Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Fallout
Autor Wiadomość
DeathCloud 
Lisz
Reaper/Shadow Agent



Wiek: 36
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1000
Skąd: Z'ha'dum
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2007-06-12, 17:38   Fallout

Uważam że ta gra, czy raczej seria, zasługuje na oddzielny temat.

No kto grał?
BO już przeszłem Tactica, F1 i jestem gdzieś w połowie F2.
_________________
 
 
 
Thorus 
Krasnolud



Wiek: 34
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 14
Wysłany: 2007-06-12, 18:17   

ja przeszłem f1 i tactic ale zaciołem się pod koniec f2 na platformie wiertniczej
i gdyby ktoś wiedział jak rozwalić generator lub uwolniś ziomków byłbym szczęśliwy
z podpowiedzi :-P
_________________
Wrogowie którym grozisz, tworzą armię, wrogowie których niszczysz, tworzą groby.
 
 
 
Pyriel 
Rycerz piekieł
Wielki Cenzor



Wiek: 38
Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 386
Skąd: zQnów
Wysłany: 2007-06-12, 23:16   

[color=green]Części pierwszej nie przeszedłem, bo gry mające ogranicznik czasowy odrzucają mnie natychmiastowo, uniemożliwiają wykorzystanie w pełni tego, co oferuje gra.
Dwójki nie zmordowałem końcówka stworzyła mi wiele problemów nie dałem rady.
FT zmordowałem do końca i kopo znałem dwa możliwe zakończenia, podobno są trzy choć ja nie wiem jak do takiego doprowadzić, wie ktoś
:?:
_________________

 
 
P@weł 
Paladyn
...Inny...



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 486
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-06-13, 07:15   

Zacna seria :-P Pyriel - niepotrzebnie zrezygnowales z F1. Czasowy ogranicznik jest tylko do momentu kiedy musisz znalezc ten wodny chip dla vault 13. Moglbym napisac gdzie on jest ale nie chce niektorym psuc zabawy. Ale podpowiem jedna rzecz. Na poczatku gry musisz zakupic dla swojego vaulta dostawe wody w ( niepamietam nazwy) osadzie gdzie kursuja karawany z woda. Majac w zapasie dodatkowe 100 dni naprawde nie musisz sie spieszyc i ze wszystkim zdazysz :mrgreen: Zreszta F1 jest dosyc krotka gra. Co do F2 i koncowki, to dobrze jest przeprogramowac system bezpieczenstwa na platformie ( robi sie go na pierwszym poziomie przy terminalu, ale wczesniej nalezy chyba zdobyc jakis klucz, haslo lub jakis inny dostep). Dzieki temu glowny boss zanim do nas dojdzie bedzie ostro pocharateany przez wiezyczki z defense system i co najwazniejsze -jego giwera bedzie bez amunicji 8-)
 
 
 
Thorus 
Krasnolud



Wiek: 34
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 14
Wysłany: 2007-06-13, 09:11   

Ale jak zdobyć ten klucz?????? :-(
_________________
Wrogowie którym grozisz, tworzą armię, wrogowie których niszczysz, tworzą groby.
 
 
 
heretik 
Chłop


Dołączył: 13 Cze 2007
Posty: 8
Skąd: Kraków
Wysłany: 2007-06-13, 12:09   

Można na początku przeprogramować terminal przy wejściu na dole (na chybił trafił), można kartę dostępu zdobyć od prezydenta - sam nam jej nie odda po dobroci więc trzeba mu ją ukraść lub go zabić. Aby go wysłać w zaświaty trzeba go uciaszyć cicho i bezboleśnie - użyj na nim 6 lub więcej superstimacków odczekaj parę godzin i chłop powinnien leżeć na podłodze bieżesz kartę i przy wejściu w holu jej używasz zanim Frank zdąży się doczłapać (radzę wcześniej zasejwować). Przeprogramowujesz komputer i działka kończą robotę za ciebie.
By wysadzić generator trzeba wystraszyć naukowca (nie tego na poziomie prezydenta od FEVA -czy jak ten wirus się nazywał to nic nie da), ale zejść na dół - nad pokojem prezydenta jest zejście. Znajdziesz się w pomieszczeniach dla rekrutów, z superkomputerem, a w lewym dolnym rogu siedzi gość w białym kitlu. Trzeba go nastraszyć jak napisałem wcześniej - facet będzie Cię straszył że wezwie ochronę ale to nic - siła karabinu powinna go przekonać da ci 10 minut na ewakuację a po drodze trzeba będzie wykończyć na tym poziomie kilku gości - później prosto do holu. Jeśli masz bardzo dobrą gadkę to można to zrobić bezboleśnie - przekonujesz gościa i bez walki idziesz na górę do Franka. W pomieszczeniu obok holu będzie chyba 5 gości jeśli masz odpowiedni wysoki speach uda ci się ich przekonać i staną po twojej stronie do walki z Frankiem, a jeśli do tego masz jeszcze klucz dostępu od prezydenta to będziesz świadkiem prawdziwej rzezi. Tylko czy o to chodzi by w finałowej walce było aż tak łatwo? Ja stawałem do tej walki sam (drużynę zostawiłem na nabrzeżu), napakowałem się jetem*2 + parę innych medykamentów podnoszących percepcję i wytrzymałość, mając 15-16 punktów ruchu (z tego 2-3 tylko do przemieszczania), bozara + umiejętności snajperski nie miałem większych problemów żeby załatwić sprawę (ale frajda była dużo większa). Tak a propos bozar to według mnie najlepsza broń w grze (z 1/3 odległości jak jest w tym holu udało mi się napocząć Franka grubo ponad 300), druga z kolei to karabin Gaussa.

Co do tubylców to jeśli rozmawiałeś ze staruchą na platformie to powinneś wiedzeć że w przypadku otwarcia energetycznych drzwi/zniszczenie reaktora całe plemie samo się ewakuje i spotkasz je dopiero w San Francisco chyba przy wyjściu/wejściu do miasta.

Jeśli coś pokręciłem to wybacz ale grałem w nią jakieś 2,5 roku temu więc mogłem gdzieś się pomylić- choć nie sądzę :-D
 
 
Pyriel 
Rycerz piekieł
Wielki Cenzor



Wiek: 38
Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 386
Skąd: zQnów
Wysłany: 2007-06-13, 12:33   

Jakim składem gracie w FT?
Ja zawsze mam jednego medyka z jakimś karabinem z dużym zasięgiem, gościa z bazooką /dwa strzały i Behemoth leży na glebie/ i ciężkim karabinem, miotacza granatów, dwóch snajperów, szósta osoba dowolna. Oczywiście poza kolesiem od bazooki wszyscy mają umiejętność posługiwania się bronią energetyczna i jakiś jej egzemplarz.
_________________

 
 
P@weł 
Paladyn
...Inny...



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 486
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-06-13, 13:13   

Mowcie co chcecie, ale to co na razie pokazali odnosnie Fallout 3, jest conajmniej badziewne i dziwie sie ze nie mieli wstydu aby to pokazywac. Moze 10 lat temu by sie to ludziom podobalo, a w dzisiejszej dobie gier komputerowych? Mam nadzieje ze to bardzo, bardzo wczesna wersja i jeszcze wiele zmienia...
 
 
 
Thorus 
Krasnolud



Wiek: 34
Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 14
Wysłany: 2007-06-13, 14:10   

oprócz tego w ft miałem w zespole Świra-kieszonkowca bez kłopotu mialem w ten sposób sporo towaru z bazy jak stimpaki apteczki czy amunicja
_________________
Wrogowie którym grozisz, tworzą armię, wrogowie których niszczysz, tworzą groby.
Ostatnio zmieniony przez Thorus 2007-06-14, 15:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Smash 
Zbir
Strażnik Lorda Rahla



Wiek: 40
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 223
Skąd: D'Hara
Wysłany: 2007-06-14, 12:59   

Ja taktica starałem się przechodzić solo. Co do f2 to tak wyglądała moja pierwsza postać po ukończeniu gry
_________________
Sword of the cold, dark void, free yourself from the heaven's bonds! Become one with my power, one with my body and let us walk the path of destruction together! Power that can smash even the souls of the Gods! The Sword of Darkness, which can cut the Gods themselves! RAGNA BLAD
 
 
Pyriel 
Rycerz piekieł
Wielki Cenzor



Wiek: 38
Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 386
Skąd: zQnów
Wysłany: 2007-06-15, 14:54   

Anton napisał/a:
zespole Świra-kieszonkowca bez kłopotu mialem w ten sposób sporo towaru

Ale do czego Ci to potrzebne?? Po kilku misjach zdobycznego ekwipunku miałem tyle, że gdyby nie samochody i ich pojemne bagażniki nie miał bym gdzie tego chować.
Na każdą misję jednostki dostawały na dwie bronie w sumie około 250 naboi, po misji mieli ich dwa a czasem trzy razy więcej.
_________________

 
 
P@weł 
Paladyn
...Inny...



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 486
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-06-15, 15:00   

Ja tam nigdy samochodu nie mialem w tej grze i jakos dawalem sobie rade. Zdobyczny sprzet ( ten niepotrzebny) sprzedawalem i zawsze mialem kupe forsy. Podobnie bylo z druzyna. Przewaznie kiedy ktos sie dolaczal, to szybko ginal w starciach i tym sposobem wedrowke prowadzilem samotnie ( cale szczescie w tej grze tak mozna :mrgreen: )
 
 
 
Pyriel 
Rycerz piekieł
Wielki Cenzor



Wiek: 38
Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 386
Skąd: zQnów
Wysłany: 2007-06-15, 15:15   

Mi chodziło o FT, bo w F2 też samochód sobie odpuścilem, za dużo palił :-/ F2 aby się naprawde fajnie grało trzeba iść solo no chyba, że reszte traktować jako tragaży.
A jeszcze co do pojazdów z FT to czy komuś udało się odpalić wóz pancerny taki z działkiem który stoi uszkodzony chyba w misji w której należy uwolnić przywódców łupieżców :?:
_________________

 
 
Gaderic 
Wilczy Władca
Wilk stepowy...



Wiek: 36
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 598
Skąd: Afterfallowe góry
Wysłany: 2007-06-15, 19:49   

Zagrałem w Fallouta niedawno, fakt, gra ma klimat (choć sterowaniu już troszkę nie tutejsze).
Nie czekam na 3cią część, bo Bth po Morrowindzie nie wypuściła dobrej gry (W tym szkoda mi ST: Legancy, tak zmarnować Trekową licencje! :-x ). Czekam za to na polskiego Afterfall'a. Mam nadzieje że nasi zdążą go skończyć przed F3 :mrgreen:
_________________
Piwo to moja droga do oświecenia!
... a poza tym uważam, iż .dat należy zniszczyć!!! Więc.. DAJ KAMIENIA!!
Uwaga na Kleofasa co tu hasa z kąta w kąt!!
 
 
 
Smash 
Zbir
Strażnik Lorda Rahla



Wiek: 40
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 223
Skąd: D'Hara
Wysłany: 2007-06-16, 17:10   

Po falloucie 3 nie ma co się cudów spodziewać bez ich oryginalnych twórców choćby nie wiem jak wielcy fani nad tym pracowali. To juz jest regułą niestety.
_________________
Sword of the cold, dark void, free yourself from the heaven's bonds! Become one with my power, one with my body and let us walk the path of destruction together! Power that can smash even the souls of the Gods! The Sword of Darkness, which can cut the Gods themselves! RAGNA BLAD
 
 
P@weł 
Paladyn
...Inny...



Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 486
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-06-17, 11:52   

Mam kilka informacji odnosnie Fallout'a 3 ( jezeli kogos to interesuje). Mianowicie gra powstaje na ulepszonym silniku obliviona. Bedzie to nadal TPP i ma zostac wprowadzony nowy system walki, bedzie sie odbywac w czasie rzeczywistym ale z mozliwoscia aktywnej pauzy, czyli cos a'la baldurs gate. Wprowadza nowy wskaznik radiacji i zdrowia. Mysle ze ten filmik ktory wczesniej ogladnelismy to jakies male nieporozumienie i nie wiem jak wy, ale to info ( ulepszony silnik obliviona) napelnil mnie optymizmem.

PS. Moze nie robmy nowego tematu dotyczacego F3. Jak ktos ma nowe info na jego temat niech pisze tu, oczywiscie rozmowy na temat poprzednich czesci sa jak najbardziej porzadane... ;-)
 
 
 
Gaderic 
Wilczy Władca
Wilk stepowy...



Wiek: 36
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 598
Skąd: Afterfallowe góry
Wysłany: 2007-06-17, 13:05   

Cytat:
Mianowicie gra powstaje na ulepszonym silniku obliviona

Sory, ale jak to czytam to mi sie śmiać chce... :lol: Dlaczego? Bo z 3ki zrobią mod pod Obliviona :-P Dokładnie mod! Naprawdę chciałbym się pozytywnie zdziwić. Ale ja już po prostu nie wierzę tej firmie :-x
Ale dobra, będę siedział cicho :-|
Cytat:
PS. Moze nie robmy nowego tematu dotyczacego F3. Jak ktos ma nowe info na jego temat niech pisze tu, oczywiscie rozmowy na temat poprzednich czesci sa jak najbardziej porzadane... ;-)

No to jest rozsądną propozycja.
_________________
Piwo to moja droga do oświecenia!
... a poza tym uważam, iż .dat należy zniszczyć!!! Więc.. DAJ KAMIENIA!!
Uwaga na Kleofasa co tu hasa z kąta w kąt!!
 
 
 
DeathCloud 
Lisz
Reaper/Shadow Agent



Wiek: 36
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1000
Skąd: Z'ha'dum
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2007-06-21, 10:54   

Cytat:

[color=green]Części pierwszej nie przeszedłem, bo gry mające ogranicznik czasowy odrzucają mnie natychmiastowo, uniemożliwiają wykorzystanie w pełni tego, co oferuje gra.
JA też nie lubię ograniczeń czasowych, ale bez przesady w F1 wcale nie da sie og odczuć, wkońcu i tak nie będziesz miał co robić, no i jest mozliwość przedlużenia czasu o 100 dni.

Cytat:
Czasowy ogranicznik jest tylko do momentu kiedy musisz znalezc ten wodny chip dla vault 13.
I tu sie mylisz, bo wszystkie solucje podają że od momentu wkroczenia od miasta gdzie znajduje sie hydroprocersor to zaczyna ise kolejne odliczanie wynboszace 500 dni, ablo 400 jesli sie kozystało z pomocy kupców wodnych (co jednka polecam zrobić).

Cytat:
FT zmordowałem do końca i kopo znałem dwa możliwe zakończenia, podobno są trzy choć ja nie wiem jak do takiego doprowadzić, wie ktoś :?:
To proste, zbieraj wszyskie śmieci jakie znajdziesz i nos ze sobą, chgodzi mi o te należące do Barnakiego (czy jak sie nazywał nasz dowódca), bo wiesz chyba co roboty z nim zrobiły? I właśnie on jest kluczem do trzeciuego zakonczenia.
Choć zakonczenie gdzie on łączy sie z komputerem mi nie odpowiada bo zadużo rasizmu wtedy jest na pustwkowiach, najbardziej mi siep podobało gdy nasza postać oddaje mózg. Chociaż każde zakończenie ma swe wady i
zalety.

Cytat:
Jakim składem gracie w FT?
Ja staram sie mieć dwóch mięśniaków od broni ciężkiej (dziwene ale na końcu u mnie były to baby :P ), znajpera, medyka, moze kogoś od pułapek albo żołnieża wykozystującego bron energetyczną, moja postać miała używała zwykłej broni i energetycznej.

Cytat:
a taktica starałem się przechodzić solo
Chyba żartujesz, FT to nie F1 lub F2, bez zespołu nie da sie og przejść.

Cytat:
Co do f2 to tak wyglądała moja pierwsza postać po ukończeniu gry
Czyli grałęś półgłówkiem? Ja zawsze ustawim inteligęcję na 8, bo niżej to sie nie opłaca moim zdaniem.
A właśnie jakimi postaciami gracie bo ja takimi:
S-5
P-8
E-5
C-8
I-8
A-8
L-5
Oczyweiście wybieram Talent by podnieść sobie współczyniki SPECIAL o 1, oraz Finezję, bo uwielbiam krytyki.
Moje główne umiejętności to zwykłę bronie, energetyczne i nauka.
POrefewruję bron snajperską i dokładne celowanie, to daje niesamowite efekty.
_________________
 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2007-06-21, 12:33   

Cytat:
Jakim składem gracie w FT?


Ja w FT zrobiłam coś na wzór zabójczyni, duże podkradanie, walka wręcz i lekką bronią palną, jeszcze jak się wzięło profity typu duch i zabójca to całkowita masakra. Niemal zawsze nią się zabijało, a inni byli jako transportery i tarcze dla mojej postaci.

W F2 inteligencja i zręczność bardzo dobra, obniżenie max. do szczęścia i podwyższenie wytrzymałości i siły. Na inne po prostu było mi żal. A i tak pół gry się przeszło na strzelbie i włóczni.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
DeathCloud 
Lisz
Reaper/Shadow Agent



Wiek: 36
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1000
Skąd: Z'ha'dum
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2007-06-21, 13:14   

Cytat:

Ja w FT zrobiłam coś na wzór zabójczyni, duże podkradanie, walka wręcz i lekką bronią palną, jeszcze jak się wzięło profity typu duch i zabójca to całkowita masakra. Niemal zawsze nią się zabijało, a inni byli jako transportery i tarcze dla mojej postaci.
W poradniku z Action Plusa to takie postaci nazywano snakerami.
Taka postać to też jest interesująca, najlepsza dla niej bron to Pancorm Jackhammmer, jedna z moich ulubionych broni.

Cytat:
A i tak pół gry się przeszło na strzelbie i włóczni.
Ja przez sporą część gry ganiałęm w szatach Brige Kippera, kto z was go spotkał?
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum