Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: Athelle
2012-01-24, 12:48
Rozpiska Bitewna
Autor Wiadomość
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 34
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2974
Skąd: Temperance
Wysłany: 2012-01-25, 13:57   

Infospec napisał/a:
A co ze składem 2x grabieżca 2x zbójca

Niedopuszczalne, łucznik to łucznik.
Cytat:
Jestem zdania żeby można było grać takie jednostki jakie kto chce, byleby tylko nie było mieszania drzewek.

Wiesz chodzi właśnie o to, że wbrew pozorom takie rozwiązanie czyni grę mniej interesującą.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Infospec 
Berserker



Dołączył: 31 Gru 2011
Posty: 59
Wysłany: 2012-01-25, 14:59   

Czemu niedopuszczalne. Obrońca gaju i wartownik to też łucznik i łucznik, a mimo to mogą być w jednym składzie?

Piszesz, że gra byłaby mniej interesująca, niby czemu?
Za 20 punktów i tak nie zrobisz nie wiadomo jak silnego składu typu 5x grabieżca czy 4x pustelnik + arcydruidka bo ci punktów braknie po prostu.

A teraz jest sytuacja w której rasy są poszkodowane bo nie mogą wykorzystać swojego pełnego potencjału.
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 28
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2012-01-25, 17:05   

Idziemy w dziwnym kierunku. Staram się dopracować zasady tak by istniało dużo możliwości i kombinacji, ale trzymajmy się tak podstawowych rzeczy jak ścieżki rozwoju jednostek z gry.

Cytat:
1. Werbujemy maksymalnie dwie jednostki z tego samego drzewka (nie dotyczy drzewka wojowników). Trzymając się ścieżek rozwoju.


Należy pamiętać o podstawowej rzeczy. Jednostki które wykupimy w rozpisce to jedno, a to jak je rozwiniemy za pomocą budynków to całkowicie oddzielna sprawa. Nie można zwerbować Inkuba i Pandemoniusza, jednak nikt nikomu nie zabrania wykupić Inkuba i Demonologa (ścieżka się zgadza). W trakcie gry można spokojnie rozwinąć go na Pandemoniusza i nie będzie to sprzeczne z zasadami. Vogel zwrócił uwagę na istotny problem związany z Wojownikami. Myślę, ze dla nich znieść można ograniczenie. W końcu jednostki z drugiej linii postawione w pierwszej maja sens, a wojownicy z drugiej linii nic nie zdziałają. Zasada otwiera wiele mozliwosci.

Cytat:
2. W dwóch armiach startowych mogą znaleźć się jednostki z rożnych ścieżek. Ścieżki musza być jednak zachowane w poszczególnych oddziałach.


To chyba jest jasne. Możemy zrobić armie z Aniołem, Rycerzem Imperium, a w drugim oddziale postawić na inkwizycje. Jednak w jednym oddziale nie mogą znaleźć się jednostki z tych dwóch ścieżek

Cytat:
3. Armie startowe musza zachować swój początkowy wygląd. Nie mozna wymieniac jednostek pomiedzy tymi oddziałami. Jeżeli gracz nie dostosuje sie do zasady zostanie ukarany strata punktową.


Myślę, ze to zamyka wszystkie spekulacje i próby szukania dziury w całym. Sprawdzić, czy gracz nie oszukiwał jest bardzo łatwo. Wystarczy zrobić zrzut ekranu i wysłać organizatorowi. Ten porówna rozpiskę.

Cytat:
4. W czasie gry mozna zwerbowac dodatkowe jednostki do armii startowych (w momencie gdy dowodca zyskuje dodatkowe punkty dowodzenia). Nalezy jednak przestrzegac limitu dwoch jednostek z tego samego drzewka. Jeżeli gracz nie dostosuje sie do zasad zostanie ukarany kara punktową.


Jeżeli i w tym wypadku mieli bysmy przestrzegac sciezek niektore wybrane armie mogly by zostac zablokowane, dlatego w tym wypadku znoszony jest zakaz roznych sciezek. Nadal jednak trzeba pamietac o limicie dwoch jednostek z tego samego drzewka.
_________________

Ostatnio zmieniony przez Athelle 2012-01-25, 17:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Infospec 
Berserker



Dołączył: 31 Gru 2011
Posty: 59
Wysłany: 2012-01-25, 17:40   

Chyba zaczynam rozumieć w końcu te zasady :-P

Cytat:
Możemy mieć 2 jednostki tego samego typu.
Nie można mieć jednostek z różnych drzewek rozwoju w tym samym składzie.

2x śmierć 1x zmora = NIE (różne drzewka, przekroczony limit na typ)
2x śmierć = TAK
1x śmierć 1x zmora = NIE (różne drzewka)
2x śmierć 1x nekromanta = NIE (przekroczony limit na typ)

Czy tak to wygląda na chwilę obecną? :)
Jeśli tak to jestem zadowolony i częściowo zawiedziony.
Zadowolony bo nie można mieć 2x śmierć i 2x zmora w jednym składzie bo przekroczono limit na typ.
Częściowo zawiedziony bo można mieć w składzie 1x arcywampir 1x nekromanta, i potem nabić poziom nekromancie z budynkami do arcylisza, dzięki czemu można mieć w składzie 1x arcywampir 1x arcylisz (różne drzewka).

Jeśli dobrze zrozumiałem te obecne zasady, jest to sposób na ich obejście :)

Ale limit na typ - jestem za tą zasadą w takiej formie, jednak zalecałbym się jej trzymać dla każdej sytuacji. Bo coś teraz czytam, że można będzie 3x wojownik (przekroczenie limitu na typ), a co za tym idzie składy na pustelnikach będą grywalne, bo w końcu zaczynają od krasnala, który jest w pierwszym szeregu.
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 28
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2012-01-25, 17:55   

Zrozumiałeś bardzo dobrze.

Hmm i znowu zapomniałem o Pustelnikach. Czyli nie robimy wyjątków i wojownicy też dostają limit na dwie jednostki.
_________________

 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 34
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2974
Skąd: Temperance
Wysłany: 2012-01-25, 23:00   

Jak z jednostkami dwupolowymi :?: Tylko jedna z drzewka czy można miec w składzie np dwa smoki?

********
Trzeba zadecydować o doborze ras. Skoro każda para ma do rozegrania co najmniej 3 potyczki gra tylko dwiema nacjami może być nużąca.

Proponuję na niższych szczeblach drabinki rozgrywać walki losowymi rasami a ulubieńców zachować jedynie na finał.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 28
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2012-01-25, 23:01   

To już przesądzone... gramy losowanymi rasami. W finale powinno dojść do potyczek wybranych przez nas ras.
_________________

 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 34
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2974
Skąd: Temperance
Wysłany: 2012-01-25, 23:03   

Jak z jednostkami dwupolowymi :?: Tylko jedna z drzewka czy można miec w składzie np dwa smoki?
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 28
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2012-01-25, 23:04   

Co według Ciebie będzie lepszym rozwiązaniem?
_________________

 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 34
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2974
Skąd: Temperance
Wysłany: 2012-01-25, 23:11   

Muszę zapoznać się z modem by odpowiedzieć. Poczekamy pomyślimy w piątek zajmę stanowisko w tej sprawie. A teraz wracam do pracy...
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Infospec 
Berserker



Dołączył: 31 Gru 2011
Posty: 59
Wysłany: 2012-01-26, 00:07   

Co jest kurna? Losowe rasy? ...
To jakiś żart?


Z początku byłem zdezorientowany faktem, że drugą rasę mam wybrać.
Potem doszedłem do wniosku, że ma to sens, bo faktycznie może przecież dojść do sytuacji, że się spotka imperium vs imperium to alternatywna rasa ma sens, a teraz?

Co to ma być?

To oburzające.

Najpierw ustalacie limit tur pojedynku, żeby nie przedłużać gry, która i tak została przyspieszona o 300% (wywalony aspekt ekonomiczny, 10x szybsze nabijanie poziomów, pomniejszone mapy, osłabieni strażnicy stolic) i jakieś punkty będą wprowadzane. Nie mam pojęcia po co ta zabawa. Zwycięstwo to zawsze zwycięstwo. Pokonasz stolicę wroga, albo się podda - tak nas uczy gra. Jak długie gry, to chyba po to ten limit miesiąca czasu ustalony został w regulaminie turnieju hmmm? Z resztą zawsze można dać drugorzędny cel zwycięstwa nie? jakieś przekształcenie terenu, wtedy wygra gracz z przewagą w końcu wygra.
Albo można dać jakieś ruiny do zdobycia, chociaż byłby problem ze zbalansowaniem mapy.

Następnie ustalacie limit jednostek w oddziale dla waszego widzi mi się, tłumacząc nużącą rozgrywką i schematycznymi składami (wtf!? może nie macie po prostu pomysłu jak je pokonać?)

Teraz chcecie zmieniać rasy na losowe, też dla waszego widzi mi się, bo zbyt nużąca gra może być (hi vogel)

A jeszcze tu czytam że chodzą pomysły że tylko jedna jednostka dwupolowa w oddziale może być ...


Nie mam pytań po prostu ...

Zgadzam się na granie w turnieju na tym modzie, ale z zasadami co to tutaj proponujecie to się teraz mocno nad tym zastanawiam czy jest sens w ogóle ...


Może wymieszajmy wszystkie rasy niech każdy gra swoimi ulubionymi jednostkami i herosami z kampani typu Uther czy Asteroth X_x Albo pojedynek na same czary?

Tragedia



Zwracam się teraz do Athelle, jesteś twórcą tego moda i zasad turnieju tak?
A pomysły Vogela, nawet nie poddajesz pod dyskusję tylko od razu zatwierdzasz? a wręcz czekasz na to co on zaproponuje ... !? (Już nie wspominam, że nawet nie grał na tym modzie jak sam napisał ...)
Co to ma być? kolesiostwo? druga Acta? :-/


Rozumiem, że się znacie długo i w ogóle. Starzy wyjadacze.
Ale nie róbcie turnieju pod siebie. Dajcie nam noobkom też pograć.
 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 34
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2974
Skąd: Temperance
Wysłany: 2012-01-26, 09:19   

Zasady są nadal w budowie.

Jesli chodzi o losowe rasy to dla sprawdzenia realnych umiejętności graczy, i jest znacznie ciekawiej zagrać rożnymi rasami a nie przez cały turniej jechać na dwóch, czy nawet 3 razy z tym samym przeciwnikiem, nacja, składem :-/

Infospec napisał/a:
A jeszcze tu czytam że chodzą pomysły że tylko jedna jednostka dwupolowa w oddziale może być ...

To nie chodzi o pomysły, po prostu pytałem bo przy zakupie liczy się jako dwie więc jak to się ma do limitu.

Widzisz w całej zabawie chodzi o to, że dostajesz na start już rozwinięte jednostki i na starcie możesz złożyć skład o jaki w normalnej grze byłoby trudno (lub nawet utworzenie okazałoby się niemożliwe). Mod niweluje różnice w prędkości nabijania poziomów przez co powstaje zamieszanie w balansie korygowane właśnie limitem jednostek.

Infospec napisał/a:
Może wymieszajmy wszystkie rasy niech każdy gra swoimi ulubionymi jednostkami i herosami z kampani typu Uther czy Asteroth X_x Albo pojedynek na same czary?

Właśnie po to te ograniczenia, aby walki tak nie wyglądały.

Infospec napisał/a:
Najpierw ustalacie limit tur pojedynku, żeby nie przedłużać gry, która i tak została przyspieszona o 300%

Kwestia doświadczenia z turniejami, tylko dzięki limitom udało się niektóre pojedynki doprowadzić do końca. Ja rozumiem, że po to dołączasz do turnieju by grac możliwie najwięcej ale trzeba się liczyć, że niektórzy z zawodników dysponują bardzo ograniczonym czasem i to jedyny sposób by umożliwić im start.
Infospec napisał/a:
A jeszcze tu czytam że chodzą pomysły, że tylko jedna jednostka dwupolowa w oddziale może być ...

Tylko pytam bo to dość istotne przy planowaniu rozgrywki.
Infospec napisał/a:
(wtf!? może nie macie po prostu pomysłu jak je pokonać?)

Pamiętaj, że zakup jednostek na starcie likwiduje czynniki balansujące rozgrywki takie jak PD/czas/koszta. Na razie proponowałbym rozegranie jakichś walk testowych i warto by się z tym pośpieszyć bo terminy gonią. Infospec co byś powiedział na jakąś potyczkę jutro? Przy okazji sprawdziłbym czy mi GR działa.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 28
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2012-01-26, 11:47   

Moim zdaniem zasady niweluja problemy z balansem i daja graczom wieksze mozliwosci przeciwdzialania wrogowi. Teraz wiecej zalezec bedzie od umiejetnosci gracza i obranej strategii.
_________________

 
 
 
Verthiss 
Wiedźmiarz
The Nameless One



Wiek: 28
Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 329
Skąd: Alzonia
Wysłany: 2012-01-26, 12:05   

Nie zapisałem się do turnieju i nie grałem na modzie, jednakże patrząc chłodnym okiem z zewnątrz podzielam częściowo opinię Infospeca. Szczególnie losowanie ras wydaje mi się pomysłem poronionym - chcecie wyeliminować dysbalans i skupić się na umiejętności graczy a wprowadzacie niepotrzebny element losowy. Jeśli chcecie, by było ciekawiej, zdejmijcie ograniczenie dotyczące wyboru ras i pozwólcie graczom niezależnie od siebie wybrać ją dla każdego pojedynku (oczywiście w tajemnicy przed przeciwnikiem). W ten sposób dodacie kolejny element taktyczny do turnieju i dacie się wykazać zarówno graczom, którzy lubią eksperymentować jak i tym, którzy wolą opierać się na ulubionych taktykach.
_________________
Masz trochę niespożytkowanego czasu? Myślisz, że małe dziewczynki i chomiki z zasady nie są niebezpieczne? Chcesz osiągnąć wyższy stopień nerdostwa? Zagraj z nami w LoLa! :D
http://signup.leagueofleg...ea06b8464041734
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 28
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2012-01-26, 12:13   

Turniej zakłada granie do trzech zwycięstw. W każdej rundzie więc odbędą się przynajmniej trzy potyczki, a maksymalnie piec. Do każdej przydzielona zostanie nam inna rasa. Czyli zwycięży ten który lepiej opanował grę wszystkimi rasami, a nie jedna. Tu nie ma żadnej losowości. Kto jest lepszym graczem? Ten który opanował grę pięcioma rasami, czy potrafi grac tylko imperium.
_________________

 
 
 
Infospec 
Berserker



Dołączył: 31 Gru 2011
Posty: 59
Wysłany: 2012-01-26, 12:45   

Nie no Vogel, jednostka dwupolowa = zajmujesz sobie 2 miejsca = tracisz możliwość postawienia jednostki jednopolowej. Wybierając 2 jednostki dwupolowe tracisz możliwość posiadania 4, a ty chcesz jeszcze wprowadzić, żeby można było tylko 1?

Co do limitu tur. Piszesz, że to kwestia doświadczenia z turniejami = znowu noobki nie bierzesz pod uwagę.
Na rozegranie pojedynku jest miesiąc. Grę można zapisywać na multi więc w czym problem tkwi?
W tym że spotkają się wymiatacze turniejowi i będą grali godzinami? To dać na mapach respawn neutralnych, żeby można było w razie czego nabić poziomy, albo ustalić, że jak przekroczony limit tur, a żaden z graczy nie chce się poddać to remis nie?
No tak teraz w sumie sobie możesz założyć, że będą 3 remisy pod rząd, to w takim wypadku wprowadzić limit tur i grać dogrywkę na punkty, ale nie robić tak z pierwszymi trzema pojedynkami.

Proponujesz mi rozegranie walk testowych. No proszę cię :-P
Już poruszałem w temacie z mapami fakt, że mają pełno błędów i niezrównoważeń. Po co ci ta walka? :-P
Chcesz zobaczyć jak gram czy co? :D , a samemu w innym temacie cykasz się napisać jak rozwijasz herosa :mrgreen:

Jeśli chodzi o losowe rasy. Jest to pomysł poroniony.
Nie sprawdzi w żaden sposób realnych umiejętności graczy tylko niepotrzebnie wprowadzi element losowy.

Przykład: ktoś może być mistrzem świata imperium, pokonywać całą światową czołówkę, ale krasnalami np nie będzie umiał wcale grać. I czy to oznacza, że jest kiepskim graczem?
Od dawien dawna wiadomo, że specjalizacja w jednym kierunku daje lepsze efekty, właściwie każda gra strategiczna dostępna na rynku to pokazuje.

Ktoś kto dogłębnie zna jedną rasę jest znacznie trudniejszym przeciwnikiem niż ktoś kto zna dobrze wszystkie.

Gdyby wystawić w turnieju gościa, który się specjalizuje w jednej rasie, doszedł by zapewne bardzo daleko. Bo z góry wie czego się może spodziewać po przeciwniku, ma ogranie z własną rasą.
A gdyby wystawić w turnieju gościa, który zna każdą rasę dobrze, może i na początku by sobie radził, ale im dalej w las tym bardziej liczyłaby się specjalizacja, i w końcu trafił by na gościa co gra rewelacyjnie daną rasą, a nasz turniejowiec zaledwie dobrze.

Pomysł z losowaniem ras faworyzuje ludzi, którzy znają każdą rasę dobrze.
Niestety to rozwiązanie skreśla ludzi takich jak ja, co to specjalizują się w jednej rasie i grają nią znacznie lepiej niż pozostałymi, kolejny dowód na to, że robicie turniej pod siebie.

Myślę, że jakaś stała rasa musi być na pierwsze spotkanie. A potem jak ktoś chce niech sobie zmienia rasę pod przeciwnika w drugim i trzecim spotkaniu. Takie rozwiązanie byłoby chyba najlepsze bo dawałoby ogranym ze wszystkim rasami złudzenie zwiększenia szans :D , a specjaliści by na tym nie ucierpieli.


Z resztą, chyba miałbyś większą satysfakcję gdybyś pokonał moje legiony, aniżeli krasnalki nie? :admin:
Ostatnio zmieniony przez Infospec 2012-01-26, 14:50, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 28
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2012-01-26, 14:45   

Myślę, ze dla jednostek dwupolowych ograniczenie ilosci powinno byc takie same. Można miec w jednej armii dwie jednostki dwupolowe.
_________________

 
 
 
Infospec 
Berserker



Dołączył: 31 Gru 2011
Posty: 59
Wysłany: 2012-01-26, 14:50   

Tak z innej beczki. Może lepszym rozwiązaniem niż ustalanie zasad, jakiś punktów na oddziały jakie kto ma brać - byłoby po prostu granie od zera z herosem w zależności od wyboru typu wodza? W końcu w modzie można w 10 tur zrobić naprawdę mocną armię i to nie trwa niewiadomo ile czasu. Nabijanie poziomów jest ekspresowe. Pojedynki mają szybkie tempo - wie o tym każdy kto już grał na tym modzie. Do tego złoto co turę, więc jedynym dylematem byłoby tylko ustawienie respawnów dla neutrali.
Bo jak Vogel napisał, może się zdarzyć, że za punkty ktoś zrobi sobie skład, który nie powinien mieć miejsca w normalnej grze i będzie zbyt silny. A wprowadzając zasady niwelujące takie składy z gry, robicie ją nie bardziej - tylko mniej interesującą.
Ostatnio zmieniony przez Infospec 2012-01-26, 15:06, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 28
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2012-01-26, 15:00   

W momencie gdy do naszych rak oddane są 24 czary i sami też tworzymy armie nie ma oddziałów za silnych. Jest tylko zły lub dobry moment na walkę z wrogiem. Wiec tu musimy się wykazać my jako gracze.

Grając z podstawowym bohem startowym zwycięstwo lub porażka w całej bitwie jest zbytnio uzależniona od tego jednego dowódcy. To było poważnym problemem w poprzednich turniejach i nie działało na korzyść rozgrywki.

Testowałem respawn (był on wprowadzony w turnieju testowym Ligi Disciples) i z doświadczenia wiem, ze dobrze działa jedynie na dłuższych dystansach. Ustawienie go na mapach w których rozstrzygniecie ma paść po 10-12 turach zaśmieciło i blokowało by mapę.

W tak krótkich potyczkach problemem jest dynamika. Posiadając wysokopoziomowe składy możemy od razu rzucić się w wir walki z wrogiem. Przecież dokładnie na tym Multi ma polegać.
_________________

 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 34
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2974
Skąd: Temperance
Wysłany: 2012-01-26, 15:10   

Infospec napisał/a:
Od dawien dawna wiadomo, że specjalizacja w jednym kierunku daje lepsze efekty,

Specjalizacja zabija ot patrząc na przyrodę to wyspecjalizowane gatunki maja największe szanse wyginąć.
Infospec napisał/a:

Proponujesz mi rozegranie walk testowych. No proszę cię :-P
Już poruszałem w temacie z mapami fakt, że mają pełno błędów i niezrównoważeń. Po co ci ta walka? :-P

W jaki inny sposób można wykryć i naprawić błędy niż poprzez rozegranie na nich potyczek?
Infospec napisał/a:
Na rozegranie pojedynku jest miesiąc. Grę można zapisywać na multi więc w czym problem tkwi?
W tym że spotkają się wymiatacze turniejowi i będą grali godzinami?

Ci akurat podejrzewam będą walki rozstrzygać raczej szybko :mrgreen: zwłaszcza miedzy sobą.
Infospec napisał/a:
mi, kolejny dowód na to, że robicie turniej pod siebie.

Przeceniasz nas, ja na ten przykład nie mam pojęcia o grze Hordami czy Legionem a przynajmniej nigdy na multi nie udało mi się nimi wygrać. Z tego co wiem i Elledan ma swoje piety achillesowe wśród dostępnych nacji.

Verthiss napisał/a:
eśli chcecie, by było ciekawiej, zdejmijcie ograniczenie dotyczące wyboru ras i pozwólcie graczom niezależnie od siebie wybrać ją dla każdego pojedynku (oczywiście w tajemnicy przed przeciwnikiem).

Tylko w ten sposób dopuszczasz możliwość wyboru takich samych ras przez przeciwników.

Infospec napisał/a:
Wybierając 2 jednostki dwupolowe tracisz możliwość posiadania 4, a ty chcesz jeszcze wprowadzić, żeby można było tylko 1?

ja nic nie chce wprowadzić.

Poza tym losowość ras nie wyklucza że zagrasz swoja ulubioną w końcu do rozstrzygnięcia trzeba poprowadzić do zwycięstwa trzy z pięciu ras, a jeśli dotrzesz do finału rozstrzygniesz go już swoimi faworytami.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum