Nie jest zależne, gdyż jeśli wczyta się save'a sprzed podbicia stolicy i podbije się ją jeszcze raz, wynagrodzenie może być inne. Sądzę, że jest po 1/3 szansy na przejęcie złota, zaklęć lub jednego i drugiego.
Wiek: 30 Dołączył: 15 Sie 2009 Posty: 52 Skąd: Tczew
Wysłany: 2010-12-25, 13:01
Daxam nie pisz jak nie sprawdziles ;p odpowiedź Verthiss'a wyjaśnia całą sprawe .
Rozwalenie stolicy przed 10 turą jest możliwe , o co chodzi z tymi górami wiszu ??
Ja rozwaliłem stolice w 3-4 turze samym Bohem Fakt, był importowany, ale nie miał jakiegoś nadzwyczajnego lvl (4). Po prostu znalazłem w ruinach Kamień Dusz. Wystarczyło kilka potek na pancerz. Jedyny minus to, że cały team padł, a walka trwała 3-4h.
Hero z importu zawsze jest lepszy niż taki od zera
A czary muszę sprawdzić bo sam nie wiem jak to jest dokładnie
A rozwalenie stolicy w 10 tur to możliwe nieumarłymi jak dobijesz do widmowego paraliż i obrońca wymięka
Wiem bo to sprawdziłem (bohater z importu nosferat na 7 level )
Dodaj jeszcze czar od 5 poziomu nieumarłym ochrona od oręża
Wiek: 111 Dołączyła: 27 Maj 2007 Posty: 936 Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2010-12-25, 16:58
Spróbujcie krasnoludzkim różdżkarzem w 10 turach zdobyć stolicę, to będziecie mogli szpanować. Importem, artefaktami z górnych półek, zwojami i najemnikami zdobycie stolicy wroga możliwe jest i w 1 turze.
Veze napisał/a:
Hero z importu zawsze jest lepszy niż taki od zera
Ameryki nie odkryłeś. Lecz na multi zwykle grasz od 1 lvl.
Veze napisał/a:
A rozwalenie stolicy w 10 tur to możliwe nieumarłymi jak dobijesz do widmowego paraliż i obrońca wymięka
No jasssssne... Widmowy potrzebuje 3445 PD (Wojownik 95 + zombi 600 + Wojownik szkieletów 1150 + Czempion szkieletów 1600) ciekawe skąd tyle ich weźmiesz, jak (przy dobrym ustawieniu neutrali i niewysokim poziomie bohatera) możesz mieć 2 bitwy na turę.
Veze napisał/a:
Dodaj jeszcze czar od 5 poziomu nieumarłym ochrona od oręża
I też w 10 turze uzyskany? A strażnik stolicy używa źródła Życie i na to nie ma ochrony, więc możesz ten czar schować w portfolio.
Czapa, z Kryształem to szpanować można.
_________________ Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
HA strażnik może ma źródło życie ale jego obrońcy np rycerz oręż
nosfrat może 3 walki a jakbyś nie zauważyła , hero z importu + itemki to może wyrobić (ok 10 rund to za mało ale jakieś 15 czy mniej ) do widmowego może mało ale do czempiona dobije ja imperium w 7 rund do palka (hero import )
Ostatnio zmieniony przez Veze 2010-12-25, 18:20, w całości zmieniany 1 raz
Wiek: 111 Dołączyła: 27 Maj 2007 Posty: 936 Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2010-12-25, 17:57
Zacznijmy, obywatelu, że ja jestem ONA - obok nicku masz ikonkę i kolor i kształt informuje o płci...
Jego obrońcy to zwykle tyle znaczą co nic - Ai ustawia tam głównie trupy, które czekają na swoją kolej, czasem jakiegoś awansowanego, który nie zdobył jeszcze miejsca w armii (w stolicy Ai jednostki zdobywają doświadczenie za nic).
Dwa, dowódcy zwiadowcy mogą trzy, kiedy trzy neutrale stoją obok siebie lub w niewielkiej odległości - normalnie nie.
Czytaj całośc tego, co ja pisałam - 3445 PD nie uzyskasz w ciągu 10 tur nawet przy imporcie dowódcy i dobrym sprzęcie. W okolicy zwykle są armie, że góra uzyskasz za cały oddział 30 PD do rozdziału. Przy pełnej armii na głowę będzie to 5, przy niepełnej nieco więcej. Po pobiciu dwóch takich w pierwszej turze mają po 10. Po kilku turach dochodzisz do bardziej wymagających wrogów i wtedy jednostki zyskują po 10 PD za walkę. Za jakis czas do kolejnych i masz 20 PD za walkę. Idąc nieustannie do przodu i nie wracając do stolicy po regenerację twoja armia od razu by padła. Czarów nie wyrobisz, bo stolica daje 25 many, więc pierwszy czar mógłbyś rzucić na koniec rzeczonych 10 tur. Zatem twoja armia prędzej się wykrwawi niż zdobędzie poziom czempiona szkieletów czy widmowego wojownika.
Jeżeli nadal uparcie twierdzisz, że jest to możliwe to zrób filmik i zaprezentuj, jak w ciągu 10 tur dochodzisz na poziom czempiona czy widmowego na mapie "Moc zepsucia".
_________________ Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
Jasne, więc kuje mnie w oczy pewna rzecz. Mianowicie po kiego chwalisz się, że "dobijesz" do widmowego wojownika w 10 tur skoro to niemożliwe bez cheatów?
Na kodach to ja mogę podbić wrogą stolicę w pierwszej turze i nie muszę mieć nawet importowanego bohatera.
Nie uważasz, że to co napisałeś jest hmm głupie?
!!!!!!! OFFTOP!!!!!!!
_________________
Jam jest Hermes
Który własne skrzydła pożerając
Oswojon zostałem
Ostatnio zmieniony przez Vogel 2011-03-18, 17:00, w całości zmieniany 2 razy
Może to moje szczęście, czy też zwyczajny przypadek, ale nigdy nie zdarzyło mi się po zdobyciu stolicy zostać z pustymi rękoma. Zawsze w nagrodę opracowane czary i zdobyte złoża. Co prawda szału nigdy nie było, ale jednak radość z pokonania strażnika wynagradza te "drobne" po zakończonej zwycięsko bitwie. A zniszczenie stolicy wroga w dziesięciu turach można włożyć między bajki. Mowa oczywiście o "standardowej" grze, bez kodów, importów, czy też zabawy z edytorem map.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum