Wiek: 111 Dołączyła: 27 Maj 2007 Posty: 936 Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2011-02-27, 16:19
Nikt ze zwykłych śmiertelników wiedzieć nie może. Tak między nami mówiąc, im później tym lepiej - może gra nie będzie tak zbugowana, by nimi nie przynosiła jobów na usta.
_________________ Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
Po tysiąckroć niecierpię losowości. O ile chybienia w poprzednich odsłonach dał się przeżyć o tyle tutaj dochodzą zawirowania z parametrami i te nieszczęsne krytyki (Jestem taką dziwną osoba że powtarzam walke tyle razy aż uda się by była "czysta" bez cholernej losowośc
To kup dodatek tu nie ma losowości, no chyba ze tylko ja mam tak że gdy są dwie te same jednostki to zawsze jak jeden ma krytyka to i drugi trafia (to chyba było zawsze co konkretną ilość tur)
Wiek: 35 Dołączyła: 28 Maj 2007 Posty: 1560 Skąd: Ner'eeye Maha
Wysłany: 2011-03-06, 11:43
Obejrzałam sobie animacje które zarzucił Arosal... Simon (SIMON!? Jaki Simon!?) doprowadził mnie niemal do załamania nerwowego... po prostu koszmar. Ten moment w 12 sekundzie, kiedy wbija sztandar w ziemię jest tak paskudny, że nawet nie komiczny.
Ta latająca lasencja, no niby okej, pod warunkiem, że to Final Fantasy, a nie Dis. Dość ciekawym pomysłem był Zombie (nie jego design, który już dawno zdążyłam skrytykować na wszystkich frontach) i jego podrygująca głowa - takie prawdziwie "trupie" ruchy, naprawdę można by poczuć się nieswojo. Za to plus.
Tak samo Arcywampir, całkiem porządna animacja, choć design średnio na jeża. Niemniej podobał mi się gest z rapierem i odruch po otrzymaniu ciosu (choć wyglądał trochę, jakby go jakaś krewka panna po pysku strzeliła z liścia, ale mniejsza z tym) i naprawdę było okej - póki na animacji nie wyciągnął do przodu swojego krabio przerośniętego kciuka, a potem nie zaczął truchtać. Taki ładny początek i taka kicha potem, ech
To podsumowuje chyba całą grę - nawet jeśli jakaś część jest dobra, chociażby poprawna, natychmiast pojawia się coś, to zupełnie zniszczy poprzednie pozytywne wrażenie. I znikąd nadziei, po prostu
Skoro o animacji mowa, to obejrzałem animacje paru nieumarłych D3 na YouTubie. Oto moje uwagi:
Arcywampir- animacja i model całkiem spoko(chociaż mógłby mieć ciemniejszy pancerz i nieco masywniejszą sylwetkę), ale raczej nie przepadam za koncepcją wampira atakującego mieczem (jednakże rapier jest tu dużym plusem) nawet wtedy, gdy ma wyssać krew. O wiele bardziej spodobałby mi się pomysł wysysania krwi poprzez ugryzienie lub ewentualnie telekinetyczne rozerwanie tętnic i przeniesienie ich zawartości wprost do pyska.
Tanatos- design nawet jest fajny, podoba mi się taki "lewitujący hełm z płaszczem". Ale animacja ataku jest debilna z tym zakrywaniem oczu jedną ręką i wyciągnięciem na wprost celu drugiej.
Zły Ent- moim zdaniem zbyt pękaty, przypomina mi pierwotny koncept Infektora ze StarCrafta II. Nie mniej jednak pod względem ruchu daje sobie radę (umierając sztywnieje na zwykłe martwe drzewo). Jeszcze raz zaznaczam, że bardziej odpowiadał mi ten z dwójki(aczkolwiek jego wycia kojarzyły mi się, ku napadom śmiechu, z Buką ).
Zombie- ruchy takie, jakie mają być, ale wygląd- co to, to nie! Nie mógła być wstawiona na grywalnego ta neutralna wersja, a nie ten beztwarzowy jaskiniowiec zakuty w zbroję?
_________________ "For too long I've been parched of thirst and unable to quench it. Too long I've been starving to death and haven't died. I feel nothing. Not the wind on my face nor the spray of the sea. Nor the warmth of a woman's flesh."
zwykła cienka książeczka - trochę zdjęć i rysunków stworów i bohaterów z ich opisem...nawet daje radę (ale do artbooku Fallouta 3 i tak się wszystko chowa)
Za najwyższy poziom fabuły przedstawionej w grze odpowiada pisarka Ekaterina Stadnikova, autorka popularnego cyklu książek, których akcję osadzono w świecie Disciples.
Z opisu gry. Pierwsza reakcja - obłąkańczy śmiech wywołany tą najwyższą fabuła. Druga - słyszeliście o jakiś książkach w świecie Disa?
Z opisu gry. Pierwsza reakcja - obłąkańczy śmiech wywołany tą najwyższą fabuła. Druga - słyszeliście o jakiś książkach w świecie Disa?
Tak Wiszu, słyszałem o tych książkach, chyba od roku o nich w Rosji trąbią. Widziałem również reckę w postaci krótkiego filmu, gościu robi kampanię nieumarłych, powiem szczerze, zaciekawiło mnie to bardzo, czekam jednak na ową cholerną Złota Edycję.
Tak Wiszu, słyszałem o tych książkach, chyba od roku o nich w Rosji trąbią. Widziałem również reckę w postaci krótkiego filmu, gościu robi kampanię nieumarłych, powiem szczerze, zaciekawiło mnie to bardzo, czekam jednak na ową cholerną Złota Edycję.
Ciołku to że w Rosji jest o tym głośno nie znaczy, że nasi muszą o tym usłyszeć, a o tej całej recce lepiej nie pisz za dużo.
O gierce powiem tyle, można to ocenić na cinkawy plus jeśli nie bierze sie tego jako kontynuację, bez tego to cień cienia i mniej, tyle ode mnie.
Witam!
Kupiłem dzisiaj tę grę odpaliłem opcję gorące krzesło. Podczas przeglądania map nie znalazłem żadnej z opcją grania Hordami Nieumarłych. Czy to jest normalne ? Czy istnieją mapy z tą rasą ?
Witam!
Kupiłem dzisiaj tę grę odpaliłem opcję gorące krzesło. Podczas przeglądania map nie znalazłem żadnej z opcją grania Hordami Nieumarłych. Czy to jest normalne ? Czy istnieją mapy z tą rasą ?
Śledź projekty fanów, w zasadzie to ja tam sprawuje pieczę. W najbliższym czasie pojawi się kilka mapek z hordami nieumarłych.
_________________ Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
Wiek: 111 Dołączyła: 27 Maj 2007 Posty: 936 Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2011-04-14, 10:29
Bezpośrednio do folderu Resource, zaś pliki opisujące do odpowiedniego folderu językowego (u mnie Russian, u was najpewniej Polish).
_________________ Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
Wiek: 111 Dołączyła: 27 Maj 2007 Posty: 936 Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2011-04-14, 10:39
Musi być - masz tam folder Resource i System, a jak zamontował edytor to i manual. Wewnątrz Resource będzie Launge, potem wybierasz swoją wersję, potem text bodajże i tak wklejasz.
_________________ Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum