Forum Disciples, Disciples 3 on
 
Forum Disciples, Disciples 3  Najlepsze forum poświęcone rewelacyjnej serii gry Disciples
 FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Regulamin  Zaloguj  Rejestracja   Chat [0]   Discipedia  Download 

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Nagash ep Shogu
2010-06-24, 23:10
Pomysły i propozycje
Autor Wiadomość
Książę Bythazar 
Rycerz piekieł
Demoniczny Lord



Wiek: 31
Dołączył: 24 Lut 2007
Posty: 301
Skąd: CYtadela Far'Nuli
Wysłany: 2007-06-11, 22:32   Pomysły i propozycje

Tu można zamieszczać propozycje i pomysły na co chcielibyśmy zobaczyć w disciples III.Ja bardzo bym chciał aby zamiast podziału na magów, wojowników itp. tylko aby było jedno drzewko i trzeba by się zdecydować na magów czy wojowników.
 
 
 
Zodd 
Rycerz piekieł
Aktywny palacz



Wiek: 36
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 102
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-06-12, 04:32   

Odpada - pod koniec misji skończylibyśmy z nudną armią pełną np. wojowników.

Chętnie za to zobaczyłbym dobrą pracę kamer podczas bitwy :P w Heroes V mi się nie podobała xD Mam też nadzieję, że te urwiska na mapie wypełnią wodą albo coś, bo dla mnie wyglądają kiczowato...
_________________
We don't need no education!
 
 
 
Gallean 
Nekromanta



Wiek: 35
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 368
Skąd: Brzuśnik
Wysłany: 2007-06-12, 08:58   

Na jednym forum był ciekawy pomysł by były jakieś specjalne jednostki w zależności czy wybrało się wodza magów, wojowników czy mistrza gildii. Np: gdyby grało się Imperium wodzem wojowników to miałoby się zamianę dla anioła, a gdyby mistrzem gildii to nie tylko kogoś innego np w drzewku łuczników
_________________
Mors certa, hora incerta

http://s19.gladiatus.pl/game/c.php?uid=68723
 
 
 
Gaderic 
Wilczy Władca
Wilk stepowy...



Wiek: 36
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 598
Skąd: Afterfallowe góry
Wysłany: 2007-06-12, 10:45   

A ja chciałbym zobaczyć w 3ce dobrą optymalizacje, taką by nie cięła tak jak H5. Oraz pragnąłbym zobaczyć na pudełku niższe wymagania sprzętowe. :-P
A w samej rozgrywce: Co powiecie na to żeby na przekształconej ziemi, nasi bohaterowie poruszali sie nieznacznie szybciej, a np. na przeciwnika nieco wolniej (tak o 5%)? Lub jakiś inny bonusik związany z przekształceniem terenu, np. Większa regeneracja życia co turę? Albo zwiększenie obrażeń lub pancerza (też nieznacznie) na swoim terenie (z czego różne nacje mogą dostawać różne bonusy). Co wy na to?
_________________
Piwo to moja droga do oświecenia!
... a poza tym uważam, iż .dat należy zniszczyć!!! Więc.. DAJ KAMIENIA!!
Uwaga na Kleofasa co tu hasa z kąta w kąt!!
 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2007-06-12, 16:58   

A ja mam taką skromną nadzieję, że wymagania nie będą zbyt wygórowane (śmiech na sali, przecież żadna nowa gra u mnie nie pójdzie).

Gaderic napisał/a:
(...)Co wy na to?


A ja na to jak na lato. Zawsze uważałam, że warunki są lepsze gdy walczy sięna swoich ziemiach, ale się myliłam. Więc by się przydało.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Smash 
Zbir
Strażnik Lorda Rahla



Wiek: 40
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 223
Skąd: D'Hara
Wysłany: 2007-06-12, 19:26   

Ale też nie ma co przesadzać tak jak to zrobili w age of wonders. Człowiek bał się wejść na terytorium wroga bo mógł zostać zdmuchnięty czarami.
_________________
Sword of the cold, dark void, free yourself from the heaven's bonds! Become one with my power, one with my body and let us walk the path of destruction together! Power that can smash even the souls of the Gods! The Sword of Darkness, which can cut the Gods themselves! RAGNA BLAD
 
 
lis
[Usunięty]

Wysłany: 2007-06-15, 04:32   

Rozwinięto już znacząco aspekt bitew,aspekt ekonomiczny/surowce, kopalnie/,rozgałęziono dzewa rozwoju,dodano nowe rasy.Do pełni szczęścia brakuje mi już tylko bardziej złożonej dyplomacji/choć nie wie co by mogli wymyśleć,wymiana jednostek odpada/dłuższych sag no i oczywiście Hord oraz Klanów w wersji podstawowej,a najlepiej od razu także Orków wraz z Mroczymi Elfami ;-)
 
 
Gallean 
Nekromanta



Wiek: 35
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 368
Skąd: Brzuśnik
Wysłany: 2007-06-15, 09:53   

Ja chętnie zobaczyłbym w Disciples Gnolle - przynajmniej jako rasę neutralną...
_________________
Mors certa, hora incerta

http://s19.gladiatus.pl/game/c.php?uid=68723
 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2007-06-15, 16:40   

Taki koncept mi się naszedł. W Disciplesach 1 i 2 mamy tylko 3 profile postaci, a gdyby dodać jeszcze jakieś? Np. kolonizator (przyspieszenie rozwoju terytorium i tańsze wsadzenie różdżki) czy coś innego.

Uzyj wyrazu nie wsadzenie, ledz zasadzenie...bo tu chlopaki maja dziwne skojarzenia :mrgreen:
P@wel
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
Ostatnio zmieniony przez P@weł 2007-06-15, 17:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Smash 
Zbir
Strażnik Lorda Rahla



Wiek: 40
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 223
Skąd: D'Hara
Wysłany: 2007-06-15, 18:13   

To nie będzie już klasycznych różdżek a surowce będą chronione przez kopalnie jeśli teren nie da czegoś więcej niż tylko 10% regeneracji nie widzę sensu dla takiego lorda :)

P@weł to ty masz jakieś dziwne skojarzenia więc postaw siebie w tej grupie przede wszystkim :mrgreen:
_________________
Sword of the cold, dark void, free yourself from the heaven's bonds! Become one with my power, one with my body and let us walk the path of destruction together! Power that can smash even the souls of the Gods! The Sword of Darkness, which can cut the Gods themselves! RAGNA BLAD
 
 
Pyriel 
Rycerz piekieł
Wielki Cenzor



Wiek: 38
Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 386
Skąd: zQnów
Wysłany: 2007-06-15, 18:23   

A bo w imperium same seksoholiki są.
To jest bardzo dobry pomysł MahaK, tym bardziej ze w DIII ma być nadal pięciu bohaterów, ponieważ każdy będzie teraz mógł przejmować kopalnie /przyzywać bestię/ to istnienie specjalisty w tym kierunku, jakim wcześniej był różdżkarz nie ma zbyt wielkiego sensu. Być może spotkamy całkiem nowy rodzaj bohatera, co daje możliwość dodania nowej specjalizacji.
_________________

 
 
Smash 
Zbir
Strażnik Lorda Rahla



Wiek: 40
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 223
Skąd: D'Hara
Wysłany: 2007-06-16, 17:14   

Dla mnie to, że każdy bohater będzie mógł stawiać różdżki jest kompletnie bezsensu. Zaletą d2 było to, że trzeba było się namęczyć by żywego różdżkarza na wrogie terytorium przemycić (nieumarli są wyjątkiem ^^), teraz przyjdzie pakero i pozabiera ci wszystko bez problemu.
_________________
Sword of the cold, dark void, free yourself from the heaven's bonds! Become one with my power, one with my body and let us walk the path of destruction together! Power that can smash even the souls of the Gods! The Sword of Darkness, which can cut the Gods themselves! RAGNA BLAD
 
 
lis
[Usunięty]

Wysłany: 2007-06-17, 19:49   

Mogli by coś zrobić z mistrzem gildii,bo mimo tego że budynki są o połowę tańsze to i tak tej spacjalizacji nigdy nie używałem.Wziąłem ją tylko żeby sprawdzić dodatkowe umiejętności złodzieja.Gdybym ja miał decydować dodał bym np.zatrucie-przez2 tury -20HP lub skradnij czar ze stolicy.
Brał ktoś powyższą specjalizację przed kampanią?Moim zdanie to najgorszy wybór.No bo co z tego jak jednostka zostanie zamordowana.Przecież i tak nie dostaniemy za nią doświadczenia.Pozostałe umiejętności mogą być ale i tak się nie opłaca
Machak zauważ że do każdej specjalizacji jest odpowiedni budynek więc do kolonizatora też musieli by coś wydumać.
 
 
Książę Bythazar 
Rycerz piekieł
Demoniczny Lord



Wiek: 31
Dołączył: 24 Lut 2007
Posty: 301
Skąd: CYtadela Far'Nuli
Wysłany: 2007-06-22, 13:42   

Ja bym chętnie zobaczył nowe źródła ataku takie jak na przykład święty oręż u paladynów imperium czy runiczna stal u wojowników klanów.Było by to coś na kształt życia z dwójki ale miała by je tylko jedna jednostka każdej rasy i każde źródło miało by inne bonusy na przykład najwyższa forma paladyna w imperium zadawała by obrażenia od świętego orężu który podwaja obrażenia przeciw nieumarłym i demonom.Na takie źródło nie było by ochron ani odpornośći.
Ostatnio zmieniony przez P@weł 2007-06-22, 15:59, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2007-06-23, 07:38   

Hmm, może dodać coś takiego jak podatność? Podatność, że obrażenia są o1/2 większe. Np. demon poziomu 1 ma podatność na wodę. Takie coś by urealniło grę i byłaby trudniejsza\ciekawsza.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
R'edoa Yevonea 
Naczelna Terrorystka
Róża Kurhanów



Wiek: 35
Dołączyła: 28 Maj 2007
Posty: 1560
Skąd: Ner'eeye Maha
Wysłany: 2007-06-23, 08:07   

Mamut napisał/a:
Ja bym chętnie zobaczył nowe źródła ataku takie jak na przykład święty oręż u paladynów imperium czy runiczna stal u wojowników klanów.Było by to coś na kształt życia z dwójki ale miała by je tylko jedna jednostka każdej rasy i każde źródło miało by inne bonusy na przykład najwyższa forma paladyna w imperium zadawała by obrażenia od świętego orężu który podwaja obrażenia przeciw nieumarłym i demonom.Na takie źródło nie było by ochron ani odpornośći.


Pomysł jest interesujący. Każda rasa miałaby unikalny atak, a to pomogło by zwiększyć ilość czarów ochronnych w księgach - dwa w jednym, ciekawsze rozgrywki i więcej czarów, np. ochrona przed mocą runiczną (lepszej nazwy czaru nie wymyślę, ale wiadomo, coś w ten deseń.)
_________________

 
 
 
Książę Bythazar 
Rycerz piekieł
Demoniczny Lord



Wiek: 31
Dołączył: 24 Lut 2007
Posty: 301
Skąd: CYtadela Far'Nuli
Wysłany: 2007-06-23, 11:18   

R'ed chodzi o to, że na te ataki nie powinno być odporności ani ochron gdyż pochodzą od najpotężniejszych energii takich jak święta nieskazitelność u Imperium czy piekielny strach u legionów i chodzi o to aby jednostka która dysponuje tą mocą miała znaczącą przewagę na innymi.
_________________
 
 
 
MachaK 
Barbarzyńca
Mojra Nevendaaru



Wiek: 111
Dołączyła: 27 Maj 2007
Posty: 936
Skąd: Popielisty wschód
Wysłany: 2007-06-23, 19:10   

Mamut napisał/a:
R'ed chodzi o to, że na te ataki nie powinno być odporności ani ochron gdyż pochodzą od najpotężniejszych energii takich jak święta nieskazitelność u Imperium czy piekielny strach u legionów i chodzi o to aby jednostka która dysponuje tą mocą miała znaczącą przewagę na innymi.


W takim razie tworzenie nowych źródeł nie ma sensu, wystarczy dać za źródło "życie" i programiści nie będą mieli problemów. Co innego jeżeli odporność będzie można zyskać tylko poprzez czary, zapisane tylko na zwojach. Takie coś miałoby sens.
_________________
Szaleństwo jest bramą, po której znajduje się nieśmiertelność. Nieśmiertelni mają wgląd na czas i przeznaczenie, a mając wgląd ma się też wpływ. Poddaj się władzy Mojrom, byś się nie rozpadł.
 
 
Gallean 
Nekromanta



Wiek: 35
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 368
Skąd: Brzuśnik
Wysłany: 2007-06-23, 20:25   

Fajnie by było gdyby zrobili zamrożenie - takie coś jak skamienienie lub paraliż tylko źródłem ataku byłaby woda
_________________
Mors certa, hora incerta

http://s19.gladiatus.pl/game/c.php?uid=68723
 
 
 
lis
[Usunięty]

Wysłany: 2007-06-23, 21:52   

Czarów Imperium czy Klanów można użyć zawsze/chodzi mi o te które podrasowują jednostk,np.+20% obrażeń/a tych Hord i Legionów-nie.Jeśli wroga drużyna siedzi w mieście czy ruinach ich zaklęcia są bezużyteczne.Ładna mi sprawiedliwość.W trójce,moim zdanie powinno to ulec zmianie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   

Podobne Tematy
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
theme by michaczos.net & UnholyTeam
Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum