Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Disciples III: Ressurection
Autor Wiadomość
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2011-01-03, 18:25   

Jest to oryginał - u znajomego, który kupił grę a mi płyty użyczył, działa. U mnie zaś - nie działa.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2011-01-03, 18:44   

A bez podłączenia do internetu odpalałaś :?: Może to jakieś genialne zabezpieczenie.

Qumi wypada wpierw zapytać, potem strzelać.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Qumi 
Adept



Wiek: 37
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 516
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-01-03, 19:43   

Pożyczanie płyt też jest nielegalne i nie zgodne z prawami autorskimi :P Spróbuj może patcha wgrać, ale nie najnowszego tylko wcześniejszego. Możesz też przeinstalować grę.
_________________
The brighter light shines upon you, the darker becomes your heart.
 
 
 
Qumi 
Adept



Wiek: 37
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 516
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-01-03, 19:52   

Screeny ukrytych czarów:

Holy armor: http://pikucha.ru/896422
Magic Guard: http://pikucha.ru/896423
Summon ent: http://pikucha.ru/896424
Will-o-wisp: http://pikucha.ru/896426
Worm: http://pikucha.ru/896428
Tortio menta: http://pikucha.ru/896425
Deus Talonis: http://pikucha.ru/896934
Ignis Sinestra: http://pikucha.ru/896933
_________________
The brighter light shines upon you, the darker becomes your heart.
Ostatnio zmieniony przez Qumi 2011-01-03, 21:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2011-01-03, 20:22   

Nie ma sprawy - jak ktoś wyskakuje z dziwnym problemem zawsze odsyłałam go po oryginał ( ^^ ).

A co do pożyczania to chyba właśnie po to jest te 10 aktywacji gry, aby daną płytą swobodnie rozporządzać.

Zrobię kilka testów i telefonów i potem napiszę co i jak trzeba (ewentualnie) zrobić.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Arosal 
Bandyta



Wiek: 33
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 873
Skąd: Wolsztyn
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2011-01-05, 11:02   

Nie rozumiem... to jest naprawdę nie do pojęcia. Jak? Jak można było zrezygnować z takich animacji? Czas - czy tylko o to tu chodziło?

Większość jest na bardzo wysokim poziomie, niektóre przewyższają te z Disciples 2, szczególnie zaklęcia leczące Imperium i Przymierza cieszą oko swoją misterną animacją.
Jestem właśnie w trakcie podkładania części z nich pod te stare. Muszę przyznać, że jak na razie prezentują się bardzo obiecująco, zwarzywszy na to, iż możemy łatwo zmodyfikować efekt danego czaru, da się doprowadzić do porządku większość z nich :->
Mam tylko nadzieję, że nie powstaną pomniejsze bugi związane z leczeniem. Gdy ostatni raz modowałem księgę porobiło się ich dość sporo.

PS: Zaraz sprawdzę czy nie da się ich zaaplikować jednostkom jako animacje ataku.
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2011-01-18, 19:01   

W końcu udało mi się odpalić Disciples III Resurection, lecz jest taka sprawa, że nie mam możliwości odpalenia pojedyńczych scenariuszy - po prostu ich nie widzi. Radzili abym wzięła od innych scenariusze i sobie zamontowała i obaczyła, jak reinstalacja nie pomaga. Jak ktoś ma to prosiłabym o kontakt na priwie.

Ale nie ważne - odpalam kampanię. Idę idę i koło 10 tury napada na mnie kobieta-rycerz. Ona sama ma 5 poziom i ma miłą armię też koło tego poziomu. No niby fajnie, ale mi ledwo udało się dowódcę awansować na 2 poziom ;/

Patrzę teraz w internet na jakieś kody - zobaczę czy na "dzieńdobry" komputer ma taką armię czy ją rozwinął.

EDIT godz 20:04

OK - mój błąd. Scenariusze są, lecz w gorących krzesłach a nie normalnie.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2011-01-18, 20:34   

Kodów do DIII podobno nie ma, a komputer zawsze i wszędzie czituje z tempem rozwoju armii - ale to, czy cię akurat zaatakuje czy nie, oraz jak szybko się rozwija, zdaje się być wysoce losowe.
_________________
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2011-01-18, 20:49   

To jest boskie odpaliłem pojedynczy scenariusz i po kilku turach komp przychodzi pod moją stolicę z lepiej (niewiele ale zawsze) rozwiniętym oddziale, ale nie tu jest cały urok sytuacji. Jak się bowiem okazało miedzy moją a swoją twierdzą nie pokonał ani jednego neutrala :mrgreen: choć gdy ja szedłem z odwetem musiałem się przebić przez kilkanaście grup.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Arosal 
Bandyta



Wiek: 33
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 873
Skąd: Wolsztyn
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2011-01-19, 08:14   

Nic nowego, podobną sytuację opisałem kilka postów wyżej.

Sztuczna inteligencja, czy też AI w Disciples 3 nie istnieje, komputer potrafi wykonać jedynie proste sekwencje typu: ulecz, żuć czar ofensywny, wyjdź ze stolicy, przejmij węzeł mocy i atakuj gdy tylko na horyzoncie pojawi się oddział gracza, w praktyce to jest jeszcze prostsze...
Mam do nich żal. Odpaliłem dodatek z myślą, że to naprawili, albo choć lekko podrasowali, tym bardziej, że to było obiecane.
Być może powolna praca i brak realnych planów na przyszłość tytułu były główną przyczyną rozwiązania studia dat. o ile mnie pamięć nie myli, to właśnie w Resurrection miał ukazać się multi. Póki co gra nie posiada żadnych, no może prawie, poza samym gorącym krzesłem, podstaw by po przejściu kampanii ponownie w nią zagrać, chyba że ktoś polubi tak jak ja edytor map. Mimo wszystko oczekiwałem dużo więcej... dużo dużo więcej, a dostałem to samo + nowa rasa. Nie rozpieszczają nas :->
 
 
Qumi 
Adept



Wiek: 37
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 516
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-01-20, 17:17   

Mnie też AI wkurza :/ Po patchu 27 stycznia mają od nowa zacząć pisać AI, od podstaw.
_________________
The brighter light shines upon you, the darker becomes your heart.
 
 
 
Michal787 
Adept
Łowca...



Wiek: 29
Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 124
Wysłany: 2011-01-21, 21:03   

I to pokazuje poziom tego AI. Być może lepiej niech zrobią je od początku bo inaczej to nie będzie dało się grać. Eh, chociaż sam niewiem, wątpię by im to wyszło, prędzej się spodziewam że sobie darują pracę nad całym projektem...zwłaszcza gdy Akella wynagrodzi ich chojnie swoimi datkami dla ubogich :mrgreen: Zaś chciałem się spytać jak kampania w dodatku wygląda, jakoś lepiej wygląda to niż w podstawce? Właśnie jeszcze pytanie czy wie ktoś kiedy wyjdzie w Polsce? Co prawda nie kupie po tym co napisaliście ale jestem ciekawy.
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2011-01-21, 21:09   

Nic nie słyszałem o tym kiedy miałoby zostać wydane w Polsce.
Wiem za to, że jak chcesz decydować czy kupić tę grę czy nie, to najlepszym rozwiązaniem będzie demo - nie wydasz pieniędzy w ciemno, a zobaczysz czy jest na tyle interesująca żebyś kupił. Nie wiem co prawda czy jest już angielskojęzyczna wersja, Qumi będzie lepiej zorientowany.
_________________
 
 
Michal787 
Adept
Łowca...



Wiek: 29
Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 124
Wysłany: 2011-01-21, 23:05   

To znaczy Vozu ja chciałem się zorientować z czystej ciekawości jak wygląda sytuacja bo obecnie by kupić dodatek musiałbym zrezygnować z jednej z 2 gier na które zbieram: Wiedźmina 2 i Diablo 3 (co prawda trochę potrwa zanim wyjdzie ale myśle że w niedługim czasie). Zaś zrezygnowanie z takich tytułów na rzecz .datowskiej przeróbki Disciplesa to bluźnierstwo.
 
 
Arosal 
Bandyta



Wiek: 33
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 873
Skąd: Wolsztyn
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2011-01-22, 13:05   

Michal787 napisał/a:
Zaś zrezygnowanie z takich tytułów na rzecz .datowskiej przeróbki Disciplesa to bluźnierstwo.

Zatem jasno i klarownie widać, że Resurrection powinieneś sobie ściągnąć wraz ze spolszczeniem miast pytać o premierę.

Co do tego całego wywiadu, wydaje mi się, że zwiastuje to szereg zmian. Łatwo wywnioskować, że dzieje się to na rzecz rozwoju nie zaś dewolucji tytułu, tak też nie do końca rozumiem spekulacji na temat tego czy darują sobie naprawę AI czy też nie. AI to podstawowy element każdej gry i nie wyobrażam sobie by jakiekolwiek studio mogło darować sobie wdrożenie tego w produkt. Z całej tej operacji można wysnuć wnioski co do całokształtu pracy studia dat. Wychodzi na to, że nie mieli odpowiedniej ilości ludzi by wyrobić się w czasie, a wiemy jak to jest gdy góra żąda, a my nie dajemy rady. Temu możemy przypisywać surowy stan całej tej gry. Nie będę powoływał się tu na wyrozumiałość i inne tego typu argumenty, już kiedyś słono zapłaciłem za podobne rozwody na ten temat. Czekam z niecierpliwością na nowe informacje. Tym razem mam podstawy by stwierdzić , że wszystko, a przynajmniej większa część zmierza ku lepszemu. W końcu po coś to wszystko zostało tam przeprowadzone, a to też kosztowało. Skoro przetrwała duża cześć rodzimych twórców Disciples 3 oznacza to, że charakter i stylistyka gry zostanie zachowana co dla mnie osobiście jest dobrą wiadomością. Pożyjemy zobaczymy, widać już drobne światełko w tunelu.
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2011-01-22, 14:47   

Arosal napisał/a:
Co do tego całego wywiadu, wydaje mi się, że zwiastuje to szereg zmian. Łatwo wywnioskować, że dzieje się to na rzecz rozwoju nie zaś dewolucji tytułu, tak też nie do końca rozumiem spekulacji na temat tego czy darują sobie naprawę AI czy też nie. AI to podstawowy element każdej gry i nie wyobrażam sobie by jakiekolwiek studio mogło darować sobie wdrożenie tego w produkt.

Arosal byłes na forum gdy .dat przedstawiało swoje pierwsze obietnice :?: Ja działam tu od czasy pierwszej zapowiedzi, a może nawet wcześniej. i wiem z doświadczenia że oni zawsze obiecują więcej niż zrobią i duuuuuzo więcej niż zamierzają naprawdę zrobić.

Michal787 napisał/a:
ać z jednej z 2 gier na które zbieram: Wiedźmina 2 i Diablo 3

Zastanawiasz się :?: Na twoim miejscu jedyna wątpliwością byłoby Wiedźmin czy Diablo o Disciples III nawet bym nie pomyślał.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Arosal 
Bandyta



Wiek: 33
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 873
Skąd: Wolsztyn
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2011-01-22, 15:54   

Vogel ale przeanalizuj cały wywiad, są nieco bardziej wstrzemięźliwi jeśli chodzi o obietnice.

Moim zdaniem wreszcie czegoś się nauczyli. Zwróć uwagę na to, że teraz jest ich więcej, co może w dużym stopniu załagodzić problem z czasem, to on odgrywa tutaj kluczową rolę. Gdyby Akella nie robiła niczego dla poprawienia jakości tego produktu raczej mielibyśmy doczynienia z jego śmiercią bądź sprzedażą. Odpuściliby sobie ten tytuł, tymczasem poszerzono grono ludzi pracujących nad kolejnymi dodatkami. To w zasadzie jedna z większych zmian jakie możemy zaobserwować od dłuższego czasu.
 
 
elladan 
Chłop


Dołączył: 01 Lip 2010
Posty: 11
  Wysłany: 2011-01-22, 16:48   

Po grałem trochę w demo rosyjskie ressurection i moim zdaniem jest coraz lepiej.
Podoba mi się nowy system osłon i inicjatywy. Większość jednostek nieumarłych nie wygląda aż tak źle (pomijając smoki ). Jak poprawią te stare błędy i wprowadza nowe AI to myślę , że nawet z przyjemnością pogram sobie Disciplesa 3 :mrgreen:
 
 
Qumi 
Adept



Wiek: 37
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 516
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-01-25, 15:11   

Z pytań i odpowiedzi ciekawa rzecz wyszła, której wcześniej nie zauważyłem. Ktoś dał ciekawą sugestię i wychodzi na to, że pojawi się ten pomysł w nowym patchu niedługo :D

Cytat:
Is it possible to allow a passive player to play neutrals in battle in hotseat game ? This will make up for the weak AI and shouldn't be hard to code as an option.
Answer:
Спойлер
Thank you for your interesting suggestion. The Jan 27 patch will probably include the following feature: the players will be able to turn off the AI of the neutrals in the hot-seat mode. In this case, the neutrals will be commanded by a human player.


Wiadomo, to tylko połowiczne rozwiązanie, ale bardzo ciekawy pomysł, którego nie widziałem w żadnym TBS do tej pory, powiedziałbym, że wręcz rewolucyjne. Walki w D3 są dłuże, więc jeśli grasz z kimś to w ten sposób nie będzie się nudzić drugiemu graczowi :)
_________________
The brighter light shines upon you, the darker becomes your heart.
 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2011-01-25, 20:50   

Nareszcie coś fajnego. Taki trick jak dla mnie byłby bardzo fajny, zwłaszcza, że wróg cały czas byłby zagrożeniem (starałby się mordować ile wlezie grając neutralami).
Jedna kwestia - nie powinno być opcji wyłączania tego w trakcie rozgrywania wieloosobowej mapy - bo jednak daje to jakieś wiadomości o składach wroga etc, więc nagłe przełączanie chyba nie byłoby najlepszą opcją.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum