Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Disciples vs HoM&M

Która z poniższych serii, najbardziej przypadła Wam do gustu?
Seria, Disciples
71%
 71%  [ 61 ]
seria, Heroes of Might & Magic
5%
 5%  [ 5 ]
Obie serie są na równym poziomie
22%
 22%  [ 19 ]
Głosowań: 85
Wszystkich Głosów: 85

Autor Wiadomość
R'edoa Yevonea 
Naczelna Terrorystka
Róża Kurhanów



Wiek: 35
Dołączyła: 28 Maj 2007
Posty: 1560
Skąd: Ner'eeye Maha
Wysłany: 2007-05-30, 18:30   

Smash napisał/a:
-element losowy... tylko nie wiem czemu nie wkurza mnie on w h3 ale d2 bardzo, może dlatego, że w d2 pudłowanie ma mocny wpływ na wynik bitwy.


i właśnie to jest ekscytujące!
_________________

 
 
 
Gallean 
Nekromanta



Wiek: 35
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 368
Skąd: Brzuśnik
Wysłany: 2007-05-30, 18:32   

Dobrze, że w Disciples2 nie pudłują tak jak W Disciples Sacred Lands. Tam to dopiero było wkurzające. Ale w 2 spoko...
_________________
Mors certa, hora incerta

http://s19.gladiatus.pl/game/c.php?uid=68723
 
 
 
Smash 
Zbir
Strażnik Lorda Rahla



Wiek: 40
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 223
Skąd: D'Hara
Wysłany: 2007-05-30, 18:33   

Ekscytacja poprzez wkurzanie się? :shock:
Szczególnie, że moje oddziały mają tendencję do pudłowania 50x częściej niż komputera grr...
_________________
Sword of the cold, dark void, free yourself from the heaven's bonds! Become one with my power, one with my body and let us walk the path of destruction together! Power that can smash even the souls of the Gods! The Sword of Darkness, which can cut the Gods themselves! RAGNA BLAD
 
 
R'edoa Yevonea 
Naczelna Terrorystka
Róża Kurhanów



Wiek: 35
Dołączyła: 28 Maj 2007
Posty: 1560
Skąd: Ner'eeye Maha
Wysłany: 2007-05-30, 18:48   

I to jest fajne. właśnie. Byle szmaciarze mogą roznieść ci armię na 4 poziomie :mrgreen: jak dla mnie, cudo. A jaka motywacja! ("jak zaraz nie trafisz, to ja pi****ę doświadczenie z walki i rzucę na niego po prostu czar!!!!")
_________________

 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2007-05-31, 19:23   

Ale jest bardziej realnie, przecież jak drech idzie do ciebie to nie będziesz czekał aż on cię w mordę strzeli tylko się uchylisz, nie?

Nie jestem pewna ale w Disciples ilość potworów jest tylko taka jak na mapie i nigdy się nie zmienia, tak więc po zniszczeniu specarmii wroga i naszej zostaje nam walka badziewiem i ataki na jendopoziomowe armie wroga. W Herosach było coś że raz na miesiąc wyskakiwało trochę potworków na mapę i to było fajne. Można dodać do plusów herosów.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
R'edoa Yevonea 
Naczelna Terrorystka
Róża Kurhanów



Wiek: 35
Dołączyła: 28 Maj 2007
Posty: 1560
Skąd: Ner'eeye Maha
Wysłany: 2007-06-01, 11:04   

Właśnie, mam nadzieję, że to poprawią w D3. Dosyć poważny minus w D2...
_________________

 
 
 
Pyriel 
Rycerz piekieł
Wielki Cenzor



Wiek: 38
Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 386
Skąd: zQnów
Wysłany: 2007-06-01, 17:33   

To tylko kwestia tego jak się zrobi mapę. Można ustawić by co ileś tur na mapie pojawiały się nowe neutralne jednostki i czego nie ma w edytorze Herosów kazać im wykonywać np. ataki na różne pozycje na mapie.
_________________

Ostatnio zmieniony przez Pyriel 2007-06-01, 19:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Smash 
Zbir
Strażnik Lorda Rahla



Wiek: 40
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 223
Skąd: D'Hara
Wysłany: 2007-06-01, 19:18   

Szkoda tylko, że w d2 mapy są małe i niespecjalne, przechodzi się je dosyć szybko, dużych jest jak na lekarstwo.
_________________
Sword of the cold, dark void, free yourself from the heaven's bonds! Become one with my power, one with my body and let us walk the path of destruction together! Power that can smash even the souls of the Gods! The Sword of Darkness, which can cut the Gods themselves! RAGNA BLAD
 
 
Gallean 
Nekromanta



Wiek: 35
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 368
Skąd: Brzuśnik
Wysłany: 2007-06-02, 09:22   

Z tego co widać na screenach z D3 wydaje mi się, że powiększyli mapy...
_________________
Mors certa, hora incerta

http://s19.gladiatus.pl/game/c.php?uid=68723
 
 
 
Smash 
Zbir
Strażnik Lorda Rahla



Wiek: 40
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 223
Skąd: D'Hara
Wysłany: 2007-06-02, 18:53   

A ja na razie z tego co widziałem na filmikach to straszne ograniczenia swobody ruchu a'la homm5.
_________________
Sword of the cold, dark void, free yourself from the heaven's bonds! Become one with my power, one with my body and let us walk the path of destruction together! Power that can smash even the souls of the Gods! The Sword of Darkness, which can cut the Gods themselves! RAGNA BLAD
 
 
Gallean 
Nekromanta



Wiek: 35
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 368
Skąd: Brzuśnik
Wysłany: 2007-06-02, 19:35   

Mógłbyś konkretniej?
_________________
Mors certa, hora incerta

http://s19.gladiatus.pl/game/c.php?uid=68723
 
 
 
Cethu 
Wampir
Alkmaar Messenger



Wiek: 37
Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 818
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2007-06-04, 01:16   

Smashowi zapewne chodziło o wiele nieptrzebnych bajerów jak ogromne góry i masa rowów, przez co mapa staje się poprostu plątaniną scieżek, bez wiekszej swobody...

A mnie zawsze denerwowała zasada ilości graczy do wielkości mapy, i nie było jak pograc 2 na 2 na ogromnej mapie!
_________________

Fighting for peace is like screwing for virginity...
 
 
 
Smash 
Zbir
Strażnik Lorda Rahla



Wiek: 40
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 223
Skąd: D'Hara
Wysłany: 2007-06-04, 02:36   

Mówiąc jaśniej w h5 jest takie ograniczenie ruchu na mapie, że czasami 2 herosów nie ma się jak minąć :/, mimo tego, że wkoło tyle bajerów, rzeczki, lasy itp to swoboda ruchu jest ograniczona do minimum, klaustrofobi można dostać. W filmiku d3 też był taki motyw, że bohater poruszał się po wyznaczonej trasie tak ciasnej, że pewnie dwóch się wyminąć nie mogło. W d2 i h3 były znacznie bardziej otwarte przestrzenie (czyt. więcej możliwości ruchu)
_________________
Sword of the cold, dark void, free yourself from the heaven's bonds! Become one with my power, one with my body and let us walk the path of destruction together! Power that can smash even the souls of the Gods! The Sword of Darkness, which can cut the Gods themselves! RAGNA BLAD
 
 
Yaco 
Giermek



Dołączył: 14 Cze 2007
Posty: 8
Wysłany: 2007-06-16, 21:47   

Każda z gier ma swoje plusy i minusy.
Mam wszystkie części Heroesów. Mam wszystkie części Disciples. Wszystkie przeszedłem, może poza h1.Heroesów 2 katowałem lata.. trójkę też. Disciples pierwsze i drugie mam nawet na dysku. Ale ostatnio gram w czwórkę. I Warhammer40k Dark Crusade.
Trójkę kupię na pewno chociaż, dowiedziałem się o niej wczoraj czy też przedwczoraj. :oops: :-D
Tzn czytałem wcześniej, że planują wydać... ale nawał pracy i inne spowodowały, że nie miałem czasu bardziej zgłębić to zagadnienie.
Starcrafta II też kupię. :-) I jak stanieje Mark of Chaos.
_________________
IRON MAIDEN
 
 
Dwarf 
Krasnolud
Dzielny Kurdupel



Wiek: 38
Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 7
Skąd: Ni stąd ni z owąd
Wysłany: 2007-08-24, 22:52   

Sądzę, że amatorzy heroes'ów też mają swoje kontrargumenty dlaczego ich gra jest lepsza od disciples'ów. Każdy gra w to co lubi. Trudno mi powiedzieć którą z tych dwóch serii bardziej lubię. Każda ma coś fajnego. Rzucanie czarów podczas walki to fajna sprawa. Są niby orby i talizmany w D2, ale użycie ich jest rezygnacją z ataku dowódcy. Trochę minus moim zdaniem. Czasem sam nie wiedziałem co robić - atakować czy leczyć innego? Były sytuacje, że tak źle i tak niedobrze. Rzucanie czarów podczas walki w heroes'ach nie było związane z rezygnacją z czegoś. Ale z drugiej strony użycie talizmanu czy orba to jest ruch, więc jest uczciwie liczone.
Nie wiem jak wam, ale mi brak możliwości ruchu podczas walki jakoś nie przeszkadzał. Fakt, że w disciplesach wystarczy - będąć dość potężnym - kiwnąć palcem by komuś mocno zaszkodzić, np. puścić 2 fest czary jak zemsta ymira i przeciwnik może się pożegnać z bohaterem i jego podopiecznymi, nie każdemu odpowiada. Odpowiada temu co czar rzuca, że może się w taki prosty sposób pozbyć oponenta, temu co obrywa już nie pasuje raczej. Zależy jak na to spojrzeć.
Niewątpliwe fakt, że pokonać bohatera można także inaczej niż w tylko w walce czyli właśnie czarem albo nawet kilkoma złodziejami (caster'ów), daje możliwość wyboru. A wiadomo - im więcej możliwości, tym gra ciekawsza.

Unikałbym wartościowania który system walki jest lepszy. Obie te gry mają różny. Każdy z nich jest dość sensowny. Są po prostu inne. Co kto lubi.

PS.
Pamiętam jak zobaczyłem jak w D2 stworki zaczynają się na mapie ruszać. Ciekaw jestem jaką miałem minę, bo chyba durną. Coś co wyglądało jak jakiś dziwny kamień nagle do mnie podlazło i okazało się paskudztwem które chce mnie zjeść. Albo motyw jak mnie w kampanii pająki goniły. To było coś.
Nie podoba mi się natomiast w D2 taka opcja że komputer z którym wejdziemy w sojusz może go bez powodu zerwać. Dla mnie jak sojusz jest to ma być i basta.
 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2007-12-14, 12:21   

Dlaczego ich gra jest lepsza :?: Na pewno ma przewagę w tym, że istnieje :!: Kolejna odsłona, czyli Dzikie Hordy jest już na rynku /preorder 50zł dla posiadaczy oryginalnej podstawy 40/ i to całkiem tanio /w przeciwieństwie do poprzedniego dodatku, który mało co dawał a kosztował duuuuuuuużo/
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Kathrin 
Rycerz piekieł



Dołączyła: 24 Lip 2007
Posty: 444
Wysłany: 2007-12-14, 12:29   

Z tego co się orientuję - dodatek ma się ukazać na początku stycznia. Czyli jeszcze nie ma go na rynku...
_________________

 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2007-12-14, 12:33   

Na polskim nie, ale gra istnieje /podobno nie chcą robić w Polsce premiery nowego PS bo Polacy za szybko piracą/ i można już ją kupować w podanej przeze mnie cenie na gram.pl. No i można sobie bezproblemowo ściągnąć z neta demo czego nam twórcy Disa starają się chyba oszczędzić.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Kathrin 
Rycerz piekieł



Dołączyła: 24 Lip 2007
Posty: 444
Wysłany: 2007-12-14, 12:45   

Faktem jest, że w czasie prac nad D3 wyszedł H5 i 2 dodatki... Ale za jaką cenę? Podstawka H5 jest w porządku. Przy pierwszym dodatku twórcy mogli się bardziej wysilić... Demo DH – takie sobie.
Co do D3 - wolę poczekać i zagrać w bardziej dopracowaną grę (chociaż mogliby udostępnić demo)
_________________

 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2007-12-14, 13:09   

Poczekać to i ja mogę, ale niech rzucą nam na pożarcie DEMO, bo przynajmniej ja samymi screenami się nie najem. Dodatek do H5 Kuźnia Przeznaczenia była tragiczna dała mi ok. 1h zabawy potem nuda mam nadzieję, że inaczej będzie z DIII. Nie zawsze dłuższy czas realizacji oznacza chęć dopracowania, często jest to nieumiejętność dokończenia pracy
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum