Trochę odświeżę temat bo dopiero jakoś do tego doszedłem.
Otóż właśnie HV mnie zwiódł i to bardzo, wiedziałem, że aby mieć swoje rasowe zdolności to trzeba się trochę nagrać. Ale dopiero po sprawdzeniu tego kółka umek i talków dowiedziałem się także iż bohater jest kompletnie ograniczony co do ich wyboru. To mi zepsuło całą przyjemność z tworzenia własnych bohaterów przygotowanych do różnych zadań. Osobiście zrobiłbym właśni odwrotnie - że to opanowanie umek rasowych odblokowuje jakieś normalne no ale tak nie jest, wręcz odwrotnie każdy Hero ma z góry określone umki które musi opanować bo inaczej nigdy nie pozna talków rasowych...
Beznadzieja
Trochę odświeżę temat bo dopiero jakoś do tego doszedłem.
Otóż właśnie HV mnie zwiódł i to bardzo, wiedziałem, że aby mieć swoje rasowe zdolności to trzeba się trochę nagrać. Ale dopiero po sprawdzeniu tego kółka umek i talków dowiedziałem się także iż bohater jest kompletnie ograniczony co do ich wyboru. To mi zepsuło całą przyjemność z tworzenia własnych bohaterów przygotowanych do różnych zadań. Osobiście zrobiłbym właśni odwrotnie - że to opanowanie umek rasowych odblokowuje jakieś normalne no ale tak nie jest, wręcz odwrotnie każdy Hero ma z góry określone umki które musi opanować bo inaczej nigdy nie pozna talków rasowych...
Beznadzieja
Przesadzasz. Brak możliwości dowolnego rozwoju jest tylko wtedy, gdy chcesz zdobyć umiejętność "ostateczną" (pole z wykrzyknikiem). Pomniejsze zdolności rasowe zazwyczaj wymagają góra jednej-dwóch innych, oczywiście w ramach odpowiedniego talentu czy jak to się nazywało.
Tak naprawdę robienie postaci bez kierowania się na tę najpotężniejszą jest znacznie lepsze; masz dowolność, da się stworzyć bardzo konkretnego i użytecznego bohatera i niejako dostosować go pod jakąś taktykę (ale to tylko co do rzucania czarów, bo jak wiadomo w HoMMie specjalnie zróżnicowanych sposobów walki nie ma).
Grałeś może z innym żywym przeciwnikiem i osiągnąłeś 40+lvl? Wiesz... jak mi taki Czarnoksiężnik z tym wykrzyknikiem przyłożył to pomimo iż Jego jednostek było o połowę mniej i zaatakował silniejszą to mi padło wszystko. Masakra
No to teraz ja odnawiam temat ;) Zwłaszcza że dodatki do trzeciego disa wychodzą a nowy Heros już za rogiem.
Mój głos w ankiecie poszedł oczywiscie na Disa, bardziej odpowiad mi klimat, fabuła i rozgrywka. W herosie wzasadzie wszystko mnie irytuje ;) Tzn to ze jednostki "oddają" to że się "sumują", że łucznik traci ture wykonując ruch i nie może zaatakować, kupa surowców, cukierkowosć itp. Oczywiście herosy lubie, ale w małych dawkach. Pragne też zauważyć że w ankiecie jest cos co mnie zastanawia. Mianowicie opcja 3, czyli "Obie serie są na równym poziomie". Heros to znacznie większa ryba. Ma solidniejsze zaplecze finansowe itp. Dis jest przy nim mały w tym znaczeniu, ale nawet zabugowana trójeczka daje mi wiecej radości jak heros.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum