Biały czarodziej - wszystko fajnie ale chyba nazwę tez przydałoby się zmienić skoro białego to w nim tyle co w Bambo .
Tak ma wyglądać mag Coristo, więcej nic na ten temat nie napiszę. Vogel naucz się czytać ze zrozumieniem. Postać powstała na rzecz fabuły etc, biały pozostaje niezmieniony. Dzięki za ten gorzki komentarz.
Chyba będę potrzebował kogoś do pomocy. Pierwszy akt kampanii powoli wkracza w wersję beta dlatego mam prośbę, jeśli ktoś ma już zakupiony dodatek niech da mi info, prześlę mu kilka plików do wybadania... mam sporo obaw związanych z realizacją niektórych pomysłów dlatego muszę to przetestować na innych komputerach.
EDIT:
Dla zainteresowanych.. niebawem wrzucę Wam do ściągnięcia nową teksturkę dla białego czarodzieja + nieco odmienioną animację, która bardziej przypomina atak z Disciples 2.
Jakiego używałeś programy do zrobienia nowych jednostek?
_________________ I lubię patrzeć, jak w panice
Pospólstwo z mieniem pierzcha drogą,
A po ich piętach wojownicy
Depcą i ławą suną mnogą.
Lubię to sercem całym!
Przede wszystkim Gimp, DXTBmp i dis3tool do rozkodowywania plików, tylko, że nowych jednostek to ja nie tworzę raczej staram się zrobić coś ze starymi zmianą koloru tekstury czy przenosząc jakieś drobne elementy z jednego modelu na drugi.
Coristo to tylko kopia białego czarodzieja, chcę to tutaj puścić do ściągnięcia jako standardowy model, samą postać fabularną nieco zmodyfikowałem. Jeśli chodzi o animację, tutaj zmieniłem barwę błyskawicy Arcylisza na żółta i wklepałem do plików białego, efekt jest nienajgorszy.
Z Arona zrezygnowaliśmy... szkoda czasu i nerwów. Zauważ, jednak, że rażącą czerwień zamieniłem na szkarłat co wygląda nieco lepiej. Nad twarzą nie pracowaliśmy, to mija się z celem, muszę mieć droższe programy do takich operacji.
Swego czasu pojawiła się koncepcja odtworzenia Archonta. Posłużyć miał tutaj model grabieżcy, mamy tam pelerynę i inne dość podobne elementy. Nałożyłem mu napierśnik pana lasu i nogawice... wszystko byłoby okej gdyby nie te kusze na łapach, nie wiem jak je usunąć... zmiana koloru tekstury na srebrny to banał, byliśmy z bracholem blisko celu ale... wyszło wielkie G przez szczególiki których nie można za pomocą takich prostych programów usunąć. To samo tyczy się białego czarodzieja, chcieliśmy skrócić brodę, nie byłoby tych wkurzających pasków, niestety mamy co mamy...
Poprzednio, niepotrzebnie założyłem cały temat na rzecz, jednej drobnostki. Wrzucam ją tutaj ;)
Aby zainstalować mod należy podmienić plik w katalogu:
C:\Program Files\Akella Games\Disciples III\Resources\Profiles
--> demons_leader-duke
Najlepiej zrobić jego kopię zapasową - tak na zaś.
Mod podmienia nieudanego księcia piekieł, na model zgłębiczarta, który prezentuje się dużo lepiej. Statystyki, drzewko rozwoju, komendy, opis i poziomowanie pozostają po książęcemu... nie wiem tylko jak z "ciuszkami". Podejrzewam, że nie spowodują większych crashów... Zwyczajnie nie będą się pewnie wyświetlać.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum