Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [2]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Raporty Bitewne
Autor Wiadomość
byzsla 
Paladyn
Bot nevendaarski



Wiek: 27
Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 351
Skąd: Ok. Olsztyna
Wysłany: 2013-04-16, 18:04   

Król krasnoludów ma ochronę przed wodą, kiedy żadna jednostka niekrasnoludzka nie ma ataku wodnego. Przydałoby się to czymś zastąpić.

EDIT

Bitwa pierwsza. 3 dowodzenia. Krasnoludy vs elfy.

Armia krasnoludzka (Vozu)
---/---
---/Król krasnoludów
Syn Ymira

Armia elficka (Byzsla)
Żądlec/Szarżujący centaur
---/---
---/Szarżujący centaur

Ponieważ inicjatywy się nie pokrywają brak rzutów na inicjatywę. Kolejność działania "Żądlec - sz-centaur - sz-centaur - syn ymira - kr. krasnoludów".

1. tura.
Żądlec atakuje Syna Ymira - pudło
Szarżujący atakuje króla - trafia (król ma 15)
Drugi szarżujący atakuje króla - trafia (król ma 11)
Syn Ymira atakuje szarżującego dolnego - trafia/trafia (12+odmrożenia)
Król atakuje szarżującego dolnego - pudło

2. tura
Żądlec atakuje króla - pudło
Szarżujący dolny traci 3 od odmrożeń (9); atakuje króla - trafia (król ma 7)
Drugi atakuje króla - pudło
Syn Ymira w centaura dolnego - pudło
Król atakuje centaura dolnego - pudło

3. tura
Żądlec atakuje króla - trafia/trafia (król ma 4+trucizna)
Centaur dolny traci 3 od odmrożeń (6); się broni
Centaur górny atakuje króla - trafia (król umiera)
Syn Ymira atakuje dolnego centaura - (seria zastanowień nt. właściwości obrony) - trafia (centaur ma 2)

4 tura
Żądlec na Ymira - pudło
Dolny centaur umiera od odmrożeń
Górny atakuje Syna Ymira - trafia (SY 33)
Syn Ymira w centaura - pudło

5 tura
Żądlec w SY - trafia (27+trucizna)
Centaur się broni
SY 1 od trucizny (26) - atak w centaura - trafia/trafia (16+odmrożenia)

6 tura
Żądlec w SY - pudło
Centaur 3 od odmrożeń (13) - atak w SY - trafia (SY 19)
SY 1 od trucizny (18) - atak w centaura - trafia (centaur 5)

7 tura
Żądlec w SY - trafia/pudło (SY 12 brak przedłużenia trucizny)
Centaur 3 od odmrożeń (2) w SY - pudło
SY -1 od trucizny (11) - w centaura - trafia (centaur umiera)

8 tura
Żądleć w SY - trafia/trafia (5 + trucizna)
SY -1 od trucizny (4) - w żądlca - trafia/trafia (3+odmrażenia)

7 tura
Żądlec umiera od odmrażeń
 
 
Waskos 
Patriarcha
Kapłan Spamu



Wiek: 24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 579
Skąd: Masłowy Bród

Wysłany: 2013-04-16, 21:38   

Test-bitwa nr 2. Po 3 jednostki. Waskos (Imperium) vs Raven (Hordy Nieumarłych)

Imperium

XXX............. Obrońca wiary

Hierofanta... XXX

XXX............. Obrońca wiary



Hordy

XXX........ Widmowy Wojownik

Wampir... XXX

XXX........ Widmowy Wojownik


Tura 1
* Górny obrońca atakuje w widmowego, trafia, górny widmowy na 13Hp
* Dolny obrońca atakuje w widmowego, trafia, dolny widmowy na 13Hp
* Górny widmowy atakuje w obrońcę, nie trafia
* Dolny widmowy atakuje w obrońcę, trafia i paraliżuje, dolny obrońca na 11Hp
* Wampir atakuje, trafia wszystkich, górny obrońca 14Hp, dolny obrońca 9Hp, hierofanta 6Hp
* Hierofanta uzdrawia i leczy z paraliżu dolnego obrońcę, ten na 16Hp (MAX)

Tura 2
* Górny obrońca atakuje w widmowego, trafia, górny widmowy na 5Hp
* Dolny obrońca atakuje w widmowego, trafia, dolny widmowy na 5Hp
* Górny widmowy atakuje w obrońcę, trafia ale nie paraliżuje, górny obrońca na 9Hp
* Dolny widmowy atakuje w obrońcę, nie trafia
* Wampir atakuje, trafia wszystkich, górny obrońca 7Hp, dolny obrońca 14Hp, hierofanta 2Hp
* Hierofanta uzdrawia górnego obrońcę, ten na 15Hp

Tura 3
* Górny obrońca zabija górnego widmowego
* Dolny obrońca zabija dolnego widmowego
* Wampir atakuje, trafia wszystkich, górny obrońca na 13Hp, dolny na 12Hp, hierofanta ginie

Tura 4
* Obaj obrońcy trafiają i zabijają wampira.

Zwyciężyło Imperium z sir Waskosem z Masłowego Brodu na czele.
_________________
I lubię patrzeć, jak w panice
Pospólstwo z mieniem pierzcha drogą,
A po ich piętach wojownicy
Depcą i ławą suną mnogą.
Lubię to sercem całym!
 
 
 
Raven 
Nosferat
Wieczny Bluźnierca



Wiek: 24
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 769
Skąd: Tar Al'naihme

Wysłany: 2013-04-16, 21:46   



A tak to wyglądało na początku :-P
_________________


Jam jest Hermes
Który własne skrzydła pożerając
Oswojon zostałem
 
 
 
byzsla 
Paladyn
Bot nevendaarski



Wiek: 27
Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 351
Skąd: Ok. Olsztyna
Wysłany: 2013-04-16, 22:07   

Wydaje mi się, że arcydruidka jest za mocna względem alchemika. Może temu drugiemu dać nieco więcej HP?
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 26
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2013-04-16, 22:59   



Tura I
Zgłębiczart ścina Pż dolnego Króla o 8, do 11
Pustelnik rani oba demony za 3 punkty obrażeń, brak redukcji inicjatywy. (Inkub 8, Zgłębi 35)
Król Klanu zbija Zgłębiczarta do 27 PŻ
Król Klanu chybia.
Inkub skamienia obu Królów.

Tura II
Pustelnik trafia oba demony (Inkub 5, Zgłębiczart 24)
Zgłębiczart czeka
Mija tura obu KrólówInkub skamienia wrogą drużynę
Zgłębiczart rani Króla do 3 PŻ

Tura III
Zgłębiczart czeka
Krasnoludy stoją skamienione, w międzyczasie Inkub czeka
Zgłębiczart zabija jednego z Królów
Inkub przemienia żywego Króla w kamień

Tura IV
Pustelnik rani oba demony (Inkub 2, Zgłębiczart 21). Zgłębiczart zostaje spowolniony do 3INI
Oba demony czekają
Zgłębiczart trafia i skamienia Króla (11 PŻ)
Inkub chybia
Tura V
Pustelnik rani Zgłębiczarta, do 18 PŻ
Zgłębiczart czeka
Król stoi skamieniony
Zgłębiczart chybia w Króla

Tura V
Pustelnik zbija inicjatywę Zgłębiczarta do 2 oraz redukuje jego PŻ do 15
Król uderza Zgłębiczarta, zostaje mu 7 PŻ
Zgłębiczart skamienia Króla, zbijając go do 3 PŻ

Tura VI
Pustelnik trafia Zgłębiczarta, redukując jego życie do 4 PŻ
Zgłębiczart czeka
Król stoi skamieniony
Zgłębiczart dobija Króla

Tura VII
Pustelnik chybia
Zgłębiczart chybia

Tura VIII
Pustelnik redukuje INI i PŻ Zgłębiczarta do 1
Zgłębiczart rani Pustelnika, zostawiając go na 11 PŻ

Tura IX
Pustelnik zabija Zgłębiczarta.


PS. Nienawidzę pisania tych raportów, po co mamy się tak katować? ;x
_________________
 
 
byzsla 
Paladyn
Bot nevendaarski



Wiek: 27
Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 351
Skąd: Ok. Olsztyna
Wysłany: 2013-04-17, 17:19   

Horda (byzsla) vs Imperium (Raven)

Sprawdzenie przy zasadzie banowania.

Horda - cień
Horda (zbanowana śmierć)
Imperium (zbanowany hierofanta)
Imperium - golem
Horda - żmij
Imperium - śnięty

T1.

Święty pudłuje w żmija
Święty trafia raz w żmija - 38
Golem trafia we wszystko cień 10 żmij 34
Żmij trafia w golema 15 i śniętego 16(zatruty
Cień pudłuje

T2

Śnięty od trucizny 14 w żmija 24
Golem trafia we wszystko cień 6 żmij 20
Żmij w golema trafia 14
Cień pudłuje

T3

Śnięty od trucizny 12 w żmija pudłuje
Golem trafia w cień 2
Żmij w obu śnięty 8 golem 13
Cień pudłuje

T4

Śnięty od trucizny 6 (koniec trucizny) w żmija trafia 10
Golem trafia we wszystko cień umiera żmij 6
Żmij trafia w śniętego 2

T5

Śnięty od trucizny ded
Golem w żmija trafia żmij 2
Żmij w golema 12

T6

Golem trafia, żmij ded

PS.

Ode mnie, że chciałem sprawdzić skuteczność najgorszego możliwego składu. Dlatego po golemie wybrałem żmija. Zgodnie z przewidywaniami nie dali rady.
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 32
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2959
Skąd: Temperance
Wysłany: 2013-04-17, 19:46   

Górskie Klany (W) Waskos vs Przymierze Elfów (V) Vogel Serapel

W: Pustelnik do przedniej linii
V: ban na Synu Ymira
W: Ban na Szarżującym Centaurze
V: Leśny Elf przednia linia; Żądlec tylna linia
W: Wilczy Władca przednia linia; Miotacz Płomieni Tylna linia
V: Opiekunka Gaju tylna linia

Tura 1
Leśny elf przechodzi do obrony
Żądlec atakuje Miotacz płomieni trafia MP 7HP + zatrucie
Miotacz zatruty 6HP atakuje całość; Leśny obrywa 16 HP; Opiekunka obrywa 8 HP : Żądlec unika
Wilczy władca atakuje i trafia Leśnego elfa 13HP
Pustelnik atakuje Leśnego chybia
Opiekunka leczy Leśnego do 18HP i nadaje ochrony

Tura 2
Żądlec atakuje Miotacz płomieni trafia i ubija pokurcza
Leśny atakuje Wilczego i trafia WW 14HP
Wilczy Władca zmienia się w Duch Fenrira 21HP
Duch Fenrira atakuje i trafia Leśnego 9HP
Pustelnik przechodzi do obrony
Opiekunka gaju leczy Leśnego do 15HP i nadaje ochrony

Tura 3
Żądlec atakuje i trafia pustelnika 19HP
Leśny elf atakuje Ducha i chybia
Duch Fenrira atakuje i trafia Leśnego 6HP
Pustelnik przechodzi do obrony
Opiekunka gaju leczy Leśnego do 12HP i nadaje ochrony

Tura 4
Żądlec atakuje i trafia Ducha 15HP zatruwa go
Leśny elf atakuje Ducha i chybia
Duch Fenrira zatruty 14HP atakuje i trafia Leśnego 3HP
Pustelnik przechodzi do obrony
Opiekunka gaju leczy Leśnego do 9HP i nadaje ochrony

Tura 5
Żądlec atakuje i trafia pustelnika 16HP i zatruwa go
Leśny elf przechodzi do obrony

Krasnoludy w panice uciekają gubiąc onuce


Drobne objaśnienie Początkowy wybór Wasa bardzo mnie ucieszył choć liczyłem na wystawienie SY. Mając jednak już po przeciwnej stronie jednostkę bijąca żywiołem zablokowałem SY zabezpieczając się przed obrażeniami i kolejnym atakiem o źródle wodnym. Blok pozwolił mi te z ukryć swoje plany :mrgreen: Was obawiając się gry na blok zlikwidował jednostkę z pancerzem (+ za trafność osadu) ja jednak od początku chciałem postawić na inicjatywę stąd Leśny i Żądlec (Klany nie mają ochron przed trucizną). Ku mojej radości Was nie postawił na silna druga linie i dodał Władce i Miotacz co sprawiło, iż wygrałem walkę już w momencie wstawienia Opiekunki Gaju.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
Ostatnio zmieniony przez Vogel 2013-04-18, 09:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
byzsla 
Paladyn
Bot nevendaarski



Wiek: 27
Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 351
Skąd: Ok. Olsztyna
Wysłany: 2013-04-17, 21:45   

Klany (Byzsla) vs Legion (Nagash)

Byzsla
Alchemik/---
Starszy
---/---

Nagash
Sobowtów/---
włodarz
---/---

T1
Sobowtór zmienia się w alchemika
Włodarz atakuje Starszego - trafia/pudło - 26
Starszy trafia w Sobowtóra - 7
Alchemik wspiera Starszego
Starszy trafia w włodarza - 31
Alchemik wspiera włodarza
Włodarz trafia/pudło w starszego - 17

T2
Włodarz w Starszego trafia/trafia - 8+oparzenia
Starszy od oparzeń 4 atak trafia w obu - włodarz 26 sobowtór 2
Alchemik wspiera Włodarza
Włodarz atakuje Starszego - trafia/trafia - Starszy umiera

Koniec

PS.

Obiecuję, że to moja ostatnia nienormalna ekipa :D
 
 
Waskos 
Patriarcha
Kapłan Spamu



Wiek: 24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 579
Skąd: Masłowy Bród

Wysłany: 2013-04-17, 21:56   

Raven (Górskie Klany) vs Nagash ep Shogu (Legiony Potępionych)

Górskie Klany:
----------------/Mistrz runów
Strażnik kuźni/--------------
----------------/Mistrz runów

Legiony Potępionych:
-------/Rycerz piekieł
Inkub/----------------
-------/Rycerz piekieł


Tura 1
* Górny RP atakuje w górnego MR, pudłuje
* Dolny RP atakuje dolnego MR, trafia, MR na 18hp
* Strażnik atakuje w Inkuba, trafia, Inkub na 4 hp
* Górny MR atakuje 2 razy w górnego RP, trafia, RP na 12hp
* Dolny MR atakuje 2 razy w dolnego RP, dwa razy pudłuje
* Inkub skamienienia całą drużynę GK

Tura 2
* Górny RP atakuje w górnego MR, trafia, górny MR na 18hp
* Dolny RP atakuje dolnego MR, trafia, MR na 11hp
* Krasnoludy czekają po skamienieniu
* Inkub skamienienie strażnika

Tura 3
* Górny RP atakuje w górnego MR, trafia, górny MR na 11hp
* Dolny RP atakuje dolnego MR, trafia, MR na 4hp
* Górny MR atakuje 2 razy w górnego RP, trafia, RP na 2hp
* Dolny MR atakuje dolnego RP, raz trafia, RP na 17hp
* Strażnik czeka po skamienieniu
* Inkub skamienienia dolnego MR i strażnika

Tura 4
* Górny RP atakuje w górnego MR, trafia, górny MR na 4hp
* Dolny RP atakuje dolnego MR, pudłuje
* Górny MR zabija górnego RP i trafia w dolnego, dolny RP na 12hp
* Dolny MR i strażnik czekają
* Inkub skamienienia strażnika i dolnego MR

Tura 5
* Dolny RP zabija dolnego MR
* Górny MR atakuje 2 razy dolnego RP, trafia, RP na 2hp
* Inkub nie trafia skamienieniem w nikogo

Tura 6
* Dolny RP nie trafia w górnego MR
* Górny MR zabija RP i Inkuba
_________________
I lubię patrzeć, jak w panice
Pospólstwo z mieniem pierzcha drogą,
A po ich piętach wojownicy
Depcą i ławą suną mnogą.
Lubię to sercem całym!
 
 
 
byzsla 
Paladyn
Bot nevendaarski



Wiek: 27
Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 351
Skąd: Ok. Olsztyna
Wysłany: 2013-04-18, 10:32   

Test chochlikowania



Legiony (Byzsla) vs Elfy (Waskos)

---/Rycerz Piekieł
Sukkub/---
---/Rycerz Piekieł

---/Leśny Elf
Żądlec/Szarżujący Centaur
---/---

T1
Żądlec w sukkubę trafia/trafia 8+zatrucie
Leśny w górnego RP trafia - 15
RP w szarżującego trafia - 15
Drugi w szarżującego pudło
Szarżujący w górnego RP trafia - 8
Sukkuba traci od zatrucia 7 trafia w centaura i żądlca

T2
Leśny w górnego RP trafia - 1
RP atakuje szarżującego chochlika trafia - 8
RP atakuje szarżującego chochlika trafia - 1
Szarżujący chochlik wychodzi z polimorfii - atakuje górnego RP trafia - ded
Żądlący chochlik nie wychodzi - broni się
Sukkbua traci od zatrucia 6 - trafia w centaura

T3
Leśny w dolnego RP trafia - 15
RP w szarżującego chochlika pudło
Żądlący chochlik nie wychodzi - broni się
Szarżujący chochlik nie wychodzi, atakuje dolnego RP trafia - 13
Sukkuba zmienia leśnego w chochlika

T4
RP w szarżującego trafia - ded
Żądlący się nie zmienia - obrona
Leśny nie zmienia się, broni się
Sukuba się broni

T4
RP w leśnego chochlika trafia - 14
Żądlący wychodzi z polimorfii atakuje RP pudło
Leśny chochlik wychodzi z polimorfi atak w RP trafia - 6
Sukkuba chochlikuje żądlącego

T5
Leśny trafia w dolnego RP - ded
Koniec
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 26
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2013-04-18, 22:13   



Hordy banują Gargulca
Legiony banują Widmo

Hordy wybierają Widmowego Wojownika
Legiony wybierają Sobowtóra i Wiedźmę
Hordy wybierają dwa Lisze
Legiony wybierają Wiedźmę

Tura I
Sobowtór przemienia się w Widmowego Wojownika
Sobowtór trafia Widmowego Wojownika i paraliżuje go, redukując życie do 14
Lisz rani górną Wiedźmę, redukując jej życie do 7
Lisz rani obie Wiedźmy
Wiedźma przemienia Lisza w Chochlika
Wiedźma przemienia Lisza w Chochlika

Tura II
Mija paraliż Widmowego
Sobowtór chybia
Przemieniony Lisz broni się
Drugi Lisz odmienia się, atakuje wiedźmy, trafia dolną (obie na 2 PŻ)
Wiedźma przemienia Lisza w Chochlika
Wiedźma przemienia Widmowego w Chochlika

Tura III
Sobowtór zbija PŻ Widmowego do 7 i paraliżuje go
Widmowy kończy paraliż, ale pozostaje Chochlikiem
Lisz odmienia się i zabija obie wiedźmy
Przemieniony Lisz broni się

Tura IV
Sobowtór zabija Widmowego
Hordy poddają walkę


Słowem komentarza chciałbym polecić czytającym zwrócenie uwagi na to, jak szybko udało mi się przegrać - już w fazie doboru drużyny, przez spanikowanie na widok Sobowtóra i przyjęcie głupiej i niedziałającej taktyki, która zadziałałaby tylko przy wielkim szczęściu.
_________________
 
 
byzsla 
Paladyn
Bot nevendaarski



Wiek: 27
Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 351
Skąd: Ok. Olsztyna
Wysłany: 2013-04-19, 22:07   

Legiony (Byzsla) vs Hordy (Raven)

Pandemoniusz/---
Tiamath
---/---

Wampir/---
---/Widmowy
Wampir/--

T1
Widmowy w Tiamatha trafia/trafia - Tiamath 25+paraliż
Pandemoniusz trafia w widmowego - 17
Wampir górny trafia w obu - tiamath 21 pandemoniusz 6
Wampir dolny trafia w obu - tiamath 17 pandemoniusz 2
Tiamath traci turę przez paraliż

T2
Widmowy trafia/trafia - Tiamath 10+paraliż
Pandemoniusz trafia w wampiry - 8 i 8
Wampir górny trafia w tiamatha - 6
Wampir dolny trafia w tiamatha i pandemoniusza * tiamath 2 pandemoniusz ded
Tiamath traci turę przez paraliż

T3
Widmowy trafia w tiamatha - ded
 
 
Raven 
Nosferat
Wieczny Bluźnierca



Wiek: 24
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 769
Skąd: Tar Al'naihme

Wysłany: 2013-04-20, 22:42   



Kolejna bitka. Ja Hordy, Vozu Klany

Tura 1

Druidka wzmacnia środkowego pustelnika do 7dmg
Widmowy wojownik atakuje wzmocnionego pustelnika i chybia
Lisz atakuje ogniem i trafia całą wrażą drużynę (pustelnicy do 17hp, druidka do 7hp)
Wzmocniony pustelnik chybił
Widmo pudłuje w dolnego pustelnika
Dolny pustelnik trafia widmowego wojownika obniżając jego hp do 17 i inicjatywę do 4

Tura 2

Druidka wzmacnia dolnego pustelnika
Środkowy pustelnik chybił (ślepy czy co?)
Widmo paraliżuje dolnego pustelnika
Dolny pustelnik traci turę na przerwanie paraliżu
Widmowy wojownik trafia środkowego pustelnika zmniejszając liczbę jego hp do 10 jednak chybiając paraliżem (znów...)
Lisz ponownie trafia całą wrażą drużynę (dolny pustelnik do 12hp, środkowy do 5hp, druidka do 2hp)

Tura 3

Druidka przechodzi do obrony
Widmo ponownie paraliżuje dolnego pustelnika
Środkowy pustelnik (w końcu) trafił widmowego wojownika zbijając jego hp do 10 i redukując inicjatywę do 3
Lisz swoim atakiem uśmierca środkowego pustelnika, dolnego trafia (7hp), chybia natomiast w druidkę
Widmowy wojownik dobija dolnego pustelnika
Klany poddają walkę
_________________


Jam jest Hermes
Który własne skrzydła pożerając
Oswojon zostałem
 
 
 
Waskos 
Patriarcha
Kapłan Spamu



Wiek: 24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 579
Skąd: Masłowy Bród

Wysłany: 2013-04-20, 23:58   

Vogel(Imperium) vs Waskos(Górskie Klany)

Imperium:

Władca żywiołów(WŻ)/Obrońca wiary(OW)
---/---
Golem

Górskie Klany:
---/Wilczy władca(WW)
Strażnik kuźni(SK)/Mistrz runów(MR)
---/Wilczy władca(WW)

Tura 1
* OW trafia w MR, ten do 17hp
* Golem uderza w MR i dolnego WW, w tego drugiego pudłuje, MR do13hp
* SK atakuje w WŻ, pudłuje
* WŻ atakuje w SK, pudłuje
* Górny WW przemienia się w Ducha Fenrira(DF) i uderza OW, ten do 9hp
* MR atakuje 2 razy w OW, ten do 3hp
* Dolny WW przemienia się w DF i uderza golema, ten do 11hp

Tura 2
* OW broni się
* Górny DF zabija OW
* Dolny DF uferza w golema, ten do 7hp
* SK strzela w golema, ten do 5hp
* Golem uderza w MR i dolnego DF, MR do 9hp, DF do 24

Imperium kapituluje
_________________
I lubię patrzeć, jak w panice
Pospólstwo z mieniem pierzcha drogą,
A po ich piętach wojownicy
Depcą i ławą suną mnogą.
Lubię to sercem całym!
 
 
 
byzsla 
Paladyn
Bot nevendaarski



Wiek: 27
Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 351
Skąd: Ok. Olsztyna
Wysłany: 2013-04-21, 18:26   

Imperium (Byzsla) vs Przymierze (Vozu). Gra bez banowania, ale jawnym wyborem po dwa.

Imperium
Władca żywiołów(1)/Anioł(1)
---/Święty mściciel(2)
Prorokini(2)/---

Przymierze
---/Dziki centaur(1)
Zbójca(1)/Dziki centaur(2)
Zbójca(2)/---

Kolejność - zbójcy>Anioł/święty>Władca>Dzikie centaury>Prorokini

T1
Pierwszy zbójca atakuje w prorokini trafia/pudło - 6
Drugi zbójca atakuje w prorokini trafia/trafia - ded
Anioł w środkowego dzikiego centaura pudło
Święty atakuje w centralnego pudło/trafia - 16
Władca w centralnego centaura trafia - 7
Pierwszy Dziki w świętego trafia/trafia - 8
Drugi dziki w świętego trafia/trafia - ded

T2
Pierwszy zbójca we władcę pudło/trafia - 8
Drugi zbójca we władcę trafia/trafia - ded
Anioł w środkowego centaura trafia - ded
Dziki centaur w anioła trafia - 10

T3
Zbójca w anioła trafia/trafia - 2
Zbójca w anioła pudło/trafia - zgon
 
 
Allemon 
Obrońca Wiary
były inkwizytor



Wiek: 26
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 537
Skąd: Temperance-Zdrój
Wysłany: 2013-04-22, 20:49   

Imperium (Allemon) vs. Vozu (Klany)
Prawo pierwszego wyboru: Vozu.

Klany:
P: SY - MR - X
T: SY - DRU - X

Imperium:
P: X - OW - X
T: H - IZ - IZ



Kolejność:
Druidka > Obrońca wiary> 2* Imperialny zabójca > Mistrz runów > Syn Ymira > Druidka

T1:
* Druidka wzmacnia SY do +18 DMG
* Obrońca wiary w SY - 8 do 32 HP
* Zabójcy 2* w druidkę RIP
* MR w OW -6 HP do 10l
* SY w OW RIP
* Hierofanta wskrzeszą OW z HP = 8

T2:
* OW chybia. (cel: SY)
* 2*Zabójcy na SY -12 HP + truc do 20 HP
* MR czeka
* SY na OW: RIP; od trucizny SY -2 do 18 HP
* 2*MR na Hierofantę: RIP

T3:
* 2*zabójca na SY: do 12 HP + truc
* MR 2* po zabójcy: środek, do 3 HP
* SY do 10 HP od truc, w zabójcę środek: chyba

T4:
* 2* zabójca na SY: RIP
* MR atak 1*na zabójca-środek: RIP, 1*zabójca-prawy do 8 HP

T5:
* zabójca na MR do 19 HP +truc
* MR do 17 HP od truc 1* trafia 1* chyba w zabójcę do 3 HP

T6:
* zabójca na MR do 11 HP
* MR (-2 do 9 HP od truc) trafia w zabójcę: RIP

Klany z 1 jednostką pokonują Imperium :(
_________________
Allemon
(-) Z Łaski Wszechojca, Wysoki Komisarz ds. Administracji, Porządku, i Konserwacji Jedynego Słusznego Forum
 
 
 
byzsla 
Paladyn
Bot nevendaarski



Wiek: 27
Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 351
Skąd: Ok. Olsztyna
Wysłany: 2013-04-26, 15:39   

Hordy (Raven) vs Imperium (Byzsla)

Imperialny Zabójca -> Obrońca wiary -> Mroczni władcy-> Śmierci/Golem (każdorazowe rollowanie)

Imperium
Imperialny Zabójca / Obrońca Wiary
Golem
--/--

Hordy
Śmierć / Mroczny Władca
---/---
Śmierć / Mroczny Władca

T1.
Zabójca w górnego władcę trafia/trafia - 14
Obrońca w górnego władcę trafia - 6
Górny władca traci 2 od zatrucia (4) atak w obrońcę - trafienie - 11
Dolny władca trafia w Golema trafia - 13
Górna śmierć w imperialnego trafia/pudło - 5
Dolna śmierć w imperialnego trafia/trafia - zgon
Golem trafia w obu władców - tracą ochrony

T2
Obrońca w górnego władcę pudło
Górny władca traci 2 od zatrucia - 2 - trafia w Golema - 11
Dolny władca w golema pudło
Górna śmierć atakuje golema - trafia traci ochronę
Golem atakuje - trafia w obu władców - górny umiera, dolny 15
Dolna śmierć atakuje golema trafia - 8

T3
OW w dolnego władcę trafia - 7
Władca w golema trafia - 6
Dolna śmierć atakuje golema trafia - 3
Górna śmierć atakuje golema trafia - ded
Imperium się poddaje
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 26
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2013-04-27, 21:34   

Piekielny Pomiot Vozu vs Świętojebliwy Raven


Picki:
Tiamath - Inkwizytor, Władca Żywiołów - Zgłębiczart - Inkwizytor, Władca Żywiołów

Pole bitwy

    Tiamath .............................. Inkwizytor // Władca Żywiołów
    Zgłębiczart ........................... Inkwizytor // Władca Żywiołów
    .....................................................................................


Przebieg bitwy

Tura I

    Inkwizytor rani Zgłębiczarta (do 31)
    Inkwizytor chybia
    Władca rani Zgłębiczarta (do 22)
    Zgłębiczart rani i obraca w kamień Inkwizytora (do 7)
    Władca rani Zgłębiczarta (do 13)
    Tiamath rani wszystkich poza jednym Władcą; trafiony mag ma zaniżone obrażenia


Tura II

    Inkwizytor - przerwanie skamienienia
    Inkwizytor rani Zgłębiczarta (do 6)
    Zgłębiczart rani i skamienia zdrowszego Inkwizytora (do 3)
    Władca chybia Zgłębiczarta
    Władca zabija Zgłębiczarta
    Tiamath zabija obu Inkwizytorów, rani i zaniża obrażenia Władców


Tura III

    Władca chybia Tiamatha
    Władca rani Tiamatha (do 24)
    Tiamath zabija jednego z Władców i osłabia drugiego


Tura IV

    Władca rani Tiamatha (do 17)
    Tiamath zabija Władcę


Legiony triumfują!
_________________
 
 
byzsla 
Paladyn
Bot nevendaarski



Wiek: 27
Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 351
Skąd: Ok. Olsztyna
Wysłany: 2013-04-28, 11:53   

Klany (Byzsla) vs Hordy (Raven)

Widmowy wojownik -> Koszmar/śmierć/SK -> Starszy -> Król klanu

Klany
Strażnik kuźni/Król Klanów
---/---
Starszy

Hordy
Koszmar
Śmierć/Widmowy wojownik
---/---

T1
Widmowy atakuje starszego trafia/trafia - 28+paraliż
Śmierć w SK pudło
Koszmar trafia we wszystkich - KK traci ochronę, Starszy 23; SK 11
SK w widmowego trafia - 14
Starszy traci paraliż
KK w widmowego trafia - 6

T2
Widmowy atakuje Króla trafia/pudło - 14
SK w widmowego trafia - ded
Koszmar trafia we wszystkich - KK 12; SK 7; Starszy 19
Śmierć w starszego trafia 11+zatrucie
Starszy -2 od trucizny 9 trafia we wszystkich - śmierć 5 koszmar 28
KK w koszmara trafia - 20

T3
Koszmar trafia we wszystkich - KK 10; Starszy 5; SK 6
SK trafia w Koszmara - 13
Śmierć w Starszego trafia - ded
Klany się poddają
 
 
byzsla 
Paladyn
Bot nevendaarski



Wiek: 27
Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 351
Skąd: Ok. Olsztyna
Wysłany: 2013-04-29, 20:32   

Przymierze (Byzsla) vs Legiony (Raven)

Opiekunka Gaju/Dziki centaur
---/---
Opiekunka Gaju/Szarżujący centaur

Wiedźma/---
Zgłębiczart
Wiedźma/---

Zgłębiczart/Szarżujący - dziki - 2xwiedźma - 2xopiekunka

T1.
Zgłębiczart atakuje dzikiego trafia/trafia - 10+skamienienie
Szarżujący trafia w zgłębiczarta - 31
Dziki traci skamienienie
Wiedźma górna w górną opiekunkę trafia - chochlikowanie
Wiedźma dolna w dolną opiekunkę trafia - chochlikowanie
Górny opiekun chochlików wychodzi i leczy dzikiego - 16+ochrona żywiołów
Dolny opiekun chochlików nie wychodzi - broni się

T2
Szarżujący atakuje zgłębiczarta i trafia - 24
Zgłębiczart atakuje dzikiego trafia/trafia - 5 i zdjęcie ochrony
Dziki atakuje zgłębiczarta trafia/trafia - 12
Wiedźma górna atakuje górną opiekunkę pudło
Wiedźma dolna atakuje górną opiekunkę trafia - chochlikowanie
Górny opiekun chochlików nie wychodzi - obrona
Dolny opiekun chochlików nie wychodzi - obrona

T3
Zgłębiczart w dzikiego trafia/trafia - ded
Szarżujący w zgłębiczarta trafia - 5
Górna wiedźma w szarżującego trafia - chochlikowanie
Dolna wiedźma czeka
Górny opiekun chochlików nie wychodzi - obrona
Dolny opiekun chochlików wychodzi - nakłada na szarżującego ochronę na żywioły

T4
Zgłębiczart w szarżującego chochlika pudło
Szarżujący chochlik nie wychodzi - broni się
Górna wiedźma chochlikuje dolną opiekunkę
Dolna wiedźma broni się
Górna opiekunka nie wychodzi - obrona
Dolna opiekunka wychodzi - obrona

T5
Zgłębiczart w szarżującego trafia/pudło - 14
Szarżujący chochlik wychodzi atakuje zgłębiczarta - ded
Legiony się poddają
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum