Znacznie ładniej niż w H5 więc pewnie to już nie ruskie w tym grzebią Niestety wygląd zamku jest gorzej niż zły a jednostki za bardzo przypominają te z piątki.
Jakiś czas temu widziałem te obrazki, a że skośnookie robią ta grę to tez już pisało. Osobiście mam gdzieś kto to robi byle nie ściepał tego... jak wiadomo kto i co
Ostatnio zmieniony przez Czapa 2010-08-16, 20:02, w całości zmieniany 1 raz
No, w końcu.
Nie znam koreańskiego, ale po screanach widzę że to ekipa od Heroes MMO...
Z tego powodu spodziewam się trzech rzeczy: Krzyżówki H3 z H5, Zamku z samurajami i zabójczym misiem panda (XD) oraz przede wszystkim: fabuły lepszej niż w H5. (czyli niczego więcej niż daje nam mmo)
Wiem że ostatnie wymaganie jest boleśnie proste do spełnienia, ale ten aniołek mi źle wygląda, widziałem u kumpla dodatek z Krasnoludami (sam zadowalam się podstawką H5) i nijak czerwone anioły zemsty mi się nie podobały, jasne, model był ładniejszy, ale fabularnie kolejny bezsensowny zabieg, który tylko miał potwierdzić jak nowa królowa ludzi jest zła i fe oraz jakie to niespotykane i wstrząsające że taka się stała....w końcu tylko zawarła pakt z przypadkowym sprzedawcą usług w dziedzinie nekromancji.
_________________
Cytat:
Every theory of love, from Plato down, teaches that each individual loves in the other sex what he lacks in himself.
G. Stanley Hall
Może interfejs wyświetla tylko te surowce które się posiada albo na razie tylko tyle zrobili w każdym razie może to będzie gra na dłużej niż godzinę jak to było w przypadku H5
Modele ludzi są podobne, choć z poprawioną grafiką. Z tego co widzę bohater nadal nie może walczyć jak w Homm 4 :/ Miasto ludzi wygląda fatalnie z zewnątrz... a historia może być dość ciekawa. Jutro oficjalna zapowiedź to się przekonamy.
_________________ The brighter light shines upon you, the darker becomes your heart.
Czapa patrząc na DIII nie jest to domeną Koreańczyków.
Jeszcze nie oglądałem tego filmiku ale czy rzeczywiście te bronie są aż tak duże W H5 u niektórych jednostek tez tak było i u Krzyżowca faktycznie wyglądało tragicznie.
Cethu ma racje - przyklad - Rycerz Pegazów wielgachny miecz...
Ale można to tak impretetować że te przesadne wielkości rzeczy świadczą o sile i wytrwalości jednostek
Qumi, ciężko powiedzieć aby to była domena Koreańczyków, bo oni już robili większość dostępnych motywów (większość mmo jest tworzona w Korei) wielkie bronie będą dziwne, ale wątpię aby wszyscy zaraz takie mieli, jak dobrze pamiętam w H5 była to domena ludzi, a tutaj wyglądają już lepiej niż tam, trochę bardziej jak wojska królewskie.
Chociaż wciąż boję się o zamki wymyślone dla HoM&MO Empire pełne samurajów i złowieszczego misia panda strasznie nie pasuje mi w klimat (mimo że elfy w trójce maiły wystrój lekko azjatycki, był to najwyżej projekt dachów czy gildii magów), do tego koreańcy robią jeszcze inny zamek o nazwie Conflux jednak o nim nic nie wiadomo.
_________________
Cytat:
Every theory of love, from Plato down, teaches that each individual loves in the other sex what he lacks in himself.
G. Stanley Hall
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum