Górny Śnięty Mściciel oboma atakami trafia Mistrza Runów redukując jego HP do 15
Dolny Śnięty Mściciel trafia tylko jednym atakiem w MR (HP do 10)
Władca Żywiołów żywiołuje Strażnika Kuźni redukując jego HP do 7
MR trafia oboma atakami górnego SM (HP do 10)
Strażnik Kuźni trafia WŻ (HP do 5)
Syn Ymira zabija górnego ŚM
Hierofanta uzdrawia Władcę Żywiołów do pełna
Tura II
Środkowy SM atakuje MR i go zabija
Strażnik Kuźni trafia środkowego SM robiąc idealny cel dla Syna Ymira (HP do 13)
Władca Żywiołów zabija dzielnego Strażnika Kuźni
Syn Ymira okazał się być córką Ymira i miast wykorzystać idealną sytuację chybił...
Hierofanta wskrzesza poległego SM
Tura III
Środkowy SM trafia córkę Ymira (HP do 30)
Górny SM w ten sam cel (HP do 20)
Władca Żywiołów żywiołuje łułułu, myśląc, że jest fajny (HP do 11)
Córa Ymira permanentnie zabija górnego SM
Hierofanta leczy do pełna środkowego SM
Tura IV
Święty Mściciel trafia jednym atakiem (HP do 6)
WŻ zabija córę Ymira, hańbę całego klanu z czego krasnale się cieszą niezmiernie.
Wygrywa Imperium
_________________
Jam jest Hermes
Który własne skrzydła pożerając
Oswojon zostałem
T1
Leśny elf przechodzi w obronę
Żądlec w pustelnika pudło
Zbójca w 2xpustelnika trafia/trafia - 14
Pustelnik w leśnego trafia/trafia - 16 5 INI
Mistrz runów w leśnego trafia/pudło - 13
Syn Ymira w leśnego trafia/pudło - 8
Opiekunka leczy leśnego - 14+ochrona
T2
Zbójca w 2xpustelnika trafia/trafia - 6
Żądlec w pustelnika pudło
Leśny się broni
Pustelnik w leśnego pudło
Klany się poddają
T1
Arcydruidka wzmacnia Starszego - zadaje po 9
Upiór górny trafia w Starszego - 30
Upiór dolny pudłuje w Starszego
MR się broni
Widmo jedno paraliżuje starszego
Drugie nie paraliżuje druidkę
Wampir rani wszystkich - Starszy 26; MR 23; KK traci ochronę na śmierć; Druidka 8
Starszy wychodzi z paraliżu
KK się broni
T2
Druidka wzmacnia KK - 14
Upiory w Starszego trafiają - 16
MR się broni
Pierwsze Widmo w Starszego trafia - paraliż
Drugie widmo w druidkę trafia - pudło
Wampir trafia we wszystkich - 12; Druidka 4; KK 17; MR 21
Starszy wychodzi z paraliżu
KK się broni
T3
Druidka wzmacnia MR
Upiór jeden trafia w Starszego - 7
Drugi w starszego pudłuje
MR się broni
Widmo jedno w Starszego trafia - paraliż
Widmo drugie w KK trafia - traci ochronę
Wampir we wszystkich trafia - druidka RIP; Starszy 3; KK 16; MR19
Klany się poddają
PS.
Okazało się, że zrypaliśmy z Vozem, bo draftowanie składu poszło w jak systemie 4v4 (z poprawką, gdzie na końcu każdy dobiera 1 jednostkę), zamiast systemu dla 5v5.
Przymierze elfów (Vogel Serapel) VS Hordy Nieumarłych (Waskos)
W – Upiór
VS – 2 x Obrońca Gaju
W – Upiór, Smierć
VS – Wyrocznia, Dziki Centaur
W – 2 x Templariusz
VS - Zbójca
Tura 1
Obaj Obrońcy wspólnymi siłami odsyłają w niebyt Upiora
Zbójca pozostawia ledwie skaleczenie u Templariusza trafiając go za 3
Drugi Upiór w odwecie trafia zbójcę zostawiając mu 7 PŻ
Obaj Templariusze atakują Dzikiego Centaura ciężko go raniąc do 7PŻ
Śmierć chybia
Dziki Centaur przez zalane krwią oczy także pudłuje
Wyrocznia leczy Centaura i Zbójce do 11
Tura 2
Obrońca Gaju trafia i podpala Śmierć (nie jest taka niematerialna jednak)
Drugi Obrońca nie mogąc wyjść z podziwu dla poprzednika chybia
Upiór wykorzystując sytuację zbija PŻ Zbójcy to 6
Zbójca w odwecie strzela w Templariusza ale tylko jeden pocisk trafia za 3
Obaj Templariusze atakują Dzikiego jeden z nich chybia pozostawiając mu 4 PŻ
Śmierć wypala się do 4 PŻ przez podpalenie i chybia Centaura
Dziki Centaur chybia Templariusza
Wyrocznia leczy Zbójce do 10 a Centaura 8 PŻ
Tura 3
Obrońca Gaju dobija Śmierć
Obrońca Gaju trafia i podpala Upiora 3 PŻ
Zbójca dwukrotnie trafia Templariusza pozostawiając mu 5 PŻ
Upiór wypala się do 2 PŻ i atakuje Zbójce do 5 PŻ
Obaj Templariusze szarżują na Dzikiego Centaura i zabijają go
Wyrocznia leczy Zbójce do 9 PŻ
Tura 4
Obrońca Gaju trafia i zdejmuje ochronę przed ogniem z Templariusza
Obrońca Gaju trafia i zabija Templariusza
Upiór wypala się do 1 PŻ i atakuje Zbójce do 4 PŻ
Zbójca broni się wierząc w swoje siły
Templariusz udowadnia ile była warta ta wiara, Zbójca ginie
Wyrocznia się broni
Tura 5
Pierwszy Obrońca Gaju zdejmuje ochronę z Templariusza
Drugi Obrońca Gaju Trafia templariusza zbijając mu PŻ do 15
Upiór ginie w płomieniach wydając jakieś potępieńcze wrzaski
Templariusz trafia Obrońce gaju zostawiając mu 4 PŻ
Wyrocznia leczy swego Obrońcę do 8 PŻ
Tura 6
Obaj obrońcy w Templariusza zadając 10 obrażeń i podpalając go
Templariusz wypala się do 4 PŻ i trafia Obrońce Gaju
Wyrocznia leczy swego obrońce do 5 PŻ
Tura 7
Obrońca wbija ognista strzałę między oczy ostatniego z hordowych wojowników.
T1
Żądlec w wiedźmę trafia/trafia - 8+zatrucie
Onyksowy w teurga trafia - 2
Rycerz piekieł w górnego dzikiego pudło
Teurg trafia w Gargulca i wiedźmę wchodzi roztrzaskanie na gargulca - Gargulec (pancerz 4) 11; Wiedźma 5
Pandemoniusz trafia we wszystkich - 2xDziki 2x17, Wyrocznia 6; Teurg ded; Żądlec 9
Górny dziki w pandemoniusza pudło
Dolny dziki w gargulca trafia/trafia - 3
Wiedźma traci 2 od trucizny (5) atak w wyrocznię - chochlikowanie
Wyrocznia chochlik nie wychodzi i się broni
T2
Onyksowy w górnego dzikiego trafia - 9
Żądlec w wiedźmę trafia - 1
Rycerz w dzikiego górnego pudło
Pandemoniusz trafia we wszystkich - g Dziki 5; dolny 13, Wyrocznia 2; Żądlec 5
Górny dziki w RP trafia/trafia - 10
Dolny dziki w onyka trafia/trafia - ded
Dolny w onyksa pudło
Wiedźma umiera od trucizny
Wyrocznia na wyjście nie wychodzi się broni
T3
Żądlec w pandemoniusza pudło
Onyks w dolnego dzikiego pudło
RP w górnego DC trafia - ded
Pandemoniusz trafia we wszystkich - dziki dolny 8; chochlik ded; Żądlec 1
Dziki w onyksa trafia - ded
T4
Żądlec w opandemoniusza trafia/trafia - 6+zatrucie
RP w dolnego DC trafia - 1
Pandemoniusz traci 2 od trucizny (4) zdejmuje dzikusa
T5
Żądlec atakuje pandemoniusza trafia - ded
RP w żądlca trafia - ded
Sobowtór zmienia się w Prorokinię 10 PŻ
Pandemoniusz atakuje i chybia Rrorokinię
Władca Żywiołów w podrabianą Prorokinię, tafia zostaje jej 3 PŻ
Pandemoniusz atakuje i chybia Władcę Żywiołów dół
Władca Żywiołów w Inkuba, tafia zostawiając mu 4 PŻ
Czarodziej atakuje trafiając wszystkich Sobowtór i Inkub giną
Czarodziej atakuje i chybia Pandomioniusza
Sukuba atakuje zmieniając Prorokinię i Czarodzieja dół w chochliki.
Chochlik prorok broni się
Czarodziej atakuje trafiając wszystkich Pandemoniusz Ginie
Pandemoniusz atakuje i chybia Władce Żywiołów dół, obaj czarodzieje giną
Władca Żywiołów atakuje Pandemoniusza i chybia
Władca Żywiołów atakuje Pandemoniusza i zabija go
Chochlik prorok broni się
Sukuba podejmuje desperacki lecz nieskuteczny atak
Templariusz broni się
Strażnik Kuźni strzela w Widmo zostawiając mu 3 PŻ
Widmo paraliżuje Starszego
Wilczy Władca przemienia się
Duch Fenrira atakuje Żmija zadając 8 obrażeń
Upiorny Żmij atakuje trafia i zatruwa Strażnika Kuźni oraz Ducha Fenrira, zdejmuje tez ochronę Króla Klanu
Starszy przerywa paraliż
Król Klanu atakuje Templariusza zadając 4 obrażeń
Cień atakuje paraliżując Starszego i zdejmując ochronę Króla Klanu
Strażnik Kuźni (12)Z / Duch Fenrira (20)Z
Starszy (35)P
– / Król Klanu (18)
Tura 2
Templariusz broni się
Widmo paraliżuje Strażnika Kuźni
Strażnik Kuźni traci 2PŻ od trucizny i przerywa paraliż
Duch Fenrira traci 2PŻ od trucizny i chybia Upiornego Żmija
Żmij atakuje trafiając Ducha i Króla zatruwając go
Starszy przełamuje paraliż
Cień paraliżuje Strażnika Kuźni
Król traci 2PŻ od trucizny i trafia Templariusza
Strażnik Kuźni (10)ZP / Duch Fenrira (14)Z
Starszy (35)P
– / Król Klanu (15)Z
Tura 3
Templariusz broni się
Duch Fenrira traci 2PŻ od trucizny i trafia Żmija
Widmo paraliżuje Starszego
Strażnik traci 2PŻ i przerywa paraliż
Żmij atakuje trafia i zatruwa Strażnika i Króla Klanu, rani też starszego
Starszy przerywa paraliż
Klany uciekają
Tura1:
*IZ atakuje w T, trafia i zatruwa, T do 6hp
*G dwa razy w CZ, trafia raz, CZ do 6hp
* Golem trafia w środkowegogo DC (17hp) G (8hp) i Teurga (ten zginie od trucizny)
* ŚM, pomyłkowo pominięty, 2 razy trafia w środkowego DC (7hp)
* Czarodziej trafia we wszystko górny DC 17hp środkowy 3hp, G 4hp, OG 7hp
* górny DC w golema, trafia z trafieniem krytycznym, golem do 11hp
* środkowy DC w golema, trafia z krytykiem, golem do 7hp
* OG leczy środkowego DC, do 9hp i daje ochronę
Tura2
* G strzela 2 razy w CZ i zabija go
* IZ zabija G
* ŚM 2 razy w środkowego DC, zabija go
* golem trafia DC 13hp, OG 3hp
* DC w golema, bez trafienia krytycznego, golem do 5hp
* OG leczy DC do 19hp i nadaje ochronę
Tura3
* IZ trafia i zatruwa DC, ten do 15hp
* ŚM 2 razy w DC, ten do 5hp
* Golem zdejmuje ochronę DC i zabija OG
* DC do 3hp od zatrucia
* DC trafia golema z krytykiem, ten do 1hp
Tura4
* IZ zabija DC
Koniec
_________________ I lubię patrzeć, jak w panice
Pospólstwo z mieniem pierzcha drogą,
A po ich piętach wojownicy
Depcą i ławą suną mnogą.
Lubię to sercem całym!
Sobowtór (tył) przemienia się w Potępionego Zabójcę
Sobowtór (przód) przemienia się w Nie-świętego Mściciela
Imperialny atakuje i trafia Sukubę
Potępiony Zabójca atakuje i trafia Władcę
Imperialny atakuje i zatruwa Sukubę
Święty Mściciel atakuje i trafia dwukrotnie Nie- świętego
Nie-święty przechodzi do obrony
Święty Mściciel atakuje i trafia dwukrotnie Tiamatha
Władca zabija Sukubę
Tiamath atakuje i trafia obniżając obrażenia u wszystkich poza Świętym (środek)
Potępiony Zabójca chybia Władcę
Imperialny trafia i zatruwa Potępionego Zabójcę
Imperialny chybia Tiamatha
Nie-święty dwukrotnie rani Świętego Mściciela (dół)
Święty Mściciel atakuje i trafia dwukrotnie Nie- świętego zabijając go
Święty Mściciel atakuje i trafia dwukrotnie Tiamatha
Władca chybia Potępionego Zabójce
Tiamath atakuje obniżając obrażenia Imperialnemu (dół) i Mścicielowi (dół),raniąc Mściciela (środek) i zabijając Władcę
Imperialny trafia i zatruwa Tiamatha
Potępiony Zabójca rzyga krwią z powodu trucizny ale wykańcza Świętego (dół)
Imperialny w Potępionego trafiając i zatruwając
Święty Mściciel chybia dwukrotnie Tiamatha (TAK PRZY SZANSACH 2+)
Tiamath atakuje raniąc i obniżając obrażenia Imperialnego (dół) oraz Świętego
Potępiony Zabójca rzyga krwią z powodu trucizny i chybia Imperialnego
Imperialny trafia i zatruwa Potępionego Zabójcę
Imperialny trafia i zatruwa Tiamatha
Święty Mściciel wykańcza Tiamatha
Legiony:
Sukkuba(4hp)/Rycerz piekieł(4hp)
Pandemoniusz(10hp)/xxx
Inkub(R.I.P.)/Sobowtór przebrany za Grabieżcę(R.I.P.)
Koment od Voza
Cała walka w zasadzie legła na tym, że musiałem zdjąć jedno z duetu Sukub/Inkub, wybrałem Inkuba, a Sukuba skutecznie poprzekształcała wszystko co tylko miało szanse stawienia oporu. Zresztą, z tytułu przerażającej mocy jaką zostałem potraktowany (zniwelowanie absolutnie każdej cechy danej jednostki) ogarnąłem się co do Polimorfii i napisałem o tym w odpowiednim temacie.
_________________ I lubię patrzeć, jak w panice
Pospólstwo z mieniem pierzcha drogą,
A po ich piętach wojownicy
Depcą i ławą suną mnogą.
Lubię to sercem całym!
Ostatnio zmieniony przez Vozu 2013-05-16, 18:26, w całości zmieniany 1 raz
Koment od Voza
Wstyd się przyznać, ale skupiłem się na szybkim zdjęciu Widmowego, licząc na niecelność Cienia. Srogo się przeliczyłem, jedna z najgłupszych decyzji w moim BG'owym graniu. Dalej Was miał z górki.
_________________ I lubię patrzeć, jak w panice
Pospólstwo z mieniem pierzcha drogą,
A po ich piętach wojownicy
Depcą i ławą suną mnogą.
Lubię to sercem całym!
Ostatnio zmieniony przez Vozu 2013-05-16, 18:28, w całości zmieniany 1 raz
T1.
Druidka wzmacnia Starszego do 11
Obrońca w Starszego pudło
Grabieżca w Starszego trafia/trafia (30)
Szarżujący w Pustelnika/druidkę trafia/trafia - Pusteknik 16; Druidka 10
Gryf w Starszego trafia (20)
Pustelnik w pierwszą linię szarżujący nietrafiony, gryf trafiony/trafiony (34 - 4INI)
Miotacz trafia we wszystko za wyjatkiem gryfa; OG zdjęta ochrona, Szarżujący 15+pod; grabieżca 8+pod
Starszy trafia we wszystko, gryf 23, Szarżujący 6, reszta ded
T2
Druidka wzmacnia miotacza do 7
Szarżujący do 5 od podpalenia, w pustelnika/druidkę trafia/pudło - pustelnik 10
Gryf w Starszego trafia - 10
Pustelnik trafia w szarżującego (3)
Starszy trafia we wszystko - szarżujący ded, gryf 12
Miotacz trafia w gryfa, ale nie podpala 5
T3
Druidka wzmacnia pustelnika do 7
Pustelnik w gryfa trafia - ded
Komentarz od byzsla
Starszy ładnie skosił tylną linię. Miotacz oraz pustelnik, wsparciu przez druidkę, dokonali dzieła zniszczenia. Elfy były bez szans.
T1:
* IZ z pierwszego szeregu w Archonta, trafia i zatruwa, Archont do 6hp
* Górny G w środkowego CZ dwa razy, znaczy chciał w niego, ale strzały poleciały hen hen za morze...
* IZ z tylnego szeregu miał zaatakować Archonta, ale widać pobiegł szukać zaginionych strzał
* Dolny G trafia dwukrotnie w IZ z pierwszego szeregu, ten do 5hp
* A uderza w LE, ten do 11hp
* LE zabija IZ z pierwszego szeregu
* Cierpiący na czerwonkę archont schodzi do 4hp, atakuje, jego nawałnicy umknął jedynie środkowy CZ. IZ z drugiego szeregu do 9hp, A do 16hp, górny CZ do 6hp.
* SC szarżuje w A i sięga jeszcze środkowego CZ, A do 10hp, CZ do 8hp
* Górny CZ atakuje, nie trafia w SC i górnego G, LE do 7hp, dolny G do 8hp, Archont żegna się ze światem
* Środkowy CZ ma lepiej skorygowaną wadę wzroku i trafia we wszystko, górny G do 8hp, dolny do 4hp, SC do 15hp, LE do 3hp
T2:
* Dolny G trafia 2 razy i zabija górnego CZ
* IZ trafia i zatruwa gornego G, ten w swej turze będzie miał 2hp
* Zatruty, górny G poprawił swą skuteczność i tylko jedną ze strzał wysłał za morze, druga godzi w środkowego CZ, który schodzi do 4hp
* A zabija w słusznej sprawie LE
* SC szarżuje i zjeżdża A do 4hp, a środkowego CZ do 2hp
* Środkowy CZ zjeżdża SC do 13hp, a dolnego G zabija
T3:
* Cierpiący na truciznę górny G raczył udać się do swych zaginionych strzał, umiera
* IZ trafia i zatruwa SC, ten do 11hp
* A uderza w SC, ten do 6hp
* SC schodzi do 4hp od trucizny i wykonuje ostatnią, rozpaczliwą szarżę, której ofiarą padają A i CZ, obaj wracają do Wszechojca
T4:
* IZ pozwala truciźnie zeżreć do końca SC, czerpiąc z tego niemała satysfakcję
Koniec, Imperium wygrywa
_________________ I lubię patrzeć, jak w panice
Pospólstwo z mieniem pierzcha drogą,
A po ich piętach wojownicy
Depcą i ławą suną mnogą.
Lubię to sercem całym!
T1
Widmowy górny w górnego Króla trafia/trafia - 14+zdjęcie ochrony
Widmowy dolny w górnego Króla trafia/trafia - 10+paraliż
Strażnik w Cienia pudło
Miotacz trafia i podpada środkowego Widmowego Wojownika (17) i Żmija (39)
Żmij trafia i truje wszystko za wyjątkiem górnego KK; dolny traci ochronę, SK 12, Alchemik 8 (bez zatrucia), MP 10
KK górny traci paraliż
Dolny trafia w środkowego WW (9)
Cień czeka
Alchemik wspiera środkowego KK
Środkowy KK atakuje środkowego WW i trafia (1)
Cień paraliżuje SK
T2
Widmowy środkowy umiera od oparzeń
Górny widmowy atakuje górnego KK (14)
SK traci paraliż, -2 od trucizny (10)
Żmij traci 2 od oparzeń (37) atakuje wszystkich i trafia SK 6, Alchemik 4(bez zatrucia), MP 6, Górny kk 13+zatrucie, dolny traci ochronę na śmierć
MP traci 2 od trucizny *4) i trafia w górnego widmowego bez podpaleń (17) i w żmija (34)
Cień paraliżuje Miotacza, i paraliżuje górnego KK
Górny KK traci 2 od trucizny (11) i traci paraliż
Dolny KK trafia w Żmija (29)
Alchemik wspiera górnego KK
Górny KK pudłuje w górnego WW
T3
Górny widmowy atakuje górnego KK pudło
SK traci 2 od trucizny (4) trafia w żmija (23)
MP traci paraliż i 2 od trucizny (8)
Żmij traci 2 od oparzeń (21) i trafia w MP (8), Alchemika (ded), Górnego KK (10) + zatrucie wszystko
Górny KK trafia w górnego WW (9)
Cień paraliżuje wszystko, za wyjątkiem dolnego KK
Dolny KK bije żmije (13)
T4
Widmowy czeka
SK traci paraliż i 2 od trucizny (2)
Żmij na 11 od podpalenia i traci efekt podpalenia; trafia w SK (Ded), MP (2), dolny 17 bez zatrucia
MP umiera od trucizny
Cień paraliżuje dolnego KK
KK górny traci paraliż (8 przez paraliż)
KK dolny traci paraliż
Widmowy bije KK górnego trafia/trafia 4+paraliż
T5
Widmowy bije górnego trafia - ded
Żmij atakuje dolnego KK trafia/trafia - 16+trucizna
KK do 14 od zatrucia, bije żmija 3
Cień paraliżuje KK
T6
WW bije KK 10
Żmij bije KK 9
KK traci 2 od trucizny (7) i paraliż
Cień w KK pudłuje
T7
WW bije KK do 3 + paraliż
Żmij trafia w KK 2
KK umiera od trucizny
Podsumowanie od byzsla:
Chciałem sprawdzić alchemika w normalnej drużynie. Więcej dałaby mi chyba druidka przy takim składzie. No i pudła po mojej stronie swoje zrobiły.
Klany:
Mędrzec z Rogiem na 2lvl i Zewem na 1lvl/Król Krasnoludów
Alchemik/xxx
Druidka/Mistrz runów
Legiony:
Sobowtór(druidka)/xxx
Pandemoniusz/Książę z Sadyzmem na 2lvl i "Walczyć Psy" na 1lvl
Gargulec
T1:
*Sobowtór zmienia si w druidkę i wzmacnia Onyksowego Gargulca do 14dmg
*Druidka wzmacnia Mistrza Runów do 9dmg
*Onyksowy Gargulec zjeżdża Mędrca do 2hp
*Książę zjeżdża MR do 18hp i 4+celności
*MR dwa razy w Księcia i zjeżdża go go 7hp
*Pandemoniusz zjeżdża MR do 14hp
*Mędrzec Rogiem zwiększa celność Króla do 2+
*Król zabija Księcia i odzyskuje jeden PM dla Męrca
*Alchemik nadaje dodatkowy atak MR
*MR raz chyba raz trafia w Gargulca i zjeżdża go do 9hp
T2
*Sobowtór wzmacnia pandemoniusza do 7dmg
*Druidka wzmacnia Króla do 14dmg
*Gargulec chybia w MR
*MR zjeżdża Gargulca do 3hp
*Pandemoniusz zabija Mędrca i zjeżdża Alchemika do 1hp, Druidkę do 1hp, Króla do 14hp
* Król zabija Gargulca
Legiony się poddają
_________________ I lubię patrzeć, jak w panice
Pospólstwo z mieniem pierzcha drogą,
A po ich piętach wojownicy
Depcą i ławą suną mnogą.
Lubię to sercem całym!
Objaśnienie: Was zwrócił uwagę, że jedna strona przy drafcie z dowódcami nie ma możliwości wystawienia dwóch jednostek dwupolowych, dlatego testowaliśmy branie ich na zasadzie przyzwolenia na wybranie połówki, która obowiązkowo dochodzi w następnym wyborze.
Rozwiązanie nie wydaje się być wymarzonym.
Komentarz od Voza: Starcie przywróciło mi wiarę w dowódców, za to pokazało, że część umiejętności jakie im dałem są żenująco proste i przez to nie dają zbyt wiele. Męstwo i "Walczyć, psy!" pokazały swoje najlepsze strony w tej walce i należy takie patenty wyłapywać, by poprawić pozostałych liderów.
Jestem pełen nadziei.
Gargulec rani Hierofantę(2) dolnego
Pegazi Rycerz uderza w Tiamatha(25)
Zabójca wbija nóż w grzbiet Tiamatha(21), zatruwa
Obrońca chybia Tiamatha
Książe smaga Tiamatha(19) biczem, podpala, wzmacnia do 6 obrażeń
Timatah(14) cierpi od oparzeń i trucizny, obrażenia rosną do 8; uderza we wrogów, raniąc wszystkich; ginie Hierofanta; Pegazi(15), Obrońca(12), Hierofanta(2), Zabójca(5); Obrońca jest osłabiony
Hierofanta(10) Uzdrawia się
Tura II
Zabójca rani i zatruwa Tiamatha(10)
Gargulec rani Rycerza(7) odłamkami
Pegazi Rycerz sprowadza Tiamatha na skraj śmierci(3)
Książe smaga biczem Gargulca(11), nakłada Oparzenie i zwiększa obrażenia do 14
Obrońca Wiary uderza Gargulca (11)
Tiamath ginie
Hierofanta Uzdrawia i Ulecza Obronce(18)
Tura III
Gargulec(7) cierpi od Oparzenia, jego atak wzrasta do 16; atakuje Hierofante, w którego obronie ginie Pegazi Rycerz
Zabójca chybia w Gargulca
Obrońca wiary przechodzi w obronę
Książe się broni
Hierofanta się broni
Tura IV
Zabójca uderza i zatruwa Księcia(24)
Gargulec cierpi od Oparzenia(4) i wzrasta jego atak (do 12); zabija Zabójcę
Książe(22) przechodzi w obronę
Obrońca Wiary uderza w Gargulca(2)
Hierofanta broni się
Tura V
Gargulec ciska skałami w Obrońcę Wiary(12)
Obrońca Wiary czeka
Książe(20) cierpi od trucizny i czeka
Hierofanta wskrzesza Zabójcę(8)
Obrońca Wiary chybia w Gargulca(2)
Książe broni się
Tura VI
Imperialny Zabójca atakuje Gargulca(1) (Vozu zderpił, że ja walę)
Gargulec chybia w Zabójcę
Książe(18) cierpi od trucizny, która zakończyła swe działanie, i czeka
Obrońca Wiary zbaija Gargulca
Komentarz od Wasa:
Walka była krótka i nudna, nie było żadnych zagrywek taktycznych, użyta została tylko jedna umiejętność dowódców- Świdrobełt, bardziej zaważyły staty wodzów, zwłaszcza wysokie hp Inżyniera. Rzuty kośćmi też były istotne, w jednej turze obu widmowych chybiło w ten sam cel, co pozwoliło mi szybko skończyć z Hordami. Walka ta obnażyła niewypał, jakim są dowódcy i to ona przesądziła, w moim mniemaniu, że Voz z nich zrezygnował.
_________________ I lubię patrzeć, jak w panice
Pospólstwo z mieniem pierzcha drogą,
A po ich piętach wojownicy
Depcą i ławą suną mnogą.
Lubię to sercem całym!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum