- poziom gry wpływa na to jakie jednostki dostajemy do dyspozycji podczas rozpoczęcia misji,
- poziom gry wpływa na to na jakie jednostki wrogie spotkamy podczas kampanii
- postacie z hordy nie są bezmyślnymi narzędziami (w sumie to nie byli nigdy, wampiry, upiory miały świadomość), a kultura Alkmaarów nadal pozostaje częściowo żywa
_________________ The brighter light shines upon you, the darker becomes your heart.
> > A co z dodatkiem do Disciples 3, czyli Ressurection? Premiera gry już za 2 dni,
> a ni
> > widu ni słychu o polskiej wersji :P
>
> Premiera jest tylko w Rosji - jak w przypadku podstawki.
> Dodatek w innych wersjach językowych - zapewne w bardziej dopracowanej wersji - będą
> wydane nieco później.
> Ja bym celował w 1 kwartał 2011.
>
> Zobaczymy jednak co na to powie Pan Michał.
Twoje przypuszczenia są niemal prorocze ;)
_________________ The brighter light shines upon you, the darker becomes your heart.
Ok. Jak wiemy .dat zostało rozwiązane, ale super moderator na oficjalnym forum Disciples 3 powiedział, że:
- Oficjalna informacja pojawi się wkrótce, w tej chwili nie mają uprawnień do tego
- upadek .dat nie oznacza porzucenia projektu jakim jest D3
- nie wpłynie to na częstotliwość pojawiania się patchy
- praca dalej wrze i idzie pełną parą.
[ Dodano: 2010-12-08, 16:30 ]
Tłumaczenie google z forum od rzecznika prasy:
Cytat:
Pr-Service ma przyjemność poinformować, że z pomocą "Akella", nowe studio, które będą kontynuować prace nad serii Disciples. Jest on oparty będzie kluczowych pracowników, którzy pracowali nad "Disciples 3: Renaissance" i "Disciples 3: Horda Nieumarłych.
. Kontrakt z studio Dat zakończony wraz z wydaniem projektu "Disciples 3: Undead Horde", a my serdecznie podziękować wszystkim studio personelu i kierownictwa do długoterminowej współpracy i owocne.
Dmitry Archipow , wiceprezes ds. Rozwoju, uważa, że " zmiany w wewnętrznej pracy będzie pozytywny bodziec do dalszego rozwoju serii Disciples .
Nowe studio zapewni pełne wsparcie dla uczniów, w szczególności w niedawno opublikowanym rozszerzenie na dużą skalę - "Hordy Nieumarłych" w Rosji i za granicą.
Co więcej, mamy przyjemność ogłosić, że wkrótce rozpocznie pracę nad nowym kontynuacja serii Disciples, które skupią się na gnomy wyścigu. W tej części serii zachowują wszelkie najlepszych tradycji serii, jej ducha i niesamowita grafika i nowy zespół będzie podnieść naszą technikę do zwiększenia poziomie. T PROWADZENIE teraz aktywnie działa na stworzenie sieciowej wersji gry.
Wszystkie szczegóły dotyczące nowego studia, dowiesz się wkrótce. Stay tuned!
_________________ The brighter light shines upon you, the darker becomes your heart.
- historia zdaje się być ciekawa. We wstępnym filmiku dowiadujemy się, że królowa syren zdobyła jakiś dziwny artefakt, magiczną maskę. Z jej pomocą oczarowała Galleana, który widzi w niej piękno swojej Solloniel. Syrena chyba planuje zastąpić swoją upadłą boginię z tego co wywnioskowałem, choć nie ma tego w tekście. Wyrusza zatem krucjata Hordy Nieumarłych aby ukarać bezczelną królową.
- Ferre został imperatorem. Rządzi już 10 lat, i choć wiele jest on nim mrocznych plotek, to Imperium rośnie w siłę dzięki jego twardej dłoni.
- Inicjatywa fajnie działa.
- AI nadal kuleje, choć jest mała poprawa. Np. łucznicy dobijają ranne jednostki.
-Cover jest chyba jednak przesadzony z tymi retaliation.
- Zaklęcia nadal mało zróżnicowane, ale zamiast Leczenie I, Leczenie II, itd. każde zaklęcie ma unikalną nazwę, choć efekty nadal takie same jak wcześniej.
- podczas nocy widzisz tylko to co jest w zasięgu wzroku bohatera, to co poza robi się czarne, jakby za mgłą i ciężko odgadnąć co tam było, choć na mini mapie nadal widać normalnie odkryte tereny.
- Powróciły Tarcze w miastach. Nad jednostką teraz widnieje tarcza jeśli jest w mieście, zapewniając jej ochronę przed czarami, regenerację i bonus do zbroi.
_________________ The brighter light shines upon you, the darker becomes your heart.
http://d3.heroes-centrum.com - z tego co zrozumialem strona została zamknieta. Podziekowania dla Feanora za wszystkie informacje i newsy które wrzucał na stronke :)
Cytat:
THE END
Takže je to tu - tento web končí z dôvodov uvedených v chate. Ďakujem všetkým za návštevu a podporu a prajem ešte veľa
kvalitných fantasy ťahoviek.
sm.art
Cytat:
THE END
Więc to jest tutaj - ten serwis kończy z przyczyn określonych w czacie. Dziękuję wszystkim za odwiedziny i wsparcie i życzę dużo
jakość fantasy ťahoviek.
sm.art
Na czacie znalazlem duzo negatywnych opini co do dodatku, a nawet oskarzenia o oszustwa Dat. co do zawartości (brak jednostek neutralnych, nie przywrócony został system rozwoju miast z d2, brak poprawek u złodziei)
Z ciekawszych rzeczy to lekarz leczy po bitwie; coś co można wybudować jest oświetlone i naprawiono ogrom błędów.
_________________ Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
Nowa książka i z wyjątkiem ogólników ("Świat disciples jest mroczny, ... bla, bla, bla ... łowca czarownic razem z demonami będą chronić miasto przed nekromantą ... bla bla bla ... nie ważne z kim staniesz, ważne z czym przyszedłeś na ten świat. Świat disciples") nie ma nic konkretnego o jej treści. Jednak nie wróżę niczego dobrego.
_________________ Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
Zrób interesującego, śmiesznego lub jakiegoś innego screena z dodatku DIII, wyślij dla Akelli a możesz wygrać odtwarzacz multimedialny.
_________________ Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
Opis strażników nieumarłych wraz ze statystykami i umiejętnościami.
_________________ Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
* Initiative is changed: now when the unit completely spend the initiative, it moves to place corresponding to its primary initiative.
* Units turns queue on arena is visually divided on two groups: those who yet hasn't spent all initiative and those who has spent it and waits when units from the first group make their moves.
* On arena button "Wait", moving a unit in the end of turn of a current queue is added.
* Visual moving trajectory smoothing added for units units on a global map and arena.
* In game options the option "Speed of moving on the world" is added.
* Time of AI for a global map turn is reduced.
* Unit Defense state affects now critical blows.
* Arrow on a unit icon is displayed now when at a unit is not only not distributed points of increase of characteristics, but also not distributed points of abilities.
* Pathfinding on a global map is changed. Now the group doesn't try to bypass other friendly group, and always goes straight. During pass on the occupied hex stopping is impossible.
* Start of a skirmish after hot-seat is corrected.
* Fixed arena AI bug. Archer does nothing after occupying bonus hex.
* Fleeing gives big quantity of exp is fixed.
* In a window with the information on a unit (caused the right button of the mouse), corrected updating of the description of a unit at switching between members of group.
* Images of units and subjects on icons are made more light.
* Now on a global map it is impossible to run through groups of the opponent getting in way.
* Display of resources in a turn of the opponent is fixed.
* Updating of badges on a minimap so that on it enemy groups wars being in a fog weren't displayed is fixed.
* At cursor prompting into place on a map where there is invisible in a fog of war a unit of the opponent, the cursor doesn't change now.
* Fixed health bar turning red instead of dark blue.
* Fixed capital destruction even in a case when the attacker has lost battle.
* Game lag by pressing of any key in the interface of distribution of points of abilities is fixed.
* Restoring Dargonar script fixed.
* Various corrections on maps and in scripts.
* Map "One on a four" is added for hot-seat
_________________ The brighter light shines upon you, the darker becomes your heart.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum