Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
news
Autor Wiadomość
Qumi 
Adept



Wiek: 37
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 516
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2010-11-24, 15:27   

Artykuł o dodatku: http://alldisciples.ru/mo...ticle&artid=339

Parę ciekawych informacji:

- poziom gry wpływa na to jakie jednostki dostajemy do dyspozycji podczas rozpoczęcia misji,
- poziom gry wpływa na to na jakie jednostki wrogie spotkamy podczas kampanii
- postacie z hordy nie są bezmyślnymi narzędziami (w sumie to nie byli nigdy, wampiry, upiory miały świadomość), a kultura Alkmaarów nadal pozostaje częściowo żywa
_________________
The brighter light shines upon you, the darker becomes your heart.
 
 
 
Gallean 
Nekromanta



Wiek: 35
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 368
Skąd: Brzuśnik
Wysłany: 2010-11-25, 00:04   

http://www.nevendaar.com/news/2010-11-24-331
Głosy niektórych jednostek truposzy
http://www.nevendaar.com/publ/12-1-0-124
Artykuł o "Duchu proroka"? odpowiedniku Upiora z D2
http://www.nevendaar.com/news/2010-11-25-333
Artykuł o "Nic"? "Niczym"? odpowiedniku zmory z D2
http://alldisciples.ru/mo...ticle&artid=341
Co nieco o Hordach
http://alldisciples.ru/mo...ticle&artid=343
Templariusz i Mroczny władca
http://alldisciples.ru/mo...ticle&artid=343
Arty z nieumarłymi
http://alldisciples.ru/mo...ticle&artid=344
Kolekcjoner kości odpowiednik Czarownika (Warlock)
_________________
Mors certa, hora incerta

http://s19.gladiatus.pl/game/c.php?uid=68723
 
 
 
Qumi 
Adept



Wiek: 37
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 516
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2010-11-28, 10:52   

Grafiki, chyba 3D:

http://alldisciples.ru/mo...mall/fantom.jpg

http://alldisciples.ru/mo...ll/dragons1.jpg

http://alldisciples.ru/mo...all/dragons.jpg
_________________
The brighter light shines upon you, the darker becomes your heart.
 
 
 
Vozu 
Mara
The Deergineer



Wiek: 32
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 2265
Skąd: Witchwood
Wysłany: 2010-11-28, 19:38   

http://nevendaar.com/_nw/3/62263292.jpg
http://nevendaar.com/_nw/3/61513341.jpg
http://nevendaar.com/_nw/3/10449892.jpg
http://nevendaar.com/_nw/3/63315737.jpg
_________________
 
 
Arosal 
Bandyta



Wiek: 33
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 873
Skąd: Wolsztyn
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2010-12-06, 10:39   

Magowie Nieumarłych i ich opisy:

http://alldisciples.ru/mo...ticle&artid=345

Strażnik graniczny Hord Nieumarłych:

http://alldisciples.ru/mo...ticle&artid=346

Intro z Resurrection… na razie tylko po rusku , ale zawsze coś:

http://www.youtube.com/watch?v=2hxj_rU5xKo
 
 
feanor 
Zbir



Dołączył: 30 Cze 2007
Posty: 214
Wysłany: 2010-12-06, 19:52   

http://disciples3.ru/forum/showthread.php?t=7333
_________________
www.disciples3.org - 1. Disciples 3 Fansite!
 
 
Qumi 
Adept



Wiek: 37
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 516
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2010-12-06, 20:25   

Co do polskiej premiery...

Michał Miłoszow napisał/a:
> > A co z dodatkiem do Disciples 3, czyli Ressurection? Premiera gry już za 2 dni,
> a ni
> > widu ni słychu o polskiej wersji :P
>
> Premiera jest tylko w Rosji - jak w przypadku podstawki.
> Dodatek w innych wersjach językowych - zapewne w bardziej dopracowanej wersji - będą
> wydane nieco później.
> Ja bym celował w 1 kwartał 2011.
>
> Zobaczymy jednak co na to powie Pan Michał.


Twoje przypuszczenia są niemal prorocze ;)
_________________
The brighter light shines upon you, the darker becomes your heart.
 
 
 
Arosal 
Bandyta



Wiek: 33
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 873
Skąd: Wolsztyn
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2010-12-07, 19:26   

Nie wiem co o tym sądzić, sami zobaczcie:

http://nevendaar.com/news/goodbye/2010-12-07-345

a to oficjalna strona dat.

http://www.dat-media.com/

albo to jakiś żart, albo możecie zacząć świętować
 
 
Qumi 
Adept



Wiek: 37
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 516
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2010-12-07, 22:11   

Ok. Jak wiemy .dat zostało rozwiązane, ale super moderator na oficjalnym forum Disciples 3 powiedział, że:

- Oficjalna informacja pojawi się wkrótce, w tej chwili nie mają uprawnień do tego

- upadek .dat nie oznacza porzucenia projektu jakim jest D3

- nie wpłynie to na częstotliwość pojawiania się patchy

- praca dalej wrze i idzie pełną parą.

[ Dodano: 2010-12-08, 16:30 ]
Tłumaczenie google z forum od rzecznika prasy:

Cytat:
Pr-Service ma przyjemność poinformować, że z pomocą "Akella", nowe studio, które będą kontynuować prace nad serii Disciples. Jest on oparty będzie kluczowych pracowników, którzy pracowali nad "Disciples 3: Renaissance" i "Disciples 3: Horda Nieumarłych.

. Kontrakt z studio Dat zakończony wraz z wydaniem projektu "Disciples 3: Undead Horde", a my serdecznie podziękować wszystkim studio personelu i kierownictwa do długoterminowej współpracy i owocne.

Dmitry Archipow , wiceprezes ds. Rozwoju, uważa, że " zmiany w wewnętrznej pracy będzie pozytywny bodziec do dalszego rozwoju serii Disciples .

Nowe studio zapewni pełne wsparcie dla uczniów, w szczególności w niedawno opublikowanym rozszerzenie na dużą skalę - "Hordy Nieumarłych" w Rosji i za granicą.

Co więcej, mamy przyjemność ogłosić, że wkrótce rozpocznie pracę nad nowym kontynuacja serii Disciples, które skupią się na gnomy wyścigu. W tej części serii zachowują wszelkie najlepszych tradycji serii, jej ducha i niesamowita grafika i nowy zespół będzie podnieść naszą technikę do zwiększenia poziomie. T PROWADZENIE teraz aktywnie działa na stworzenie sieciowej wersji gry.

Wszystkie szczegóły dotyczące nowego studia, dowiesz się wkrótce. Stay tuned!
_________________
The brighter light shines upon you, the darker becomes your heart.
 
 
 
Gallean 
Nekromanta



Wiek: 35
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 368
Skąd: Brzuśnik
Wysłany: 2010-12-11, 13:53   

http://alldisciples.ru/mo...ticle&artid=353
Plague Wolf jakiś skażony wilk
_________________
Mors certa, hora incerta

http://s19.gladiatus.pl/game/c.php?uid=68723
 
 
 
elladan 
Chłop


Dołączył: 01 Lip 2010
Posty: 11
Wysłany: 2010-12-13, 11:34   

Nosferatu
http://alldisciples.ru/mo...ticle&artid=355
Królowa liszy
http://alldisciples.ru/mo...ticle&artid=354
 
 
Qumi 
Adept



Wiek: 37
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 516
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2010-12-13, 18:49   

Zacząłem grać kampanię i co mogę powiedzieć:

- historia zdaje się być ciekawa. We wstępnym filmiku dowiadujemy się, że królowa syren zdobyła jakiś dziwny artefakt, magiczną maskę. Z jej pomocą oczarowała Galleana, który widzi w niej piękno swojej Solloniel. Syrena chyba planuje zastąpić swoją upadłą boginię z tego co wywnioskowałem, choć nie ma tego w tekście. Wyrusza zatem krucjata Hordy Nieumarłych aby ukarać bezczelną królową.

- Ferre został imperatorem. Rządzi już 10 lat, i choć wiele jest on nim mrocznych plotek, to Imperium rośnie w siłę dzięki jego twardej dłoni.

- Inicjatywa fajnie działa.

- AI nadal kuleje, choć jest mała poprawa. Np. łucznicy dobijają ranne jednostki.

-Cover jest chyba jednak przesadzony z tymi retaliation.

- Zaklęcia nadal mało zróżnicowane, ale zamiast Leczenie I, Leczenie II, itd. każde zaklęcie ma unikalną nazwę, choć efekty nadal takie same jak wcześniej.

- podczas nocy widzisz tylko to co jest w zasięgu wzroku bohatera, to co poza robi się czarne, jakby za mgłą i ciężko odgadnąć co tam było, choć na mini mapie nadal widać normalnie odkryte tereny.

- Powróciły Tarcze w miastach. Nad jednostką teraz widnieje tarcza jeśli jest w mieście, zapewniając jej ochronę przed czarami, regenerację i bonus do zbroi.
_________________
The brighter light shines upon you, the darker becomes your heart.
 
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-12-13, 19:09   

http://d3.heroes-centrum.com - z tego co zrozumialem strona została zamknieta. Podziekowania dla Feanora za wszystkie informacje i newsy które wrzucał na stronke :)

Cytat:
THE END
Takže je to tu - tento web končí z dôvodov uvedených v chate. Ďakujem všetkým za návštevu a podporu a prajem ešte veľa
kvalitných fantasy ťahoviek.
sm.art


Cytat:
THE END
Więc to jest tutaj - ten serwis kończy z przyczyn określonych w czacie. Dziękuję wszystkim za odwiedziny i wsparcie i życzę dużo
jakość fantasy ťahoviek.
sm.art


Na czacie znalazlem duzo negatywnych opini co do dodatku, a nawet oskarzenia o oszustwa Dat. co do zawartości (brak jednostek neutralnych, nie przywrócony został system rozwoju miast z d2, brak poprawek u złodziei)
_________________

 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2010-12-14, 07:48   

Patch http://www.disciples3.ru/...read.php?t=7330

Z ciekawszych rzeczy to lekarz leczy po bitwie; coś co można wybudować jest oświetlone i naprawiono ogrom błędów.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Athelle 
Pan Lasu
Upadły Władca



Wiek: 33
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 2124
Skąd: Ognisty Gaj
Wysłany: 2010-12-15, 00:18   

http://alldisciples.ru/mo...ticle&artid=352
Magia Hord :)
Oczywiscie nawet nieumarlaki dostały zaklecia uzdrawiajace i wskrzeszajace XDDD
_________________

 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2010-12-18, 17:55   

http://alldisciples.ru/mo...le=view&sid=600

Nowa książka i z wyjątkiem ogólników ("Świat disciples jest mroczny, ... bla, bla, bla ... łowca czarownic razem z demonami będą chronić miasto przed nekromantą ... bla bla bla ... nie ważne z kim staniesz, ważne z czym przyszedłeś na ten świat. Świat disciples") nie ma nic konkretnego o jej treści. Jednak nie wróżę niczego dobrego.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2010-12-23, 18:28   

Konkurs

http://alldisciples.ru/mo...le=view&sid=605

Zrób interesującego, śmiesznego lub jakiegoś innego screena z dodatku DIII, wyślij dla Akelli a możesz wygrać odtwarzacz multimedialny.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2010-12-26, 14:44   

http://alldisciples.ru/mo...ticle&artid=362

Opis strażników nieumarłych wraz ze statystykami i umiejętnościami.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Qumi 
Adept



Wiek: 37
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 516
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2010-12-28, 21:37   

Nowy edytor map: http://ru.akella.com/News.aspx?id=2710
_________________
The brighter light shines upon you, the darker becomes your heart.
 
 
 
Qumi 
Adept



Wiek: 37
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 516
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2010-12-29, 16:41   

Nowy patch:

Patch 1.03 is out.

* Initiative is changed: now when the unit completely spend the initiative, it moves to place corresponding to its primary initiative.
* Units turns queue on arena is visually divided on two groups: those who yet hasn't spent all initiative and those who has spent it and waits when units from the first group make their moves.
* On arena button "Wait", moving a unit in the end of turn of a current queue is added.
* Visual moving trajectory smoothing added for units units on a global map and arena.
* In game options the option "Speed of moving on the world" is added.
* Time of AI for a global map turn is reduced.
* Unit Defense state affects now critical blows.
* Arrow on a unit icon is displayed now when at a unit is not only not distributed points of increase of characteristics, but also not distributed points of abilities.
* Pathfinding on a global map is changed. Now the group doesn't try to bypass other friendly group, and always goes straight. During pass on the occupied hex stopping is impossible.
* Start of a skirmish after hot-seat is corrected.
* Fixed arena AI bug. Archer does nothing after occupying bonus hex.
* Fleeing gives big quantity of exp is fixed.
* In a window with the information on a unit (caused the right button of the mouse), corrected updating of the description of a unit at switching between members of group.
* Images of units and subjects on icons are made more light.
* Now on a global map it is impossible to run through groups of the opponent getting in way.
* Display of resources in a turn of the opponent is fixed.
* Updating of badges on a minimap so that on it enemy groups wars being in a fog weren't displayed is fixed.
* At cursor prompting into place on a map where there is invisible in a fog of war a unit of the opponent, the cursor doesn't change now.
* Fixed health bar turning red instead of dark blue.
* Fixed capital destruction even in a case when the attacker has lost battle.
* Game lag by pressing of any key in the interface of distribution of points of abilities is fixed.
* Restoring Dargonar script fixed.
* Various corrections on maps and in scripts.
* Map "One on a four" is added for hot-seat
_________________
The brighter light shines upon you, the darker becomes your heart.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum