Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Równowaga
Autor Wiadomość
Pyriel 
Rycerz piekieł
Wielki Cenzor



Wiek: 38
Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 386
Skąd: zQnów
Wysłany: 2007-06-19, 16:10   Równowaga

Równowaga a właściwie jej brak.
Ci, którzy grali w DI zapewne zauważyli jak skrzywdzone pod względem możliwości poruszania się były Klany. Na pierwszym poziomie wódz wojowników posiada 15 pkt a Książe 30 + umiejętność latanie. Strasznie komplikowało to grę na początkowych poziomach bohaterów.
Zresztą Legiony miały pod tym względem przewagę nad wszystkimi rasami, dla przykładu Tropiciel Imperium miał tylko 25 czyli też mniej ruchu.
_________________

 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2007-06-19, 16:41   

Co psuje równowagę w D1? Chociażby olbrzymie obrażenia zadawane przez wojowników i śmieszne obrażenia zadawane przez magów. Dla porównania ok 50 czasem 60 pkt obrażeń u zombi i ok20 czasem 30 u czarownika. Całkiem lipa.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2007-06-19, 18:09   

Hmm? Jesteś pewna MachaK? Dowódcy-wojownicy zadawali po 50 (tylko przykurcze 60), magowie 30. Rozwój jednostek z pierwszego szeregu dawal im standardowo 25-50-75 do 3.go poziomu. Oczywiście wchodzi tutaj tez mozliwośc zadania max. 5ciu wiecej pkt obrazen. Dysproporcje widzilabym tylko w kwestii poruszania sie, bo przykurcfze faktycznie były pokrzywdzone, za to Legiony miały az za dobrze.
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2007-06-19, 20:17   

Ale ja pisałam o jednostkach nie o bohaterach.

Inna nierówność jaka mi się nasunęła to zdolności niebojowe jednostek. Jak u Ludzi i Nieumarłych są super przydatne, u krasnoludów dość przydatne to i demonów całkiem lipa, nigdy nie korzystałam z możliwości wystraszenia wroga z pola bitwy (wiem, że ktoś zalecał używać na oblężona miasta, ale ja jednak wolę mieć czaromiotacza niż wiedźmę)
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2007-06-19, 20:24   

No w sumie to masz racje, polimorfia i strach nie były do niczego przydatne.

Ale przeciez MachaK o jednostkach tez napisalem :P
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2007-06-19, 20:26   

Nagash ep Shogu napisał/a:
Dowódcy-wojownicy


To chyba świadczy, że pisałeś o dowódcach.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2007-06-19, 20:42   

Nagash ep Shogu napisał/a:
Rozwój jednostek z pierwszego szeregu dawal im standardowo 25-50-75 do 3.go poziomu


A to świadczy, że pisałem tez o zwykłych jednostkach ;)
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2007-06-20, 10:36   

Dobra, kończmy rozmowę o jednostkach czy zwykłe czy bohaterowie.

Nagash ep Shogu napisał/a:
polimorfia i strach nie były do niczego przydatne.


Pardom, ale polimorfii nie ma w D1.
Pardom, ale polimorfia akurat jest przydatna. Lepiej chyba walczyć z 3 poziomowym chochlikiem niż z nekromantą.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2007-06-20, 10:49   

Racja, racja... musze zagrać w ońcu w D1 raz jeszcze, bo już mi się wszytsko z D2 myli...
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2007-06-29, 20:12   

Zaczęłam grać krasnoludami, wszystkim udawało mi się bez kodów doprowadzać do potęgi i bezkompromisowych walk. Włączyłam krasnoludów a tu szok! Inicjatywa niska jak diabli, wymagane punkty doświadczenia 2 razy tyle co normalny cieć i jeszcze punkty ruchu na poziomie 15 i 25 to katastrofa! Ja zawsze planowałam wojny pot blieztrieg, ciosy mają być silne i szybkie (a jak mam mieć wybór to mają być szybkie) a sprubój czymś takim zrobić to dam mu nagrodę Jobla.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
P@weł 
Paladyn
...Inny...



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 486
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-06-29, 20:16   

Przyznam ze w jedynce krasnoludami na poczatku jest zdziebko ciezej niz innymi rasami ( vide np. imperium), ale kiedy nimi troszke pogramy to zaczynaja byc pakerni. Uwierz mi na slowo... :mrgreen:
 
 
 
DeathCloud 
Lisz
Reaper/Shadow Agent



Wiek: 36
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1000
Skąd: Z'ha'dum
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2007-07-06, 12:55   

E tam narzekacie.
Karasie (może uzywać nazwy krasnopiórki?) nie mają tka przesrane.
Fkat mają mało punktów ruchu i żadnego latajacego dowódcy, ale mają za to zaklęcia.
I to takie taniutkie pozwalajace porószać sie normalniep o wodzie i lecie, no i jeszcze zaklęcia usupełniające punkty ruchu. TO może zrobic z nich istny ekspres, czego inne rasy mogą pozazdrościć.

I właśnie ot dowodzi że gra jest zbalansowana.
_________________
 
 
 
Cethu 
Wampir
Alkmaar Messenger



Wiek: 36
Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 818
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2007-07-06, 12:57   

Zbalansowana i różnorodna! I za to należą się brawa!
_________________

Fighting for peace is like screwing for virginity...
 
 
 
gufi102 
Wtajemniczony



Wiek: 37
Dołączył: 06 Lip 2007
Posty: 23
Wysłany: 2007-07-06, 18:17   

wracając do strachu i innych rzeczy które tu wymieniliście te rzeczy nadaj tej grze trochę uroku a starach jednostek nie raz uratował mi skórę :) jeżeli chodzi jednostki do zajmowania terenu (nie pamiętam jak one sie zwały ale mniejsza o to :) )
 
 
Cethu 
Wampir
Alkmaar Messenger



Wiek: 36
Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 818
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2007-07-07, 17:33   

Jako że kiedyś grałem w bitewniaki to dla mnie strach powinien być rozstrzygany w trochę inny sposób, tzn. szansa na przestraszenie jednostek powinna być zależna od odwagi sztraszonego.
_________________

Fighting for peace is like screwing for virginity...
 
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2007-07-09, 15:58   

Tyle, że w ten sposób musieli by dorzucić nową cechę do charakterystyki.
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
DeathCloud 
Lisz
Reaper/Shadow Agent



Wiek: 36
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1000
Skąd: Z'ha'dum
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2007-07-09, 17:07   

I zupełnie niepotrzebnie. To jedynie by wprowadziło pewną komplikację, wbyt mało przydaną by ją dawać.
_________________
 
 
 
Nagash ep Shogu 
Arcywampir
1st Fiddle of Mortis



Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1908
Skąd: Cihael ep Eshar
Wysłany: 2007-07-09, 17:52   

Zresztą efekt strachu jest rozstrzygany bardzo dobrze, "strach" to czar, którego działanie określane jest przez szasne trafienia. Więc, jak pisze Mike - niepotrzebna komplikacja.
_________________

Księżyc świeci, martwiec leci,
Sukieneczką szach, szach,
Panieneczko, czy nie strach?



Nasz wampirek to smakosz i znawca,
przy tym wcale nie żaden oprawca!
Za ssanie kolacji płaci jak w restauracji,
Chyba, że honorowy krwiodawca...

Sysu, sysu, cmok, cmok, cmok,
Chyba, że honorowy krwiodawca!

 
 
 
Cethu 
Wampir
Alkmaar Messenger



Wiek: 36
Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 818
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2007-07-09, 21:31   

Tak wiem, taki mam charakter jak grałem w bitewniaki to tylko skomplikowane :-D

Ale strach taki jaki teraz jest stawia na równi chochlika i demona ostatniego poziomu bądź obrońcę wiary!
_________________

Fighting for peace is like screwing for virginity...
 
 
 
DeathCloud 
Lisz
Reaper/Shadow Agent



Wiek: 36
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1000
Skąd: Z'ha'dum
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2007-07-09, 21:33   

Bo to jest czar. Więc moze tka dziiałać.
W końcu Demon i chochlik są na ównei jeśli chodzi o inne "czary".
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum