Zastanawiałem się nad jakąś opcja wykorzystania many której nie potrzebujemy do używania czarów. Dla przypomnienia każda rasa ma wyznaczone trzy z sześciu źródeł (żywioły, życie, gaj, śmierć, piekielna oraz runiczna) które potrzebuje by moc rzucać czary. Nadal jednak istnieje opcja przejęcia źródła innego rodzaju i zbierania surowca. Oczywiście samo przejecie źródła sprawia, ze ograniczamy możliwości wrogiego gracza, tak zebrana manę można tez przekazać sojusznikowi. Moim pytaniem jest czy to wystarczy?
Wiek: 111 Dołączyła: 27 Maj 2007 Posty: 936 Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2011-05-04, 13:59
Co niektórzy dowódcy mogliby przemieniać jeden rodzaj many w drugą.
Przekazywanie jak dla mnie dobry pomysł.
Możnaby zrobić jakąś antymagię, w oparciu o niestosowane źródła many. Nie wiem jakby to miałoby wyglądać, ale najpewniej też i byłoby zbyt skomplikowane na użycie.
Czy wystarczy -> nie
_________________ Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
Ewentualnie można zrobić coś takiego, żeby można było sprzedawać/kupować surowce oczywiście stratnie np za sprzedanie 100 many dostajemy 50 złota a za kupienie 100 many trzeba zapłacić 100 :) to tylko taki pomysł xd oczywiście cyferki do zmiany ;p
Ja bym dał niepotrzebnej manie jakieś specjalne właściwości.Mana życia mogłaby mieć właściwości lecznicze np. 50 kryształów many to uleczenie za 50hp, mana śmierci mogłaby zadawać obrażenia od śmierci, mana piekielna od ognia, a runiczna mogłaby wzmacniać obrażenia np. 50 = 10% dmg.
_________________ I lubię patrzeć, jak w panice
Pospólstwo z mieniem pierzcha drogą,
A po ich piętach wojownicy
Depcą i ławą suną mnogą.
Lubię to sercem całym!
Wiek: 111 Dołączyła: 27 Maj 2007 Posty: 936 Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2011-05-04, 18:34
Właściwości lecznicze to ma magia ładnych ras, przy czym przelicznik jest mniej korzystny od proponowanego. Podobnie jak z pozostałymi.
Ja to bardziej widzę jako skutek przyjemny strategicznie, ale drogi i niedecydujący.
_________________ Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
Myslalem nad pula specjalnych zaklęć (po jednym na każde źródło), dostępnych dla wszystkich ras, które wpływały by na karty zdarzeń.
Na przykład zaklęcie za którego rzucenie musieli byśmy zapłacić mana życia dawało by nam odporność przed negatywnym efektem następnej wyciągniętej karty. Zaklęcie któregoś ze źródeł sprawiało by ze wybrany bohater nie musi/nie może ciągnąc karty zdarzeń itp.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum