OK, zakladam temat hord, bo mimo iz jest to jedna z najbardziej lubianych nacji w grze, nikt nie zrobil tematu o nich. Wiem ze jest jeszcze za wczesnie zeby cos konkretnego o niej tu umieszczac, ale klanow w podstawce nie bedzie, a temat o nich jest
Ostatnio zmieniony przez Nagash ep Shogu 2010-06-24, 23:40, w całości zmieniany 2 razy
Ma być mroczno, ma być ponuro, ma być Śmiertelnie. I bez żadnych szokujących eksperymentów vide gargulec.
Mogli by powiększyć drzewko wilkołaka...
1. Człowiek-wilk - widoczne oznaki utaconego człowieczeństwa
2. Już pełnoprawne wilczysko, takie jak w D2
_________________
Fighting for peace is like screwing for virginity...
a co z duchami? w DII tylko paraliżowały, a przeciez to taki fajny materiał na maszyne do zabijania,albo np szkielety łucznicy to tez jest dość popularne a w DII chyba nie bylo(w DI z tego co kojarze byla taka jednostka)
Owszem byla taka jednostka strzelecka u nieumarlych. A co do duchow, to raczej nie widze tutaj maszyny do zabijania ( jest jak powietrze, wiec przenika przez wszystko). Jego ataki powinny pozostac nie fizyczne lecz psychiczne.
powietrze, w pewnym sensie. Może ingerowac jednak wlasnie psychicznie, to skoro moze wplywac na umysł przeciwnika, to dlaczego nie mógłby np wpływać na różne przedmioty, np nieporównywalnie wielki topór bądz jakis miecz, siłą woli podnieść miecz i ciąć w przeciwnika.
Nie, no bez zabawy w takie pomysły, mus byc balans, a poza tym Hordy nają już wystarczająco duzo jednostek walczących. A duchy w formie paralizujących sprawdzają sie idealnie.
_________________
Fighting for peace is like screwing for virginity...
w sumie macie troche racji...nie pomyslalem kto by paraliżował;p
a co ze smokami? nigdy w hordach nimi nie grałem...bo po prostu byly za slabe w porownaniu do dwoch jednostek po 1 miejscu w druzynie.
Powinni cos zrobic z nimi,nie mowie zeby usunąć tylko usprawnic,taki szkielet smoka, zamiast zionąć nie wiadomo czym( w środku i tak byl pusty) móglby gryźc/bic ogonem skupic sie na atakowaniu jednej jednostki z lepszym rezultatem
jesli to jest powietrze czy cos w tym stylu, to faktycznie bez sensu jest jak obrywa ze zwyklego miecza.Byleby za chwile nie bylo tak ze wszystkie jednostki hord beda odporne na oręż...
Alez pomysl z odpornoscia na orez jest wspanialy (przynajmniej nie mozna by se urzadzic takiej jadki na umarlakach) z drugiej strony nawet stali by sie wspolrzedna frakcja w grze. ;p Zartuje. Mysle ze odpornosc na trucizny umaraka wystarczy.
Ale w takim razie jeśli duchy nie będą miały odporności na oręż to trochę bezsens. A jak jej nie będą miały to niech zrobią duchy w stylu gry powrót króla gdzie są zbudowane z kości. Chociaż z drugiej strony ktoś może mi powiedzieć czemu duchy nie są odporne na ogień itp
Wiek: 40 Dołączył: 05 Mar 2007 Posty: 223 Skąd: D'Hara
Wysłany: 2007-05-14, 18:37
Smoki u nieumarłych za słabe? Tylko bez takich żartów proszę.
_________________ Sword of the cold, dark void, free yourself from the heaven's bonds! Become one with my power, one with my body and let us walk the path of destruction together! Power that can smash even the souls of the Gods! The Sword of Darkness, which can cut the Gods themselves! RAGNA BLAD
Wiek: 40 Dołączył: 05 Mar 2007 Posty: 223 Skąd: D'Hara
Wysłany: 2007-05-14, 19:43
Lepsze ale tylko w pewnych sytuacjach, dobry strateg powinien brać takie rzeczy pod uwagę, może dlatego tak dużo ludzi nie docenia wyrmy u nieumarłych. Dam ci mały przykład by rozświetlić ci trochę sytuacje, twoich 3 arcyliczy nie miało by najmniejszych szans przeciw 3 archontom i nawet jeśli widmowi mogli solo pokonać centaurów to w sumie twoja armia i tak by przegrała. Natomiast 2 wyvmy dały by sobie radę z tymi archontami nawet jeśli byli by wspierani przez centaury. Wyrmy zostały stworzone do specyficznych działań i daje sobie świetnie radę. Notabene faktem jest, że nieumarłe smoki i tiamathy są lepsze od synów Ymira czy włodarzy bo mogą zaatakować również tylną linie a w 2 potrafią zadać ogromne straty przy tym praktycznie zdmuchając tylną linię z powierzchni ziemi.
_________________ Sword of the cold, dark void, free yourself from the heaven's bonds! Become one with my power, one with my body and let us walk the path of destruction together! Power that can smash even the souls of the Gods! The Sword of Darkness, which can cut the Gods themselves! RAGNA BLAD
Mysle ze jeszcze jedna jednostka u nieumarlych odporna na orez, spowodowalaby to iz rasa bylaby przepakowana. Jednostka ktora paralizuje wroga i pozatym jest odporna na orez, jest troche za mocna jak na moj gust.
Co do smokow- moje zdanie jest takie - za malo zadaja damage a zajmuja dwa miejsca. Jednostka tylko do eksperymentowania i zwalczenia nudy w skladzie druzyny.
A co do hord w podstawce D3, to one nie beda neutralne tylko sterowane przez komputer.Swoja przynaleznosc do nieumarlych zachowaja...
Ostatnio zmieniony przez P@weł 2007-06-01, 09:20, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum