Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Wrogie zaklęcia po zniszczeniu stolicy.
Autor Wiadomość
Wacho 
Berserker
Analfabeta



Wiek: 30
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 52
Skąd: Tczew
Wysłany: 2010-12-17, 20:36   Wrogie zaklęcia po zniszczeniu stolicy.

Dlaczego czasami je dostajemy a czasami nie ? ;>
 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-12-17, 20:37   

Są przypuszczenie iż zależy to od profesji przeciwnika i naszej. Ale tak na 100% to chyba nikt nie wie.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Wisz 
Weteran


Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 732
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2010-12-17, 20:59   

To jest losowe. Nie wiem tylko, w jakich procentach. I sam nie zauważyłem, by to było zależne od czyjejkolwiek profesji.
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
Verthiss 
Wiedźmiarz
The Nameless One



Wiek: 32
Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 329
Skąd: Alzonia
Wysłany: 2010-12-18, 00:56   

Nie jest zależne, gdyż jeśli wczyta się save'a sprzed podbicia stolicy i podbije się ją jeszcze raz, wynagrodzenie może być inne. Sądzę, że jest po 1/3 szansy na przejęcie złota, zaklęć lub jednego i drugiego.
 
 
 
Daxam 
Opętany
Legiony górom !


Wiek: 31
Dołączył: 24 Gru 2010
Posty: 3
Wysłany: 2010-12-24, 20:35   

Jeśli czary nie są opracowane to ich nie przejmiemy :-)
Więc najlepiej czekać hhh jakieś 10 tur :mrgreen:
 
 
Wisz 
Weteran


Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 732
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2010-12-24, 22:11   

Patrze prawdziwy pro z Ciebie, jeśli przed 10 turą stolicę chcesz zdobywać. I jakim górom Legiony się poświęcają/oddają/inne?
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
Wacho 
Berserker
Analfabeta



Wiek: 30
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 52
Skąd: Tczew
Wysłany: 2010-12-25, 13:01   

Daxam nie pisz jak nie sprawdziles ;p odpowiedź Verthiss'a wyjaśnia całą sprawe .
Rozwalenie stolicy przed 10 turą jest możliwe , o co chodzi z tymi górami wiszu ?? :roll:
 
 
 
Vogel 
Ochrzczony Ogniem
Disciples of evil



Wiek: 38
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 2981
Skąd: Temperance
Wysłany: 2010-12-25, 15:27   

Wacho napisał/a:
Rozwalenie stolicy przed 10 turą jest możliwe ,

Z kodami lub po imporcie dowódcy wszystko jest możliwe.
_________________
Hańba tym, którzy nazywają nas okrutnikami, odwracają oczy od stosu i zasłaniają uszy broniąc się przed krzykiem heretyka.
Albowiem smród jaki czują jest zapachem grzechu opuszczającym jego ciało, czując go poznajemy chorobę jaka toczy naszą duszę i pomaga się z niej wyzwolić.
Słuchając poznajemy ogrom łaski jaką kieruje ku nam Wszechojciec, albowiem nie jest to krzyk bólu a ekstazy przekraczającego wrota niebios.
 
 
 
Czapa 
Marmurowy Gargulec
Poszukiwacz Śmierci



Wiek: 38
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 266
Skąd: Z ciemnej uliczki
Wysłany: 2010-12-25, 15:39   

Ja rozwaliłem stolice w 3-4 turze samym Bohem :-P Fakt, był importowany, ale nie miał jakiegoś nadzwyczajnego lvl (4). Po prostu znalazłem w ruinach Kamień Dusz. Wystarczyło kilka potek na pancerz. Jedyny minus to, że cały team padł, a walka trwała 3-4h.
 
 
 
Ebenezer Meshullam 
Wiedźmiarz
T.o.Y.



Wiek: 36
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 680
Skąd: Ferlan
Wysłany: 2010-12-25, 16:31   

Vogel Serapel napisał/a:
Z kodami lub po imporcie dowódcy wszystko jest możliwe.


Albo po osłabieniu statystyk strażnika. :]
_________________
Deal with it.
 
 
 
Veze 
Opętany


Wiek: 25
Dołączył: 25 Gru 2010
Posty: 14
Wysłany: 2010-12-25, 16:39   

Hero z importu zawsze jest lepszy niż taki od zera 8-)
A czary muszę sprawdzić bo sam nie wiem jak to jest dokładnie :-)
A rozwalenie stolicy w 10 tur to możliwe nieumarłymi jak dobijesz do widmowego :devil: paraliż i obrońca wymięka 8-)
Wiem bo to sprawdziłem (bohater z importu nosferat na 7 level )
Dodaj jeszcze czar od 5 poziomu nieumarłym ochrona od oręża 8-)
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2010-12-25, 16:58   

Spróbujcie krasnoludzkim różdżkarzem w 10 turach zdobyć stolicę, to będziecie mogli szpanować. Importem, artefaktami z górnych półek, zwojami i najemnikami zdobycie stolicy wroga możliwe jest i w 1 turze.

Veze napisał/a:
Hero z importu zawsze jest lepszy niż taki od zera 8-)


Ameryki nie odkryłeś. Lecz na multi zwykle grasz od 1 lvl.

Veze napisał/a:
A rozwalenie stolicy w 10 tur to możliwe nieumarłymi jak dobijesz do widmowego :devil: paraliż i obrońca wymięka 8-)


No jasssssne... Widmowy potrzebuje 3445 PD (Wojownik 95 + zombi 600 + Wojownik szkieletów 1150 + Czempion szkieletów 1600) ciekawe skąd tyle ich weźmiesz, jak (przy dobrym ustawieniu neutrali i niewysokim poziomie bohatera) możesz mieć 2 bitwy na turę.

Veze napisał/a:
Dodaj jeszcze czar od 5 poziomu nieumarłym ochrona od oręża 8-)


I też w 10 turze uzyskany? A strażnik stolicy używa źródła Życie i na to nie ma ochrony, więc możesz ten czar schować w portfolio.

Czapa, z Kryształem to szpanować można.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Veze 
Opętany


Wiek: 25
Dołączył: 25 Gru 2010
Posty: 14
Wysłany: 2010-12-25, 17:10   

HA strażnik może ma źródło życie ale jego obrońcy np rycerz oręż
nosfrat może 3 walki a jakbyś nie zauważyła , hero z importu + itemki to może wyrobić (ok 10 rund to za mało ale jakieś 15 czy mniej ) do widmowego może mało ale do czempiona dobije ja imperium w 7 rund do palka (hero import )
:lol:
Ostatnio zmieniony przez Veze 2010-12-25, 18:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2010-12-25, 17:57   

Zacznijmy, obywatelu, że ja jestem ONA - obok nicku masz ikonkę i kolor i kształt informuje o płci...

Jego obrońcy to zwykle tyle znaczą co nic - Ai ustawia tam głównie trupy, które czekają na swoją kolej, czasem jakiegoś awansowanego, który nie zdobył jeszcze miejsca w armii (w stolicy Ai jednostki zdobywają doświadczenie za nic).

Dwa, dowódcy zwiadowcy mogą trzy, kiedy trzy neutrale stoją obok siebie lub w niewielkiej odległości - normalnie nie.

Czytaj całośc tego, co ja pisałam - 3445 PD nie uzyskasz w ciągu 10 tur nawet przy imporcie dowódcy i dobrym sprzęcie. W okolicy zwykle są armie, że góra uzyskasz za cały oddział 30 PD do rozdziału. Przy pełnej armii na głowę będzie to 5, przy niepełnej nieco więcej. Po pobiciu dwóch takich w pierwszej turze mają po 10. Po kilku turach dochodzisz do bardziej wymagających wrogów i wtedy jednostki zyskują po 10 PD za walkę. Za jakis czas do kolejnych i masz 20 PD za walkę. Idąc nieustannie do przodu i nie wracając do stolicy po regenerację twoja armia od razu by padła. Czarów nie wyrobisz, bo stolica daje 25 many, więc pierwszy czar mógłbyś rzucić na koniec rzeczonych 10 tur. Zatem twoja armia prędzej się wykrwawi niż zdobędzie poziom czempiona szkieletów czy widmowego wojownika.

Jeżeli nadal uparcie twierdzisz, że jest to możliwe to zrób filmik i zaprezentuj, jak w ciągu 10 tur dochodzisz na poziom czempiona czy widmowego na mapie "Moc zepsucia".
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Veze 
Opętany


Wiek: 25
Dołączył: 25 Gru 2010
Posty: 14
Wysłany: 2011-03-18, 14:22   

z kodami wszystko jest możliwe
 
 
Raven 
Nosferat
Wieczny Bluźnierca



Wiek: 30
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 784
Skąd: Tar Al'naihme
Wysłany: 2011-03-18, 14:50   

Veze napisał/a:
z kodami wszystko jest możliwe


Jasne, więc kuje mnie w oczy pewna rzecz. Mianowicie po kiego chwalisz się, że "dobijesz" do widmowego wojownika w 10 tur skoro to niemożliwe bez cheatów?
Na kodach to ja mogę podbić wrogą stolicę w pierwszej turze i nie muszę mieć nawet importowanego bohatera.
Nie uważasz, że to co napisałeś jest hmm głupie?


!!!!!!! OFFTOP!!!!!!!
_________________


Jam jest Hermes
Który własne skrzydła pożerając
Oswojon zostałem
Ostatnio zmieniony przez Vogel 2011-03-18, 17:00, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Equimanthorn 
Chłop



Wiek: 38
Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 23
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2011-03-19, 10:12   

Może to moje szczęście, czy też zwyczajny przypadek, ale nigdy nie zdarzyło mi się po zdobyciu stolicy zostać z pustymi rękoma. Zawsze w nagrodę opracowane czary i zdobyte złoża. Co prawda szału nigdy nie było, ale jednak radość z pokonania strażnika wynagradza te "drobne" po zakończonej zwycięsko bitwie. A zniszczenie stolicy wroga w dziesięciu turach można włożyć między bajki. Mowa oczywiście o "standardowej" grze, bez kodów, importów, czy też zabawy z edytorem map.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum