O poście nad tym twoim poprzednim... A jeżeli chodzi o twój udział to jesteś nie tyle twórcą systemu magii ile Czarnym Magiem systemu... a ustalenie z tobą jak ma wyglądać magia pozwoli mi potem łatwiej przekazać to innym...
czarna magia, magia piekielna i wspólnie tworzymy system magii = jeden z twórców systemu magicznego... gwoli ścisłości
(i gdyby ktoś się pytał - Vozu deklaruje sobie magię runiczną...)
Dobra, jako że już do końca wakacji siedzę na dupie w domu, możemy wziąć się na poważnie do pracy. Kazgah odpadł chwilowo, wyjeżdża czy też wyjechał do Niemiec do pracy ale poradzimy sobie jakoś:) Tymczasem prosiłbym o utworzenie podforum, jak tylko będę miał chwilę to uporządkuję je i przystosuje do prac:)
Właśnie Kazagh odpadł, więc ja zajmę się teraz tylko i wyłącznie broniami oraz ekwipunkiem. Na razie męczę głównie co ile waży, no i trochę broń dystansową.
ogłaszam wszem i wobec że najprawdopodobniej będę w tym tygodniu (no... po tym dniu) nieobecny z powodu remontu... ten remont potrwa 2-3 tygodnie...
(wykorzystywanie urlopu na remont... chyba oszalałem X__X )
Saemielu, wysyłam ci zaraz kopie priva na temat broni którego wcześniej otrzymał Kazgah. Podałem tam przykłady broni, możesz wymyślać własne, najwyżej kilka moich pomysłów się przerobi na twoją modłę albo coś w tym guście...
Vogelu, nazwij po prostu Disciples RPG (tak, mam zamiar zmienić nazwę systemu, obecna jest raczej mało klimatyczna), w środku na nic nie dziel (zagadnienia będą rozdzielone między tematy, a te już sam mogę stworzyć). Co do lokalizacji: wydaje mi się że najlepiej byłoby umieścić w tawernie, ewentualnie w dziale Gry (tutaj pozostawiam decyzję GTW).
Armi, o ile będziesz pracował nad swoją częścią, to wszystko gra:P aha, oficjalnie chciałem zakomunikować, że wizja alchemików jako czegoś a`la połmag jest przezemnie akceptowana z jednym zastrzeżeniem: trzymaj się od niej z daleka:P masz się skupić na bardzo ładnej, porządnej i zbalansowanej magii dla klas nieumarłych i potępionych. Jak to skończysz to może dopiero wtedy przyznam ci prawa do produkcji zdolności dla klas alchemicznych:P
Aha, jeszcze mała uwaga. W czasie korespondencji z Armim wyszło na jaw, że pewne osoby nie zauważają subtelnych różnic między cRPG, RPG, a MMO:P informuje więc, że nie życzę sobie przepakowania oraz pomysłów rodem z MMO. Wadliwe projekty będę wam odsyłał do poprawki, ewentualnie sam zmieniał.
Aha, jeszcze mała uwaga. W czasie korespondencji z Armim wyszło na jaw, że pewne osoby nie zauważają subtelnych różnic między cRPG, RPG, a MMO:P informuje więc, że nie życzę sobie przepakowania oraz pomysłów rodem z MMO. Wadliwe projekty będę wam odsyłał do poprawki, ewentualnie sam zmieniał.
powiem to w ten sposób - jeżeli jakiś pomysł dobrze działa = trza implementować... nie ważne pochodzenie, ważne przeznaczenie ! *rym !*
Vozu napisał/a:
Armi, o ile będziesz pracował nad swoją częścią, to wszystko gra:P aha, oficjalnie chciałem zakomunikować, że wizja alchemików jako czegoś a`la połmag jest przezemnie akceptowana z jednym zastrzeżeniem: trzymaj się od niej z daleka:P masz się skupić na bardzo ładnej, porządnej i zbalansowanej magii dla klas nieumarłych i potępionych. Jak to skończysz to może dopiero wtedy przyznam ci prawa do produkcji zdolności dla klas alchemicznych:P
powiem to w ten sposób - jeżeli dam sobie radę z 2 najbardziej umagicznionymi rasami to alchemicy będą pikusiem
i coś czuję że wiele do przedyskutowania między nami...
i ZAPOMNIJ o jako-takim balansie - już w grze był brak balansu... jeżeli jakaś rasa jest bardziej umagiczniona to będzie w magii potężniejsza... tak nakazuje logika...
acha - co do technikaliów to będzie trochę trudno... ponieważ NADAL wiem zbyt mało o systemie pod względem technicznym...
jak się ma siła woli do siły zaklęcia ? jaką rolę odgrywają magowie i na ile można im pozwolić ? czy istnieje odporność na magię ? czy damy sobie możliwość metamagii typu BG2 czyli mnóstwo zaklęć ochronnych przeciw magii i zaklęć zdejmujących ochronę (to pytanie jest ważne - do dzisiaj pojedynki magów w bg2 są najlepszymi pojedynkami ^^)?
to tylko kilka pytań... bez odpowiedzi możesz co najwyżej liczyć na opisowość moich zaklęć i ty będziesz do nich dorabiał technikalia... i je balansował :3
i jeszcze jedna prośba - z uwagi na mojego zmutowanego alzheimera mógłbyś mi przysłać to co ustaliliśmy przed twoim wyjazdem ? skleroza trudna rzecz... ^^"
Wybacz Vogelu, rzecz jasna stokrotnie dziękuję:D pochłonęło mnie porządkowanie podforum i jakoś dzięki nie zostały wygłoszone, ale jak widać nadrobiłem to straszliwe zaniedbanie:)
Kostki do gry będą potrzebne najróżniejsze, planowałem, aby używane były k2, k3, k4, k6, k8, k10, k12, k20 i k100, a więc prawie wszystkie dostępne na rynkuXD
Umieszczam informacje w tematach, ale że nie mam uprawnień to postów nie mogę przerzucać:P więc pozostaje metoda ręcznego wklepywania...
Czy artefakty będą chlebem powszednim czy raczej posiadając jeden, góra dwa artefakty będą dużym dopalaczem? Czy alchemicy będą mogli "wzmacniać" działanie broni czy raczej będzie to brożka górskich klanów?
Wielki szacun za podjęcie stworzenia Rpg Disciples;)
Artefakty są różne, tę cześć pozostawiam każdemu Mistrzowi Gry do własnego rozstrzygnięcia.
Wzmacnianie broni będzie działką klanów oraz magów, alchemicy skupią się na manipulowaniu materią oraz tworzeniu preparatów alchemicznych.
No to chyba rozumie się samo przez się. Część będzie do stosowania na organizmach żywych, inne na materii nieożywionej itp. Innymi słowy cała gama różnych dziwnych substancji...
Mam nadzieje ze wszyscy ten post przeczytaja.. moim zdaniem na poczatek powinnismy sie zajac kampania i zasadami dla jednej z ras.
Proponowal bym Imperium i prosta kampanie (np. Inwazja Zielonoskorych) Jako ze piszecie bardzo nowatorsko to trzeba pierw sprawdzic czy to zadziala. Piszac piec (lub nawet szejsc) ras robi sie za duzy balagan.
Tworzycie mechanike, zasady itp dla wszystkich ras na raz :P stworzcie dla jednej i podczas sesji sprawdzie co sie sprawdza. Pozniej dodawajcie reszte.
Dołączyła: 05 Sie 2008 Posty: 49 Skąd: ks. Mazowieckie
Wysłany: 2008-08-05, 19:15
Amentia, nie da się zrobić mechaniki tylko dla Homo. Czyżby Homo et elfowie et inne non-homo mają mieć inne rzuty na umiejętności? Mechanika jest dla wszystkich populi taka sama, mechanika zrównuje wszystkich do woli MG i ślepego losu. Różna mechanika dla różnych ras = brak równości.
_________________ "Miecz prawa bowiem tylko złemu szkodzi"
Jak Kochanowski
"Dzieło zniszczenia w dobrej sprawie jest święte, jak dzieło stworzenia"
Adam Mickiewicz
Nie do końca, Hasisz... mechanika ogólnie taka sama dla wszelakich istot będzie, jednakże modyfikacje pewne w niektórych przypadkach będą poczynione... dla przykładu, mechanik magii zwykłej i runicznej to sprawy różne diametralnie...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum