Będziemy mogli w misji dać elfom bohatera legionów, który będzie możliwy do eksportu. Czy handel między wrogami będzie możliwy oraz czy będzie można handlować maną, okaże się po testach. 3 jednostki będą mogły być przenoszone do następnych misji w czasie kampanii. Obrońca miasta będzie działał jak dotychczas.
Now that we have all entered a new 2008 phase of our life, its time to reflect upon the progress made so far. Akella and .dat are pleased to report on completion of the set of important features in Disciples III: Renaissance that is drawing the game release nearer.
The storyline has been completed theres a script for all the 19 missions thatll be featured in the game: 6 per race and one final mission.
The game will feature over 150 units. You can view some sample units in the game gallery.
All of the units and objects have been animated and textured.
The dev team has almost completed generating the game content: Elven Alliance and Legions of the Damned cities are templated; only minor fixing is ahead. Now the team is focusing on finalizing the city of the Empire.
The game designers are now working closely on perfecting the interface, completing the script (separate dialogues), making briefings movies, and finalizing arts.
„Na dobry początek 2008 roku studio Akella przygotowało podsumowanie dotychczasowych prac nad grą Disciples 3. Ogłosiło, że część kluczowych dla rozgrywki elementów jest już gotowa, a gra zbliża się powoli do premiery, ustalonej na trzeci kwartał 2008 roku.
Ciekawi, jak idą prace nad trzecią częścią serii Disciples? Ta turowa strategia fantasy, na którą z niecierpliwością czekają niezbyt rozpieszczani przez światowych developerów fani gatunku, ma się dobrze. Studio Akella ujawniło kilka szczegółów na temat tego, co już udało się zrobić i tego, co jeszcze czeka w kolejce.
Gotowa jest fabuła. Napisano historię dla wszystkich dziewiętnastu misji trybu dla jednego gracza - sześciu dla każdej z ras oraz jednej "finalnej", która widocznie będzie łączyć wszystkie trzy kampanie. To sporo mniej, niż zapowiadano na zeszłorocznych targach E3 (od 10 do 15 na rasę), ale twórcy nie skomentowali tej zmiany. Liczba jednostek, która znajdą się w grze, na szczęście pozostała taka sama - ponad 150. Zakończono już pracę nad animacjami i teksturami dla każdej z nich, podobnie sprawa ma się z budowlami i innymi obiektami.
Miasta Elfiego Sojuszu i Legionu Potępionych są zapinane na ostatni guzik, czeka je jeszcze kilka niewielkich zmian. Ekipa pracująca nad tymi elementami skupia się teraz na Imperium, które zostawiła sobie na koniec. Bliżej niż dalej zakończenia prac są również projektanci interfejsu, twórcy przerywników filmowych i osoby odpowiedzialne za arty.
Razem z tymi informacjami podano również, że gra pojawi sie na półkach sklepowych najwcześniej za sześć miesięcy, w trzecim kwartale tego roku. Patrząc na powyższe informacje, kolejne przesunięcie premiery nie wydaje się prawdopodobne - zostało jeszcze dość czasu na intensywne testy i finalizację projektu, który - miejmy nadzieję - trafi do rąk graczy dopracowany i godny swoich poprzedników.”
Dał bym głowę że jeszcze chwile temu to Feanor zamieścił tu post z bezpośrednim linkiem do wywiadu na o2 i zaraz potem go usunął po czym pojawił się Twój, oczywiście z reklamą...
Ancalagon the Black
EDIT: Nie widziałem tego i nie mam z tym nic wspólnego. : P Przecież w sumie moderator może usunąć tego posta, kiedy chce. ;)
EDIT (trzeci): Widzę, że ktoś majstrował trochę przy tym poście, ale nic nie zmienił. Dziwne...
Ostatnio zmieniony przez Łowc@ 2008-02-14, 19:30, w całości zmieniany 7 razy
Udało mi się co nieco, przetłumaczyć z tego wywiadu, trochę chaotycznie i raczej nic wiele nowego, ale warto przeczytać.
Cytat:
W styczniu? W styczniu było bardzo dużo zrobione
[...]
*Praktycznie gotowy edytor map. Za pomoca tego nawet niedokończonego edytora jesteśmy już w stanie zrobić mapy w finałowej wersji/jakości.
*przywróciliśmy mechanizm przypadkowego generowania aren(w zależności od miejsca/przynależności terenu czy "statystyk" postaci), pojawią się "sfery" wpływu(chyba chodzi o te dodatkowe przeszkody/bonusy na arenie zwiększające możliwości taktyczne), od tych najprostszych, możliwość zablokowania przejścia po te złożone jak wzmacnianie różnych typów ataków.
*Ukończono prace nad miastami, zostały już tylko drobne poprawki w animacji kamer.
Trafnie, kolejny raz już robimy bilans poprzedniego miesiąca... Teraz dokończymy te mapy, które już były opisane[...] i gdzieś do końca lutego wszystkie nasze dziewiętnaście misji będzie gotowych i upamiętni koniec prac nad alfą
Potem uroczyście przekażemy alfę wydawcy jednak wpierw skupimy się na trzech rzeczach. Przede wszystkim, oczywiście na poprawie błędów bilansu i przejścia do bety[...].
Jeśli wszystko pójdzie dobrze, pod koniec marca-początek kwietnia planujemy otrzymać betę, to jest, już przedpremierową grę, Póki co wszystko układa sie pozytywnie. Jeżeli tak pójdzie dalej, w drugim kwartale przekażemy grę wydawcy.
- random generated battle arenas with new tactic situations in each battle
- influence nodes on b. arenas with special attack or restrictions for junits
- 7 slots for hero armour or clothes, recieved by quests and so on
- suggestible evolution of junits
- transfer1-3 junits between campaigns
- maybe ideas from Master of Magic in game
- story is not strongly connected with the plot of the previous parts!
- main character in campaign - angel Innoel
- about 10 maps in skirmish
- map editor!
- maybe map-server for gamers with rankings!
- some beatiful and interesting movies and cut-scenes
- second quests (RPG elements)
- interesting system for guard of junits in back lines
- maybe artefacts on battle arenas!
- shared inventory for some junits!
- changed AI and parameters of traditional junits
- some new junits in bestiary: sirens, servant of darkness
- some traditional junits: modeus, stinger, orcs , etc.
- maybe special server for multiplayer with rankings
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum