Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [1]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Turniej
Autor Wiadomość
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 32
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2959
Skąd: Temperance
Wysłany: 2012-10-17, 09:01   

Mapy z dwoma dowódcami nie były złe dla klanów, pozwalały bowiem na posiadanie od początku Budowniczego wybierając Mistrza Magii i deklasowanie przeciwników na niektórych mapach (jedna z nich dawała możliwość zakończenia pojedynku w 10 tur :devil: )

Co do modów to byłbym przeciwko ich stosowaniu.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Wisz 
Weteran


Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 731
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2012-10-17, 13:14   

Nie mogę się z Tobą zgodzić Ver. Mapy z wodą dawałyby największą przewagę frakcjom z leczeniem, dzięki któremu nie musiałyby się wracać do miast i tracić na to tur. A już Imperium o całe lata świetlne wyprzedzałoby inne frakcje, łącząc leczenie z lataniem, mając przy okazji dobre jednostki. Zaś wracając do Klanów i ich magii. Najpierw sam piszesz, że chciałbyś ograniczonych zasobów many, a później piszesz, że dzięki magii Klany mają fory :P
A co do dużych map: pamiętam kilka pojedynków na najmniejszych, gdzie gra przedłużała się do 3 godzin. Na większym można zagrać finały.
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
Verthiss 
Wiedźmiarz
The Nameless One



Wiek: 27
Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 328
Skąd: Alzonia
Wysłany: 2012-10-17, 16:12   

Ja z Tobą też nie zgodzę się, Wisz :D
Pisałem o mapach z wodą i stosunkowo dużą ilością miast, to raz.
Imperium potrzebuje odrobiny miłości to dwa :)
Wszystkie rasy mają fory dzięki magii to trzy :P ale poruszanie się po wodzie akurat wymaga many mało i runicznej, generowanej nawet przez stolicę.
A co do większych map to jest to propozycja, którą warto poddać dyskusji, nic na siłę.
_________________
Masz trochę niespożytkowanego czasu? Myślisz, że małe dziewczynki i chomiki z zasady nie są niebezpieczne? Chcesz osiągnąć wyższy stopień nerdostwa? Zagraj z nami w LoLa! :D
http://signup.leagueofleg...ea06b8464041734
 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 32
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2959
Skąd: Temperance
Wysłany: 2012-10-17, 16:45   

Małe mapy z pojawiającymi się na nowo neutralami w zupełności zaspokajały potrzeby doświadczenia nawet u Klanów.
Nie bardzo wiem na czym ma polegać ograniczanie many skoro na mapach było po max dwa źródła tego samego rodzaju i to nie wszystkich. Z drugiej strony gdyby na mapie były tylko pojedyncze źródła ich zdobywanie i obrona nabrałyby dodatkowego znaczenia. z drugiej strony MM straciłby rację bytu, ze względu na brak możliwości stosowania magii wyższych poziomów a także szeregu podstawowych.
Byłbym zatem za zachowanie dawnych ilości surowców bo w końcu jak się chce kogoś od spamu czarami powstrzymać wystarczy kontrola nad jednym konkretnym kryształem :mrgreen:
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Verthiss 
Wiedźmiarz
The Nameless One



Wiek: 27
Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 328
Skąd: Alzonia
Wysłany: 2012-10-17, 17:18   

Starsze mapki rzeczywiście nie dawały dużej swobody spamowania zaklęciami i są akceptowalne ;) Nie ukrywam jednak, że chętnie zobaczyłbym mapki, w których jest po jednej kopalni każdego z rodzajów many + po jednym charakterystycznym dla danej rasy, niedaleko stolicy.
_________________
Masz trochę niespożytkowanego czasu? Myślisz, że małe dziewczynki i chomiki z zasady nie są niebezpieczne? Chcesz osiągnąć wyższy stopień nerdostwa? Zagraj z nami w LoLa! :D
http://signup.leagueofleg...ea06b8464041734
 
 
 
Laan-Dul 
Wtajemniczony
Opat Zakonu



Wiek: 22
Dołączył: 11 Sie 2012
Posty: 14
Skąd: Klasztor zła
Wysłany: 2012-10-17, 18:54   

Szczerze ja jestem przeciwnikiem grania na modzie, tak samo jak nadużywania czarów. Moim zdaniem nadmierne rzucanie zaklęć psuje trochę zabawę. Co do map uważam, że 2 kopalnie ras grających i po 1 innych wystarczy.
_________________
~Widziałem śmierć od ścięcia, widziłem też powolną,
widziałem jak mordercy dzieci wychodzą na wolność
widziałem ogrom zniszczeń jakie wyrządził człowiek
więc zanim ocenisz moją historię przyjrzyj się swojej...
 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 32
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2959
Skąd: Temperance
Wysłany: 2012-10-17, 19:36   

Miód na serce Elledana i sztylet w moim, samozwańczego Mistrza Golemów :mrgreen: Nie raz odwracałem wyniki bitwy odpowiednio skierowanym Gniewem bożym lub kamiennym sługusem. Nie mniej jednak zawsze wymagało to przygotowań, odpowiedniego zarządzania surowcami i szczęścia.
Ograniczania MM w jego domenie nasuwa tez pytania o innego lorda. Czym rożni się rzucenie kilku czarów od zasypania przeciwnika trucicielami i mordercami :?: (patrzy z ukosa na LD 8-) ). Jedna odpowiednio postawiona rózga eliminuje zupełnie maga z gry podczas gdy uciszenie skrytobójcy wymaga zupełnej dominacji nad surowcami.

Ponownie pytam Cie Elle o stare mapki turniejowe, posiadasz je jeszcze czy przepadły? Gdyby wrzucić je na forum można by sobie je odświeżyć (lub zapoznać w przypadku młodych) i z pełną świadomością wybrać ich najodpowiedniejszy wariant.

Ewentualnie jeśli ktoś inny je posiada tez mógłby sie wysilić i wrzucić na jakiś serwer.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Verthiss 
Wiedźmiarz
The Nameless One



Wiek: 27
Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 328
Skąd: Alzonia
Wysłany: 2012-10-18, 00:16   

Mod w wersji wcześniejszej wprowadzał bardzo dużo dobrego do rozgrywki, nie wiem, dlaczego mielibyśmy na nim nie grać :P Chodzi mi o moda, który zastosowany został w lipcu 2010 roku w ""turnieju testowym"
_________________
Masz trochę niespożytkowanego czasu? Myślisz, że małe dziewczynki i chomiki z zasady nie są niebezpieczne? Chcesz osiągnąć wyższy stopień nerdostwa? Zagraj z nami w LoLa! :D
http://signup.leagueofleg...ea06b8464041734
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 27
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2012-10-18, 18:25   

Udało mi sie odzyskac tylko kilka mapek.. mam te z ostatniego turnieju. Co do modow to sugerował bym zmiany zwiazane z PD dwupolowych jednostek i moze dopracowanie uzywalnosci pewnych jednostek (zmiana polimorfii, poprawka wilczego wladcy). Nie bede sie o nic klocil, decydujemy wszyscy razem. Wszyscy jestesmy organizatorami.
_________________

 
 
 
Verthiss 
Wiedźmiarz
The Nameless One



Wiek: 27
Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 328
Skąd: Alzonia
Wysłany: 2012-10-18, 20:52   

Zmiana Nosferata też była jak najbardziej zdrowa ;)
Dobrze byłoby odkopać listę zmian i je przedyskutować.
_________________
Masz trochę niespożytkowanego czasu? Myślisz, że małe dziewczynki i chomiki z zasady nie są niebezpieczne? Chcesz osiągnąć wyższy stopień nerdostwa? Zagraj z nami w LoLa! :D
http://signup.leagueofleg...ea06b8464041734
 
 
 
Laan-Dul 
Wtajemniczony
Opat Zakonu



Wiek: 22
Dołączył: 11 Sie 2012
Posty: 14
Skąd: Klasztor zła
Wysłany: 2012-10-18, 21:57   

Tu się zgadzam w 100%. Zwykły Nosferat jest tak beznadziejny, że szkoda gadać. Tylko może mi ktoś powiedzieć, jakie statystyki miał zmodowany? Moim zdaniem powinien mieć statystyki na wzór Tropiciela, lub zadawać np. 2x25 dmg. Innej alternatywy dla hordów nie widzę, dla mnie to jedna z najtrudniejszych ras do ogarnięcia na multi.
_________________
~Widziałem śmierć od ścięcia, widziłem też powolną,
widziałem jak mordercy dzieci wychodzą na wolność
widziałem ogrom zniszczeń jakie wyrządził człowiek
więc zanim ocenisz moją historię przyjrzyj się swojej...
 
 
 
Verthiss 
Wiedźmiarz
The Nameless One



Wiek: 27
Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 328
Skąd: Alzonia
Wysłany: 2012-10-18, 22:16   

miał zwiększone obrażenia, z 10 do 15. O dziwo robiło to już znaczącą różnicę :)
_________________
Masz trochę niespożytkowanego czasu? Myślisz, że małe dziewczynki i chomiki z zasady nie są niebezpieczne? Chcesz osiągnąć wyższy stopień nerdostwa? Zagraj z nami w LoLa! :D
http://signup.leagueofleg...ea06b8464041734
 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 32
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2959
Skąd: Temperance
Wysłany: 2012-10-19, 11:01   

Laan-Dul napisał/a:
Moim zdaniem powinien mieć statystyki na wzór Tropiciela,

Nie zapominaj, że on atakuje wszystkich przeciwników a połowa obrażeń przekłada się na uzupełnienie życia.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Laan-Dul 
Wtajemniczony
Opat Zakonu



Wiek: 22
Dołączył: 11 Sie 2012
Posty: 14
Skąd: Klasztor zła
Wysłany: 2012-10-21, 20:07   

To co z tymi mapami i czy w końcu gramy na jakimś modzie czy nie?
_________________
~Widziałem śmierć od ścięcia, widziłem też powolną,
widziałem jak mordercy dzieci wychodzą na wolność
widziałem ogrom zniszczeń jakie wyrządził człowiek
więc zanim ocenisz moją historię przyjrzyj się swojej...
 
 
 
haasru 
Chłop


Dołączył: 27 Lis 2012
Posty: 1
Wysłany: 2012-11-27, 10:47   

Witam Szanownych Panów/Panie
zagrywam się w disciples2 od długiego już czasu, również z kolegą po hamachi gramy sobie 1on1
i nie ukrywam że, chciałbym zmierzyć się z kimś nowym. Jeśli byłaby taka możliwość to proszę o kontakt @ bądź na gg ramir22@o2.pl / 1945450. Jestem dość dyspozycyjny więc z czasem nie byłoby problemu.
pozdrawiam
 
 
 
przemtyc 
Chłop


Wiek: 23
Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 12
Wysłany: 2013-01-04, 16:17   

Tak ogólnie jak ktoś mam ochotę zagrać niech da znać na Gmail jak coś to przemtyc@gmail.com czas to ja mam praktycznie zawsze po południu rano i wieczorem więc jak ktoś by chciał się ustawić ze mną na partyjkę to zapraszam :)

dodam tylko,że nigdy nie grałem w to przez neta i na taktyce średnio się znam w tej grze.
 
 
 
przemtyc 
Chłop


Wiek: 23
Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 12
Wysłany: 2013-01-05, 17:48   

jak coś to mój numer gg 45852612
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum