Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Pomysł na projekt fanowski: Wesnoth
Autor Wiadomość
Qumi 
Adept



Wiek: 37
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 516
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-04-06, 13:21   Pomysł na projekt fanowski: Wesnoth

No niestety sam nie potrafie programować ani nie znam się na tego typu sprawach, ale myślę że fajnych pomysłem była by konwersja jakaś Disciples do Wesnoth. Jednostki własne można tworzyć tam, fabułę dodać i będzie disciples w wesnoth :P

http://www.wesnoth.org/
_________________
The brighter light shines upon you, the darker becomes your heart.
 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2011-04-06, 13:31   

Z tego co pamiętam to nie ma szans - Disciples jest chronione prawami autorskimi i taka era/scenariusze/kampanie do Wesnotha najprawdopodobniej zostałyby usunięte, jednak trzeba by to było dokładnie zbadać bo nie pamiętam do końca jak to wyglądało.
Jakbym się zapoznał z WML'em czy jak toto się nazywa to mógłbym dać radę (trochę ogarnięcia w programowaniu niby mam) ale nie dałbym rady z grafikami.
_________________
 
 
Qumi 
Adept



Wiek: 37
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 516
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-04-06, 14:12   

Prawa authorskie jednak odnoszą się do czerpania finansowych korzyści chyba? Przecież wiele gier ma mody, które są konwersją innych gier.
_________________
The brighter light shines upon you, the darker becomes your heart.
 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2011-04-06, 14:21