra trafia - 2
Sobowtór odnawia atak OG
OG w SY trafia - 12
T3
OG w SY trafia - 5
SK w Sobowtóa trafia - ded
SY w OG trafia/trafia - 7+odmrożenie
Pustelnik wychodzi - w OG trafia/trafia - 6(-1INI)
Legiony się poddają
Tura 1
Druidka opuszcza kolejkę bo zapatrzyła się w niebo
Widmowy trafia Mistrza do 18 PŻ
Templariusz trafia Mistrza przed sobą do 18
MR odgryza się na Templariuszu zbijając mu połowę puli PŻ
Śmierć chybia Miotacza płomieni
MR trafia raz w Widmowego do 16 PŻ
Widmo paraliżuje Druidkę
Strażnik czeka nie mogąc nadziwić się głupocie Druidki
Wampir czeka
Miotacz czeka
Drudika zdejmuje paraliż
Strażnik kuźni atakuje Widmo zbijając do 7PŻ
Wampir wysysa z karasiowych życie chybiając Druidki i Miotacza
Miotacz podpala Wampira, zdejmuje ochronę Templara i rani pozostałych
Strażnik kuźni 13 | Mistrz Run 15
Druidka 12| - - - - - - - - - -
Miotacz Płomieni 14| Mistrz Run 15
- - - - - - - - - - | Templariusz 10
Widmo 4 | Śmierć 7
Wampir 9p | Widmowy Wojownik 13
Tura 2
Druidka czeka
Widmowy atakuje Mistrza i paraliżuje go
Templariusz uderza w Mistrza do 8 PŻ
Śmierć zatruwa Miotacza
Strażnik celnym strzałem zdejmuje Widmo
Mistrz zabija Templariusza
Drugi mistrz przerywa paraliż
Miotacz traci 2 PŻ od trutki i czeka
Wampir traci 1PŻ od oparzeń i czeka
Druidka wzmacnia i leczy Miotacza Płomieni
Miotacz trafia i podpala Śmierć i Widmowego oraz rani Wampira
Wampir trafia we wszystkich i leczy się do 10 PŻ
Strażnik kuźni 10| Mistrz Run 5
Druidka 9| - - - - - - - - - -
Miotacz Płomieni 5 | Mistrz Run 5
Tura 3
Druidka wzmacnia Strażnika Kuźni
Widmowy traci 1PŻ od oparzeń i zabija Mistrza
Strażnik zabija Widmowego
Śmierć traci 1PŻ od oparzeń i zatruwa MR
MR umiera od trucizny
Wampir traci 1PŻ od oparzeń i czeka
Miotacz czeka
Wampir trafia Miotacza i leczy się do 2 PŻ
Miotacz chybia Śmierć ale podpala Wampira
Strażnik kuźni 10| Mistrz Run (trup)
Druidka 9| - - - - - - - - - -
Miotacz Płomieni 5z | Mistrz Run (trup)
T1
Dolny WI w WW trafia - 14
WW w ŚM trafia/pudło - 13
Górny WI w templariusza trafia - 13
Templariusz w ŚM pudło
Widmo dolne w WŻ trafia - paraliż
ŚM 2x atakuje WW pudło/trafia - 9
Widmo górne w Hierofantę trafia - paraliż
WŻ wychodzi z paraliżu
Śmierć w ŚM trafia/pudło - 9
Hierofanta wychodzi z paraliżu
T2
WW w ŚM trafia/trafia - 2+paraliż
Dolny WI w WW pudło
Templariusz w górnego WI trafia - 13
Górny WI w templariusza pudło
WŻ w śmierć trafia - 5
Śmierć w WŻ trafia/trafia - 8+zatrucie
ŚM wychodzi z paraliżu
Górne widmo w WŻ pudło
Dolne widmo w WŻ trafia - paraliż
Hierofanta leczy ŚM - 10
T3
Dolny WI w WW trafia - 2
WW w ŚM trafia/paraliż - 3+paraliż
Górny WI w templariusza trafia - 6
Templariusz w górnego WI trafia - 6
Widmo górne w hierofantę trafia - paraliż
Imperium się poddaje
T1
Grabieżca 2x w Pandemoniusza - pudło/pudło
Druid zmienia się w Leszego (20), atakuje zgłębiczarta - pudło
RP w Leszego trafia - 13
Szarżujący w zgłębiczarta trafia - 32
Łowczy w zgłębiczarta - pudło
Pandemoniusz trafia we wszystkich, poza łowczym - Leszy 10, Szarżujący 16, Grabieżca 9, Wyrocznia 8
Zgłębiczart w leszego trafia - ded
Inkub atakuje pierwszy szereg - skamieniony szarżujący
Wyrocznia leczy wszystkich do pełna.
T2
Grabieżca 2x w zgłębiczarta trafia.trafia - 26
RP w Szarżującego pudło
Łowczy trafia w zgłębiczarta - 16
Szarżujący trafi skamielinę
Pandemoniusz trafia we wszystkich - Szarżujący 16, Grabieżca 9, Wyrocznia 8, Łowczy 16
Zgłębiczart w Łowczego trafia/pudło - 5
Inkub kamienieje pierwszą linię
Przymierze się poddaje
Wilczy władca/Rusznikarz
---/Druidka
Król Klanu/Zbrojmistrz
Inicjatywa
Siewca
Strzyga
Rusznikarz/WW
UŻ
KK
Widmo
Druidka/Zbrojmistrz
1 tura
Siewca atakuje KK - trafia (17+trucizna)
Strzyga atakuje KK - trafia (14+utrata 1DMG)
Rusznikarz w Siewcę - trafia (8)
UŻ czeka
WW atakuje pierwszy szereg - trafia w żmiję i Strzygę (40/17)
Widmo atakuje WW - pudło
KK traci 2 od trucizny (12) - czeka
Zbrojmistrz wzmacnia rusznikarza (5dmg)
Druidka uzdrawia KK i wzmacnia jego atak (11dmg)
UŻ w pierwszą linię - trafia WW (18) KK (10)
KK atakuje strzygę - trafia (6)
2 tura
Siewca atakuje KK - trafia (9+trucizna)
Strzyga w KK - trafia (6 10dmg)
UŻ w pierwszy szereg - trafia WW (13 + trucizna + obnizenie) KK (7)
Rusznikarz w strzygę - trafia (1)
WW traci od trucizny (11) pierwszy szereg - trafia w obu - żmij (38) strzyga (ded)
KK traci od trucizny (5) w żmija - trafia (27)
Widmo w rusznikarza - pudło
Hordy się poddają
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum