Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Disciples III: Ressurection
Autor Wiadomość
Qumi 
Adept



Wiek: 37
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 516
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-01-25, 21:40   

Zdaje się, że tylko w przypadku hot seat to ma być. Choć i tak nie wiem czy będzie czy nie, na pomysł wpadli niedawno dzięki Larkinowi. Mam nadzieję, że jednak się uwiną. W sumie to nie wiem czy jest to coś skomplikowanego czy prostego do zrobienia...
_________________
The brighter light shines upon you, the darker becomes your heart.
 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2011-01-29, 17:22   

Nie wiem, czy to jest kolejne "nieposiadanie czasu" przez twórców, ale czy niewidzialne jednostki to ma być rzec normalna? Obrazek poniżej właśnie pokazuje, co stało się z moimi zombiakami, po awansie.

http://img826.imageshack....beztytuuqlk.jpg

Ale te kopy co ma AI mnie dobijają - niekiedy trzeba scenariusz trzy razy uruchamiać, aby nie zostać napadniętym przez trzech inkwizytorów przy wsparciu łowcy.

A i inicjatywa jest problemem - raz w scenariuszu jest ta nowa, a raz ta stara (przy walce tych samych drużyn). Co sie dzieje? Nie wiem :S
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Qumi 
Adept



Wiek: 37
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 516
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-02-08, 23:37   

Ktoś próbował grać teraz w Resurrection w hotseat jako AI?
_________________
The brighter light shines upon you, the darker becomes your heart.
 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2011-02-14, 15:11   

Ja. Nic specjalnego - ot aby przygotować się na walkę z prawdziwym wrogiem (działa to tylko na neutralnych).

Taki inny denerwujący bug. 1.4 naprawiło to, że po zabiciu stwór dalej szedł do boju (oczywiście kierowany przez AI). Więc miał dwa ataki. Naprawiono to, lecz strażnicy Imperium uzyskali nową moc - przywołania i ataku jednoczesnego. Oczywiście tylko kiedy kieruje AI. Denerwuje mnie to.

EDIT

Trzecia misja. Pobiłam elfów i imperium, pozabijałam wszystko co się rusza a i misji dalej nie mogę skończyć. Księga zadań mówi "Zrekonstruuj Harisha" czy jak ten się zwie, ale jak idę do miejsca z gwiazdką nic się nie dzieje. Czy kto inny też ma taki problem? Czy trzeba coś jeszcze zrobić?
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Arosal 
Bandyta



Wiek: 33
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 873
Skąd: Wolsztyn
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2011-02-15, 09:10   

Jestem dopiero w 2 akcie więc nie pomogę. Napisz jak znajdziesz wyjście bo zapewne też mnie tam przyblokuje :-P oby to nie był bug.

Mam pytanie. Czy również Wam wydaje się, że 4 rasa dodała sporo klimatu? Ja osobiście jestem zadowolony z większości nowych modeli. Sama stolica jest jednak nieco kontrowersyjna, sam wyraziłem swoje zmieszanie na jej widok. Na szczęście przy odrobinie zastanowienia można pojąć, co symbolizuje. Dla mnie jest to struktura wnętrza Mortis, jej znękanego umysłu, wszak obłęd spowił go dawno temu, a sama Nekropolia jest zawieszona pomiędzy bytem i niebytem. Szczególne wrażenie robi ta korona odwrócona do góry dnem. Udźwiękowienie i muzyka… muszę przyznać, że pasuje, wypełnia pewną lukę. Podczas rzucania wątpliwej jakości czarów słychać szept Mortis co daje dobra wrażenie.
Bohaterowie Hord Nieumarłych są najmniej kontrowersyjni. Nie poruszą się na piechtę, a lisza królowa zdaje się lewitować... cieszy mnie to.
Na pewno możemy powiedzieć, że twórcy bardziej przyłożyli się do samej kampanii oraz fabuły. Przeglądając edytor zauważyłem, kilka zmian. Wreszcie ilość questów dorasta ilości, którą sam stworzyłem na własnej mapie. Mam ponad 250 skryptów tworzących questy, u nich granica ta wacha się pomiędzy 100-150 na mapę. Wprowadzono nową bardziej przypominającą tą z D2 kamerę. Po przyjrzeniu, zauważyłem również, że ruch jednostek jest ulepszony, nie do końca umiem Wam to opisać, przedtem widać było ostre skręty pomiędzy hexami, teraz jest to płynny zwrot.
Tyle jeśli chodzi o dodatek i zmiany które zrobiły na mnie dobre wrażenie, pomijam, że chciałem spotkać tam jeszcze multi, solidne AI i ogrom map:)
Zapraszam niezmęczone tematem osoby do dyskusji. Czy jesteście zdania, że jeśli prace pójdą dalej tym tokiem i dodatek z krasnoludami wprowadzi kolejne usprawnienia, gra wreszcie zyska szacunek i akceptację?
Ostatnio zmieniony przez Arosal 2011-02-15, 09:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2011-02-15, 09:34   

Arosal napisał/a:
Sama stolica jest jednak nieco kontrowersyjna, sam wyraziłem swoje zmieszanie na jej widok. Na szczęście przy odrobinie zastanowienia można pojąć, co symbolizuje. Dla mnie jest to struktura wnętrza Mortis, jej znękanego umysłu, wszak obłęd spowił go dawno temu, a sama Nekropolia jest zawieszona pomiędzy bytem i niebytem. Szczególne wrażenie robi ta korona odwrócona do góry dnem.


Nie miałem okazji zbyt wiele brykać Hordami (słaby lapek, nie ciągnie wielkich map a nikt nie wpadł na zrobienie niedużej z dwiema rasami z których jedna to ordy) ale jak dla mnie dopisujesz gigantyczną interpretację do najzwyczajniej w świecie słabego i brzydkiego pomysłu (czy też jego braku) na stolicę. Niby do wszystkiego można dorabiać ideologię, ale to jest już najzwyczajniej w świecie naciągane.
(a teraz będę upierdliwy i powiem coś co pewnie ci się jeszcze bardziej nie spodoba, ale jakkolwiek mówisz, że wstydzisz się swoich pierwszych tekstów literackich, tak po tej interpretacji widać, że nic się nie zmieniłeś :-P )

Z braku możliwości dogłębnej analizy kampanii (i grania w nią prawie w ogóle), pominę pozostałe kwestie które poruszyłeś a zajmę się tylko ostatnim pytaniem:
Akceptacja? Ma ją już w niedużych kręgach graczy niezwiązanych specjalnie z serią oraz jeszcze mniejszych tych z tytułem związanych. Nie zauważyłem jednakże w tych komentarzach które miałem okazję czytać specjalnej zmiany pomiędzy podstawką a dodatkiem, dlatego ostatni dodatek musiałby zrobić naprawdę wiele, by zmienić postrzeganie.
I nie być zrobiony "metodą żula" tj. być "samodzielnym dodatkiem" który nie pozwala zagrać w kampanie podstawowe.

Szacunek? Jak dla mnie nigdy. Szanowane są gry wybitne, a jak już mówimy o Disach, to nadal dyskusyjne jest to, czy DII jest/było tak wspaniałe, żeby uznać to za tytuł szanowany.
Chyba, że rozumiesz to jako "nie będzie wyśmiewane na styl Nagashowy". Na to też bym specjalnie nie liczył - żeby osoby zawzięte na to zmieniły zdanie, musiałoby się zmienić z 3/4 gry.
_________________
 
 
Arosal 
Bandyta



Wiek: 33
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 873
Skąd: Wolsztyn
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2011-02-15, 09:49   

Vozu napisał/a:
Nie zauważyłem jednakże w tych komentarzach które miałem okazję czytać specjalnej zmiany pomiędzy podstawką a dodatkiem, dlatego ostatni dodatek musiałby zrobić naprawdę wiele, by zmienić postrzeganie.
I nie być zrobiony "metodą żula" tj. być "samodzielnym dodatkiem" który nie pozwala zagrać w kampanie podstawowe.


Zadam kolejne pytanie. Co byście powiedzieli gdyby pojawiła się tam dyplomacja, dawny model złodzieja, multi i solidne AI doskonale bazujące na mechanice Disciples 3, umiejące skorzystać z zaszczepionych smaczków typu skille, węzły mocy, błogosławieństwa i runy, gdyby pojawiły się statki podobne do tych które widzieliśmy w Disciples 2. To zahacza nieco o strefę marzeń, czyste gdybanie, nie jest to jednak niemożliwe.
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2011-02-15, 10:01   

To jest akurat wiele zmian. Bardzo wiele, coś w rodzaju zmiany dużej części założeń.
Ale nie wiem co bym powiedział - bo musiałbym zagrać żeby wiedzieć jak by to się jedno z drugim komponowało, bo to wcale nie jest takie oczywiste.
_________________
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2011-02-15, 10:53   

Kurdesz, ale idzie się wkurzyć. Będę musiała zacząć misję od nowa. Aby skończyć misję muszę mieć Salaara, który ginie jak wykonam poboczne zadanie od wampira. A już MachaK (zmieniłam imię tamtego ducha z Amina na MachaK ;}) zadawała normalnie tyle obrażeń co czempion szkieletów ;{.

Co do złodziei to mi by wystarczyło, gdyby na 1 poziomie szło mu zdobyć podstawowe umiejętności jak np. pojedynek czy kradzież. Wtedy mieliby sens, bo na chwilę obecną ich jedynym sensem jest to, by AI miało taniego dowódcę do wysyłania na mnie hord zabójców lub szarżujących.

Muzyka... fragmenty jej motywów słyszałem w "Sea dogs" (na wyspie piratów) więc nie wiem czy to dobrze. Takie pseudoarabskie motywy też mi się nie podobają, z powodów dla was raczej znanych.

Co by musieli w kolejnym dodatku zmienić? Po pierwsze powinni ustawić jakąś szanującą się fabułę, która by pasowała do realiów Nevendaaru. Powinni przestać bawić się w projektantów mody i zapytać jakiegoś historyka wojskowości o pancerze i broń. No i najważniejsze - zracjonalizować statystyki i premie dla AI. Bez przeróbek trudno grać.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Arosal 
Bandyta



Wiek: 33
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 873
Skąd: Wolsztyn
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2011-02-15, 12:27   

MachaK napisał/a:
Co do złodziei to mi by wystarczyło, gdyby na 1 poziomie szło mu zdobyć podstawowe umiejętności jak np. pojedynek czy kradzież.


Zaraz przejrzę skrypty, to się chyba da zrobić samemu. Możliwe, ze mogę mu też odebrać dowodzenie z palety skilli muszę się temu przyjrzeć.
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2011-02-15, 12:31   

Arosal napisał/a:
Co byście powiedzieli gdyby pojawiła się tam dyplomacja, dawny model złodzieja, multi i solidne AI doskonale bazujące na mechanice Disciples 3, umiejące skorzystać z zaszczepionych smaczków typu skille, węzły mocy, błogosławieństwa i runy, gdyby pojawiły się statki podobne do tych które widzieliśmy w Disciples 2

Zapytałbym dlaczego nigdzie nie było info o odebraniu ruskim tego projektu.

Dziwi mnie brak pojedynczych map z Hordami w dodatku głównie na Hordy nakierowanym.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2011-02-15, 13:27   

Vogel - kwestia elementarna - lenistwo. Jeden z pierwszych patchów dodał jedną mapę, 1.4 miał dodać kolejne mapy (ale nie dali).
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Qumi 
Adept



Wiek: 37
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 516
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-02-15, 13:30   

Mnie stolica hord się zupełnie nie podoba...

Statki - są modele w grze, ale nie wykorzystywane. Poruszanie się po lesie, wodzie, itd. nie jest w tej chwili priorytetem programistów.

Nowe AI pojawi się dopiero w dodatku klanów. Z tego co pisali, żeby stworzyć porządne AI będą musieli je napisać od początku.

Dyplomacja w Disciples 2 została przez twórców Disciples 3 mocno skrytykowana, gdyż między innymi pozwalała na wejście na terytorium wroga, zerwanie paktu i zniszczenie go. Jeśli dyplomacja się pojawi, a interfejs jest w sumie w plikach gry, to w zmienionej formie.

O złodzieju w sumie nic nie wiem.

To świat fantasy, nie przesadzajmy z realizmem zbroi i takich spraw.

Fabuła - Disciples 3 i dodatek cierpią na pewną przypadłość jaką jest dobry pomysł na początek i zakończenie, ale brak pomysłu na środek. Końcówki i początki są fajne, zaskakujące czasami (szczególnie podobno koniec dodatku), ale środek bywa nieco monotonny. "Pasowanie do realiów Nevendaar" to co najmniej kontrowersyjna fraza, gdyż raczej odnosi się tylko do twojej estetyki, przynajmniej jeśli nie wypiszesz tych cech.

Muzyka mi się podoba.
_________________
The brighter light shines upon you, the darker becomes your heart.
 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2011-02-15, 13:43   

Dyplomacja w D2 miała to do siebie, że nie oskryptowano porządnie AI pod tym kątem - bo akurat sama funkcja raczej działała na zasadzie, że sprzymierzają się gracze w jakimś celu, ale teraz kwestia tego kto pierwszy i odpowiednio sprytnie się ustawi na pozycji do zdrady, by wyciągnąć ile korzyści tylko się uda. Mało etyczne? Ano mało, ale to był dobry smaczek.
A zawiodło AI - grając zawsze odnosiłem wrażenie, że komputer wie, że ma zawierać sojusze jak jest słaby, a zrywać jak się umocni, ale nie umiał tego należycie wyliczać; kiedy chciał sojusz, był już dosłownie żałosny, a kiedy zrywał, był nadal za słaby.
A wejść na tereny wroga owszem, można, ale trzeba pamiętać, że drugi gracz (albo AI dobrze napisane) ma wachlarz własnych możliwości, wliczając w zebranie sił do obrony (bo sojusz nie zwalnia z obowiązku dbania o swoje interesy) albo wyczucie sojusznika i zdrada w turę wcześniej poparta atakiem i/lub kilkoma zaklęciami.
Właściwie funkcja dyplomacji nie była jakoś bosko rozbudowana, ale sama żonglerka sojuszami w grze z kimś ogarniętym powinna być naprawdę fajna.
Dlatego nie wiem co ruskim przeszkadza w takiej wersji w jakiej była (chociaż chętnie widziałbym jakieś opcje rozróżniające działanie zgodnie z protokołem dyplomatycznym i wbrew niemu - np. formalne wypowiedzenie wojny, które zrywa sojusz ale daję 1-2 tury w czasie których zrywający nie może atakować byłego sojusznika i podstępne działanie polegające na zerwaniu sojuszu bez ostrzeżenia, ale związane z jakąś karą, np. kontrybucją gdy się przegra pierwsze starcie z byłym sojusznikiem czy jakąś formą blokady niektórych opcji dyplomacji na pewien czas - bo w końcu nie jesteśmy wtedy pewnym partnerem w oczach innych władców).
_________________
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2011-02-15, 13:51   

Qumi napisał/a:
Dyplomacja w Disciples 2 została przez twórców Disciples 3 mocno skrytykowana, gdyż między innymi pozwalała na wejście na terytorium wroga, zerwanie paktu i zniszczenie go.


Niesłychanie głupi zarzut. Ta opcja dyplomacja akuratnie była bardzo ciekawa ze względu na swój makiawelliczny profil i nutkę niepewności pn. "co tez zrobi mój sojusznik". Że nie wspomnę o stosowaniu takich działań w świecie rzeczywistym.

To nie jest najświetlejsze ze wszystkich świetlistych świetlistości uniwersum, gdzie uczciwość odmieniana jest przez wszystkie przypadki, tylko Nevendaar.

-.-

EDIT

Jak pisze Vozu - to są problemy na poziomie AI w trybie SP, a nie samych zasad dyplomacji. daleki byłbym od konstruowania jakiś bardziej rozbudowanych protokołów dyplomatycznych - po co sobie życie uprzykrzać? W rzeczywistości zrywano sojusze bez słowa, wbijano noże w plecy, etc. Po co sobie odmawiać tej... przyjemności?
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
Arosal 
Bandyta



Wiek: 33
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 873
Skąd: Wolsztyn
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2011-02-15, 14:50   

Nagash ep Shogu napisał/a:
Niesłychanie głupi zarzut. Ta opcja dyplomacja akuratnie była bardzo ciekawa ze względu na swój makiawelliczny profil i nutkę niepewności pn. "co tez zrobi mój sojusznik". Że nie wspomnę o stosowaniu takich działań w świecie rzeczywistym.


W tej kwestii muszę się zgodzić. Dyplomacja w Disciples 2 miała swój urok. Niepotrzebnie główkują , może się to zakończyć całkowitym wykreśleniem tej opcji. Wystarczy, że podrasują AI i skorzystają ze starego modelu.
Swoją drogą, martwi mnie ostatnio brak informacji na temat kolejnego dodatku, ciekawy jestem cholernie jak w ich wykonaniu zaprezentują się klany.
 
 
Qumi 
Adept



Wiek: 37
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 516
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-02-15, 15:27   

To tylko jeden problem jaki wymienili co do dyplomacji, oczywiście pewnie czas i zasoby to inna kwestia, ale jak Vozu zauważyłeś dyplomacja nie była zbyt rozbudowana i jeśli mają poświęcić na to czas to chcą ją rozbudować.

Hmm... poza tym planowane są zmiany/rozbudowa w księgach czarów, systemie zarządzania miastami, surowcu jakim jest kamień, lochach i trochę neutralnych jednostek.

Kiedy spytałem o druidkę, czy będzie leczyć czy zadawać obrażenia to odpowiedzieli mi, że chcieliby coś ciekawszego wymyślić, więc może próbują zamiast ataku wstawić umiejętność? Nie wiem to tylko moje gdybanie :P

Edit: W tej chwili studio pracuje nad multiplayerem i nad edycją Gold, która ma połączyć Renessaince z Resurrection, dodać parę jednostek neutralnych i może coś tam jeszcze. Gdzieś za 2-3 miesiące ma się ukazać Gold w rosji.
_________________
The brighter light shines upon you, the darker becomes your heart.
 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2011-02-15, 15:32   

Jak znam te ich usprawnienia to wolałbym, żeby się nieco z nimi ograniczali - zwłaszcza gdy idzie o ten cały kamień który dodał okrągłe zero do kwestii gospodarowania surowcami, bo i tak jedyne na co idzie to budynki, a wymagane jest wtedy również złoto, zatem wycięcie kamienia zostawiłoby nas w idealnie takiej samej sytuacji jak w DII.

Co do dyplomacji, to druga rzecz jest taka, co właściwie użytecznego można do niej dodać?

A co do druidki... ja generalnie jestem zajadłym wrogiem tego co oni robią z jednostkami, więc przemilczę.
_________________
 
 
Wisz 
Weteran


Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 732
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-02-15, 16:19   

Qumi napisał/a:
Nowe AI pojawi się dopiero w dodatku Klanów.


Coś Ty powiedział?!? Niech oni swoje brudne łapy trzymają od Klanów z daleka, bo ze Skandynawii Wotan ma blisko do nich i jeszcze jakąś odrąbie. Nie chce nawet myśleć, jak te bezmyślne beztalencia mogą Klany skrzywdzić :-(

Qumi napisał/a:
Kiedy spytałem o druidkę, czy będzie leczyć czy zadawać obrażenia to odpowiedzieli mi, że chcieliby coś ciekawszego wymyślić, więc może próbują zamiast ataku wstawić umiejętność?


Jeszcze tanka z niej zrobią...
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
RacaRomana 
Chłop
Wymysł Alchemika



Wiek: 31
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 15
Wysłany: 2011-02-15, 17:39   

Qumi napisał/a:
Kiedy spytałem o druidkę, czy będzie leczyć czy zadawać obrażenia to odpowiedzieli mi, że chcieliby coś ciekawszego wymyślić, więc może próbują zamiast ataku wstawić umiejętność?


Wisz napisał/a:
Jeszcze tanka z niej zrobią...


Mnie się zdaję, że będzie paraliżowała "krzaczkiem" ;]
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum