Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Disciples III: Ressurection
Autor Wiadomość
Arosal 
Bandyta



Wiek: 33
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 873
Skąd: Wolsztyn
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2011-02-15, 18:01   

Obstawiam leczenie nakładające wspomagający buff. Coś takiego już ma, a raczej powinno mieć miejsce w przypadku prorokini, tancerki i sylfidy… No właśnie, apropo pasywnych umiejętności leczenia, czy Wam to działa? Chyba wiecie o co mi chodzi, mam na myśli dispell oraz zwiększanie odporności na magię.
 
 
Qumi 
Adept



Wiek: 37
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 516
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-02-15, 18:47   

To są wciąż aktywne zdolności chyba <mysli> rozwiązaniem problemu z nimi jest danie wymogu 0 AP zamiast 1 AP.
_________________
The brighter light shines upon you, the darker becomes your heart.
 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2011-02-16, 11:47   

70zł za jedną kampanię, rasę i hot seat - ten świat naprawdę staje na głowie, zdzierają jak tylko mogą.
Btw, czy tylko mi się wydaje, że skoro już tłumaczyli podtytuł, to nie byłoby znacznie lepszym i stylowym wyborem użycie słowa "Zmartwychwstanie"? "Wskrzeszenie" jest takie.. bleh. Pospolite i w ogóle.

EDIT
Te efekty dodatkowe uzdrowień nie są już aktywne tylko mają zapisane, że pasywne (i nie mają osobnego guziczka w czasie walki), ale nie pamiętam jak z ich działaniem.
_________________
 
 
Arosal 
Bandyta



Wiek: 33
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 873
Skąd: Wolsztyn
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2011-02-16, 11:58   

Vozu napisał/a:
Te efekty dodatkowe uzdrowień nie są już aktywne tylko mają zapisane, że pasywne (i nie mają osobnego guziczka w czasie walki), ale nie pamiętam jak z ich działaniem.

No więc problem polega na tym, że to dziadostwo nie działa.
Qumi napisał/a:
Edit: W tej chwili studio pracuje nad multiplayerem i nad edycją Gold, która ma połączyć Renessaince z Resurrection, dodać parę jednostek neutralnych i może coś tam jeszcze. Gdzieś za 2-3 miesiące ma się ukazać Gold w rosji.

Nie żebym coś tego, ale… czy to nie idiotyzm z ich strony? Nie ma AI, dodali dopiero jedną nację i już wyskakują ze złota edycją? Czy ich za przeproszeniem popieprzyło? Od początku trzeba było puścić dodatek jako uzupełnienie podstawki, a nie takie coś… kto to kupi? Jedyne pocieszenie to multi.
Vozu napisał/a:
zdzierają jak tylko mogą.

Mam słabość do Disciples 3 muszę jednak przyznać, że ten komentarz doskonale pasuje do jego twórców.
Ostatnio zmieniony przez Arosal 2011-02-16, 12:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2011-02-16, 12:07   

Jakkolwiek nie jestem za używaniem wulgaryzmów na forum, to ładnie żeś ich i konkretnie Aro podsumował :-P Całość historii wydawniczej D3 zakrawa na jedną wielką paranoję w której chodzi chyba tylko i wyłącznie o stały dopływ forsy; zanim się rozeszła opinia jakie jest D3, to trochę kupiło, reszta się wstrzymała w oczekiwaniu na patche/dodatek z poprawkami, potem to samo z dodatkiem jest/będzie i dopiero na ten cały "Gold" więcej osób się załapie.

Nawiasem, to już drugi Gold jeżeli nic nie mylę, bo chyba podstawka też miała któreś wydanie tak oznaczane - jestem gotów założyć się, że (zakładając, że zrobię ten cały kolejny dodatek a chyba na nasze nieszczęście nie można liczyć na boską interwencję) będzie jeszcze jeden Gold.

Ogólnie poziom paradoksalności tego wszystkiego jest tak wysoki, że to aż nie śmieszy.
_________________
 
 
Qumi 
Adept



Wiek: 37
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 516
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-02-16, 12:31   

A według mnie raczej głupio Aro to ujął. Złota edycja to nic innego jak połączenie podstawki i dodatku z nieumarłymi, zrównanie mechaniki, gdyż ta jest inna i podstawka jest niekompatybilna z dodatkiem. Zapewne dla tego, że musieli od początku pewne elementy programu napisać.

Dodatek jest samodzielny, pozwala zatem na opuszczenie sobie zakupu podstawki i możliwość cieszenia się hotseat, single i campaign bez konieczności wydania tych 110 zł za podstawkę. 69 zł to na obecne realia cen gier, które kosztują obecnie zwykle ponad 100 zł, nie jest tak dużo wcale. Tak na przykład Dawn of War I już parę lat temu kosztował 69 zł, potem wyszedł samodzielny dodatek oferujący jedną nową rasę i kosztował mniej więcej tak samo, i tak z każdym nowym dodatkiem było.

Nie jestem pewien o czym dokładnie piszesz z tym gold, ale może chodzi ci o stopień rozwoju gry? Gdy gra jest niemal gotowa wchodzi z bety do wersji gold, co znaczy, że może zostać wydana.

Poza tym warto zaznaczyć, że w Rosji jeśli ktoś posiada podstawkę i dodatek to może dostać wersję Gold za darmo. Nie wiem jak to u nas będzie.

Aro, nad AI trzeba bardzo dużo pracy, a ich zespół nie był zbyt duży. Mieli 1-2 programistów, podczas tworzenia dodatku 1 programistę, więc wyobraź sobie ile miał on roboty. Teraz studio będzie miało ich więcej, więc mogą pozwolić sobie na więcej.
_________________
The brighter light shines upon you, the darker becomes your heart.
 
 
 
Arosal 
Bandyta



Wiek: 33
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 873
Skąd: Wolsztyn
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2011-02-16, 12:43   

Może jestem jakiś nieżyciowy albo niedzisiejszy, ale po cholerę w takim razie kupować sam dodatek lepiej od razu zaczekać na gold... Choć tak czy siak wychodzi na to, że jedyne co się opłaca to zaczekać na ostatniego golda z krasnoludami jeśli juz mam wydawać kasę, co zapewne zrobię...
Qumi napisał/a:
Aro, nad AI trzeba bardzo dużo pracy, a ich zespół nie był zbyt duży. Mieli 1-2 programistów, podczas tworzenia dodatku 1 programistę, więc wyobraź sobie ile miał on roboty. Teraz studio będzie miało ich więcej, więc mogą pozwolić sobie na więcej.

Zdaję sobie sprawę, że AI właśnie dlatego tak kulało, to jedyne wytłumaczenie ;-)
Cieszy mnie fakt, ze zespół rozrósł się, wcześniej pisałem juz, że może to przynieść same korzyści. Nie podoba mi się jednak to, że nowe AI zaplanowano wydać dopiero z klanami, jeśli teraz pracują nad gold oznacza to, że na sam dodatek przyjdzie mi sporo poczekać.
Ostatnio zmieniony przez Arosal 2011-02-16, 12:52, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2011-02-16, 12:44   

Qumi napisał/a:
Dodatek jest samodzielny, pozwala zatem na opuszczenie sobie zakupu podstawki i możliwość cieszenia się hotseat, single i campaign bez konieczności wydania tych 110 zł za podstawkę.

Pominąłeś coś czego pomijanie uważam za absurd - a mianowicie fakt, że w dodatku NIE MA innej kampanii niż ta nieumarłych; zatem wydanie tych 70zł daje tyle, co dostęp do ras z podstawki w misjach pojedynczych (których jest obecnie na tyle mało, że trudno aby można się było nimi specjalnie cieszyć - mówię o oficjalnych) i jednej kampanii. Mało, i to niezależnie od tego o jakiej firmie mówimy.

Qumi napisał/a:
A według mnie raczej głupio Aro to ujął. Złota edycja to nic innego jak połączenie podstawki i dodatku z nieumarłymi, zrównanie mechaniki, gdyż ta jest inna i podstawka jest niekompatybilna z dodatkiem. Zapewne dla tego, że musieli od początku pewne elementy programu napisać.

Równie dobrze mogli napisać te elementy na podstawce i potem do niej dorabiać rozszerzenie, żeby wydać od razu dodatek jako kompatybilne połączenie jednego z drugim. Sporo mniej roboty.

Qumi napisał/a:
Nie jestem pewien o czym dokładnie piszesz z tym gold, ale może chodzi ci o stopień rozwoju gry? Gdy gra jest niemal gotowa wchodzi z bety do wersji gold, co znaczy, że może zostać wydana.

Mówię o tym, że kołacze mi się po głowie, że podstawkę wydawano w jakiejś wersji którą ochrzczono jako Gold, ale nie jestem tego pewien.

Qumi napisał/a:
Aro, nad AI trzeba bardzo dużo pracy, a ich zespół nie był zbyt duży. Mieli 1-2 programistów, podczas tworzenia dodatku 1 programistę, więc wyobraź sobie ile miał on roboty. Teraz studio będzie miało ich więcej, więc mogą pozwolić sobie na więcej.

Oh, jakie to smutne. Rzygać się już chce od tego ciągłego wspominania jak to biedne rosyjskie duszyczki miały za małe łapek do roboty.
To jest biznes, jak mówisz, że coś zrobisz i zrobisz to dobrze, to tylko wtedy gdy masz wystarczające środki i możliwości by coś dobrze zrobić. Jak nie, to trzymasz dziub zamknięty i nie gadasz głupot tylko robisz najlepiej jak możesz albo czekasz, aż pozyskasz wymagane środki.
Na tyle ich żałosnych deklaracji o tym, jaka to gra będzie "najlepsiejsza na świecie" które krążyły w wywiadach gdy jeszcze nie wydano podstawowej wersji, to nie powinno być tam za mało, a za dużo, żeby każdy dwa razy drugiego sprawdzał.
Klienci nie muszą nic wybaczać niekompetentnemu producentowi. Więcej, mają pełne prawo mu to wypominać jako ludzie, którym dostarczono produkt niespełniający obietnic i domaga się od nich niemałej ilości gotówki.
_________________
 
 
Qumi 
Adept



Wiek: 37
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 516
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-02-16, 14:04   

Jak chcesz to rzygaj Vozu, ale to ty potem się będziesz tłumaczył administracji skąd te ślady na layout'cie :P

Nie chcesz - nie kupuj. Proste. Ja raczej zaczekam na gold, chyba, że będzie taka sama promocja jak w rosji, co chyba pominąłeś w swojej odpowiedzi, mimo, że pogrubiłem ten tekst...

Podstawka kosztowała 110 zł, dodatek samodzielny 70, ale nie masz kampanii z podstawki. Jak dla mnie logiczne, że nie dadzą ci za niższą cenę tego samego i coś ekstra. Skąd takie głupie pomysły, że daliby to samo?

Nie mogli Vozu tak łatwo przenieść mechaniki z dodatku do podstawki. Muszą całą kampanię przerobić ze względu na nową mechanikę, balans, itd.

Sam niestety głupoty gadasz Vozu, mniejsza cena dodatku, który miałby mieć to samo co podstawka, ignorujesz mój tekst o goldzie... jedyne co widzę to narzekania i wyzwiska, i niezadowolenie i frustracja, pomimo której w każdy produkt Disciples 3 grasz lub grałeś, pomimo tego, że powtarzasz się i nic nie wnosisz. Tak, biznes to biznes, i mam za złe wiele rzeczy zarówno Akelli, .dat czy Strategy First, ale to nie pierwszy przypadek takiej gry, i takie gry często też odnosiły sukces, choćby Daggerfall. Masz swój Disciples Hex który ewentualnie może zaspokoić twoje potrzeby, choć z tego co słyszałem to zrezygnowałeś z projektu, powinieneś więc chyba zrozumieć jak ciężkie jest tworzenie gry, balansowanie, itd. Bo chciałbym ci przypomnieć, że przy Disciples Hex też wiele deklaracji złożyliście, wersja beta już dawno miała być, a co macie?
_________________
The brighter light shines upon you, the darker becomes your heart.
 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2011-02-16, 14:13   

KURRRRR!

Coś się pochrzaniło - wczytuję grę i co? I nic nie mogę zrobić. Obraz jest, dźwięk jest, animacja jest. Jednak nie mogę ani wejść w inwentarz, ani w menu, ani w miasto, ani w armię, ani nigdzie skierować armię ani nic. Martwa przestrzeń! Wczytuję inny sejw - to samo! Gram od nowa - wszystko działa.

Kurdesz! A już dochodziłam do tego miejsca, co przed restartem ;{ Usuwam grę i chowam to, aż naprawią...
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Qumi 
Adept



Wiek: 37
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 516
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-02-16, 14:18   

A mógłbyś wysłać raport z tego błędu na forum disciples3.ru ? Ogólnie takich błędów nie miałem jak ty z grą...
_________________
The brighter light shines upon you, the darker becomes your heart.
 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2011-02-16, 14:22   

Raport? A gdzie takowe mogą się znajdować?

I przypominam - mogłAbyś!
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
elladan 
Chłop


Dołączył: 01 Lip 2010
Posty: 11
Wysłany: 2011-02-16, 14:58   

Ja też myśle ,że skuszę się na ten dodatek 70zł to nie majątek, a sam dodatek jest dużo lepszy od podstawki (chyba) Mam na myśli nowy system osłon i inicjatywy
 
 
Qumi 
Adept



Wiek: 37
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 516
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-02-16, 15:11   

Tutaj: http://disciples3.ru/foru...t=6699&page=141

I sorki, ciągle mi się myli przez ten nick :/

Przy okazji: ciekawy mod: http://forum.kalypsomedia...ad.php?tid=7646

Plus mapy: http://forum.kalypsomedia...ad.php?tid=5962
_________________
The brighter light shines upon you, the darker becomes your heart.
 
 
 
Michal787 
Adept
Łowca...



Wiek: 29
Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 124
Wysłany: 2011-02-18, 00:18   

elladan napisał/a:
Ja też myśle ,że skuszę się na ten dodatek 70zł to nie majątek, a sam dodatek jest dużo lepszy od podstawki (chyba) Mam na myśli nowy system osłon i inicjatywy

Może dla Ciebie nie jest ale dla mnie wydawać 70 zł na coś, co ma jedną kampanię, pare badziewnych mapek, jedno miasto to kpina, zwłaszcza że obecnie pilnie potrzebuje funduszy. Już samo wydanie ponad 100 zł na podstawkę, która nie nadaje się na wersję beta było marnotrastwem :zly: A to co oferuje Akella za to po prostu powoduje wrzenie we mnie. Oni powinni sprzedawać tą grę razem z dodatkiem po 5 zł za darmo by zrekompensować graczom ich straty! Ostatnio kupiłem złotą edycję Spellforce (1 i 2 część ze wszystkimi dodatkami do nich) za 20 zł i jest to o wiele lepsza gra :evil: No dobra wyżyłem się :mrgreen:
Tak ogólnie to nawet jeśli poprawią grę pod względem AI i reszty problemów, które wypisał Arosal to przy ilości bugów jakie ma zarówno podstawka jak i dodatek wciąż nie będzie się dąło grać, więc szczerze to nic nie wniesie. To znaczy nic co da radę postawić tę grę na nogi. Jeśli w kolejnym dodatku nie wrócą do dyplomacji to minus, bo to była część gry lecz nie miałbym im tego za złe gdyby...zastąpili to czymś nowym, co dobrze się prezentuje. Tu zaś wychodzi kolejny problem, bo w grze nie ma żadnych nowości. To jest Dis 2 z masą bugów, błędów, niewystarczającą kreatywnością jeśli chodzi o fabułę, AI na poziomie przedszkolaka :-/ Naprawdę nowości w tej odsłonie praktycznie nie ma. To mnie martwi jeszcze bardziej, bo bugi, błędy można wyeliminować (przynajmniej teoretycznie, niewiem jak to się ma u twórców Disa 3 :-P ), a nowości nie dodasz, no chyba że w tym drugim dodatku ale to raczej wątpliwe...
 
 
Arosal 
Bandyta



Wiek: 33
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 873
Skąd: Wolsztyn
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2011-02-18, 08:36   

Jeśli już mamy wydawać jakiekolwiek pieniądze to na pewno nie na to co ma się ukazać w najbliższym czasie na grampl. Elladanowi polecam jeszcze zaczekać, też pokuszę się na kupno, jednak nie samego niedoszlifowanego dadatku. Niech no tylko jakaś sumka wpadnie w kieszeń (daj Boże pracę) złota edycja będzie moja.
Michał787 powiem Ci tak. Zdaję sobie sprawę, że gra nie bardzo wpasowała się w twoje gusta, a co za tym idzie, przeraziła masą błędów. Są jednak podstawy by dać twórcą ostatnią szansę. Zespół rozrósł się i to dość znacznie, na pewno przyśpieszy to proces tworzenia dodatku, a to pozwoli zaoszczedzić czas na kilka nowości. Jestem dobrej myśli, dla mnie oznacza to zdecydowanie krok do przodu. Tym bardziej, że cały upadek początkowych założeń i projektów, które mieliśmy przyjemność oglądać na początku zapowiedzi Disciples 3 wiązał się z ostrymi cięciami w funduszach. Choć szkielet finalnej wersji gry jest już poważnie uszkodzony warto śledzić dalszy rozwój projektu. Akella zasiliła studio, podejrzewam, że wreszcie wzięła się za nich na poważnie. Na razie bądźmy cierpliwi do pierwszych zapowiedzi dodatku, a nóż coś z tego będzie.
Michal787 napisał/a:
To jest Dis 2 z masą bugów, błędów…

W tej opinii możesz być bardzo odosobniony, myślę że wiesz o co mi chodzi ;-)
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2011-02-18, 12:57   

Michal787 napisał/a:
To jest Dis 2 z masą bugów, błędów…


Eee! A gdzie uzasadnienie tej karkołomnej tezy?!

:P
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
Michal787 
Adept
Łowca...



Wiek: 29
Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 124
Wysłany: 2011-02-18, 13:40   

Arosal gra wpasowała mi się do gustu, jednak później okazało się, że nie mam jak w nią grać przez co wydałem pieniądze w błoto co jest moim osobistym żalem bo spodziewałem się czegoś nadzwyczajnego :-/ Chodzi nie tylko o bugi ale o głupie pomysły co do rozgrywki. Już tłumacze o co chodzi. Dam przykład z gry, który odnosi się jak słyszę równierz do dodatku. Gram w scenariusz Przymierzem, jest 15 tura, nie mam jeszcze pozamienianych jednostek (na badzo trudnym na tak małej mapce ciężko zdobyć doswiadczenie), a widzę przed sobą bohatera wroga. Nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie przemienione jednostki na drugim, trzecim poziomie (co jest skrajną niemożliwością) i jak ja mam wygrać ?! Dodać trzeba iż ja mam tych jednostek 4 łącznie z bohaterem, a on z 6. To mnie właśnie złamało bo po prostu to jest przegrana rozgrywka...Zresztą nie jestem zrażony co do dodatku z krasnoludami tylko ciężko wierzyć, bo choć rzeczywiście wtedy warunki były o wiele gorsze to jednak obietnice były przy pierwszym dodatku równierz. Prawie nic z nich, a przynajmniej tych najważniejszych nie spełnionio. Teraz pewno będzie lepiej o ile Akella znowu nie strzeli magicznego pomysłu by zasypać twórców bajczną sumą płacy i obniżyć dotacje.

Nagash może źle to wyraziłem. Chodziło mi o szablon Disciplesa 2. W którym zostało wiele pozmieniane, niestety na gorsze, a nowości (takich dobrych) jak na lekarstwo. Ta kontynuacja jest zwykłą przeróbką poprzedniczki, bardzo źle wykonaną do tego.
 
 
Raven 
Nosferat
Wieczny Bluźnierca



Wiek: 30
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 784
Skąd: Tar Al'naihme
Wysłany: 2011-02-18, 15:33   

Michal787 napisał/a:
Gram w scenariusz Przymierzem, jest 15 tura, nie mam jeszcze pozamienianych jednostek (na badzo trudnym na tak małej mapce ciężko zdobyć doswiadczenie), a widzę przed sobą bohatera wroga. Nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie przemienione jednostki na drugim, trzecim poziomie (co jest skrajną niemożliwością) i jak ja mam wygrać ?!


Na bardzo trudnym poziomie trudności to raczej nic dziwnego. W Apostołach było tak w każdej części. Na tym stopniu trudności SI otrzymuje doświadczenie za darmo a chyba nawet jednostki otrzymuje już na wyższym stopniu rozwoju. Nie ma co się zatem dziwić.
_________________


Jam jest Hermes
Który własne skrzydła pożerając
Oswojon zostałem
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2011-02-18, 15:46   

A co powiesz na to, Raven, że tak samo wygląda sprawa z poziomem normalnym? :D
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum