Forum Disciples, Disciples 3 on

Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
news
Autor Wiadomość
P@weł 
Paladyn
...Inny...

Wysłany: 2007-07-02, 23:46   

Z ostatniego wywiadu ,zobaczylem ze na slowackiej stronie feanor przetlumaczyl z rosyjskiego:
- Karty magii teraz beda nazywane runami
-Zlodzieje teraz beda mogli prowadzic druzyny lecz, jezeli chcemy z nich korzystac jak do tej pory ( D1 i D2) to pod ich komenda nie moze byc nikt. Swoja droga ciekawi mnie jaka ich rola jest kiedy kims dowodza. przeciez od tego mamy glownego hero
-trzy kampanie po 8 misji, w kolejnosci - Imperium, Legiony, Elfy
-devsi zrobili juz 140 jednostek z okolo 150
budynki buduje sie w stolicy jak to bylo do tej pory, neutralne miasta ( tutaj niebardzo zrozumialem) beda sie rozrastaly i glowne budynki w stolicy. czyli chyba po staremu...
na kazde miasto po 35 budynkow ( chyba ma na mysli stolice)
- bohater aniol jest czyms w rodzaju obroncy - guardiana (alternatywa do starego beastmastera :roll: )
to tak na szybko z angielskiego, ale posiedze tez nad slowackim ,bo feanor zamiescil tam wiecej informacji

Cethu 
Wampir
Alkmaar Messenger

Wysłany: 2007-07-14, 13:27   

Są pierwsze infa z tegorocznego E3:

D3 preview on Gamespot - release date is Q2 2008?
E3 07: Disciples III Impressions - First Look
We take a look at the third game in the Disciples turn-based fantasy strategy series.
By Andrew Park, GameSpot
Posted Jul 13, 2007 4:30 am GMT

SANTA MONICA--One of the many games being shown at this year's E3 is Disciples III, the third game in the turn-based strategy series. Unlike previous games in the series, Disciples III will be a fully 3D game with polygonal graphics to represent its huge monsters and warriors onscreen, though a representative from Akella, the game's developer, assured us that the game won't have particularly demanding system requirements.

Disciples III will feature more than 150 different "characters"--the war heroes, monsters, ghosts, and other beasties that can make up a war party in the game, and like in the previous games, the size of your war party will depend on your leader character's leadership skill. Apparently, some monsters in the game, such as dragons, will be absolutely huge, and will take up to 12 squares on the game's combat map, which has been retouched as a grid-based map divided up into two halves--yours and your opponents'.

We had a chance to see only the demonic legions of the damned faction in action, and they're as scaly and red-skinned as ever. However, the sequel will apparently ship with only three playable factions out of the box: the legions, the human empire, and the noble elves. Apparently, subsequent expansion packs will add additional races at a rate of one race per expansion--with any luck, we'll see the return of the original Disciples factions of the dwarven mountain clans and the undead horde.

The version of the game we saw was an extremely early one, so there was very little in the way of content to see. We did have a chance to see some parts of the overland map, which is now fully 3D, but is still populated by static monster spawns, various structures your parties can visit (or ransack), and still consists of different terrain types, which can be still converted to your faction's land type by using a rod-placing unit. We also had a chance to see the legions' home town, which was essentially a gigantic floating rock formation suspended above rivers of red molten lava. Both the overland view and the town view seem strikingly reminiscent of Heroes of Might and Magic V, though the towns in Disciples will have the familiar interface options to upgrade various portions of your stronghold to strengthen the specific unit types you choose; for instance, like in the previous games, you can choose to upgrade your melee units' barracks, which lets your basic melee units develop into a stronger character class once they gain experience levels. Upgrade options for melee, archery, magic, and miscellaneous classes at strongholds all appear to be intact.

Disciples III is currently being developed as a joint venture between Canadian publisher Strategy First, which is providing much of the game design, and Russian developer Akella, which is providing most of the production work. The game is scheduled for release in the second quarter of 2008.

D3 preview on IGN - date release is Q2 2008!!!

E3 2007: Disciples III Tech Demo

The return of the popular PC strategy series is a long ways off, but showing promise.
by Hilary Goldstein

July 13, 2007 - It's been five years since the release of Disciples II. The well-received fantasy-themed strategy title was a major improvement over the original, which helped it grow a solid fanbase. Those fans will have to wait at least another year for Disciples III: Renaissance. Akella -- taking over development from series creator Mistland South -- showed off a tech demo of Disciples III at the Barker Hanger at this year's E3.

Disciples III features three different races, each with its own campaign. All three campaigns -- The Empire, The Legions of the Damned, and the Noble Elves -- will be 10-15 missions long. All three races will be playable online as up to eight players can go at it in multiplayer. But it's far too early for Akella to talk about online play. Akella wants a game as close to perfection as possible and is therefore going to spend at least nine months polishing multiplayer once it's up and running.

The most noticeable change in the tech demo is the switch to a full 3D engine. The Disciples series has never been known for it's visuals, and that appears the case even in the limited E3 tech demo. The creatures, of which there's some 150 varieties, have nice designs, but there's no real visual pop to the world yet. An Akella rep told us that part of the reason for a less than eye-popping presentation is that the engine has issues with NVIDIA cards (on which the demo was run) and looks better on an ATI card.

The world itself exists on a grid map. Each unit is assigned a different size, taking up a certain number of squares. It's all pretty simple and easy enough to understand from the get-go. Every unit is also upgradeable. It's possible to boost a unit enough that, by game's end, it can actually take on an entire army on its own.

Battles introduce new strategic features. Terraforming is one of the focuses. Players can form land around their cities, both to offer protection and to gain an advantage on enemies. It sounds as if you'll be able to terraform an area and lead enemy units into advantageous positions. That means you may be able to set up ambushes.

The switch to 3D is taking some time. Disciples III's game engine still is not finished, though it is nearing completion. Mission creation and scripting haven't begun, meaning Disciples III won't be around until late '08. Akella is taking it's time, but promises, "we won't disappoint anyone."

Fighting for peace is like screwing for virginity...

Cethu 
Wampir
Alkmaar Messenger

Wysłany: 2007-07-15, 22:38   

Dla tych co po angielsku nie chcą nie potrafią:
(Materiał skopiowany ze strony www.gram.pl)

Disciples 2... to już pięć lat, jak ten czas leci. Na szczęście trzecia część jednej z najbardziej charakterystycznych PeCetowych serii turowych gier strategicznych nadchodzi! Co prawda pojawi się za około rok, ale wczesne tech-demo (prezentowane na E3) zapowiada, że cierpliwość fanów zostanie nagrodzona dopracowanym tytułem.

Ci, którzy oczekują na trzecią część serii Disciples nie mogą narzekać na nadmiar informacji o niej. Z pomocą przychodzą targi E3 - developer gry, rosyjskie studio Akella, przedstawiło na nich jej tech-demo, z którego można dowiedzieć się o nowych Apostołach czegoś więcej.

Na początek jednak kilka słów o twórcach. Studio Akella znane jest z gry Sea Dogs i jej mniej lub bardziej udanych sequeli. Nie jest to zbyt wielki dorobek, szczególnie jeśli chodzi o gry osadzone w realiach fantasy... Nie ma powodu, aby martwić się na zapas - firma Strategy First, developer i wydawca dwóch poprzednich części, w nowy projekt również jest zaangażowana i dba o jego jakość.

Disciples 3 przywita graczy pełnym 3D - takie czasy, czy komuś się to podoba, czy nie. Grafika tech-dema nie oszałamiała jakością, ale przecież tak naprawdę nigdy nie była ona najmocniejszym punktem tej serii. Ważne, że - w połączeniu z muzyką, dźwiękami i fabułą - tworzyła specyficzny, rozpoznawalny mroczny klimat. A twórcy nie mają zamiaru zboczyć z tej drogi. W końcu to właśnie czynnik, dzięki któremu część graczy uważa tę serię za lepszą od baśniowych przygód Bohaterów Potęgi i Magii. Ponownie przywitamy więc gotycką stylistykę interfejsu i piękne portrety postaci.

Jednak możemy pocieszyć tych, dla których jakość wyświetlanego obrazu ma duże znaczenie - engine gry nie jest jeszcze skończony, z pewnością więc zdąży ona wyładnieć. Jeszcze jedna sprawa natury technicznej, czyli wymagania sprzętowe. W Disciples 3, według zapowiedzi, będzie można pograć na stosunkowo wiekowym PeCecie. Wygląda więc na to, że mamy do czynienia z próbą znalezienia "złotego środka", a nie bezmyślnym implementowaniem wszystkich najnowszych efektów graficznych.

Disciples 3 zawierać będzie jedynie trzy grywalne rasy - Imperium, Legiony Potępionych i Wysokie Elfy. Kolejne zostaną prawdopodobnie (jeśli gra się dobrze sprzeda) dodane w oficjalnych rozszerzeniach. Każda kampania pozwoli na rozegranie od 10 do 15 misji, a tryb multiplayer obsłuży do ośmiu graczy na jednej mapie.

System walki i rozwój jednostek (których liczba, łącznie z potworami, zamknie się w około 150) nie zmienią się wiele, zgodnie z zasadą "lepsze jest wrogiem dobrego". Tury zostaną zachowane. Nadal możliwe będzie przypisanie do jednego bohatera zaledwie kilku sprzymierzeńców, którzy będą stawać się coraz potężniejsi w miarę awansowania na kolejne poziomy. Natomiast znane z poprzednich części przejmowanie terenu, odbywające się dzięki zdobywaniu miast i stawianiu rózg, będzie miało teraz większe znaczenie taktyczne - na własnym terenie jednostki będą mogły korzystać z niesprecyzowanych jeszcze bonusów.

Disciples 2 był tytułem większym, ładniejszym, bardziej klimatycznym i dopracowanym niż pierwsza część. Zanosi się na to, że "trójka" będzie kontynuować tę tradycję i nie zawiedzie oczekiwań fanów - "Nikogo nie rozczarujemy", obiecują developerzy. Na sprawdzenie, czy faktycznie dotrzymają słowa, trzeba będzie poczekać do około połowy 2008 roku.

Ancalagon the Black 
Pustelnik
Administrator

Wysłany: 2007-07-24, 15:44   

Na jednej z rosyjskich stron można przeczytać:

Cytat:
В эксклюзивных репортажах[...]вы узнаете, как приняли за рубежом демо-версию стратегии Disciples III[...]Все это можно будет увидеть на канале MTV в пятницу, 27 июля, в 20:00. Повторы смотрите в субботу, 28 июля, в 12:30 и в понедельник, 30 июля, в 17:00

W przełożeniu brzmi to mniejwięcej tak:
"W ekskluzywnych(rozbudowanych) reportażach[...]dowiecie sie (i tu trochę wyciąłem więc dodam od siebie: między innymi) jak została przyjęta za granicą demo-wersja strategii Disciples 3[...]Wszystko to można zobaczyć na kanale MTV w piątek 27-go lipca o 20.00, "Spóźnialscy"(dosłownie: podrudzy :p) w sobotę 28-go lipca o 12:30 i w poniedziałek 30 lipca o 17:00."

Czyżby demo disciples 3 już ukończone było, czy to kolejna ściema z jakimś techdemem ;-)
Pasuje też żeby ktoś ten reportaż oglądną i jakieś sprawozdanie tutaj napisał.

Cethu 
Wampir
Alkmaar Messenger

Wysłany: 2007-07-30, 17:06   

Kilka pytań, kilka odpowiedzi czyli D3 na E3 :-D

SC: How far along are you in development?
Right now, we have an almost content complete game. So we're building missions, scripting strategic maps, developing campaigns, testing multiplayer, and creating the editor. Akella is planning to complete this game around Q1 2008.

SC: At last year's E3 the announced release date was Q4 2006. What caused the delay?It was decided to add a lot of visual content, the visual quality of the game, the art production and the models. Since every model in the game has like 20,000 polygons each, more than most fps games, there's a lot of work to be done, in terms of the lighting, shaders and effects. For now the game has been tuned for ATI cards, so we need to optimize it for NVidia cards as well. The game has also been further optimized for speed.

SC: Is beta testing in-house or open to the public?
Akella will have in-house beta testing. I'm not sure about the open beta, that's up to Strategy First and our European publisher.

SC: What are the minimum and recommended specs?
That's not yet determined, but Strategy First made it clear when we started development that they want it to run on as many machines as possible, so we have a very wide customer base. There are different options of turning the system requirements down.

SC: Are there the same races as in Disciples 2?
We right now have empire, elves and legions of the damned. There are all the same races in Disciples 3 as in Disciples 2, but not all of them will be playable from the start of the game. For example, in the first version of the game, you fight dwarfs, but they won't be a playable race. You can gather dwarf units on missions, but you can't play as the dwarf race.
*editor's note: Akella has confirmed in other interviews that these races will be playable in expansions*

SC: How will city sieges play out?
There is now a more dynamic battle system where units can actually move on the battle screen. There will be fortifications on the map and you will be able to block passages for your heavy troops. There will be certain objectives to be completed on those maps. It might also be several stages for a city siege, so you siege the city, break in and fight within the walls.

SC: How involved will your hero be in the combat? Can he be attacked?
Yes, it's the same as in the previous series, so your hero is one of your main units. You'll be upgrading him a lot as he levels. Actually, think of Disciples III more as a strategy RPG title, not just a strategy game. Every unit is unique, and it will be same for unit upgrades, from simple peasant to a squire to a knight or witch hunter for example. Same will go for your hero; there will be a screen to modify his weapons. So you can change everything and it will be displayed on the hero in 3D. You can change all the armor, weapons, even equipment like rings.

feanor 
Zbir

Wysłany: 2007-08-11, 07:35   new release date

new release date Disciples III is Q2 2008!!! >(

source: http://www.akella.com/en/games/disciples

Łowc@ 
Chłop
Wesoły człowiek

Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2007-08-17, 12:43   

Zaznaczam, że część podanych niżej informacji z pewnością znacie z innych nowinek. Te, których po polsku nie znalazłem, pogrubiłem.
-------

Disciples III z pewnością wniesie powiew świeżości do serii, która zawsze była szarą eminencją strategii.

Nowoczesna grafika 3D jest tylko jednym z atutów. Modele w Disciples III mają około 20 000 trójkątów, czyli więcej niż przeciętne modele w strzelankach, oznacza to, że gra będzie równie dobrze wyglądać, gdziekolwiek ustawimy kamerę (która notabene będzie ruchoma i będzie mnożna ją dowolnie ustawiać). Pole walki ma posiadać unikalną szczegółowość, będzie niesymetryczne, dzięki czemu nabierze realizmu.
http://www.gallean.net/D3/Img/zapowiedz/zap4.JPG
Jeśli chodzi o walkę, zmieni się wiele. Po pierwsze jednostki będą miały możliwość poruszania się po polu walki (wiem, że wszyscy o tym wiedzą ;)). W poprzednich częściach gry, możliwości jednostki były dość proste: uciekać, czekać, atakować, bronić się. W D3, dzięki zaawansowanemu systemowi magii, bohater będzie mógł rzucać w czasie bitwy różne czary, czyli de facto będzie miał różne rodzaje ataków. Przejmowanie miast nie będzie już takie proste. Teraz będzie składało się nawet z trzech części. Początkowo musimy miasto oblegać, później stoczymy walkę w bramach miasta, na końcu pozostanie tylko walka wewnątrz murów.
Na placu boju będziemy mogli ustawiać (oczywiście przed walką) fortyfikacje, które będą blokowały ruch jednostką przeciwnika.

Jednocześnie na polu walki znajdziemy do 16 jednostek (po 8 z każdej ze stron).
Jednostki takich ras jak Krasnoludy czy Nieumarli, będziemy mogli nająć, ale nie będzie możliwości gry ich frakcjami (przynajmniej w podstawowej wersji gry).
http://www.gallean.net/D3/Img/zapowiedz/zap2.JPG
Dzięki RPG’owemu rozwojowi bohatera, każdy będzie unikalny. Wraz z każdym poziomem gracz otrzyma możliwość rozdysponowania punktów pomiędzy szereg cech, jak siła, zręczność itd. Oczywiście kluczowym elementem wciąż będzie dowodzenie, określające ile jednostek można zabrać ze sobą.
http://www.gallean.net/D3/Img/zapowiedz/zap3.JPG
Bohatera można będzie ubierać w przeróżne elementy. Wszystkie od zbrój po pierścienie, będą widoczne. Artefakty i itemy trzeba odkupić od handlarzy, ukraść, lub zdobyć w starciu z ich strażnikami (w czymś na kształt ruin w Disciples 2). Twórcy zapowiedzieli, że postarają się o unikatowość każdego przedmiotu. Oby dzięki temu każdy bohater się wyróżniał.
http://www.gallean.net/D3/Img/zapowiedz/zap5.JPG
Poza schronieniem przed zaklęciami i lecznicą, miasta będą miały również inne funkcję. Każde podbite miasto będzie generowało pewne zasoby. Poza złotem i maną planowane jest do trzech innych zasobów typu kamień, czy drewno.

Zdecydowanym plusem gry jest to, że nie będzie wymagać DirectX 10. Wymagania gry na chwilę obecną nie powalają. W momencie wydania gry (czyli 2 kwartał 2008), taka specyfikacja będzie już uchodziła za słabą (za sprawą GeForce 8800 i DX 10 ale to inna historia ;)) i każdy będzie mógł sobie pozwolić na Disciples 3, a seria zasługuję na nową rzeszę fanów.

Informacje o magii, rasach, systemie walki, artefaktach, listę polskich (i przetłumaczonych) zapowiedzi i wywiadów znajdziecie na http://disciples.phx.pl
Ostatnio zmieniony przez Łowc@ 2007-12-07, 16:58, w całości zmieniany 4 razy  

mozora 
Adept
Tłumacz

Wysłany: 2007-08-17, 16:00   

Na stronie CD-Action ukazała się lista gier prezentowanych na targach w Lipsku, które odbędą sie za kilka dni. Jest na liście równierz Disciples III. Możemy spodziewać się niedługo nowych informacji związanych z pokazem gry.

feanor 
Zbir

Wysłany: 2007-08-23, 08:40   new design of Gellean

Polish Disciples fansite Gallean in new design>

http://www.gallean.net/

;-)

feanor 
Zbir

Wysłany: 2007-08-25, 12:11   GC 2007

First DIII review from GC07 at gamestar.de

P@weł 
Paladyn
...Inny...

Wysłany: 2007-08-27, 09:06   

1.09.2007 w gazecie wyborczej za 5,99 bedzie mozna kupic na plycie dvd DII mroczne proroctwo (na dvd beda jeszcze 3 inne gry-europa uniwersalis2,hotel giant,sasiedzi z piekla rodem)

feanor 
Zbir

Wysłany: 2007-08-29, 21:15   Akella on GC 2007

Akella on GC 2007: http://en.akella.com/News.aspx?id=393

Cethu 
Wampir
Alkmaar Messenger

Wysłany: 2007-08-30, 21:05   

Mały Preview z GC w Lipsku:
http://games32.com/Discip...03_articleid/34

feanor 
Zbir

Wysłany: 2007-08-31, 23:07   Russian D3 forum now working!!!

http://www.disciples3.ru/forum/

Kathrin 
Rycerz piekieł

Wysłany: 2007-09-04, 16:50   

Akella zmieniła date premiery na 15.09.2007
http://ru.akella.com/Game.aspx?id=378

Galadin 
Chłop

Wysłany: 2007-09-05, 23:16   

Kathrin napisał/a:
Akella zmieniła date premiery na 15.09.2007
http://ru.akella.com/Game.aspx?id=378

Na wersji angielskiej nadal pisze że w 2008 - gdzieś jest błąd i myślę że na stronie rosyjskiej, bo w przeciwnym razie zostałoby 10 dni do premiery, co jest niemożliwe - gdzie jakaś kampania reklamowa, gdzie demo, gdzie oficjalne wypowiedzi programistów? To na pewno błąd.

Ancalagon the Black 
Pustelnik
Administrator

Wysłany: 2007-09-22, 20:19   

Z tego co tu piszą , na tym screen'ie ukazany jest "Wielki inkwizytor"(atak jego będzie wyglądał tak(o ile dobrze zrozumiałem)iż tą "buławą" którą trzyma wykona "ósemkę" uderzając przeciwników, tak że bedzie mógł uderzyć więcej niż jedna jednostkę), natomiast ta pani, jest jednym z dowódców imperium specjalizująca sie w walce mieczem jednoręcznym (dosł. "posiada sztukę szermierki"), na tym z kolei pokazany jest ork. Ogólnie tekst traktuje o przebiegu całego procesu animacji tychże jednostek.

feanor 
Zbir

Wysłany: 2007-10-24, 18:25   

Disciples III on Igromir 2007 and Akella Lineup: http://www.igromir-expo.ru/companies

feanor 
Zbir

Wysłany: 2007-11-02, 22:13   

The first screens from Igromir 2007!!!

King's Bounty
http://www.gameland.ru/post/39266/img/06.jpg
http://www.igromania.ru/e...ies/556_Big.jpg

Fantasy Wars
http://www.igromania.ru/e...ies/533_Big.jpg
http://www.igromania.ru/e...ies/557_Big.jpg

Disciples III - tomorow

feanor 
Zbir

Wysłany: 2007-11-18, 13:07   

Akella at Game Connection 2007

Akella’s Game Connection 2007 top lineup includes Disciples III, Jagged Alliance 3, Heavy Duty, Showdown, Numen, PT Boats: Knights of the Sea, and A Stroke of Fate (all for PC platforms).

Disciples III:
Genre: Strategy
Release date: Q2 2008
Get immersed in the Disciples world and join the untold hordes of the Empire, Legions of the Damned, and noble Elves. The third sequel of this well-known series will enable a player to experience increased fluidity in multiplayer, an advanced RPG system for character development, and rich 3D environments.

source: http://videogamesuniverse.blogspot.com/

G-C homepage: http://www.game-connection.com

Game Connection is proud to announce that a record 191 companies from more 35 countries have registered as exhibitors for Game Connection Europe 2007. Now in its seventh year, Game Connection Europe will take place on December 4-6, in Lyon at Le Centre de Congrčs.