Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Wojny rasowe
Autor Wiadomość
Pyriel 
Rycerz piekieł
Wielki Cenzor



Wiek: 35
Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 386
Skąd: zQnów
Wysłany: 2007-02-15, 15:08   

Armagedon napisał/a:
hmmm... wady i zalety tak ??
mroczni elfowie:
paskudne wytwory galleana które

Mała poprawa to Mortis powolała ich do życia
_________________

Ostatnio zmieniony przez Pyriel 2007-02-24, 19:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Bao Dur 
Chłop



Dołączył: 05 Lut 2007
Posty: 8
Skąd: ze ShaoLinu
Wysłany: 2007-02-15, 17:40   

Moim zdaniem największe szanse na przejęcie panowania nad całą krainą ma Sojusz Ludzko-Krasnoludzki. Jak wiemy te rasy wiele razy walczyły u swych boków i pomagały sobie w trudnych sytuacjach. Są do siebie nastawieni przyjaźnie. Inne rasy to indywidualności, które działają samodzielnie i to ich gubi. Elfy wypowiedziały całemu światu wojnę, Hordy nie umieją negocjować (jak to robić z gniłym mózgiem?), a Legiony nie pasują do żadnej nacji. Wprawdzie w Disciples I był sojusz między Imperium a Legionami (pewien Książe Piekieł poślubił Księżniczkę Ludzi), ale to przeszłość. Zestawienie Klanów i Imperium najbardziej pasuje. Czary obu ras się uzepełniają w pełni i skutecznie współdziałają ze sobą. Imperium posiada kawalerię, uzdrowicieli i zabójców a Klany silną piechotę i jednostki wsparcia. Nic nie oprze się takiej armii. :lol:
 
 
Armagedon 
Wiedźmiarz
Siła Nieczysta...



Dołączył: 15 Lut 2007
Posty: 168
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2007-02-16, 13:29   

mózg jest nie od myślenia ale od uczuć i pamięci... umysły nieumarłych są chowane do flikantrium i innych przetrwalnikach... nieumarli nie mają uczuć i nie pamiętają co robili za życia... ale myślą... kapiszi !!
karasie są głupie (dały się przechytrzyć przez elfy !!) i powolne (z taką ini to dużo mogą...) a ludzie są otępiali przez inkwizycję (łatwo nimi manipulować i wciągać w pułapki) i krótkowzroczność (za krótko żyją by uczyć się na błędach...)
zaś nieumarli są najpotężniejsi (każdy kiedyś umrze a każdy kto nie żyje zasila armie) i najmędrsi (najdłużej egzystują z istot rozumnych)
_________________
Pojawiam się i znikam
 
 
Bao Dur 
Chłop



Dołączył: 05 Lut 2007
Posty: 8
Skąd: ze ShaoLinu
Wysłany: 2007-02-17, 09:20   

Myślę, że nieumarli przegrali by wojnę z Sojuszem Ludzi i Krasnoludów. Twoje "niezwyciężone Hordy" zostałyby zmiażdzone. Takie wojska, które reagują tylko na "idź" i "zabij" łatwo przechytrzyć i wibić niepostrzerzenie. Wystarczy jakaś pułapeczka magiczna (a wiedz, że ludzie i krasnale mają dobre czary) i po kłopocie. Armagedon zauważyłem, że masz ciągle jakieś uprzedzenia co do szybkości krasnoludów... dziwne... nieumarli nic nie są szybsi. Porównaj liczbę ruchów Czempiona Krasnoludów i Bansche. Różdżkarz hord jest wolniejszy :lol:
 
 
Armagedon 
Wiedźmiarz
Siła Nieczysta...



Dołączył: 15 Lut 2007
Posty: 168
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2007-02-17, 11:57   

chodzi mi o ini pacanie... ini oznacza szybkość zadawania ciosów... albo raczej szybkość postawy bojowej...
i nie mów tutaj o chytrości... Mortisss nie wydaje bezpośrednio rozkazów tylko przekazuje je pod dowódcom a ci wskazują takie rzeczy jak optymalna droga...
za ro karasie... taaa... łatwo je przestraszyć... i nabrać... chcą uchodzić za honorowe więc wystarczy iluzja wykupiona od legionów by je odciągnąć... o ludzikach nie wspomnę bo nietaktem jest kopanie leżącego...
_________________
Pojawiam się i znikam
 
 
Ancalagon the Black 
Pustelnik
Administrator



Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 171
Wysłany: 2007-02-18, 11:30   

Cytat:
chodzi mi o ini pacanie... ini oznacza szybkość zadawania ciosów... albo raczej szybkość postawy bojowej...[...]
za ro karasie... taaa... łatwo je przestraszyć... i nabrać... chcą uchodzić za honorowe więc wystarczy iluzja wykupiona od legionów by je odciągnąć... o ludzikach nie wspomnę bo nietaktem jest kopanie leżącego...



Wytłumacz mi co w grze turowej, zmienia fakt szybkości zadawanych ciosów przez jednostkę. A nawet jeśli, to pokaż mi chociaż jedną jednostkę z Górskich klanów której zadanie ciosu rzeczywiście zajmuje dużo więcej czasu niż np: Skeleton Warrior z Hord. Czy łatwo przestraszyć krasnoludy...? bynajmniej. One potrafią, w przeciwieństwie do hord racjonalnie oceniać sytuację i w konsekwencji podjąć odpowiednią decyzję, jeśli przykładowo przegranie bitwy jest z góry przesądzone to po prostu do niej nie przystępują i czekają na dogodniejsze warunki, natomiast jeśli już w trakcie walki, wiedzą że nie mają szans to najczęściej się poddają w celu jak najmniejszych strat w swoich szeregach. I nie jest to postępowanie niehonorowe wręcz przeciwnie, dobro swoich podwładnych dla dowódców jest rzeczą priorytetową. Czego nie można powiedzieć o Hordach. Co do odciągania Krasnoludów przyzwaniem np: iluzji..., zacznijmy od tego że czary przyzwania, nie podlegają wymianie więc grając Hordami takowego posiadać nie będziesz. Jak juz wyżej napisałem Krasnoludy potrafią ocenić sytuacje i stwierdzić co jest ważniejsze i co powinno zostać wykonane jako pierwsze, co najwyżej do takiego przyzwańca mogą wrócić po wykonaniu gł. zadania. Jeśli chodzi o ludzi..., jak najbardziej, wypowiedz się, ciekawy jestem twojej opini...
 
 
 
Rogin 
Wtajemniczony
Title not found



Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 116
Skąd: Dolina Roztoki
Wysłany: 2007-02-18, 12:03   

Armagedon napisał/a:
słyszałem iż stęskniliście się za mną

Kto Ci takich bzdur nagadał?!
Pan Ancalagon ma (niestety) rację. Karasie jak chcą to portafią. Zauważą że zagrożenie przyjdzie - ucieczka. One nie są takie głupie, jak się nam wydaje. Ale kuuuurde, mogły zajrzeć do instrukcji obsługi runów, wszyscy wiemy czemu. Karasie są trochę podobne do (buahahahhaha) undeadów.
Trupy & Karasie:
Są bezlitośni, dbają tlyko o siebie, nikt ich nie obchodzi, wali od nich na kilometr... dalej wypisywać?
Dziękuje za poświęcony mi czas.
_________________
Zwycięstwo nauczy nas niewiele, porażka zaś tysiąca rzeczy.

Nie dyskutuj z debilem.
Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
 
 
Pyriel 
Rycerz piekieł
Wielki Cenzor



Wiek: 35
Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 386
Skąd: zQnów
Wysłany: 2007-02-18, 14:02   

A odnośnie tego która nacja ma najwiękesze szanse do przejęcia władzy mają jednak ludzie, a dlaczego?? Przytoczę tu słowa pewnego krasnoludzkiego myśliciela Yarpena Zigrina /jeden z bohaterów sagi o wiedźminie/: ,,wygra ten gatunek który najszybciej się rozmnaża, a u ludzi wystarczy, że baba usiądzie okrakiem na chłopie i juz jest brzuchata (...)
Karasi nie można nazwać thurzliwymi bo to ostatnia z cech jakie można im przypisywać, sa poprosto zbyd dumni by tchurzyć :-/
Co do Elfów to nie chodzi o to że oni wykonają wszystko co im Gallean powie bez zastanweinia, nienawiść jednak miedzy tymi gatunkami była od zawsze wyraźna. Ewentualne sojusze były czysto polityczne, i potrzebne Elfą. Mowiąc krótko wykożystywały przychylność władców Imperium, a gdy stała się ona zbędna poprostu odcięły sie od Imperium odcinając głowy jego obrońców.
Nieumarli natomiast nie mają możliwości kwestionowania rozkazów Mortis, gdyby ich wskrzesiła i kazała im wyruszyć na dno Morza Kupieckiego po nocnik dla niej to by wyruszyły całe hordy z odorem na ustach.

PS. W Imperium na pierwszych miejscach listy przebojów są ,,Hymny ku chwale ojca Rydzyka''
PS2. Imperium musi przetrwać bo jego świątynie biją na głowe najlepsze zamtuzy. Co nie księżulku BaoDur :?:
_________________

Ostatnio zmieniony przez Pyriel 2007-02-24, 19:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Armagedon 
Wiedźmiarz
Siła Nieczysta...



Dołączył: 15 Lut 2007
Posty: 168
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2007-02-18, 14:56   

Ancalagon the Black napisał/a:
Wytłumacz mi co w grze turowej, zmienia fakt szybkości zadawanych ciosów przez jednostkę. A nawet jeśli, to pokaż mi chociaż jedną jednostkę z Górskich klanów której zadanie ciosu rzeczywiście zajmuje dużo więcej czasu niż np: Skeleton Warrior z Hord.

źle się wyraziłem... to co m.in. decyduje o tym iż karasie są frajerami to ich styl walki - dają siebie uderzyć by potem oddać... łatwo je sparaliżować a po walce muszą się powoli regenerować lub płacić...
Ancalagon the Black napisał/a:
Czy łatwo przestraszyć krasnoludy...? bynajmniej. One potrafią, w przeciwieństwie do hord racjonalnie oceniać sytuację i w konsekwencji podjąć odpowiednią decyzję, jeśli przykładowo przegranie bitwy jest z góry przesądzone to po prostu do niej nie przystępują i czekają na dogodniejsze warunki, natomiast jeśli już w trakcie walki, wiedzą że nie mają szans to najczęściej się poddają w celu jak najmniejszych strat w swoich szeregach. I nie jest to postępowanie niehonorowe wręcz przeciwnie, dobro swoich podwładnych dla dowódców jest rzeczą priorytetową.

hordy nie potrzebują takich tandetnych zagrywek... bo po zniszczeniu jednego batalionu pojawiają się 3 następne... trupy są wszędzie i wszystkie rasy się nimi otaczają...
Ancalagon the Black napisał/a:
Co do odciągania Krasnoludów przyzwaniem np: iluzji..., zacznijmy od tego że czary przyzwania, nie podlegają wymianie więc grając Hordami takowego posiadać nie będziesz.

o rly ?! w każdej kampanii kupowałem w sklepikach czary przyzywające... nie mów że się nie da...
Rogin napisał/a:
Kto Ci takich bzdur nagadał?!

Mike XXX
Rogin napisał/a:
Karasie są trochę podobne do (buahahahhaha) undeadów.
Trupy & Karasie:
Są bezlitośni, dbają tlyko o siebie, nikt ich nie obchodzi, wali od nich na kilometr... dalej wypisywać?
Dziękuje za poświęcony mi czas.

bez takich moro jedna !! jak myślisz dlaczego w armiach naszych nie ma karasi ?! bo kto by chciał ledwo ruszającą się beczkę smalcu !? poza tym chowaja swe ciała w jaskiniach górskich a undedy mają więcej do roboty niżeli łażenie po górach w poszukiwaniu kilku ciał...

Cytat:
A odnośnie tego która nacja ma najwiękesze szanse do przejęcia władzy mają jednak ludzie, a dlaczego?? Przytoczę tu słowa pewnego krasnoludzkiego myśliciela Yarpena Zigrina /jeden z bohaterów sagi o wiedźminie/: ,,wygra ten gatunek który najszybciej się rozmnaża, a u ludzi wystarczy, że baba usiądzie okrakiem na chłopie i juz jest brzuchata (...)
ludzie szybko umierają i szybko stają się wojownikami... nie trzeba ich nawet szkolić po śmierci... poza tym połowa ziemi po której stąpacie to szczątki... ONE SĄ WSZĘDZIE !!!!!
Pyriel napisał/a:
Karasi nie można nazwać thurzliwymi bo to ostatnia z cech jakie można im przypisywać, sa poprosto zbyd dumni by tchurzyć

i o to chodzi... ich duma nakazuje im iść do walki z niskim morale... a wojownik z niskim morale to szit... pograjcie sobie w warhammera 40k dc a zrozumiecie o co chodzi...
Pyriel napisał/a:
Nieumarli natomiast nie mają możliwości kwestionowania rozkazów Mortis, gdyby ich wskrzesiła i kazała im wyruszyć na dno Morza Kupieckiego po nocnik dla niej to by wyruszyły całe hordy z odorem na ustach.

grałeś wogle w kampanie nieumarłych ?! Mortisss daje rozkazy OGÓLNE do pod dowódców a oni już decydują jakie siły mają wejść do walki itd...
Ancalagon the Black napisał/a:
jak najbardziej, wypowiedz się, ciekawy jestem twojej opini...

może później... i tak napisałem za dużego posta...

Armi ograniczaj ilość cytowanego tekstu bądź poprostu go streszczaj. Takie posty się beznadziejnie czyta i deczko szpecą.
Pyriel
Ostatnio zmieniony przez Pyriel 2007-02-18, 18:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Pyriel 
Rycerz piekieł
Wielki Cenzor



Wiek: 35
Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 386
Skąd: zQnów
  Wysłany: 2007-03-22, 22:12   Początki wojny

Czas naprowadzić ten temat na właściwy tor. Dlaczego akurat teraz? Bo mam motywację a mianowicie zdradę, jakiej dopuścił się Rogin przyłączając się do Hord Nieumarłych.
Widocznie dla niektórych zimne ciało nieboszczki ma więcej powabu niż gorąca Demonica
_________________

 
 
Zodd 
Rycerz piekieł
Aktywny palacz



Wiek: 32
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 102
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-03-22, 22:52   

Fakt, widać nie wie co to znaczy zadzierać z Legionami! Jeszcze śmie swoim avatarem się do nas upodabniać, tfu! ^^ A może to zwykły missclick? ;-)
_________________
We don't need no education!
 
 
 
Pyriel 
Rycerz piekieł
Wielki Cenzor



Wiek: 35
Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 386
Skąd: zQnów
Wysłany: 2007-03-22, 23:07   

Poprostu tych rogów co mu kiedyś jakaś baba przyprawiła nie jest tak łatwo się pozbyć :mrgreen:
_________________

 
 
Kazgah 
Rycerz piekieł
Nikt


Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 149
Skąd: 666
Wysłany: 2007-03-22, 23:12   

Wystarczy, że mnie nie ma tylko pare tygodni i Rogin dopuścił się zdrady stanu. Traitor. Będziesz ścigany od teraz.
_________________
Nie ma co tu szukać, nic tu nie ma
 
 
DeathCloud 
Lisz
Reaper/Shadow Agent



Wiek: 32
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1000
Skąd: Z'ha'dum
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2007-03-23, 01:39   

Nie wieszajcie tak na nim psów bo koleś się wacha.

A to z przejściem do grupy nieumarłych to tylko dla sprawdzenie czy da sie być w kilku grupach.

Akurat wy Demony wiecie co to zdrada ;)
_________________
 
 
 
Pyriel 
Rycerz piekieł
Wielki Cenzor



Wiek: 35
Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 386
Skąd: zQnów
Wysłany: 2007-03-23, 09:52   

No to teraz już wie, że się nie da i został nieumarłym.

Rogaś coś gadał, że zaczyna czuć pociąg di truposzy, ale nie spodziewałem się czegoś takiego. Poza tym jezeli to miała być pruba mógł mnie jako Moda grupy o tym powiadomić teraz już nie ma powrotu.

Mike xxx napisał/a:
Akurat wy Demony wiecie co to zdrada ;)

Legiony nie zdradzają, choć jeśli ma się okazje zostać nowym bogiem to czemu nie spróbować??
_________________

 
 
Zodd 
Rycerz piekieł
Aktywny palacz



Wiek: 32
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 102
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-03-23, 10:42   

Pyriel napisał/a:
Legiony nie zdradzają...


Powiem więcej - to nasz bóg został zdradzony :) a my bierzemy z niego przykład i nigdy nie zapomnimy o zemście na tych, którzy nas zdradzili :mrgreen:
_________________
We don't need no education!
 
 
 
DeathCloud 
Lisz
Reaper/Shadow Agent



Wiek: 32
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1000
Skąd: Z'ha'dum
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2007-03-23, 16:49   

Dobra to rozpętujemy wojnę ?

Demony vs Nieumarli (reszta też może się przyłączyć).

Cytat:
Legiony nie zdradzają, choć jeśli ma się okazje zostać nowym bogiem to czemu nie spróbować??
Jasne, każda wymówka jest dobra.
Każdy wie że tylko głupcy polegają na słowie Demona.
Wy tylko czekacie żeby kogoś zdradzić, samych siebie zdradzacie z rozkosza.

Pytanie do Przymierza Elfów.
Co robicie z Pyrielem , który was zdradził ?
_________________
 
 
 
Rogin 
Wtajemniczony
Title not found



Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 116
Skąd: Dolina Roztoki
Wysłany: 2007-03-23, 17:34   

WŁAŚNIE!! :evil: Mnie się czepiacie, a Pyriel po cichu zdradził Elfy!! No i macie wojnę... trza było to powiedzieć wszystkim że olewasz Elfy i idziesz do Bethrezena. A nie siedzieć i pachnieć! Ja zacząłem zdawać sobie sprawę, że Mike ma tak dobrze... Nagash ma dobrze a ja to nic!! Żegnam Kazgah!
_________________
Zwycięstwo nauczy nas niewiele, porażka zaś tysiąca rzeczy.

Nie dyskutuj z debilem.
Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
 
 
Kazgah 
Rycerz piekieł
Nikt


Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 149
Skąd: 666
Wysłany: 2007-03-23, 20:08   

Mike xxx napisał/a:

Każdy wie że tylko głupcy polegają na słowie Demona.
Wy tylko czekacie żeby kogoś zdradzić, samych siebie zdradzacie z rozkosza.


Na trupach też nie można polegać :>. To wytłumacz jaka jest natura demonów?
_________________
Nie ma co tu szukać, nic tu nie ma
Ostatnio zmieniony przez Kazgah 2007-03-23, 20:18, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Zodd 
Rycerz piekieł
Aktywny palacz



Wiek: 32
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 102
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-03-23, 20:11   

Rogin, myślisz, że teraz będziesz miał dobrze? Wręcz przeciwnie! Nasze Sobowtóry niezauważone wkradną się w szeregi waszej armii i poderżną Ci gardło... a w piekle już się Tobą zajmiemy... ;) Do końca świata będziesz się smażył w ogniach piekielnych :mrgreen: Jeszcze zobaczymy, czy Nieumarli nie czują bólu - jesteśmy specami w tej dziedzinie...

PS. Tak sobie myślę, że gdyby Sobowtór zamienił się w Wyrocznię, mógłby spokojnie kontrolować wszystkie Elfy... Czemu Legiony nigdy na to nie wpadły? xD
_________________
We don't need no education!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum