Wiek: 44 Dołączył: 28 Mar 2011 Posty: 6 Skąd: wrocław
Wysłany: 2011-03-28, 19:02 System inicjatywy - Renaissance
witam:)
wiem że to forum poswiecone podstawce ale skoro wyszedł dodatek to pisze
słuchajcie mam problem zainstalowałem hordy wszystko gra pieknie ładnie do czasu walki...nie wiem o co chodzi ale w dodatku jest jakos inaczej oponent rusza sie 2 razy na turę jakaś masakra nie wiem czy to bład w grze jakis bug ale to paranoja jeśli ktos juz grał i moze mi pomóc bardzo prosze napisac o co chodzi dlaczego przeciwnicy ruszaja sie 2 razy niczym ja coś zrobie to łucznicy strzelaja drugi raz...
bardzo prosze o odp
Ostatnio zmieniony przez Vozu 2011-09-14, 22:55, w całości zmieniany 1 raz
Wiek: 44 Dołączył: 28 Mar 2011 Posty: 6 Skąd: wrocław
Wysłany: 2011-03-28, 20:02
hmmmm nowy system inicjatywy to nie wiem przeszedłem większosc gier strategicznych na najwyzszym poziomie trudnosci i nigdy jeszcze sie tak nie meczyłem jak tutaj tzn niby jak sie ma w to grać skoro oponent atakuje 2 razy? chyba że ja czegos nie kumam
Te jednostki co mają 40 i 50 inicjatywy atakują 2 razy w turze, a te po 20 i 30 raz. Każda akcja kosztuje 20 inicjatywy czyli jednostka z 60 inicjatywy zaatakuje 3 razy w turze. 60-20=40, 40-20=20,20-20 =0 . Myślę że w miarę dobrze to wytłumaczyłem
Wiek: 44 Dołączył: 28 Mar 2011 Posty: 6 Skąd: wrocław
Wysłany: 2011-03-28, 20:59
super dzieki
no zauwazylem ze jednostki z 60 inicjatywy 3 razy atakuja cholernie to utrudniło gre lubie wyzwania ale tu troche przegieli na najwyzszym poziomie ta gra to udręka na normalu tez masakra
pozdrawiam
Tylko, ze system działa chyba w obie strony prawda? Tzn. twoje jednostki z wyższa inicjatywa też atakują kilka razy na turę. Wiec gdzie tu jakiś problem, czy utrudnienia?
Wiek: 111 Dołączyła: 27 Maj 2007 Posty: 936 Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2011-03-28, 21:42
Nie, nie nie...
Ilość ataków zależna jest od inicjatywy najwolniejszej jednostki oraz własnej inicjatywy. Każda podstawowa akcja wymaga 20 inicjatywy, kiedy najwolniejsza jednostka posiada 30 inicjatywy to ta z 40 inicjatywy ma tylko 1 atak (40-20<MIN), zaś ten z 50 ma 2 ataki (50-20>=MIN). W sytuacji, gdyby jednostka miała 10 inicjatywy nie miałaby w ogóle ruchu.
Udręką gra jest z powodu premii, jakich otrzymuje AI - zwłaszcza na niespaczowanej grze. Po spaczowaniu jest kilka nowych bugów, ale z nimi lepiej niż z tymi, co są. Na szczęście dat padło, więc jest nadzieja że krasnoludy będą normalną grą.
_________________ Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum