7-8tur to chyba najszybsze tempo jakim zniszczyłem stolice przy pomocy Syna Ymira, a zgładzenie strażnika w dwie jest niemożliwe niezależnie od dowódcy który i tak może uderzyć za max 30.
Nie zawsze, bo w BE mogą nawet 40 DMG zadać (na pewno dowódcy wojowników, nie wiem jak z pozostałymi)
Ostatnio zmieniony przez superwojtek 2010-08-07, 16:21, w całości zmieniany 1 raz
Doszedłem do wniosku, że teoretycznie możliwe jest podbicie stolicy w 2 tury. Jednak potrzebuje to trochę czasu na expa. No i albo najemnika, albo patcha ligowego :)
_________________ "Wielcy ludzie nie rodzą się wielkimi, tylko się nimi stają" - Mario Puzo "Ojciec Chrzestny"
Obrażenia podane na strażnika:
Pan Lasu (35 DMG + 20 trucizna, bo miał ostrze Thanatosa), Szarżujący Centaur (z 16 DMG), Dziki Centaur (koło 35 DMG z krytycznym), Obrońca Gaju (15 DMG + 93 oparzenia), Teurg (''tylko'' 11 DMG) i Sylfida (leczenie ponad 100). rzuciłem na nich czar +50 HP na 1 turę i pancerz (sam nie wiem, jaki, ale co najmniej 20)
To akurat było w ostatniej misji Elfów. Mieli w stolicy obstawę 2 krasnoludów,miotacza toporów (z przodu) i 2 lekkostopych z strażnikiem stolicy (z tyłu)
Dokładnie Szarżujący potrzebuje do awansu nieco o ponad 500 a Obrońca niecałe 1500 XP do awansu czyli Twój centaur na 36 towarzyszyłby Obrońcy na powiedzmy 13 poziomie. Policz sobie jaki poziom by miał gdy obrońca osiągnie 19ty.
Na bardzo trudnym zdobycie 19 poziomu w tej misji nie jest niczym nadzwyczajnym. Ja dzikim centaurem miałem 17, a prawie 1/3 mapki zostawiłem nieodkrytą, bo mi się już grać nie chciało. Tylko nie pamiętam, czy była opcja zdobycia naraz szarżującego i dzikiego. Do tego weźcie pod uwagę, że mogło być kilka bitew gdzie część składu padała, a obrońca przeżywał i dostawał więcej PD.
Wiek: 30 Dołączył: 15 Sie 2009 Posty: 52 Skąd: Tczew
Wysłany: 2010-08-07, 21:37
Rond napisał/a:
Doszedłem do wniosku, że teoretycznie możliwe jest podbicie stolicy w 2 tury. Jednak potrzebuje to trochę czasu na expa. No i albo najemnika, albo patcha ligowego :)
Rond nie chodziło mi o dwie tury w walce, zrozum to wreszcie :)
Doszedłem do wniosku, że teoretycznie możliwe jest podbicie stolicy w 2 tury. Jednak potrzebuje to trochę czasu na expa. No i albo najemnika, albo patcha ligowego :)
Rond nie chodziło mi o dwie tury w walce, zrozum to wreszcie :)
Hah, przecież ja doskonale Ciebie rozumiem. Co nie wyklucza pomysłu podbicia stolicy w 2 tury.
_________________ "Wielcy ludzie nie rodzą się wielkimi, tylko się nimi stają" - Mario Puzo "Ojciec Chrzestny"
Wiek: 30 Dołączył: 15 Sie 2009 Posty: 52 Skąd: Tczew
Wysłany: 2010-08-08, 11:52
cieszy mnie to :) ale dwie tury w walce to watpie w takiej druzynie musiały by byc jednostki które powodują zarówno odparzenie , zamrozenie i zatrucie . Napewno nie zrobisz tego jednostkami jednej rasy .
Obrońca Gaju poziom 25 (147 DMG/102 oparzeń/ochrona przed mocą ognia)
Teurg poziom 30 (108 DMG/roztrzaskanie)
Sylfida poziom 16 (leczenie 115/przyznanie ochrony przed mocą powietrza)
Szarżujący Centaur poziom 56 (244 DMG + 24 od mikstury)
Pan Lasu poziom 18 (333 DMG/20 trucizna/ochrona przed żywiołami i umysłem/inicjatywa 82/punkty ruchu 80/pancerz 55)
Dziki Centaur poziom 27 (269 DMG + 26 od mikstury)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum